Voor mij zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond ooit met auto uitruimen een verjaardagskaart onder de voorstoel; 4 maanden na dato.
En het maar raar vinden dat ik geen kaart terug kreeg
Nopequote:
jank ende krasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen een kaart van Ing gehad, niet van jou.
Ik was eerstquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar ik weet wel wanneer jij jarig bent, tegelijk met mijn Oma en met Puck van DML
Muis wist heul wel dat het jouw kaart was, want ik heb haar adres na kerst pas gekregenquote:
Ik gok dat m'n oma er toch eerder wasquote:
Bwehehehe, heel herkenbaarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond ooit met auto uitruimen een verjaardagskaart onder de voorstoel; 4 maanden na dato.
En het maar raar vinden dat ik geen kaart terug kreeg
Psies, wij hoeven nooit meer een kaart te sturenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehehe, heel herkenbaar
Maar goed, we hebben ons sociale schuldgevoel vanavond weer afgekocht met een goede daad
Freakyquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had vandaag een inception droom in droom moment. Ik droomde (en het was heel realistisch op dat moment) dat we met z'n allen bij het songfestival (europees) waren. En toen kwam Nederland. En wie loopt daar het podium op?! Fucking Raffaela. En ze ging niet Chocolatte zingen, maar een nummer over roulette, waar ze een hele grote rouletteschijf op het podium bij had waar ze dan op danste enzo
. En toen werd ik wakker en was het opeens 24 mei en waren we bij Henk
met z'n allen het ESF aan het kijken. Dus ik daar vertellen over de droom die ik had dat Raffaela op ging treden. Iedereen vol walging.
En word ik opeens gewoon hier thuis wakker. Inception man
.
Tijd zat.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:47 schreef Muis006 het volgende:
Grees de dinges moet een weekje wachten, want ik heb vandaag een koortsaanvallendag.
Verruim je horizon!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
Nee man, Rotterdam is 10 lichtjaar hier vandaan, haske ver!
dan ga ik met jou op een kamerquote:
okee, ga ik in bedquote:
Kom jij ook?!quote:Op zondag 11 maart 2012 12:58 schreef TheVulture het volgende:
Fok! presenteert: Het Fok! Eurovisie Top 50 stemtopic
Ik verwacht van de mensen die naar een ESF-meet komen toch wel minimaal 3 favoriete liedjes
Mijn petekindje wordt 1 die dag... dus helaasquote:
Maar dat vieren ze toch niet 's avonds?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn petekindje wordt 1 die dag... dus helaas
Ik moet die dag werken, dus kan er pas na het werk langsquote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat vieren ze toch niet 's avonds?![]()
Of wel?
Duhquote:Op maandag 12 maart 2012 09:34 schreef Greys het volgende:
Nog maar 72 dagen.
Weten jullie al precies wat je aantrekt? Ik zou het maar vast klaar leggen...
Ik zou maar vast beginnen met schrijven jaquote:Op maandag 12 maart 2012 10:00 schreef Cat22 het volgende:
*random wapper*
Zin in de 24e!![]()
![]()
Pokkehandtas komt!![]()
En volgens mij moet ik dit jaar heel veel kerstkaarten sturen.
Die roodwitblauwe?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die jurkjes, waar zijn die te bestellen?
Combineert vast leuk bij mijn oranje boa!
Tof!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:42 schreef Greys het volgende:
Ja die is het
En wij hebben dus ook gewoon de goedkoopste site gezocht destijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |