quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan me best voorstellen dat sommige ouders echt niet blij zijn als hun zoon of dochter kapper wordt. Dat ze dan teleurgesteld zijn.
En dat ze dan, om te laten zien dat ze je keuze respecteren, je een kappersstoel voor je verjaardag geven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:49 schreef Steve het volgende:
Pap, mam, ik word kapper.
Wat?! Maar, weet je het zeker? Ik bedoel, heb je wel al eens een ander vak geprobeerd? Het is wel schrikken zeg.. Ik bedoel, zo had je ik toekomst nooit gezien.
Ik zie het helemaal voor me.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
Dat lijkt me dan wel weer raar. Dat je ouders dan bellen "Zo, ik hoorde dat je kapster bent." Ehh jaa
Mag ik vragen hoe oud ze is? Mag je ook DM'enquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
![]()
Maar ik vind het hartstikke leuk en hip enzo![]()
Mijn vader riep meteen dat ze dan mooi samen zelf de schutting konden gaan schilderenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:51 schreef Steve het volgende:
Wel echt een heel lieve reactie ja, met die grapjes enzo.. Kunnen veel ouders nog wat van leren.
37quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud ze is? Mag je ook DM'en. Of weigeren te antwoorden
.
Kan hij haar haar doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn vader riep meteen dat ze dan mooi samen zelf de schutting konden gaan schilderen![]()
Want dat zou hij gaan doen daar binnenkort.
ctrl+scrollen met je scrollwheel?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Shit.. ik heb de pagina uitgezoomd? Hoe krijg ik alles weer op normale grote?
Dat heb ik denk ik nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Of klikken op 'beeld' en 'zoom in'. Want zo doe ik het altijd als de katten weer eens uitzoomen.![]()
*noteert shortcuts*
Pillen? Piercings?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit te denken wat ik aan ga doen met de meet.. of wat voor accesoires in neem... grrr
Shitquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pillen? Piercings?
Wat een toewijding.
Hier ben ik ook benieuwd naar, Kijken of ik ergens wat budget kan wegtoverenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Is er trouwens al wat meer bekend op hotelgebied?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |