quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan me best voorstellen dat sommige ouders echt niet blij zijn als hun zoon of dochter kapper wordt. Dat ze dan teleurgesteld zijn.
En dat ze dan, om te laten zien dat ze je keuze respecteren, je een kappersstoel voor je verjaardag geven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:49 schreef Steve het volgende:
Pap, mam, ik word kapper.
Wat?! Maar, weet je het zeker? Ik bedoel, heb je wel al eens een ander vak geprobeerd? Het is wel schrikken zeg.. Ik bedoel, zo had je ik toekomst nooit gezien.
Ik zie het helemaal voor me.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
Dat lijkt me dan wel weer raar. Dat je ouders dan bellen "Zo, ik hoorde dat je kapster bent." Ehh jaa
Mag ik vragen hoe oud ze is? Mag je ook DM'enquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
![]()
Maar ik vind het hartstikke leuk en hip enzo![]()
Mijn vader riep meteen dat ze dan mooi samen zelf de schutting konden gaan schilderenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:51 schreef Steve het volgende:
Wel echt een heel lieve reactie ja, met die grapjes enzo.. Kunnen veel ouders nog wat van leren.
37quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud ze is? Mag je ook DM'en. Of weigeren te antwoorden
.
Kan hij haar haar doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn vader riep meteen dat ze dan mooi samen zelf de schutting konden gaan schilderen![]()
Want dat zou hij gaan doen daar binnenkort.
ctrl+scrollen met je scrollwheel?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Shit.. ik heb de pagina uitgezoomd? Hoe krijg ik alles weer op normale grote?
Dat heb ik denk ik nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Of klikken op 'beeld' en 'zoom in'. Want zo doe ik het altijd als de katten weer eens uitzoomen.![]()
*noteert shortcuts*
Pillen? Piercings?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit te denken wat ik aan ga doen met de meet.. of wat voor accesoires in neem... grrr
Shitquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pillen? Piercings?
Wat een toewijding.
Hier ben ik ook benieuwd naar, Kijken of ik ergens wat budget kan wegtoverenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Is er trouwens al wat meer bekend op hotelgebied?
Voor mij wel jaquote:
Ik heb niet zoveel keusquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
Neuh, ik mocht van Tombo nog niets doen qua hotels.
Of van jou, Cat? Van iemand, in elk geval![]()
Ik weet ook helemaal niet of we al kunnen reserveren en zo ja, voor wie dan?
Wie weten er al zeker dat ze willen slapen?
CTRL + 0 zet de instelling helemaal terug zoals ie hoort. Dus geen gescroll of gedoe, een klik en meteen goed.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Shit.. ik heb de pagina uitgezoomd? Hoe krijg ik alles weer op normale grote?
Okee okee.. Primaquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik kan eigenlijk (vind ik) pas met een hotel over prijzen onderhandelen als ik weet hoeveel kamers ik tegelijk ga boeken. Want dan wordt het pas aantrekkelijk voor hen denk ik om korting te gaan geven. Dus dat durfde ik nog effe niet omdat ik het aantal nog niet weet.
Niet!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
Neuh, ik mocht van Tombo nog niets doen qua hotels.
Of van jou, Cat? Van iemand, in elk geval![]()
Ik weet ook helemaal niet of we al kunnen reserveren en zo ja, voor wie dan?
Wie weten er al zeker dat ze willen slapen?
Logisch.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik kan eigenlijk (vind ik) pas met een hotel over prijzen onderhandelen als ik weet hoeveel kamers ik tegelijk ga boeken. Want dan wordt het pas aantrekkelijk voor hen denk ik om korting te gaan geven. Dus dat durfde ik nog effe niet omdat ik het aantal nog niet weet.
Oh, dan kan ik het snappen, ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mij wel ja
Omdat ze ook gewoon getrouwd is geweest met een man enzo
En daarna ook 7 jaar met een man was.
En wij gaan voor de goede poziessies.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
We hadden ergens een hotel lijstje idd Cat, ik ga ook wel effe zoeken
Maar van sommigen weet ik nog helemaal niet of ze daar nou ook nog bij willen. Want hoe meer kamers, des te beter de onderhandelingspoziessie
Lijstje:quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
We hadden ergens een hotel lijstje idd Cat, ik ga ook wel effe zoeken
quote:Intentie om evt te blijven slapen (nee, er wordt nog niets geboekt, je kunt je nog bedenken!
- Goodbye
- Cat22
- Ingetje79 (als ze vrij kan krijgen? of rijd je sowieso terug dan?)
- Tombolafan
- Greys
- Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis en meneer
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:19 schreef Greys het volgende:
Intentie om evt te blijven slapen (we gaan op tijd boeken ivm Pinksterweekend)
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
Wie nog meer?
Ik wil wel blijven, ga niet terugrijdenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:19 schreef Greys het volgende:
Intentie om evt te blijven slapen (we gaan op tijd boeken ivm Pinksterweekend)
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
Wie nog meer?
Ja maar ik ga echt niet naar huis rijden dan nog hoorquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
Ik sta d'r toch tussen?
EDIT: ninja-edit van Cat
Ontbijten aan tafel?!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik ga echt niet naar huis rijden dan nog hoor
Ik wil met de slaperds in een hotelEn ontbijten de volgende ochtend enzo
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |