Ik neem voor jou wel een boa mee!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh help is het al tijd om jurkjes uit te zoeken? Ik ben zo niet voorbereid!
Ze vroegen wie die rode kerstboom was met wie je op de foto stond?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn collega's kennen Franklin Brown niet.
Nu zijn ze veroordeeld tot een dag songfestival liedjes.
Nee, dat nog net niet!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze vroegen wie die rode kerstboom was met wie je op de foto stond?
()
Ik?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:18 schreef Greys het volgende:
Henkkkkk, heb je 'draw something' al op je foon geïnstalleerd?
Hahaha, dat was ook precies mijn reactie!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:44 schreef Greys het volgende:
Zeg, die Afrojack gaat toch wel van haar Eurovisie versie van het nummer afblijven he?
[ afbeelding ]
EDIT: oh, verkeerde topic
Als eckte groupies.quote:
Als hij dat wel wil doen moeten we dat als fangroep wel even uit zijn hoofd gaan "praten"!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:48 schreef Greys het volgende:
Maar ik denk dat ie gewoon een extra versie gaat maken ofzo.
Al kan ik het me niet voorstellen hoe dat moet gaan klinken
Lijkt me niet dat hij zich met de songfestival inzending zelf gaat bemoeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
neee... Heb nog zo'n ouwetje, kan ik alleen maar op tekenen met een permanent markerquote:Op maandag 12 maart 2012 12:18 schreef Greys het volgende:
Henkkkkk, heb je 'draw something' al op je foon geïnstalleerd?
Oh dan doen we gewoon een keer een live versie, op servetjes of bierviltjes.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:15 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
neee... Heb nog zo'n ouwetje, kan ik alleen maar op tekenen met een permanent marker
Sjoeligans!quote:ff de stemming bij m'n sjoeligans gepeild maar die hebben toch wel een zwak voor de russische delegatie gekregen... Ze zijn er in ieder geval bij de 24ste
Duurt langquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Nog 2 maanden voordat de repetities e.d. beginnen
Nou inderdaadquote:
Ik wist het, je bent een kloon van Qwea!quote:
Wie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wist het, je bent een kloon van Qwea!
Gisteren naar de kapper geweest, dus over 7 weken weer en dan zit mijn haar precies goed voor de meet
Het is wel weer tijd.. maar dan moet ik voor de 24ste minimaal nog een keer..quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Welnee, da's voorbij voordat je het weet. Misschien moet je vast je haar gaan doen
Ik heb het afgelopen 2 keer gewoon zelf gedaanquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben geloof ik ruim een jaar niet meer naar de kapper geweest![]()
Dus ik weet niet of ik vóór 24 mei nog durf
Oh, die ken ik nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:49 schreef Greys het volgende:
Muis wat denk je, moet ik naar de kapper vóór de 24e?
Kan ik het beter snel doen he, mochten ze het dan verknippen kan het nog 2 cm bij groeien
Ja doen! Want ik vind een pony jou leuker staan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:49 schreef Greys het volgende:
Kan ik het beter snel doen he, mochten ze het dan verknippen kan het nog 2 cm bij groeien
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:58 schreef Greys het volgende:
Oei, dilemma, want ik durf eigenlijk geen pony meer![]()
Want op de een of andere manier zat dat al-tijd slecht, behalve als ik net van de kapper kwam.
Ik ga er nog eens een nachtje over slapen
dan zet je toch een tooi op. OPGELOST.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:58 schreef Greys het volgende:
Oei, dilemma, want ik durf eigenlijk geen pony meer![]()
Want op de een of andere manier zat dat al-tijd slecht, behalve als ik net van de kapper kwam.
Ik ga er nog eens een nachtje over slapen
Hole, voor al uw oplossingen!quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dan zet je toch een tooi op. OPGELOST.
Misschien kun je even foto's van jezelf posten hoe je haar nu zit, dan kunnen wij je een gedegen advies geven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:49 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dude.quote:
Erik heeft me juist aangestoken met zijn kappersstressquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien kun je even foto's van jezelf posten hoe je haar nu zit, dan kunnen wij je een gedegen advies geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou kom maar op met je gedegen advies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:10 schreef Greys het volgende:
Hier nog eentje zonder pony. En met de RIP-klompen van Ing
Oeh, deze! Heb je je haar daar ook gekleurd, of lijkt de kleur anders door lichtinval? Ik zou ook geen pony nemen, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Je moet rap puntenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben geloof ik ruim een jaar niet meer naar de kapper geweest![]()
Dus ik weet niet of ik vóór 24 mei nog durf
Ja daar had ik er wat donkerder in gemikt inderdaad, zelf.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, deze! Heb je je haar daar ook gekleurd, of lijkt de kleur anders door lichtinval? Ik zou ook geen pony nemen, nee.
Ik vind het heel mooi iig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar had ik er wat donkerder in gemikt inderdaad, zelf.
Weer doen?
Hoeveel halen ze er dan vanaf?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet rap puntenanders kan er straks 20cm af. En ik zou een lok doen, geen pony.
Dat ligt aan de staat van je haar, maar hoe langer je niet gaat hoe meer er later af moet. Een jaar is wel het max hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel halen ze er dan vanaf?Bij alleen punten?
De (en dit is een gok hoor) punten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij sommige mensen wordt punten 20 cmquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De (en dit is een gok hoor) punten.
Ik ga rond 8 meiquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
Erik, wanneer ga jij nou? Jij was de aanzet hier tot de kappersstress
Zullen we samen?
Dat verschilt. Als je tijdig gaat niet zoveel, maar als je langer niet bent geweest kan het zijn dat je flinke dode punten hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:24 schreef Harajuku. het volgende:
En dan wordt het onderaan ook weer voller, mooier.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:10 schreef Greys het volgende:
Hier nog eentje zonder pony. En met de RIP-klompen van Ing
Dag klompjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Dequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:10 schreef Dirkh het volgende:
Wat? Geen pony? Welke slechte nepkappers hebben dat weer als advies gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |