Een FOK!er heeft mij ooit met mijn username in een trein geroepen toen ik nog alwaysthebest heette hier. Dat was wel een béétje awkward.quote:
Of dinges.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:17 schreef totebel het volgende:
Ik noem gewoon iedereen poppetje, dat vergeet ik tenminste niet.
Neequote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:22 schreef Greys het volgende:
Daar stond eerst iets anders Muis.
Durfde je het toch niet aan?
Eej joh, pieperdquote:
Joh dat doen we toch expresquote:
Ohja, op tijd naar de kapper. Mijn haar zit nu echt heel goed, dus ongeveer twee/drie weken vantevoren naar de kapsalon, dat betekent dat ik rond 8 mei een afpsraak moet maken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:11 schreef Steve het volgende:
Rotterdam en eten, dan kom je toch al snel bij de kapsalon..
.
Nou, mijn naam is ook ongeveer zoietsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb nog niet geteld
En ik haal ing en tombo altijd door elkaar qua naam ;')
Ik heb altijd de neiging om iedereen bij de Foknaam te noemenquote:
Je mag mij op zich best Roger noemen hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om iedereen bij de Foknaam te noemen, daar moet ik dan echt op letten .
Want het is je echte naam zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je mag mij op zich best Roger noemen hoor.
Ja een op de linker tiet en een op de rechter tiet dacht ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:48 schreef Maes het volgende:
Las ik iets over naamplaatjes of is dat idee alweer verleden tijd
Dat is dan wel weer leuk voor mijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja een op de linker tiet en een op de rechter tiet dacht ik, maar ik weet niet of dat nog doorgaat
quote:
iedereenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb nog niet geteld
En ik haal ing en tombo altijd door elkaar qua naam
Heb ik van jou een kerstkaart gehad?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iedereen
stuur ik kerstkaartjes krijgt ing bedankjes
Ik heb ovb dus weggehaaldquote:
Jaa goed zooooquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip en ik hebben eens gepraat, en haal de ovb maar weg bij ons
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip en ik hebben eens gepraat, en haal de ovb maar weg bij ons
Oh dat was idd wel lullig jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iedereen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iedereen
Ik heb het idee dat dat mij ook al gebeurd is met een kaartje voor Qweaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iedereen
Ik had Q eentje gestuurdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat mij ook al gebeurd is met een kaartje voor Qwea
Ja ik ook , met een Friese tekst dus het zou kunnen dat ze die voor een van jou had aangezien, maar dus toch niet danquote:
Jammer dat je niet kunt komen , maar ik weet je naam toch alquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik denk niet dat ik kan komen, ik kan niet even vrij van school nemen
Ik ga wel op mijn verjaardag thuis de finale kijken
Anyway, dan hoeven jullie je ook geen zorgen te maken over de naam
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:38 schreef tombolafan het volgende:
2 Jaar al kaartjes voor ing gestuurd
Mn laptop is officieel total loss
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik van jou een kerstkaart gehad?
Ze wist overduidelijk welke van mij kwamquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik ook , met een Friese tekst dus het zou kunnen dat ze die voor een van jou had aangezien, maar dus toch niet dan
volgens mij wel... lijstje stond in mn laptopquote:
Jij hebt Erik wel gestuurd weet ik nogquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij wel... lijstje stond in mn laptop
hoe weet je dat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij hebt Erik wel gestuurd weet ik nog
Dan ben JIJ dus de [naam] die ik niet thuis kon brengenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij wel... lijstje stond in mn laptop
Omdat we toen aan het heen en weer PMen waren over kaarten en er ging iets mis met een envelop en toen zei je dat je Erik ook gestuurd hadquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ben JIJ dus de [naam] die ik niet thuis kon brengen! Stond ook totaal geen hint bij dat jij het was, en ik dacht dat het mijn nichtje was, maar die bleek het niet te zijn en ik kon zo snel niet op een andere [naam] komen!
Maar het kwartje is gevallen!!!! Thanks nog
!
Ja maar ik had gewoon niet verwacht dat ik een kaartje kreegquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik geef meestal geen hints omdat ik denk dat men mij kent
Jaaaaaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
En ik ben sowieso een faler met Kerstkaarten
Meestal vind ik rond 13 januari ofzo nog een geadresseerd stapeltje dat nog op de post had gemoeten
Muis, gaan we nog samen een uitnodiging fröbelen die we digitaal gaan versturen een week of twee voor Tha Parteh bij Henk?
Is goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
Okaiii, ga jij maar vast bedenken wat er op moet!
Doe jij dan versturen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
Okaiii, ga jij maar vast bedenken wat er op moet!
Heuj.. digitaal lukt wel hoorquote:
DAT IS KAARTJES STURENquote:
Ik vond ooit met auto uitruimen een verjaardagskaart onder de voorstoel; 4 maanden na dato.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuj.. digitaal lukt wel hoor
Het is de gang naar de brievenbus in Het Eckte Leven waar ik vaak faal.
Voor mij zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond ooit met auto uitruimen een verjaardagskaart onder de voorstoel; 4 maanden na dato.
En het maar raar vinden dat ik geen kaart terug kreeg
Nopequote:
jank ende krasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen een kaart van Ing gehad, niet van jou.
Ik was eerstquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar ik weet wel wanneer jij jarig bent, tegelijk met mijn Oma en met Puck van DML
Muis wist heul wel dat het jouw kaart was, want ik heb haar adres na kerst pas gekregenquote:
Ik gok dat m'n oma er toch eerder wasquote:
Bwehehehe, heel herkenbaarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond ooit met auto uitruimen een verjaardagskaart onder de voorstoel; 4 maanden na dato.
En het maar raar vinden dat ik geen kaart terug kreeg
Psies, wij hoeven nooit meer een kaart te sturenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehehe, heel herkenbaar
Maar goed, we hebben ons sociale schuldgevoel vanavond weer afgekocht met een goede daad
Freakyquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had vandaag een inception droom in droom moment. Ik droomde (en het was heel realistisch op dat moment) dat we met z'n allen bij het songfestival (europees) waren. En toen kwam Nederland. En wie loopt daar het podium op?! Fucking Raffaela. En ze ging niet Chocolatte zingen, maar een nummer over roulette, waar ze een hele grote rouletteschijf op het podium bij had waar ze dan op danste enzo
. En toen werd ik wakker en was het opeens 24 mei en waren we bij Henk
met z'n allen het ESF aan het kijken. Dus ik daar vertellen over de droom die ik had dat Raffaela op ging treden. Iedereen vol walging.
En word ik opeens gewoon hier thuis wakker. Inception man
.
Tijd zat.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:47 schreef Muis006 het volgende:
Grees de dinges moet een weekje wachten, want ik heb vandaag een koortsaanvallendag.
Verruim je horizon!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
Nee man, Rotterdam is 10 lichtjaar hier vandaan, haske ver!
dan ga ik met jou op een kamerquote:
okee, ga ik in bedquote:
Kom jij ook?!quote:Op zondag 11 maart 2012 12:58 schreef TheVulture het volgende:
Fok! presenteert: Het Fok! Eurovisie Top 50 stemtopic
Ik verwacht van de mensen die naar een ESF-meet komen toch wel minimaal 3 favoriete liedjes
Mijn petekindje wordt 1 die dag... dus helaasquote:
Maar dat vieren ze toch niet 's avonds?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn petekindje wordt 1 die dag... dus helaas
Ik moet die dag werken, dus kan er pas na het werk langsquote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat vieren ze toch niet 's avonds?![]()
Of wel?
Duhquote:Op maandag 12 maart 2012 09:34 schreef Greys het volgende:
Nog maar 72 dagen.
Weten jullie al precies wat je aantrekt? Ik zou het maar vast klaar leggen...
Ik zou maar vast beginnen met schrijven jaquote:Op maandag 12 maart 2012 10:00 schreef Cat22 het volgende:
*random wapper*
Zin in de 24e!![]()
![]()
Pokkehandtas komt!![]()
En volgens mij moet ik dit jaar heel veel kerstkaarten sturen.
Die roodwitblauwe?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die jurkjes, waar zijn die te bestellen?
Combineert vast leuk bij mijn oranje boa!
Tof!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:42 schreef Greys het volgende:
Ja die is het
En wij hebben dus ook gewoon de goedkoopste site gezocht destijds.
Ik neem voor jou wel een boa mee!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh help is het al tijd om jurkjes uit te zoeken? Ik ben zo niet voorbereid!
Ze vroegen wie die rode kerstboom was met wie je op de foto stond?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn collega's kennen Franklin Brown niet.
Nu zijn ze veroordeeld tot een dag songfestival liedjes.
Nee, dat nog net niet!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze vroegen wie die rode kerstboom was met wie je op de foto stond?
()
Ik?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:18 schreef Greys het volgende:
Henkkkkk, heb je 'draw something' al op je foon geïnstalleerd?
Hahaha, dat was ook precies mijn reactie!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:44 schreef Greys het volgende:
Zeg, die Afrojack gaat toch wel van haar Eurovisie versie van het nummer afblijven he?
[ afbeelding ]
EDIT: oh, verkeerde topic
Als eckte groupies.quote:
Als hij dat wel wil doen moeten we dat als fangroep wel even uit zijn hoofd gaan "praten"!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:48 schreef Greys het volgende:
Maar ik denk dat ie gewoon een extra versie gaat maken ofzo.
Al kan ik het me niet voorstellen hoe dat moet gaan klinken
Lijkt me niet dat hij zich met de songfestival inzending zelf gaat bemoeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
neee... Heb nog zo'n ouwetje, kan ik alleen maar op tekenen met een permanent markerquote:Op maandag 12 maart 2012 12:18 schreef Greys het volgende:
Henkkkkk, heb je 'draw something' al op je foon geïnstalleerd?
Oh dan doen we gewoon een keer een live versie, op servetjes of bierviltjes.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:15 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
neee... Heb nog zo'n ouwetje, kan ik alleen maar op tekenen met een permanent marker
Sjoeligans!quote:ff de stemming bij m'n sjoeligans gepeild maar die hebben toch wel een zwak voor de russische delegatie gekregen... Ze zijn er in ieder geval bij de 24ste
Duurt langquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Nog 2 maanden voordat de repetities e.d. beginnen
Nou inderdaadquote:
Ik wist het, je bent een kloon van Qwea!quote:
Wie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wist het, je bent een kloon van Qwea!
Gisteren naar de kapper geweest, dus over 7 weken weer en dan zit mijn haar precies goed voor de meet
Het is wel weer tijd.. maar dan moet ik voor de 24ste minimaal nog een keer..quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Welnee, da's voorbij voordat je het weet. Misschien moet je vast je haar gaan doen
Ik heb het afgelopen 2 keer gewoon zelf gedaanquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben geloof ik ruim een jaar niet meer naar de kapper geweest![]()
Dus ik weet niet of ik vóór 24 mei nog durf
Oh, die ken ik nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:49 schreef Greys het volgende:
Muis wat denk je, moet ik naar de kapper vóór de 24e?
Kan ik het beter snel doen he, mochten ze het dan verknippen kan het nog 2 cm bij groeien
Ja doen! Want ik vind een pony jou leuker staan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:49 schreef Greys het volgende:
Kan ik het beter snel doen he, mochten ze het dan verknippen kan het nog 2 cm bij groeien
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:58 schreef Greys het volgende:
Oei, dilemma, want ik durf eigenlijk geen pony meer![]()
Want op de een of andere manier zat dat al-tijd slecht, behalve als ik net van de kapper kwam.
Ik ga er nog eens een nachtje over slapen
dan zet je toch een tooi op. OPGELOST.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:58 schreef Greys het volgende:
Oei, dilemma, want ik durf eigenlijk geen pony meer![]()
Want op de een of andere manier zat dat al-tijd slecht, behalve als ik net van de kapper kwam.
Ik ga er nog eens een nachtje over slapen
Hole, voor al uw oplossingen!quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dan zet je toch een tooi op. OPGELOST.
Misschien kun je even foto's van jezelf posten hoe je haar nu zit, dan kunnen wij je een gedegen advies geven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:49 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dude.quote:
Erik heeft me juist aangestoken met zijn kappersstressquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien kun je even foto's van jezelf posten hoe je haar nu zit, dan kunnen wij je een gedegen advies geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou kom maar op met je gedegen advies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:10 schreef Greys het volgende:
Hier nog eentje zonder pony. En met de RIP-klompen van Ing
Oeh, deze! Heb je je haar daar ook gekleurd, of lijkt de kleur anders door lichtinval? Ik zou ook geen pony nemen, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Je moet rap puntenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben geloof ik ruim een jaar niet meer naar de kapper geweest![]()
Dus ik weet niet of ik vóór 24 mei nog durf
Ja daar had ik er wat donkerder in gemikt inderdaad, zelf.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, deze! Heb je je haar daar ook gekleurd, of lijkt de kleur anders door lichtinval? Ik zou ook geen pony nemen, nee.
Ik vind het heel mooi iig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar had ik er wat donkerder in gemikt inderdaad, zelf.
Weer doen?
Hoeveel halen ze er dan vanaf?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet rap puntenanders kan er straks 20cm af. En ik zou een lok doen, geen pony.
Dat ligt aan de staat van je haar, maar hoe langer je niet gaat hoe meer er later af moet. Een jaar is wel het max hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel halen ze er dan vanaf?Bij alleen punten?
De (en dit is een gok hoor) punten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij sommige mensen wordt punten 20 cmquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De (en dit is een gok hoor) punten.
Ik ga rond 8 meiquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
Erik, wanneer ga jij nou? Jij was de aanzet hier tot de kappersstress
Zullen we samen?
Dat verschilt. Als je tijdig gaat niet zoveel, maar als je langer niet bent geweest kan het zijn dat je flinke dode punten hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:24 schreef Harajuku. het volgende:
En dan wordt het onderaan ook weer voller, mooier.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:10 schreef Greys het volgende:
Hier nog eentje zonder pony. En met de RIP-klompen van Ing
Dag klompjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Dequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:10 schreef Dirkh het volgende:
Wat? Geen pony? Welke slechte nepkappers hebben dat weer als advies gegeven?
Couldn't agree more.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Pony's horen in de wei, of op stal, maar niet op een hoofd.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Pony's horen in de wei, of op stal, maar niet op een hoofd.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snapte het niet en dacht dat ze kapster was geworden
Haha, ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ja ik ook, pas toen ik dit las dacht ik iets andersquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Aaaahahhahaha zo zat ik op bij Greys op de DMquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik ook, pas toen ik dit las dacht ik iets anders. Vroeg me al af waarom dat in hemelsnaam nou zo spannend was om te vertellen
.
Mijn moeder zei 'Ja, ik moest even een minuutje aan het idee wennen, maar ja, het had jou ook kunnen overkomen!!!'quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Krees?
Nu vind ik je songfestivalmanie wel beter te verklaren
Jaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder zei 'Ja, ik moest even een minuutje aan het idee wennen, maar ja, het had jou ook kunnen overkomen!!!'![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
En nadat ik het ze verteld had () vanavond gingen ze daarna haar bellen en daarna kreeg ik allemaal weer smsjes en telefoontjes 'dat het zo goed ging'
Nou ja, dat moest ik effe kwijt. Weet ook niet waarom ik het in spoilers zette eigenlijk
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
En nadat ik het ze verteld had () vanavond gingen ze daarna haar bellen en daarna kreeg ik allemaal weer smsjes en telefoontjes 'dat het zo goed ging'
Nou ja, dat moest ik effe kwijt. Weet ook niet waarom ik het in spoilers zette eigenlijk
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan me best voorstellen dat sommige ouders echt niet blij zijn als hun zoon of dochter kapper wordt. Dat ze dan teleurgesteld zijn.
En dat ze dan, om te laten zien dat ze je keuze respecteren, je een kappersstoel voor je verjaardag geven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:49 schreef Steve het volgende:
Pap, mam, ik word kapper.
Wat?! Maar, weet je het zeker? Ik bedoel, heb je wel al eens een ander vak geprobeerd? Het is wel schrikken zeg.. Ik bedoel, zo had je ik toekomst nooit gezien.
Ik zie het helemaal voor me.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
Dat lijkt me dan wel weer raar. Dat je ouders dan bellen "Zo, ik hoorde dat je kapster bent." Ehh jaa
Mag ik vragen hoe oud ze is? Mag je ook DM'enquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
![]()
Maar ik vind het hartstikke leuk en hip enzo![]()
Mijn vader riep meteen dat ze dan mooi samen zelf de schutting konden gaan schilderenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:51 schreef Steve het volgende:
Wel echt een heel lieve reactie ja, met die grapjes enzo.. Kunnen veel ouders nog wat van leren.
37quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud ze is? Mag je ook DM'en. Of weigeren te antwoorden
.
Kan hij haar haar doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn vader riep meteen dat ze dan mooi samen zelf de schutting konden gaan schilderen![]()
Want dat zou hij gaan doen daar binnenkort.
ctrl+scrollen met je scrollwheel?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Shit.. ik heb de pagina uitgezoomd? Hoe krijg ik alles weer op normale grote?
Dat heb ik denk ik nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Of klikken op 'beeld' en 'zoom in'. Want zo doe ik het altijd als de katten weer eens uitzoomen.![]()
*noteert shortcuts*
Pillen? Piercings?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit te denken wat ik aan ga doen met de meet.. of wat voor accesoires in neem... grrr
Shitquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pillen? Piercings?
Wat een toewijding.
Hier ben ik ook benieuwd naar, Kijken of ik ergens wat budget kan wegtoverenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Is er trouwens al wat meer bekend op hotelgebied?
Voor mij wel jaquote:
Ik heb niet zoveel keusquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
Neuh, ik mocht van Tombo nog niets doen qua hotels.
Of van jou, Cat? Van iemand, in elk geval![]()
Ik weet ook helemaal niet of we al kunnen reserveren en zo ja, voor wie dan?
Wie weten er al zeker dat ze willen slapen?
CTRL + 0 zet de instelling helemaal terug zoals ie hoort. Dus geen gescroll of gedoe, een klik en meteen goed.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Shit.. ik heb de pagina uitgezoomd? Hoe krijg ik alles weer op normale grote?
Okee okee.. Primaquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik kan eigenlijk (vind ik) pas met een hotel over prijzen onderhandelen als ik weet hoeveel kamers ik tegelijk ga boeken. Want dan wordt het pas aantrekkelijk voor hen denk ik om korting te gaan geven. Dus dat durfde ik nog effe niet omdat ik het aantal nog niet weet.
Niet!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
Neuh, ik mocht van Tombo nog niets doen qua hotels.
Of van jou, Cat? Van iemand, in elk geval![]()
Ik weet ook helemaal niet of we al kunnen reserveren en zo ja, voor wie dan?
Wie weten er al zeker dat ze willen slapen?
Logisch.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik kan eigenlijk (vind ik) pas met een hotel over prijzen onderhandelen als ik weet hoeveel kamers ik tegelijk ga boeken. Want dan wordt het pas aantrekkelijk voor hen denk ik om korting te gaan geven. Dus dat durfde ik nog effe niet omdat ik het aantal nog niet weet.
Oh, dan kan ik het snappen, ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mij wel ja
Omdat ze ook gewoon getrouwd is geweest met een man enzo
En daarna ook 7 jaar met een man was.
En wij gaan voor de goede poziessies.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
We hadden ergens een hotel lijstje idd Cat, ik ga ook wel effe zoeken
Maar van sommigen weet ik nog helemaal niet of ze daar nou ook nog bij willen. Want hoe meer kamers, des te beter de onderhandelingspoziessie
Lijstje:quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
We hadden ergens een hotel lijstje idd Cat, ik ga ook wel effe zoeken
quote:Intentie om evt te blijven slapen (nee, er wordt nog niets geboekt, je kunt je nog bedenken!
- Goodbye
- Cat22
- Ingetje79 (als ze vrij kan krijgen? of rijd je sowieso terug dan?)
- Tombolafan
- Greys
- Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis en meneer
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:19 schreef Greys het volgende:
Intentie om evt te blijven slapen (we gaan op tijd boeken ivm Pinksterweekend)
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
Wie nog meer?
Ik wil wel blijven, ga niet terugrijdenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:19 schreef Greys het volgende:
Intentie om evt te blijven slapen (we gaan op tijd boeken ivm Pinksterweekend)
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
Wie nog meer?
Ja maar ik ga echt niet naar huis rijden dan nog hoorquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
Ik sta d'r toch tussen?
EDIT: ninja-edit van Cat
Ontbijten aan tafel?!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik ga echt niet naar huis rijden dan nog hoor
Ik wil met de slaperds in een hotelEn ontbijten de volgende ochtend enzo
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |