SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:10 schreef Greys het volgende:
Hier nog eentje zonder pony. En met de RIP-klompen van Ing
Oeh, deze! Heb je je haar daar ook gekleurd, of lijkt de kleur anders door lichtinval? Ik zou ook geen pony nemen, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Je moet rap puntenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben geloof ik ruim een jaar niet meer naar de kapper geweest![]()
Dus ik weet niet of ik vóór 24 mei nog durf
Ja daar had ik er wat donkerder in gemikt inderdaad, zelf.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, deze! Heb je je haar daar ook gekleurd, of lijkt de kleur anders door lichtinval? Ik zou ook geen pony nemen, nee.
Ik vind het heel mooi iig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar had ik er wat donkerder in gemikt inderdaad, zelf.
Weer doen?
Hoeveel halen ze er dan vanaf?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet rap puntenanders kan er straks 20cm af. En ik zou een lok doen, geen pony.
Dat ligt aan de staat van je haar, maar hoe langer je niet gaat hoe meer er later af moet. Een jaar is wel het max hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel halen ze er dan vanaf?Bij alleen punten?
De (en dit is een gok hoor) punten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij sommige mensen wordt punten 20 cmquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De (en dit is een gok hoor) punten.
Ik ga rond 8 meiquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
Erik, wanneer ga jij nou? Jij was de aanzet hier tot de kappersstress
Zullen we samen?
Dat verschilt. Als je tijdig gaat niet zoveel, maar als je langer niet bent geweest kan het zijn dat je flinke dode punten hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:24 schreef Harajuku. het volgende:
En dan wordt het onderaan ook weer voller, mooier.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:10 schreef Greys het volgende:
Hier nog eentje zonder pony. En met de RIP-klompen van Ing
Dag klompjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Dequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:10 schreef Dirkh het volgende:
Wat? Geen pony? Welke slechte nepkappers hebben dat weer als advies gegeven?
Couldn't agree more.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Pony's horen in de wei, of op stal, maar niet op een hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Pony's horen in de wei, of op stal, maar niet op een hoofd.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snapte het niet en dacht dat ze kapster was geworden
Haha, ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ja ik ook, pas toen ik dit las dacht ik iets andersquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Aaaahahhahaha zo zat ik op bij Greys op de DMquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik ook, pas toen ik dit las dacht ik iets anders. Vroeg me al af waarom dat in hemelsnaam nou zo spannend was om te vertellen
.
Mijn moeder zei 'Ja, ik moest even een minuutje aan het idee wennen, maar ja, het had jou ook kunnen overkomen!!!'quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Krees?
Nu vind ik je songfestivalmanie wel beter te verklaren
Jaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder zei 'Ja, ik moest even een minuutje aan het idee wennen, maar ja, het had jou ook kunnen overkomen!!!'![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
En nadat ik het ze verteld had () vanavond gingen ze daarna haar bellen en daarna kreeg ik allemaal weer smsjes en telefoontjes 'dat het zo goed ging'
Nou ja, dat moest ik effe kwijt. Weet ook niet waarom ik het in spoilers zette eigenlijk
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
En nadat ik het ze verteld had () vanavond gingen ze daarna haar bellen en daarna kreeg ik allemaal weer smsjes en telefoontjes 'dat het zo goed ging'
Nou ja, dat moest ik effe kwijt. Weet ook niet waarom ik het in spoilers zette eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |