quote:De serie Meesterpianisten beleeft zijn 25-jarig jubileum. De concertreeks behoort tot de meest prestigieuze pianoseries ter wereld. Sinds het eerste seizoen in 1987-1988 spelen internationale meesterpianisten uiteenlopende klassieke stukken in het Amsterdamse Concertgebouw. Ieder seizoen is er ook plek voor jonge, veelbelovende pianisten.
Eén daarvan is Alexander Gavrylyuk. Hij maakte in 2009 als jonge pianist zijn debuut bij Meesterpianisten. Het 27-jarige Oekraïense pianogenie begon zijn pianostudie op 7-jarige leeftijd. Als 13-jarige jongen verhuisde hij alleen naar Australië om aan zijn carrière te werken.
Riaskoff Concert Management organiseert de serie. Oprichter Marco Riaskoff vertelt vanavond over het succes van Meesterpianisten.
Yessin Rahmouni is de eerste dressuurruiter die uitkomt voor een Arabisch land tijdens Olympische Spelen. Rahmouni rijdt voor zijn vaderland Marokko.
In een interview in het Algemeen Dagblad vertelt de ruiter dat hij via koning Mohammed VI terecht kwam bij prinses Lalla Amina, die het succesvolle paard Floresco voor hem kocht. Rahmouni vloog deze week op verzoek van de prinses halsoverkop naar Marokko, waar zij een persconferentie belegde om zijn olympische deelname openbaar te maken.
Met d'r bespiesverhoging.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:17 schreef golfer het volgende:
Volgende raarpratende gast:
Liesbeth Spies
Minister van Binnenlandse Zaken over wantoestanden binnen Vestia.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:56 schreef Omnifacer het volgende:
Ik word schijtziek van dat kut-Kony project. Mensen weten amper waar Uganda ligt
En al weten ze het wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:56 schreef Omnifacer het volgende:
Ik word schijtziek van dat kut-Kony project. Mensen weten amper waar Uganda ligt
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me wel tof als Marco Borsato ineens in dat Kony filmpje zit.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me wel tof als Marco Borsato ineens in dat Kony filmpje zit.
Die kent Bo nyquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:09 schreef Specularium het volgende:
Bono heb ik hier nog niet over gehoord.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
Volgende jaar maand is iedereen dit weer vergeten.
Nogal een luxe.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met je tentje in Uganda gaan zitten.
Dit is 300 jaar geleden opgenomen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
Ik snap nooit hoe ze zo snel live ondertitelen
Had je "Brabant" opgezet?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:23 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde ook een keer voor de trein springen, ging ik Guus Meeuwis luisteren.
Had gelijk geen zin meer.
paardenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
Saaiste gasten in jaren. En dan ook nog een paardensport item
Paarden kunnen wel leuk zijn. Alleen die mensen erop niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
paardenik wacht nog steeds al mutend op dat item....
Die ruiter had wel een leuk verhaalquote:
Spies was tenenkrommend gisteren. Geen wonder dat het CDA op 12 zetels in de peilingen staat. Allemaal van die nietszeggende uitspraken. Alsof ze over een paar jaar zelf wil gaan zakkenvullen bij een woningcorporatie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:57 schreef alors het volgende:
Ja mevrouw Spies, zeg het eens!!! oh als een waar CDA'er gaat ze weer een wet opnoemen en niet een zinvolle reden.
Alsof?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Alsof ze over een paar jaar zelf wil gaan zakkenvullen bij een woningcorporatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |