Je mag mij op zich best Roger noemen hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om iedereen bij de Foknaam te noemen, daar moet ik dan echt op letten .
Want het is je echte naam zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je mag mij op zich best Roger noemen hoor.
Ja een op de linker tiet en een op de rechter tiet dacht ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:48 schreef Maes het volgende:
Las ik iets over naamplaatjes of is dat idee alweer verleden tijd
Dat is dan wel weer leuk voor mijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja een op de linker tiet en een op de rechter tiet dacht ik, maar ik weet niet of dat nog doorgaat
quote:
iedereenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb nog niet geteld
En ik haal ing en tombo altijd door elkaar qua naam
Heb ik van jou een kerstkaart gehad?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iedereen
stuur ik kerstkaartjes krijgt ing bedankjes
Ik heb ovb dus weggehaaldquote:
Jaa goed zooooquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip en ik hebben eens gepraat, en haal de ovb maar weg bij ons
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip en ik hebben eens gepraat, en haal de ovb maar weg bij ons
Oh dat was idd wel lullig jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iedereen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iedereen
Ik heb het idee dat dat mij ook al gebeurd is met een kaartje voor Qweaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iedereen
Ik had Q eentje gestuurdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat mij ook al gebeurd is met een kaartje voor Qwea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |