Ja ik ook , met een Friese tekst dus het zou kunnen dat ze die voor een van jou had aangezien, maar dus toch niet danquote:
Jammer dat je niet kunt komen , maar ik weet je naam toch alquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik denk niet dat ik kan komen, ik kan niet even vrij van school nemen
Ik ga wel op mijn verjaardag thuis de finale kijken
Anyway, dan hoeven jullie je ook geen zorgen te maken over de naam
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:38 schreef tombolafan het volgende:
2 Jaar al kaartjes voor ing gestuurd
Mn laptop is officieel total loss
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik van jou een kerstkaart gehad?
Ze wist overduidelijk welke van mij kwamquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik ook , met een Friese tekst dus het zou kunnen dat ze die voor een van jou had aangezien, maar dus toch niet dan
volgens mij wel... lijstje stond in mn laptopquote:
Jij hebt Erik wel gestuurd weet ik nogquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij wel... lijstje stond in mn laptop
hoe weet je dat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij hebt Erik wel gestuurd weet ik nog
Dan ben JIJ dus de [naam] die ik niet thuis kon brengenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij wel... lijstje stond in mn laptop
Omdat we toen aan het heen en weer PMen waren over kaarten en er ging iets mis met een envelop en toen zei je dat je Erik ook gestuurd hadquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ben JIJ dus de [naam] die ik niet thuis kon brengen! Stond ook totaal geen hint bij dat jij het was, en ik dacht dat het mijn nichtje was, maar die bleek het niet te zijn en ik kon zo snel niet op een andere [naam] komen!
Maar het kwartje is gevallen!!!! Thanks nog
!
Ja maar ik had gewoon niet verwacht dat ik een kaartje kreegquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik geef meestal geen hints omdat ik denk dat men mij kent
Jaaaaaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
En ik ben sowieso een faler met Kerstkaarten
Meestal vind ik rond 13 januari ofzo nog een geadresseerd stapeltje dat nog op de post had gemoeten
Muis, gaan we nog samen een uitnodiging fröbelen die we digitaal gaan versturen een week of twee voor Tha Parteh bij Henk?
Is goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
Okaiii, ga jij maar vast bedenken wat er op moet!
Doe jij dan versturen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
Okaiii, ga jij maar vast bedenken wat er op moet!
Heuj.. digitaal lukt wel hoorquote:
DAT IS KAARTJES STURENquote:
Ik vond ooit met auto uitruimen een verjaardagskaart onder de voorstoel; 4 maanden na dato.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuj.. digitaal lukt wel hoor
Het is de gang naar de brievenbus in Het Eckte Leven waar ik vaak faal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |