Ik neem voor jou wel een boa mee!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh help is het al tijd om jurkjes uit te zoeken? Ik ben zo niet voorbereid!
Ze vroegen wie die rode kerstboom was met wie je op de foto stond?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn collega's kennen Franklin Brown niet.
Nu zijn ze veroordeeld tot een dag songfestival liedjes.
Nee, dat nog net niet!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze vroegen wie die rode kerstboom was met wie je op de foto stond?
()
Ik?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:18 schreef Greys het volgende:
Henkkkkk, heb je 'draw something' al op je foon geïnstalleerd?
Hahaha, dat was ook precies mijn reactie!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:44 schreef Greys het volgende:
Zeg, die Afrojack gaat toch wel van haar Eurovisie versie van het nummer afblijven he?
[ afbeelding ]
EDIT: oh, verkeerde topic
Als eckte groupies.quote:
Als hij dat wel wil doen moeten we dat als fangroep wel even uit zijn hoofd gaan "praten"!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:48 schreef Greys het volgende:
Maar ik denk dat ie gewoon een extra versie gaat maken ofzo.
Al kan ik het me niet voorstellen hoe dat moet gaan klinken
Lijkt me niet dat hij zich met de songfestival inzending zelf gaat bemoeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
neee... Heb nog zo'n ouwetje, kan ik alleen maar op tekenen met een permanent markerquote:Op maandag 12 maart 2012 12:18 schreef Greys het volgende:
Henkkkkk, heb je 'draw something' al op je foon geïnstalleerd?
Oh dan doen we gewoon een keer een live versie, op servetjes of bierviltjes.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:15 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
neee... Heb nog zo'n ouwetje, kan ik alleen maar op tekenen met een permanent marker
Sjoeligans!quote:ff de stemming bij m'n sjoeligans gepeild maar die hebben toch wel een zwak voor de russische delegatie gekregen... Ze zijn er in ieder geval bij de 24ste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |