abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108882835
2012

12 maart: Webkim (jongen)
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
13 September: Frups
17 september: Kwisted

03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
12 oktober: Mangostine
13 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
eind oktober: Enfermera

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_108882901
Oeh oeh! Mijn eerste topic geopend hier, hopelijk alles goed erin? :D
I found myself alone,
pi_108883425
Marjolijntje, heb je een rechtsbijstandverzekering? Tijd om wat informatie in te winnen daar.
Ouderschapsverlof mag alleen geweigerd worden bij zwaar wegende redenen en dat je ooit voor fulltime aangenomen bent is dat niet.
Vertel ze meteen even dat zij voortaan met griep ook gewoon mogen komen werken want of ze nou thuis of op het werk griep hebben, dat maakt dan toch ook niet uit? ;)

Helaas is het ontzettend herkenbaar. Ik zou inderdaad zoals Asy adviseert me ziek melden. Laat ze je me maar naar een arbo arts sturen. Die gaat jou keihard gelijk geven. En voor alles wat jij nu ziek bent/minder werkt etc kunnen ze gewoon de vangnetregeling voor aanvragen bij het UWV. Je kost ze dus niks dus er is ook niks om je schuldig over te voelen.
Dat doe je toch, ik weet het. Been there, done that, maar probeer echt voor jezelf en je kindje te kiezen nu. Hebben ze al bedacht hoe ze dit op gaan lossen als je met verlof bent?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108884283
LeNeHe, ik denk dat ik het nog even af wacht... echo is over 2 weken gepland. Als ik in de tussentijd meer en langer zou gaan bloeden ga ik wel bellen.
/relativeert (moeilijk hoor)
pi_108892647
Mogguh. Kim succes vandaag!! :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108892769
Kim succes vandaag ^O^

Mango :*
pi_108892785
Webkim, succes vandaag!! Jullie gaan jullie derde zoon ontmoeten *G*

Mango, wat vervelend.. Hopelijk heeft het niets te betekenen :*.

Marjolijntje, wat een gedoe... :N Zoals anderen al zeggen, kies voor jezelf en je kleintje. Als ze niet met je mee willen denken, mogen ze zelf een oplossing gaan bedenken. Sterkte ermee :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 9 maart 2012 @ 07:32:25 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108892836
Webkim, succes vandaag *O*
pi_108892860
Whoop! Onderweg!
Hardloper.
IG @webkim
pi_108892874
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 07:37 schreef Webkim het volgende:
Whoop! Onderweg!
Ik ook. Naar de eerste plaats op de lijst wel te verstaan. Amai.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 07:44:37 #11
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108892911
Succes Kim!!! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_108892988
Webkim veel succes vandaag! Het is zover, O+!
pi_108892993
Kim succes vandaag! Nog even wachten tot je je 3e jongetje O+ in je armen heb O+

Marjolijn :* niet leuk als t zo moet op je werk!

Mango, hopelijk is t niks dat bloedverlies!

Volgens mij wordt t vandaag lekker weer :D wel fijn. Straks met mn zus en neef naar.de geitjes :D lekker weekend O+
Denk alleen dat k pas kan douchen als mn zus er is...lief was namelijk pas om half 3 of half.4 thuis :X
Overwerk...dus hij ligt nog lekker te slapen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 07:56:52 #14
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_108893008
Webkim heel veel succes vandaag! Ik hoop dat je een prachtige ervaring hebt met je natuurlijke keizersnede :).
  vrijdag 9 maart 2012 @ 07:59:41 #15
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108893037
Kim Succes vandaag :D:D:D

Marjolijntje, ik wilde hetzelfde zeggen als Dizzy, wanneer er een arbo arts aan te pas komt dan zal hij/zij deze jou gelijk geven. Zoniet kun je altijd een second opinion aanvragen bij een andere arbodienst. Wel heel vervelend dat het zo moet gaan!

Mango, vervelend dat je bloedverlies hebt, ik hoop dat het alleen maar een klein beetje oud bloed is en verder niets. Helaas kun je alleen maar afwachten, heb je er buikpijn bij?

En het is weer bijna weekend, ik heb te weinig opdrachten geboekt dus moet opzoek naar iets erbij en dat zal dus heeeeeeeeeeeeel lastig worden gezien mijn buik binnen nu en een maand gaat groeien:( We hopen op het beste zeggen we maar.
Ik ga maar even jobhunten, CV updaten en alsnog wat opdrachten zoeken, tot straks dames:D
Be dance |Be real| Be You
pi_108893051
Kim! succes vandaag joh!
ik zag gister, op school nota bene! :D, nog een foto van een heule verse M. in de doek bij je <3 nog even en dan kun je weer zo'n heerlijk vers kleintje dragen O+
:)
pi_108893223
Succes vandaag Kim! En een mooie ontmoeting gewenst voor jullie vijfjes! O+

Meld :P

Sonnetje, ga je naar de geitjes vandaag? Ik kan me herinneren dat iemand hier eens zei dat ze niet naar de geitenboerderij mocht vanwege haar zwangerschap. Volgens mij was het BE.
Maar ik weet het precieze er niet van, iets met bacterieen of virus ofzo?
Wij gaan vanochtend ook naar de kinderboerderij met de psz maar ik denk dat ik maar weg blijf van de geiten. :@

En zo evenop controle bij de vk, ik ga eens vragen hoe groot ze denkt dat ons wurm is. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_108893230
Webkim je derde spruitje ontmoeten vandaag O+ Veel succes!!!
The way you rock'n'roll
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:18:31 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_108893236
Q-koorts :)

Webkim, succes!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108893291
Was het Q koorts? Dat heerst toch niet meer?
Dan zal het niet meer nodig zijn, toch?
Ik herinner me dat BE zei dat er een poster oid hing waarop stond dat zwangeren niet de boerderij in mochten ofzo.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:26:39 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_108893333
Het is niet meer zo'n groot risico, maar er zijn nog steeds geiten die het wel hebben :)

Q-koorts

Q-koorts is een infectieziekte die van dieren op mensen kan overgaan. In Nederland zijn vooral besmette melkgeiten en melkschapen de bron van de ziekte voor mensen. Q-koorts is niet van mens op mens overdraagbaar.
Piek Q-koortsbesmettingen in 2009

Tot 2007 werden nauwelijks mensen ziek van Q-koorts. In 2009 nam dit fors toe: in dat jaar hadden ruim 2300 mensen de ziekte.
Bestrijding en afname besmettingen Q-koorts vanaf 2010

Sindsdien heeft de overheid maatregelen getroffen om verspreiding van de bacterie naar de mens te voorkomen. Als gevolg hiervan is in 2010 minder dan een kwart van het aantal patiënten gemeld (ten opzichte van 2009). Dit betekent dat het risico van Q-koorts nog niet volledig geweken is, maar wel dat de kans op besmetting veel kleiner is geworden.

en hier kan je zien hoeveel besmettingen er tot nu toe zijn:

http://rivm.nl/Onderwerpen/Ziekten_Aandoeningen/Q/Q_koorts

En nog wast verdere informatie:

Zwangere vrouwen kunnen vooral tijdens de lammerperiode (februari tot en met mei) het contact met melkgeiten en melkschapen het beste vermijden.

De meeste Q-koorts bacteriën worden namelijk uitgescheiden tijdens de geboorte. Het gaat hierbij om landbouwbedrijven. Een kinderboerderij bezoeken kan nog altijd, omdat de kans op Q-koorts hier erg klein is.

Op een kinderboerderij staan een stuk minder geiten en schapen bij elkaar die ook niet allemaal tegelijk lammeren, waardoor er veel minder bacteriën in de lucht komen. Zwangere vrouwen kunnen het beste geen rauwe melk of melkproducten nuttigen. Na pasteurisatie of koken is de bacterie inactief.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:28:14 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108893351
Jawel hoor, Q koorts is er nog steeds. Het wordt verspreidt via geitenvruchtwater dus op zeker weg blijven bij de pasgelammerde geiten.

En het gaat door de lucht! Vorig jaar is er hier een boerderij geruimd ( :'( ) en wij kregen een brief omdat we in een straal van 5km woonden om extra op te letten bij bepaalde symptomen

Ik wil verder je niet ongerust maken, maar wel alert. Misschien even wat info google-en, heb de kennis ook niet helemaal fris paraat
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!fotograaf vrijdag 9 maart 2012 @ 08:28:34 #23
13368 NiGeLaToR
pi_108893356
quote:
Recht op ouderschapsverlof
Het recht om ouderschapsverlof op te nemen is wettelijk vastgesteld. De Rijksoverheid vindt dat iedere ouder de kans moet krijgen om voldoende tijd te besteden aan de opvoeding van de kinderen. Dit recht is ook vastgelegd in een Europese richtlijn over ouderschapsverlof. Volgens deze richtlijn hebben ouders recht op minstens 3 maanden onbetaald verlof tot het moment dat het kind 8 jaar is geworden. Daarnaast zijn er allerlei internationale verdragen die de rechten van de ouders hebben vastgelegd.
Bron

Zwaarwegende redenen om het te weigeren zijn bij het artikel verdwenen - wellicht omdat alle werkgevers die aan het verzinnen geslagen zijn. Enige optie die je bij weigering hebt is je gelijk halen via het gerecht - wat je dan in veel gevallen zult krijgen, waarna je alleen kans op enige vorm van carrière of een fijne werkweek wel redelijk kunt vergeten. Ik zit in het zelfde schuitje en weet ook nog niet zo goed wat ik ermee aan moet...
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:28:38 #24
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108893357
Oh kijk, wat Troel zegt :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:38:09 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108893498
Mango, hoe is het nu met het bloeden? :*

Webkim, succes! Bijna mama van 3 jommetjes! O+
Ben benieuwd naar zijn naam :Y

Loodje, wat doe je voor werk?

oeke, hoe is het met jouw werkzaamheden/verlof?
pi_108893533
Oh, dat is helder Troel en Buuf!
Ik zou nu ook niet naar de grote geitenboerderij gaan inderdaad.
Onze kinderboerderij heeft een paar geiten, maar dan blijf ik gewoon bij de konijnen ofzo. :P
pi_108893583
Nog steeds niet klaar Asy. Maar ik heb het nu mee naar huis genomen, zodat ik gewoon af en toe wat kan doen. :')
Ik heb nu 3 van de 8 kostuums helemaal af. Vanmiddag met 2 uurtjes werk hoop ik dat het er nog 2 zijn en dan moet ik er nog 3 afmaken. Het is nog wel te overzien...
pi_108893654
Succes webkim!

Hier 35 weken vandaag straks nog even werken en dan verlof! Vrijwilligerswerk, vanuit huis, blijf ik eerst wel doen dat is vorige keer ook goed gegaan tot de dag van de bevalling. Om 5 uur alles omgezet en om 10 uur was Lotte er :D
pi_108893661
Webkim succes vandaag!!
pi_108893889
Hm ja.die q koorts. Helemaal niet aan gedacht..
Misschien niet heel handig nee..
Thanks!

Al vraag k me af of we überhaupt nog weggaan :P wilden s ochtends gaan ivm nichtje die naar school is. Mja heb nog niks van dr gehoord :') zal nog wel slapen...
pi_108894441
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 08:28 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Bron

Zwaarwegende redenen om het te weigeren zijn bij het artikel verdwenen - wellicht omdat alle werkgevers die aan het verzinnen geslagen zijn. Enige optie die je bij weigering hebt is je gelijk halen via het gerecht - wat je dan in veel gevallen zult krijgen, waarna je alleen kans op enige vorm van carrière of een fijne werkweek wel redelijk kunt vergeten. Ik zit in het zelfde schuitje en weet ook nog niet zo goed wat ik ermee aan moet...
Dat heb ik dus ook.. Ik zit hier nog wel even. Ga nu wel actief solliciteren, thuis mn cv weer eens op de carriere sites gooien etc. Gisteren wel al een sollicitatie verstuurd. Maar ik wil/kan pas beginnen per 1 oktober en dat duurt nog best lang..
Maar ik ben ook 'bang' om hier de werksfeer nog verder om zeep te helpen. Gelukkig heb ik wel een boel directe collega's die me wel steunen en naar me luisteren, maar het bedrijf zelf ben ik zo enorm zat.
Naar de arbo stappen vind ik ook weer zo'n ding, ik ben niet 'ziek' oid. Moeilijk, dit..

Webkim, succes! Nog maar heel eventjes!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108894649
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:26 schreef Mangostine het volgende:
LeNeHe, ik denk dat ik het nog even af wacht... echo is over 2 weken gepland. Als ik in de tussentijd meer en langer zou gaan bloeden ga ik wel bellen.
/relativeert (moeilijk hoor)
Mango :* :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 07:37 schreef Webkim het volgende:
Whoop! Onderweg!
Go go go Webkim!! *O* :D
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:33:16 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108894658
Webkim, succes vandaag!!

Weer zo'n klein bundeltje in je armen straks O+

Enne Kuuks, ge stoat irste straks 8-)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_108894789
Webkim succes! Nog eventjes..

Mango, ik hoop dat het niets betekent en als je je ongerust maakt, gewoon bellen!
pi_108895452
Webkim succes vandaag!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_108895635
Mango ik hoop dat het niks betekent :*
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:35:29 #37
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108896871
Mango, lees nu pas van je bloedverlies, wat vervelend joh -O- das idd ff schrikken..

Fiedertje :*

Hier mn laatste werkdagje op mn huidige werkplek.. Ben ZO blij dat ik hier wegga :D Wat een mutsen :r

En dan lekker t/m volgende week woensdag vrij :D O+ Echt heerlijk. Donderdag beginnen bij mn nieuwe baan, ben echt heul benieuwd.

En wat een heerlijk weer he O+ van het weekend blijft het volgens mij ook zo lekker, echt tof *G*
pi_108896913
Veel succes vandaag Webkim :)

Ik moet straks plavuizen leggen in de keuken, echt geen zin in! Maandag komt de nieuwe keuken dus vandaag moeten ze gelegd worden :{
pi_108897162
Succes Webkim!! Spannend hoor *O*

Mango, wat knap dat je wilt wachten! Maar als je het niet uit kan houden moet je gewoon bellen hoor! Twee weken kan zo lang duren.

Fieder ik vind het zo knap en lief dat je nog kan posten hier. :*
I found myself alone,
pi_108897245
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:25 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook.. Ik zit hier nog wel even. Ga nu wel actief solliciteren, thuis mn cv weer eens op de carriere sites gooien etc. Gisteren wel al een sollicitatie verstuurd. Maar ik wil/kan pas beginnen per 1 oktober en dat duurt nog best lang..
Maar ik ben ook 'bang' om hier de werksfeer nog verder om zeep te helpen. Gelukkig heb ik wel een boel directe collega's die me wel steunen en naar me luisteren, maar het bedrijf zelf ben ik zo enorm zat.
Naar de arbo stappen vind ik ook weer zo'n ding, ik ben niet 'ziek' oid. Moeilijk, dit..

ziek zijn is niet de enige reden om naar de arbo te gaan
't is er ook voor als 't niet gaat op je werk,. als 't mentaal te zwaar is, als je thuis bijv. heel veel stress hebt waardoor je je werk niet kunt doen.. zoveel dingen!

en meis.. de arbo arts zei tegen mij;
je wilt echt niet dat er iets mis gaat met je kindje

en dat raakte me toch wel diep, natuurlijk wil ik dat niet..!
maar werken.. ik moet werken.. wil niet thuis zitten.. blablabla
er zijn veel redenen te bedenken waarom je wilt werken (had ik ook)
maar er is toch 1 hele goede reden om aan jezelf te denken.. ? en die reden lijkt
me meer waard dan de redenen om op deze manier door te gaan met werk.

uiteindelijk is het wel zo.. zoals het nu gaat, gaat het niet.
en als je werk jou niet bij staat (daar waar je recht op hebt!!!)
dan heb jij alle reden om naar de arbo arts te gaan en zal hij je volledig steunen
+ je werk wordt goed ingelicht via de arbo en zoals ook gezegt is
de vervanging wordt betaald door t uwv dus het kost 't bedrijf niks.

't wil niet zeggen dat je volledig thuis gaat zitten, je kunt ook samen kijken
naar aanpassingen die gunstig zijn voor jou zodat jij én je werk kunt doen
én gezond bezig bent voor jou en je baby
pi_108897342
mango :*
hoop dat alles ok is!

webkim succes! *O*

kuuks daarna op nr 1!
en ik dan in de top 10 :o
pi_108897846
Enfermera, heb je al een passend afscheid verzonnen? Ff je broek laten zakken ofzo :D (haha sorry hoor, ordinair!) Lekker van het zonnetje genieten (al is het best nog frisjes hoor!)

Xanteh blegh dat is een rotklus! Succes!

Voor iedereen met werkstress :* Supernaar!!

Zoe goed gezegd! Maar Marjolijntje, het is moeilijk he?? Nu ik eenmaal een paar dagen thuis zit voel ik me totaal nutteloos maar het begint te wennen. Merk dat het me goed doet.
En misschien kun je inderdaad gewoon halve dagen doen oid. Je staat dan wel sterker met de arbo achter je. Als je nu toegeeft nemen ze je nooit meer serieus op je werk.

Had Webkim ook een "starttijd' opgekregen of werkt dat niet zo? Omdat ze al vroeg vertrokken is?
pi_108898966
Bol.com heeft een babyshop geopend. :9. Ik ben al slachtoffer. :').

Dat was niet reclame-ish bedoeld trouwens. Ik bedoel meer zo van.. oh help. Nog een online bestelpunt :').
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 11:47:21 #44
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_108899273
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:25 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Op het moment dat je er van overtuigd bent dat je daar niet wilt blijven werken en op zoek gaat naar ander werk, zou ik zeker verdere stappen ondernemen. Je hebt immers niets meer te verliezen dan, en het bedrijf mag het best voelen dat ze je zo behandeld hebben.
F.K.A. SuperwormJim
pi_108899671
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef Kuukske het volgende:

Dat was niet reclame-ish bedoeld trouwens. Ik bedoel meer zo van.. oh help. Nog een online bestelpunt :').
:D ik kreeg ook n mail!
heb m verwijderd :@ wilde niet verleid worden :P haha
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:00:27 #46
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108899709
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:02 schreef Fieder het volgende:
Enfermera, heb je al een passend afscheid verzonnen? Ff je broek laten zakken ofzo :D (haha sorry hoor, ordinair!) Lekker van het zonnetje genieten (al is het best nog frisjes hoor!)

Xanteh blegh dat is een rotklus! Succes!

Voor iedereen met werkstress :* Supernaar!!

Zoe goed gezegd! Maar Marjolijntje, het is moeilijk he?? Nu ik eenmaal een paar dagen thuis zit voel ik me totaal nutteloos maar het begint te wennen. Merk dat het me goed doet.
En misschien kun je inderdaad gewoon halve dagen doen oid. Je staat dan wel sterker met de arbo achter je. Als je nu toegeeft nemen ze je nooit meer serieus op je werk.

Had Webkim ook een "starttijd' opgekregen of werkt dat niet zo? Omdat ze al vroeg vertrokken is?
Whahahaha oh Fieder, wat een heerlijke opmerking _O- :D O+ :D
Nou, het 'passende' wat ik gedaan heb is niet trakteren nu ik wegga :+ Voor mij voelt het niet echt als feest namelijk. Gister helaas wel een arts die het opmerkte; 'Ga je nog trakteren morgen??' Ik zo; "uhm,...." en mn collega gelijk: "Nou, voor mij hoeft ze het niet te doen, want ik ben er niet morgen."
Hatzaa :') Om even een sfeerimpressie te geven :7
Dus nee, geen koek voor hen, want het zijn bitches, en sowieso zijn ze toch altijd al aan de lijn.
Oeh, of had ik dan juist moeten trakteren? Moorkoppen ofzo... >:) Nouja. :+

quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef Kuukske het volgende:

Jaaa :o te erg he! Ik ga ook even kijken idd :@ Vrees het ergste :o
pi_108901414
Mango, knap dat je het zo kunt relativeren, want damn, zoiets is ook echt schrikken! Hopelijk is het niks :* (weet niet of het helpt, maar toen ik de miskraam had, was het niet 'een beetje bloed', dat kon je absoluut niet voor iets anders aanzien. Dus ik ga er vanuit dat het gewoon een beetje oud bloed of iets anders onschuldigs is bij jou :)).
pi_108901435
Webkim, misschien heb je frummel nummer 3 al in je armen O+ Zo niet: alsnog veel succes! Zet 'm op! En anders: hurrah voor frummel nummer 3! *O*
pi_108901481
Goedemiddag Dames!

Wilde gisterenavond nog even reageren, heel stuk getypt, tekst ineens weg. Zo vervelend! Toen was ik maar gaan slapen.

Webkim aan de beurt! Joepie!

Ik hoop dat het niet doorzet en je gewoon een plakker hebt mango! :*

De mail van de babyshop kreeg ik ook... Heel wijselijk nog niet bekeken...

Ik heb gisteren twee mijlpalen behaald op mijn werk.
Nagenoeg geen bilpijn! Woehoe!
En ik heb 'nee' durven zeggen! Een collega die niet lekker was moest vandaag ook werken. In plaats van maar klakkeloos de dienst overnemen gezegd dat ze het echt zelf even moest proberen want ik heb mijn rust eigenlijk ook wel nodig. Feel so proud!

Vandaag dag 1 van de grote volksverhuizing. Alles in de te verbouwen kamers ingepakt, en de meubels die blijven voorzichtig demonteren...
Maandag begint het ruige sloopwerk. Als het allemaal volgens planning verloopt over twee weken een prachtig badkamertje, en twee frisse kamers. Een voor ons en een voor de kleine meid. De inrichting van de babykamer komt in de maanden daarna dan wel ;-)

Iedereen alvast een fijn weekend!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_108901501
Oh, ik realiseerde me vanmorgen dat ik nu al meer dan een week weet dat ik zwanger ben :+ En ik heb me er volgens mij bij neergelegd dat ik rare pijntjes en dingetjes heb. Acceptatie, hoera!

Heb me laatst zó druk gemaakt en zó gestresst dat dat nu 'klaar' is. Besloten om inderdaad zoveel mogelijk te genieten en me niet te druk te maken om rugpijntjes enzo. Moet zeggen dat me dat de laatste paar dagen prima lukt! Yay :)
pi_108901556
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik realiseerde me vanmorgen dat ik nu al meer dan een week weet dat ik zwanger ben :+ En ik heb me er volgens mij bij neergelegd dat ik rare pijntjes en dingetjes heb. Acceptatie, hoera!

Heb me laatst zó druk gemaakt en zó gestresst dat dat nu 'klaar' is. Besloten om inderdaad zoveel mogelijk te genieten en me niet te druk te maken om rugpijntjes enzo. Moet zeggen dat me dat de laatste paar dagen prima lukt! Yay :)
^O^ Klinkt goed Coco!!
pi_108902075
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

wat fijn O+
pi_108902310
Succes Webkim! *O*
En wat een gedoe weer met de werkgevers, je werkt tot je 67-ste en dan mekkeren omdat je een paar maanden bezig bent een nieuwe wereldburger te bakken 8)7 Korte termijn stumpers zijn het.
Mijn baas maakt zich nog minder druk dan ik. Vervanging komt wel een keer en de wereld vergaat niet hoor.
Wat lekker Coco dat je kan gaan genieten, dat je dat maar een leven lang kan volhouden!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:25:22 #54
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108902322
Wat fijn coco! :*
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:27:36 #55
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108902402
Fijn coco:)

Asy, ik ben choreograaf, maar heb ook veel werkervaring in de administratieve sector zowel financieel als HR, maar helaas wil daar tot nu toe niemand mij aannemen :( LOL

Heb alweer de eerste afwijzingen binnen dus het gaat lekker. Iemand in omgeving Rotterdam die nog geen vervanging heeft kunnen regelen misschien? :?
pi_108902846
Fijn coco en bunny!

Vanmorgen t UWV gebeld, bleek dat aanvraag voor verlof nog niet binnen is :o moest m'n (oude) manager allang geregeld hebben!
Hij had alle info die hij moest hebben van mij gekregen, op officiële formulieren enz en al die tijd heeft ie dus niks geregeld :( !

Ben nu echt pissig, hij heeft zoveel dingen geflikt afgelopen maanden, helemaal prima heb er veel van geleerd, maar ben dr nu echt wel klaar mee.
Zal m maandag bellen want vrijdag is ie natuurlijk vrij :(

Bah
pi_108902857
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:47 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Op het moment dat je er van overtuigd bent dat je daar niet wilt blijven werken en op zoek gaat naar ander werk, zou ik zeker verdere stappen ondernemen. Je hebt immers niets meer te verliezen dan, en het bedrijf mag het best voelen dat ze je zo behandeld hebben.
Ja, zit wat in. Maar aan de andere kant zijn er nu gewoon bar weinig vacatures in "mijn" sector, dus de kans dat ik binnen nu en snel wat vind, is ook minimaal. En opzeggen zonder nieuw werk gaat hem ook niet worden. Het risico is te groot om dan lang helemaal zonder werk (en dus zonder inkomsten) te zitten. Mijn vriend verdient echt niet genoeg om samen van zijn salaris rond te komen.
En eigenlijk wil ik voor mezelf de tijd hier toch wel zo prettig mogelijk maken, en dat gaat dus niet met allemaal boze / geïrriteerde mensen om me heen
pi_108902919
Marjolijntje, misschien heb je het al eens gezegd, maar in wat voor sector werk jij eigenlijk/wat voor werk doe jij?
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2012 @ 13:42:36 #59
309370 Nanadu
pi_108902985
Webkim succes nog, misschien heb je verse baby al in handen *;

De blijdschap van gisteren heeft even plaats gemaakt voor een sombere stemming ;( Mijn zus heeft vandaag gehoord dat het niet goed zit met haar zwangerschap. Ze had vandaag een echo (7,5 week) en er was geen hartactie te zien, daarnaast was de embryo niet voldoende gegroeid :'( . Ik vind het zo zielig voor haar. (ze kan niet via natuurlijke weg zwanger worden, omdat haar partner gesteriliseerd is en dit vanwege omstandigheden niet ongedaan gemaakt kan worden. Ze probeert nu zwanger te worden via donor). Ze moet nu afwachten tot het er vanzelf uit komt en anders weg laten halen.

Marjolijntje :*
pi_108903017
Marjolijntje :*
Maar als je zo doorgaat dan zit jij ook niet lekker op je werk.. Dus hoe dan ook.. Of die lui zijn 'boos' ( wat waarsch wel over is als je terug bent van verlof ) of jij voelt je niet oke omdat je constant over je grenzen heen moet.
Zou ik toch echt voor mezelf kiezen..
Zijn die lui ook boos op je baas omdat ie al n tijd ziek is? Vast niet..

Als je teveel over je grenzen heen gaat is de kans dat je er langere tijd uit moet veel groter..waarom zou je t dan niet bespreken met de arbo zodat je een manier kunt vinden om én op n goede manier te werken, én om jezelf denken?
pi_108903050
Aw nanadu wat vervelend voor je zus+man :( :* ...
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:46:34 #62
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108903135
Nanadu, dat is heel vervelend, sterkte voor jullie :*

Marjolijntje, het is inderdaad vervelend, ik ben het met Zoe eens, maar het ligt er natuurlijk aan wat voor werk je doet. Wat doe je voor werk? (beetje achteraf haha)
pi_108903178
Dank jullie wel voor de lieve reacties :*

Het bloeden is gestopt, het was echt maar eenmalig een paar druppels gisteravond. Volgens mij geen oud bloed, want helderrood. Verder geen krampen of buikpijn.

De reden dat ik niet bel is ook omdat mijn vriend niet zo makkelijk vrij kan regelen van zijn werk, en ik wil hem er wel bij hebben als wordt gekeken of alles goed is.
Ik wacht het gewoon maar af... maar maak me natuurlijk wel een beetje zorgen. Vandaag maar rustig aan, ben ook niet zo lekker.
  FOK!fotograaf vrijdag 9 maart 2012 @ 14:02:09 #64
13368 NiGeLaToR
pi_108903751
Piepklein beetje rood bloed kan als er een klein adertje is geknapt (is allemaal beter doorbloed enzo hebben we ons laten uitleggen). Hebben wij ook al doorstaan na een onschuldig lief vrijpartijtje :X dan schrik je je rot :{
pi_108903794
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Piepklein beetje rood bloed kan als er een klein adertje is geknapt. Hebben wij ook al doorstaan na een onschuldig lief vrijpartijtje :X dan schrik je je rot :{
Idd moest ik ook aan denken, lijkt mij ook eng :o

:* voor mango
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:12:49 #66
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108904285
Gelukkig is het bloeden gestopt! Dat is een goed teken:) Kun je weer wat rustiger ademhalen:D

Zoe bij jou zijn ze ook lekker bezig he, pff die werkgevers ook allemaal. We zouden met elkaar een soort bedrijf moeten beginnen voor administratie ofzo. Vangen we elkaar in ieder geval goed op en als de een met zwangerschapsverlof gaat, dan is de ander pas een paar weken zwanger, zo elkaar prima overlappen toch?

LOL Gelukkig is het vrijdag...
pi_108904914
Nanadu :'( Sterkte! Zeker ook voor je zus!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:00:58 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108906173
Zoë :o :X

Nanadu, wat een verdrietig nieuws van je zus :*

Marjolijntje, je hoeft niet meteen ontslag te nemen, maar laat de bazen de puinzooi zelf maar even opruimen. Jij hebt ontzettend hard gewerkt, je hebt geprobeerd oplossingen te bedenken en zij werken niet mee. Jij voelt je ellendig en ziek en ploetert gewoon maar door. Jouw gezondheid en die van de baby gaan nu gewoon voor op het werk. Jouw ziekte-uren krijgen ze in elk geval nog vergoed, itt die van je directe leidinggevende...
pi_108906754
Loodje
Pff als we zelf dingen konden regelen zou t een stuk beter gaan :Y

Ach gelukkig heb ik geleerd die kerel niet te vertrouwen :X en zelf achter dingen aan te gaan. Maar t is wel zwaar irritant.
Wil ie ook nog afscheid nemen met nog iemand want die heeft zoveel gedaan..
(ja mij opbellen en vragen of ik echt niet kon werken want hij kon geen invaller voor bijv t weekend vinden en dat dus een aantal x) :W. Denk je zelf..

Ga ik liever ff hoi zeggen tegen de mensen op de afd die wel eerlijk zijn & kaartjes sturen oid.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:25:08 #70
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_108906934
Webkim tweet net dat we hier bekend mogen maken dat haar Dex is geboren vandaag.

Link naar fotootje op Instagram
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:25:33 #71
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108906945
Idd Zoe,

Nou ik heb er een stuk of 20 vacatures uitgestuurd, ook lager dan mijn eigen onderwijs uiteraard, want aan het werk zullen we moeten :D Heb al 3 afwijzingen gehad, dus verwacht er zeker nog meer. Maar niet geschoten is altijd mis.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:26:25 #72
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108906977
Ahhhhh Wat een schatje:D Mooie foto trouwens! Het blijft echt zooo bijzonder *O*

Als Webkim hier later rondhangt, Gefeliciteerd:D:D:D *O* *O* *O*
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:27:22 #73
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_108907012
Webkim heeft slecht internet op haar telefoon, dus die kan hier niet rondhangen. Daarom mocht het hier neergezet worden.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_108907016
Webkim gefeliciteerd!!! O+ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_108907023
OMG een té toffe naam O+. En wat een mooi jochie. Gefeliciteerd Kim! *O*
pi_108907028
Oooh, daar is 'ie!! O+ Gefeliciteerd met Dex *G* *G* *G*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108907177
Wat een leuke naam! O+ Ook een van mijn favorieten!

Gefeliciteerd Webkim, van harte met jullie mooie man :* *O* *O* *O*

Marjolijntje, veel sterkte in deze kutsituatie :*

Nanadu, wat een naar nieuws zeg van je zus, ook sterkte!

Enne Zoe, wat een oetlul die ex-baas van je, ongekend!

Bijna weekend, nog 2 uurtjes O+ *O*
pi_108907275
Webkim gefeliciteerd met jullie Dex *O* *O*

Mango, Nanadu en Fieder :*
Coco that's the spirit girl!

marjolijntje wat andere ook al zeggen. Meid denk aan jezelf en je baby. Als je werkgever zo'n hork is en je je al weken uit de naad werkt/rent zou ik heel snel een afspraak maken met de arbo arts en je eigen ziek melden om bij te komen als het niet meer gaat. :*
pi_108907319
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:25 schreef Loodje het volgende:
Idd Zoe,

Nou ik heb er een stuk of 20 vacatures uitgestuurd, ook lager dan mijn eigen onderwijs uiteraard, want aan het werk zullen we moeten :D Heb al 3 afwijzingen gehad, dus verwacht er zeker nog meer. Maar niet geschoten is altijd mis.
Precies, hoop dat je van n aantal n positieve reactie terug krijgt!

*O* voor webkim + gezin
Wat een mooie stoere naam ook! *O* Dex
pi_108907359
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:32 schreef KatyM het volgende:

Bijna weekend, nog 2 uurtjes O+ *O*
*O*. Voor bijna weekend! :D :)
pi_108907395
Webkim, van harte! *O* *O*
pi_108907585
webkim gefeliciteerd
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:45:20 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108907630
Webkim, van harte gefeliciteerd met je 3e zoon! *O*
Geweldige naam! O+
pi_108907753
Nou de naam is echt super zeg! O+.
Het is dat ik vast niet mag switchen van JD :D. Plus dat het ook niet zo lekker bekt met onze achternaam.
pi_108907806
Webkim hoera!! Hij is er! Wat een onwijs stoere naam en wat een moppie!
*O* *O*

Nanadu; wat erg voor je zus.

Mango; fijn dat het bloeden is gestopt! Hopelijk blijft het weg!
I found myself alone,
pi_108907895
Webkim gefeliciteerd, wat een mooie foto O+ en een mooie naam!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_108908016
Webkim van harte! *O* *O* *O* *O* En wat een stoere naam O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 16:00:54 #88
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108908163
Webkim gefeliciteerd met Dex *O* *O* *O* Mooi kereltje met een mooie naam! O+

Kuukske, je staat 1e! :o
  vrijdag 9 maart 2012 @ 16:03:03 #89
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108908223
Webkim, gefeliciteerd met je 3e zoon *O*
pi_108908378
gefeliciteerd webkim *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108908684
Webkim wat een geweldig jochie & naam O+
Gefeliciteerd :*
  vrijdag 9 maart 2012 @ 16:21:35 #92
30252 Soempie
Procreating
pi_108908799
Webkim, gefeliciteerd!! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_108909452
Gefeliciteerd Webkim!!

En om terug te komen op werk, ik werk in de levensmiddelenindustrie (bakkerijgrondstoffen) op de kwaliteitsadfdeling. Verantwoordelijk voor etiketten en specificaties enzo. Maar de markt zit behoorlijk vast momenteel, helaas (net als veel meer sectoren).
Maar nu, weekend! Heb net alle baby kleertjes uitgepakt en in de kast gelegd. En er kan nog best wat bij in maat 50/56 :D
pi_108909633
Hoeveel pakjes heb je in 50/56 marjolijntje?

ik wil ook shoppen!
heb nu 2pakjes mt 50
en 5 of 6 mt 56
pi_108909722
Ik kwam erachter dat ik vooral heel veel rompertjes had in die maat, maar echt pakjes geteld heb ik nog niet. Ik denk ook een stuk of 6 in totaal.
pi_108909806
ja rompertjes heb ik idd ook veel meer :Y
heb lieve kleertjes gezien bij de hema enzo O+
pi_108909871
Van harte gefeliciteerd webkim! *O*
  vrijdag 9 maart 2012 @ 16:59:41 #98
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108910051
veel rompertjes is handig!

vooral als je een jongetje krijgt en/of niet dagelijks wilt wassen

(hetzelfde geldt ook voor de kleertjes....het is best fijn om daar wat meer van te hebben :Y )

edit: jullie krijgen allebei meisjes zag ik, minder plasincidentjes dan denk ik......
pi_108910064
Webkim; gefeliciteerd met Dex! Je bent nu mama van 3 jongens, geweldig! Geniet ervan en sterkte met het herstel.
pi_108910478
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:48 schreef Zoë23 het volgende:
Hoeveel pakjes heb je in 50/56 marjolijntje?

ik wil ook shoppen!
heb nu 2pakjes mt 50
en 5 of 6 mt 56
Zo weinig :o
k heb geen zelfbeheersing :P

Oh en webkim, gefeliciteerd met dex!
pi_108910606
Ik heb nog bijna niks zelf gekocht, bijna alles in de kast is gekregen :o

Edit, hebben jullie nog fijne jurkjes tips (voor mezelf dan ;) en liefst ook niet al te duur)? Ik merk dat broeken echt niet fijn zitten op mn buik en ik ga morgen shoppen! :9

[ Bericht 52% gewijzigd door Marjolijntje op 09-03-2012 17:32:23 ]
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:32:52 #102
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108911152
Zo ver ben ik nog niet, maar inderdaad, alles wat ik toe nu toe heb, dat heb ik gehad :D o.a. rompertjes, sokjes, truitjes:)
pi_108911210
Gefeliciteerd Webkim, daar istie dan! *O* Stoere naam hoor
pi_108911260
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef Marjolijntje het volgende:

Edit, hebben jullie nog fijne jurkjes tips (voor mezelf dan ;) en liefst ook niet al te duur)? Ik merk dat broeken echt niet fijn zitten op mn buik en ik ga morgen shoppen! :9
Kijk even in de webshop van H&M. Niet duur. Dat hangt ook biet altijd in de gewone winkel ben ik inmiddels al achter. Mar gewoon bij H&M kan natuurlijk sowieso. Die hebben imo heel fijn Mama spul.
  FOK!fotograaf vrijdag 9 maart 2012 @ 17:40:20 #105
13368 NiGeLaToR
pi_108911344
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:37 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Kijk even in de webshop van H&M. Niet duur. Dat hangt ook biet altijd in de gewone winkel ben ik inmiddels al achter. Mar gewoon bij H&M kan natuurlijk sowieso. Die hebben imo heel fijn Mama spul.
Mijn meis heeft ook de H&M gevonden - ook veel 'normale' kleding is zo elastisch dat het (een hele tijd) over een zwangere buik gaat. En blousejes met hoog knoopje - wijd uitlopend enzo.
Verder ook al wat leuke dingen op marktplaats gevonden, want tjah, positiekleding draag je nu eenmaal geen jaren :)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:43:00 #106
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108911409
Webkim van harte met jullie zoon! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_108911410
Gefeliciteerd Webkim! *O* zag via iemand anders de mooie foto van jullie beide op facebook O+ O+ O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108911424
Ik duik morgen de H&M in de stad even in :) Zie idd allemaal tricot jurkjes in de webshop!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:44:08 #109
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_108911442
Gefeliciteerd Webkim!! Wat een lieve foto!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:06:35 #110
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108912086
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef Marjolijntje het volgende:

Hema! Gewoon normale jurkjes en rokjes rekken heel goed mee! En het fijne is, ze lubberen niet uit dus daarna kun je ze ook gewoon blijven dragen. (voor wie zich mijn buik nog herinnert, zelfs daarmee zijn ze niet uitgerekt)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:07:06 #111
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108912110
Webkim, van harte met jullie geweldige zoon!! *O* En wat een prachtige naam! :D O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet ervan!! :*
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:07:49 #112
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108912136
Gefeliciteerd webkim! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:08:42 #113
11682 Moonah
Jolie femme
pi_108912161
Webkim! :o
Dríe zoons! *O* Van harte gefeliciteerd!
Oh joh, wie had dat ooit durven dromen.... !
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_108912373
Gefeliciteerd webkim!!!!!! *O* *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108912447
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:06 schreef Kyara het volgende:

[..]

Hema! Gewoon normale jurkjes en rokjes rekken heel goed mee! En het fijne is, ze lubberen niet uit dus daarna kun je ze ook gewoon blijven dragen. (voor wie zich mijn buik nog herinnert, zelfs daarmee zijn ze niet uitgerekt)
Dat niet uitrekken klinkt helemaal fijn ja! Ga ik daar morgen ook kijken, thanks!!
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2012 @ 18:31:03 #116
43556 miss_dynastie
pi_108912829
Van harte Kim!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:35:15 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_108912918
Webkim, ook hier van harte gefeliciteerd :Y

(en stiekem ben ik wel heel benieuwd hoe het afgelopen is enzo met bezoek van anderen :+ )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108912938
Kim! Wat een leuke naam! Gefeliciteerd! 3 boys in huis, gezellig! En een mooie foto!
Succes met je herstel!
(en benieuwd als ik ben, is de schoonmoederkwestie goed opgelost?)
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_108913264
Webkim gefeliciteerd met je zoontje! *O* *O*

Hmmm .. Mama-to-be was vandaag helemaal afgebrand ... Ik vind dat ik deze week slecht heb geslapen. Ben wel lekker op tijd naar bed gegaan (rond 10 uur ofzo), want bij mij gaat de wekker tussen 5 en half 6 een keertje. MAar zo'n beetje iedere nacht werd ik rond een uur of 2/3 wakker.. en dan was ik ook klaarwakker. Met het gevolg dat ik half brak op het werk verscheen. En dat trek ik voor een dag, twee dagen lukt ook nog wel .. maar een hele week dus niet :{ .

Gisteravond behendigheid gedaan met de hond. Maar na 1 rondje al helemaal buiten adem. En toe nik gisteravond naar bed ging kreeg ik vervelende steken aan de linkerkant van mijn ribbenkast. Ben hier al vaker mee naar mijn huisarts gegaan en die denkt dat ik de Ziekte van Tietse heb. Heel onschuldig, maar wel vervelend als je daardoor niet kan slapen omdat ademen stekende pijn veroorzaakt.

Dus vanmiddag maar even op de bank gelegen maar echt dutten wil dan ook niet :{

Vanavond ga ik een drankje doen met een groot deel van mijn vriendengroep. Maar ik heb er eigenlijk de puf niet voor .. ben doodop .. heb een beetje buikpijn :{

Zo en nu weer *klaagmodus UIT*

:D

Ben zo benieuwd hoe het is gegaan met schoonmoeders! En hoe Webkim er zelf aan toe is.
pi_108913305
Wat een mooie naam! Gefeliciteerd met Dex!
pi_108913387
Gefeliciteerd Webkim :) Lieve foto!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:01:32 #122
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108913710
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Webkim gefeliciteerd met je zoontje! *O* *O*

Hmmm .. Mama-to-be was vandaag helemaal afgebrand ... Ik vind dat ik deze week slecht heb geslapen. Ben wel lekker op tijd naar bed gegaan (rond 10 uur ofzo), want bij mij gaat de wekker tussen 5 en half 6 een keertje. MAar zo'n beetje iedere nacht werd ik rond een uur of 2/3 wakker.. en dan was ik ook klaarwakker. Met het gevolg dat ik half brak op het werk verscheen. En dat trek ik voor een dag, twee dagen lukt ook nog wel .. maar een hele week dus niet :{ .

Gisteravond behendigheid gedaan met de hond. Maar na 1 rondje al helemaal buiten adem. En toe nik gisteravond naar bed ging kreeg ik vervelende steken aan de linkerkant van mijn ribbenkast. Ben hier al vaker mee naar mijn huisarts gegaan en die denkt dat ik de Ziekte van Tietse heb. Heel onschuldig, maar wel vervelend als je daardoor niet kan slapen omdat ademen stekende pijn veroorzaakt.

Dus vanmiddag maar even op de bank gelegen maar echt dutten wil dan ook niet :{

Vanavond ga ik een drankje doen met een groot deel van mijn vriendengroep. Maar ik heb er eigenlijk de puf niet voor .. ben doodop .. heb een beetje buikpijn :{

Zo en nu weer *klaagmodus UIT*

Ben zo benieuwd hoe het is gegaan met schoonmoeders! En hoe Webkim er zelf aan toe is.
Anders doe je toch gewoon ff niks vanavond? Lekker op de bank hangen.. ;) Eigen gezondheid eerst hoor! :*
pi_108913890
Kim gefeliciteerd met Dex~!!! *O* *O*
:)
pi_108914256
Gefeliciteerd Webkim!!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108914395
Webkim, gefeliciteerd met de geboorte van Dex. Wat een leuke, stoere naam!
pi_108914481
Vanmorgen een prachtige echo gehad. Het gaat prima met mijn logeetje! Wat een bijzonder en fijn moment dat we dat kleine frummeltje zagen freestylen in mijn buik.

Mag mijn uitgerekende datum naar 16 oktober? (rekenfoutje)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:26:40 #127
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108914623
Super Sorbo! *O*

Kuuks, je staat bovenaan :o :D
pi_108914734
Fijn Sorbo!
I found myself alone,
pi_108914765
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:26 schreef Marrije het volgende:
Super Sorbo! *O*

Kuuks, je staat bovenaan :o :D
Ja inderdaad! *peentjes zweet.

Sorbo! Wat fijn O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:30:27 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108914772
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:59 schreef Kyara het volgende:
veel rompertjes is handig!

vooral als je een jongetje krijgt en/of niet dagelijks wilt wassen

(hetzelfde geldt ook voor de kleertjes....het is best fijn om daar wat meer van te hebben :Y )

edit: jullie krijgen allebei meisjes zag ik, minder plasincidentjes dan denk ik......
:?
Ik heb zelden plasincidentjes (gehad). Als we ze al hadden, was het de schuld van manlief die de plasser weer eens naar boven liet wijzen :D

Twinkle, lekker thuis op de bank blijven hoor!

Fijn Sorbo O+

fluugs, hoe is het bij jou?

Hier heb ik nu toch vaker harde buiken. Heel irritant :X
pi_108914877
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:30 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb zelden plasincidentjes (gehad). Als we ze al hadden, was het de schuld van manlief die de plasser weer eens naar boven liet wijzen :D

Twinkle, lekker thuis op de bank blijven hoor!

Fijn Sorbo O+

fluugs, hoe is het bij jou?

Hier heb ik nu toch vaker harde buiken. Heel irritant :X
Hier ook bijna geen plasincidentjes.
Bij mn neefje wel trouwens...als je daar de luier weghaalde plaste hij zo;n beetje.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:34:50 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108914962
Ow en vocht...
Iemand tips? Mijn handen tintelen bijna de hele dag en 's nachts word ik wakker van slapende handen...
pi_108915001
bevallen :P
Dat was t enige dat hier hielp vorige keer..
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:37:06 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108915051
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
bevallen :P
Dat was t enige dat hier hielp vorige keer..
Oke, doe ik gewoon even over een weekje :P
pi_108915125
Ja Asy, datumtweeling !!

Fluug is wel erg stil trouwens ja. Zou Pieter nieuwsgierig geworden zijn? :o
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:42:23 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108915246
Aah Kuuks, gezellig O+
Mik jij ook op het weekend van 17/18 maart? ;)
pi_108915313
Webkim gefeliciteerd *O*

Sorbo wat een fijn nieuws O+ Zijn jullie met zijn vieren geweest?

Ik mag woensdag weer O+
pi_108915823
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:42 schreef Asyniur het volgende:
Aah Kuuks, gezellig O+
Mik jij ook op het weekend van 17/18 maart? ;)
Ik kan het allicht proberen.
pi_108916802
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:12 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Zo weinig :o
k heb geen zelfbeheersing :P

Haha moest de hele babybuitzet kopen :P dus genoeg te shoppen
Nu alles in huis.. Dus nu wil ik wel meer kleertjes hihi

Asy
Wat vervelend :*

Marjoijntje
Idd Hema en h&m :Y
Heb 2shirtjes van de h&m in m'n gewone maat en zijn nogsteeds niet uitgerekt! Rekt gwn mee (en weer terug) echt super.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:19:11 #141
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108917047
Sorbo wat fijn :*

Ik heb heerlijk gedoucht en nu lekker bankhangen met een kop thee O+ Wellicht nog een peertje naar binnen werken maar vettigheid hoef ik eigenlijk niet meer zo merk ik :P
pi_108917525
Peer. Klinkt goed! Ik ben chocolade beu. Echt heel beu. Ik ben de laatste dagen van de zuivel :9
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:30:46 #143
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108917709
quote:
18s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Peer. Klinkt goed! Ik ben chocolade beu. Echt heel beu. Ik ben de laatste dagen van de zuivel :9
Oh, en de peertjes die ik nu heb zijn ZO lekker! Vorige week zaterdag gekocht, dus het heeft wat geduld nodig gehad, maar ze zijn nu goddelijk O+
Whihi :D Daar had ik laatst ook zo'n trek in! Maar gelukkig alleen maar mini-magnums gekocht van de Lidl. Ik vond het nog meevallen van mezelf :')
Jaaa melkie :9
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:33:05 #144
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108917832
Effe zonder verder teruglezen...

Van harte Webkim *O* *O*
pi_108917855
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:14 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Haha moest de hele babybuitzet kopen :P dus genoeg te shoppen
Nu alles in huis.. Dus nu wil ik wel meer kleertjes hihi

Asy
Wat vervelend :*

Marjoijntje
Idd Hema en h&m :Y
Heb 2shirtjes van de h&m in m'n gewone maat en zijn nogsteeds niet uitgerekt! Rekt gwn mee (en weer terug) echt super.
Ja dat heb ik dit keer niet zo nodig ;) Dan maar kleren :P
Hoewel ik t zelf welmee vind vallen, mja aan de andere kant als ik bedenk dat k t in 4 weken heb gekocht :P
Ik probeer me in te houden ;)
pi_108917892
Sorbootje, jee! *O*

Mango, hoe gaat het nu?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:35:48 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108917981
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:56 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ik kan het allicht proberen.
Gewoon doen alsof je moet poepen en dan heel hard duwen...
Moeten we nog een tijd afspreken? ;)

Ow en ik heb ook echt een shitload aan kleding voor de baby hoor! :D
pi_108918115
Gefeliciteerd met Dex Webkim! Hele leuke naam. Geniet van je mannen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_108918128
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:33 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dit keer niet zo nodig ;) Dan maar kleren :P
Hoewel ik t zelf welmee vind vallen, mja aan de andere kant als ik bedenk dat k t in 4 weken heb gekocht :P
Ik probeer me in te houden ;)

*O* ach, babyshoppen is leuk!!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:47:25 #150
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108918667
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:30 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Beweeglijk jongetje. Ding gaat dan alle kanten op tijdens het verschonen. Lekkere luier alleen als ie heeel vol zit ('s nachts)

of ik ben nog niet zo bedreven, dat kan ook....
pi_108918763
Ding :D :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108918886
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

Beweeglijk jongetje. Ding gaat dan alle kanten op tijdens het verschonen. Lekkere luier alleen als ie heeel vol zit ('s nachts)

of ik ben nog niet zo bedreven, dat kan ook....
Wij hadden het toen Puck klein was ook heel veel hoor. De overgang warm met luier naar koud zonder luier was reden om te gaan plassen geloof ik :D Maar rustig bij allebei de nachtvoedingen de eerste weken. Sta je dan wederom kleertjes en romper en de aankleedkussenhoes te verschonen om 03.00uur 's nachts :')
Hier ging het vanzelf over gelukkig :+
The way you rock'n'roll
pi_108919450
Hoeveel aankleedkussenhoezen in huis hebben is handig? :').
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:07:12 #154
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108919680
Gefeliciteerd, Webkim *O* *O* *O* *O*
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
pi_108919715
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik had van de kraam geleerd er een hydrofiel overheen te leggen maar dat was niet genoeg hoor vaak :P
Vooral ook zelf goed aan de zijkant blijven staan en geen vloerbedekking hebben liggen want mooie boogjes kunnen ze ook maken :+
Maar hier was het altijd sneaky als zijn piemeltje omhoog lag tijdens het verschonen schijnbaar en dan grijp je in een natte romper als je dacht de boel weer te sluiten. En natuurlijk ook net het broekje dat er naast lag te wachten ook meenemen. :o
Ik had er drie. Maar een enkele keer zat er wel eens niks omheen, alleen een hydrofiel er op. Krijgen ze niks van gelukkig :7
The way you rock'n'roll
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:09:34 #156
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108919759
quote:
Ik heb er 3 en dat is soms te weinig :D Een hoeslaken van een wiegje kan er ook overheen trouwens ;) Ik leg er altijd een hydrofiel dubbel gevouwen op, dus maakt geen bal uit dan.
pi_108919786
Mijn nichtje was ook zwanger, 1 dag later uitgerekend dan dat mijn vriendin moest bevallen..... 1 dag nadat wij een echo hadden laten maken was het hun beurt. Helaas was het niet levensvatbaar en moet ze wachten tot haar lichaam het afstoot. Want haar lichaam reageert nog wel alsof ze zwanger is ;(

Konden zo leuk de vreugde delen en dan dit klote nieuws ;(
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:18:21 #158
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108920167
quote:
Ik heb er 2 en dat is net iets te weinig. Ik had er net een schone omgedaan en ja hoor.....

Behang achter de commode is misschien ook niet handig, de muur wordt hier ook vaak geraakt. :D

Herkenbaar DML _O-
pi_108920296
Ik heb maar 1 aankleedkussen...die neemt mijn man in de ochtend naar beneden en savonds weer naar boven...ik heb geen hoes meer want die werd altijd alleen maar vies van de poep explosies. Nu alleen een hydrofiel erop.
pi_108920957
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:22 schreef Sorbootje het volgende:
Vanmorgen een prachtige echo gehad. Het gaat prima met mijn logeetje! Wat een bijzonder en fijn moment dat we dat kleine frummeltje zagen freestylen in mijn buik.

Mag mijn uitgerekende datum naar 16 oktober? (rekenfoutje)
*O*
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:47:10 #161
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108921602
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:20 schreef bitterend het volgende:
Ik heb maar 1 aankleedkussen...die neemt mijn man in de ochtend naar beneden en savonds weer naar boven...ik heb geen hoes meer want die werd altijd alleen maar vies van de poep explosies. Nu alleen een hydrofiel erop.
Ik heb ook maar 1 aankleedkussen hoor, maar 3 hoesen daarvoor.

Wat een vervelend bericht Admiraal.
pi_108923053
Webkim, gefeliciteerd met Dex! Wat een heerlijk bonkie! O+

Sorbo, wat fijn, je goede echo! O+

Hier ook niet veel ongelukjes gehad, gelukkig maar! En Ko was een zomerkindje, die had vooral veel hemdjes en broekjes aan, geen rompertjes.
Spam!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loodje, leuk, zitten we een beetje in hetzelfde vakgebied, ben benieuwd of ik je in het 'echt' ken. :D

Vervelend zeg, al die werkperikelen. Ik kan er niet zo goed over mee praten, maar sterkte! :*

Weer goedgekeurd, mijn bloeddruk was iets hoger, maar ik ben ook een beetje ziek ofzo. Dichte neus, keelpijn en koortsig. Ik ben er nog helemaal niet klaar voor! :o
En het kindje heeft een gemiddeld gewicht, wrs zoals broerlief, 3500 gr misschien iets meer. En een enorme plons water. :')
Dus ook nog niet volledig ingedaald, kind heeft teveel ruimte. :D
pi_108923193
Webkim gefeliciteerd *O* *O* *O*
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2012 @ 22:21:25 #164
309370 Nanadu
pi_108923520
Webkim gefeliciteerd!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:39:33 #165
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108924317
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:11 schreef oeke het volgende:
Webkim, gefeliciteerd met Dex! Wat een heerlijk bonkie! O+

Sorbo, wat fijn, je goede echo! O+

Hier ook niet veel ongelukjes gehad, gelukkig maar! En Ko was een zomerkindje, die had vooral veel hemdjes en broekjes aan, geen rompertjes.
Spam!
SPOILER
Loodje, leuk, zitten we een beetje in hetzelfde vakgebied, ben benieuwd of ik je in het 'echt' ken. :D

Vervelend zeg, al die werkperikelen. Ik kan er niet zo goed over mee praten, maar sterkte! :*

Weer goedgekeurd, mijn bloeddruk was iets hoger, maar ik ben ook een beetje ziek ofzo. Dichte neus, keelpijn en koortsig. Ik ben er nog helemaal niet klaar voor! :o
En het kindje heeft een gemiddeld gewicht, wrs zoals broerlief, 3500 gr misschien iets meer. En een enorme plons water. :')
Dus ook nog niet volledig ingedaald, kind heeft teveel ruimte. :D
Oh Oeke, wat een geweldige foto.... :D O+ *exploding ovaries* XD :@ Heeerlijk! En wat een leuke combi van kleertjes :D
He vervelend joh... :* Hoop dat je je snel beter voelt!
Wheheh hij heeft genoeg zwemwater dus :P
pi_108924708
Jemig admiraal anaal, wat vreselijk :'(
pi_108926609
Ik ben vanavond toch maar wel gegaan.. en het was heul gezellig! Ben blij dat ik gegaan ben *O*

Mannetje is nu ook thuis van zijn avonddienst. Zometeen nog eventjes een klein rondje met de hond en dan lekker slaapje doen!

Morgen komen er twee hoveniersbedrijven om een offerte uit te brengen want we willen de tuin opnieuw laten aanleggen. Zal mij benieuwen .. we hebben zelf gerekend op zo'n 5000 euro. Ben benieuwd waar zij mee komen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 23:37:03 #168
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108926636
*O* *O* *O* Webkim Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Kuukske 1e! En het is bijna de 21e :o
pi_108931530
Wakker. Zucht. :O.
Nachtmerries zijn nooit grappig.
pi_108931540
Oh vervelend Kuuk... :*

Hier op weg naar huis :) maar vroeg... Bed lag zo lekker :D

Kim!! Hij is er! Je 3e jommetje O+ van harte met Dex!
pi_108931548
Hè jij! Lekkere vakantie gehad?
pi_108931573
Heerlijke vakantie gehad :Y vooral veel geslapen :D 's middags elke dag 2 tot 3 uur met het dametje mee en elke avond voor 10 op bed... Heerlijk!!

Nog flink wat sneeuw gehad, veel gelopen met de muppet op mijn rug en de beweging zorgde ervoor dat ik onder mijn 'startgewicht' zit :D dit kind eet me op O+

En vandaag over 3 maanden begint mijn 7 maanden durend verlof O+

Jij al helemaal bevalklaar??
pi_108931740
Webkim, van harte gefeliciteerd met Dex *O* geniet lekker met je gezin.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 08:02:39 #174
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108931919
Welkom terug gerbera!

Hier 5 aankleedhoezen ofzo.
En gisteren ff gekeken hoeveel pakjes ik heb in maat 50 tm 56, iets van 12. En nog wat losse broekjes. Zitten ook wat kleine 62 broekjes/shirtjes tussen.
pi_108932056
Ik ben er wel klaar voor Gerb. Maar smurf nog niet :P
  zaterdag 10 maart 2012 @ 08:40:30 #176
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108932072
M'N HELE HUIS BLINKT!!!!!

Samen met m'n moeder en d'r buuf alle ramen en deuren onder handen genomen (ja ook bovenóp de deuren) alles van de kant gehad; gezogen, geschrobt en gedweild. Gordijnen gewassen, alle stofnesten verwijderd, bekleding van m'n stoeltjes en kussens gewassen, alle hoekjes en gaatjes te pakken gehad. De houtkachel gepoetst, die is weer prachtig O+ Ik heb zelfs de kasten in de huiskamer ontrommeld en opgeruimd, lekker veul weggegooid...

Zodra ik weer kan lopen mag ons Pietje komen... :')
  zaterdag 10 maart 2012 @ 08:40:47 #177
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108932077
Oh enne....

MELDT!!
pi_108932078
Even een jompel voor mijzelf *O* Ik heb afgelopen donderdag een witte vlek met kloppend hartje gezien op de echo! *O*

O ja, ik ben ongeveer 8 weekjes.

[ Bericht 6% gewijzigd door Baldria op 10-03-2012 08:50:01 (vergeten) ]
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:04:49 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108932216
admiraal, wat een rotnieuws zeg!

Wij hebben iets van 5 aankleedhoezen en 2 aankleedkussens. Wij hadden gewoon een braaf jongetje wat in de luier pieste ;)
Ik heb in elk geval maar een heel enkel incident gehad :D

oeke, je bent er bijna :D
Hoe is het met je werk? Schiet het inmiddels een beetje op?

Gerberaatje, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!
Misschien kom je uit deze zwangerschap wel met maatje 34 :P

fluugs, al meldplicht! *O*
En wat fijn dat je huis aan kant is :Y

Baldria, van harte gefeliciteerd!! *O*

Hier zitten we nu op 36 weken! *O*
en veel te veel kilo's :X
pi_108932280
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 08:40 schreef flugeltje het volgende:
Oh enne....

MELDT!!
Yayyy! :D
Kom je nu
Hier poetsen?
pi_108932286
Gefeliciteerd en welkom Baldria :) *O*
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:15:07 #182
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108932294
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:13 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Yayyy! :D
Kom je nu
Hier poetsen?
Als ik weer kan lopen :')

Van harte Baldria *O*

Asy, nog een weekje voor jij ook meldplicht hebt... Zonde van de kilo's, maar die gaan er wel weer vanaf :*
pi_108932300
Baldria gefeliciteerd!! *O* *O*

En Webkim gefeliciteerd met jullie zoontje!! Geniet ervan!! *O* *O*

Hier de afgelopen dagen het gevoel alsof ik miniscule plopjes voel in mijn buik, zou het?! Heerlijk gevoel om de baby weer te voelen straks!! O+
pi_108932311
Meldt! ;)

Gerberaatje, welkom terug! Wat fijn dat jullie het zo lekker gehad hebben.

Fluugs, ook meldplicht! Lekker uitrusten hoor!
En alles schoon! *O*
Vandaag komen mijn mama en zus, hopelijk gaan we ook ver komen in glimmendheid. *)

Baldria, gefeliciteerd! *O*

Admiraal, wat een verdrietig nieuws. ;(

Asy, ook al 36 weken! We zitten elkaar op de voet he? O+
pi_108932384
Goedemorgen!

Welkom terug Gerberaatje, wat fijn dat je het leuk hebt gehad,
En er zijn weer LLM met meldplicht. Na Webkim krijg ik weer zin in verse babies!

En de schoonmaakwoede heeft ook hier toegeslagen, de stuiterpeuter slaapt in zijn nieuwe kamer. Die hadden we de afgelopen dagen leeggehaald. Wat ga je dan veel weggooien! :D Dat wordt meerdere keren naar de stort rijden vandaag.

Admiraal, wat een naar nieuws :{

Vandaag nog wat kleine dingen voor de peuter kamer halen en behangen.... :P

Edit: en natuurlijk welkom Baldria!

[ Bericht 2% gewijzigd door Sopho op 10-03-2012 09:26:53 (natuurlijk niet de nieuwe aanwinst vergeten) ]
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:26:12 #186
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108932385
Gefeliciteerd Baldria! :*

Ik heb heeeeeeeeerlijk geslapen. Manlief is nog in dromenland maar ik had al wat honger, dus ben er maar uit gegaan. Ben tegenwoordig vooral 's avonds misselijk, en 's ochtends valt het wel mee.. Wel beter als je het mij vraagt, alhoewel proberen te slapen soms lastig is als je misselijk bent :X
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:37:06 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108932560
Ja oeke, ik loop een weekje achter op jou en op flugel, maar het schiet nu wel op :D
In tegenstelling tot jullie twee ben ik er wel klaar voor (/mee) en mag hij van mij over een weekje komen.

fluugs, ik weet dat die kilo's er wel weer afgaan, maar ik voel me al zolang mezelf niet meer en dan maken zoveel extra kilo's het niet makkelijker (en ik weet dat alles wat er nu nog aan komt zo'n beetje vocht is, maar het blijft confronterend: + 27 kilo :X )
en ik heb het zo benauwd door al dat extra vocht

Kuuks, jij ging toch deze zondag de voorraadkast doen hè? ;)

Ik wil ook een schoon opgeruimd huis!

Zo en nu ga ik even op de bank liggen met mijn grote kleine jongen O+
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:39:14 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108932591
Ik ken het probleem Asy, bij Willem zaten er ook iets van 25 tot 30 aan, nu ongeveer de helft en dat scheelt echt een hele boel. Ik kan zelfs m'n ringen nog gewoon aan dit keer... Nog effe doorzetten, na de bevalling verdwijnt het vocht als sneeuw voor de zon en kun je alles weer :*

Ik heb net besloten dat ik ook alvast blommen in de tuin wil :') Ik weet wel weer waar we het weekend mee vol gaan maken :P

[ Bericht 16% gewijzigd door flugeltje op 10-03-2012 09:48:42 ]
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:50:20 #189
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108932774
Dat vocht vasthouden heeft bij jou dus flink doorgezet asy. Bij mij niet, maar ik zal niet te vroeg juichen. En los van t vocht en extra kilo's, jij hebt ook al heel lang last van je bekken dus kan me voorstellen dat je er klaar voor / mee bent.
pi_108932962
Jep Asy, deze zondag staat de voorraadkast op het program. :7
Tenzij smurf besluit dat het morgen zijn dag is natuurlijk.

Alles onder voorbehoud de komende weken 8-).

Raar trouwens hoor.. volgens m'n zwangerapp is het nog maar 11 dagen. Nja, tel daar overtijd bij op en dan is het nog max een weekje of 3 tot we ouders zijn. JD en ik. Heel raar. Soms voel ik me zelf nog een kind :').

Oh Fluug! Ik heb ook tuinplannen.
Ik wil een taxushaagje aan de voorkant. Nu staat er alleen dode lavendel :'). Heel lelijk en het stoort me enorm.
pi_108932973
Ik heb ook iets van 5 aankleedkussenhoezen. 1 aankleedkussen en amper plasincidentjes :)

Baldria wat fijn! Gefeliciteerd!

Gerbera doe je goed!
Oeh hier dus nog 3 maanden en 10 dagen voor mn verlof *O*
pi_108933003
Admiraal wat n vervelend nieuws :(

Welkom trug gerb :)!

Lekker fluug alles schoon!

Baldria *O*!

Asy
Lijkt me heel vervelend :( en ook nog zoveel last van t bekken..
:*
pi_108933068
Oh Asy, ik gun het je van harte hoor, ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. :*
Wat naar dat vocht, ik had er ook een paar dagen last van, hele dikke voeten, maar dat is gek genoeg weer weggetrokken. :?

Omdat ik het nog zo druk heb, en eigenlijk vrij weinig klachten heb, en nog rond ren als een kip zonder kop, mag het van mij nog wel eventjes duren.
Alhoewel ik vannacht de hele nacht heb gedroomd van bevallingen. Elke keer als ik wakker werd en weer in slaap viel begon het weer. :')

Blommetjes Fluugs! Ik vind het een goed idee! En je dan lekker rond laten rijden door een tuincentrum hoor. ~O>

Hier trouwens 2 aankleedhoezen en inderdaad net te weinig. Maar ik vind de hoezen die er te koop zijn niet mooi en anders te duur. Deze 2 heb ik de vorige zwangerschap zelfgemaakt.
Maar daar heb ik nu geen tijd voor. ;(
Dus misschien toch maar kopen. :P
  zaterdag 10 maart 2012 @ 10:30:27 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108933267
Ik wil ook blommen in mijn tuin!
Maar dat moet dan toch allemaal zoals ik dat wil, dus ik ga er nu maar niet aan of over beginnen ;)
Ik beval gewoon over een week en dan kan ik over 3-4 weken rustig aan zelf blommen zetten :7

Kuuks, ik heb me verheugd op die opgeruimde voorraadkast dus baby of niet: morgen ga jij die (gezamenlijke) kast opruimen! ~O>
pi_108933704
Ahhuh. Ik ga eerst een broodje kip kerrie salade eten :+.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:21:59 #196
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108934083
Dames schiet maar op met die blommen, het wordt lente komende week *O* We gaan naar de 20 graden.... O+

Asy, van mij heb je toestemming om me in te halen hoor ;) Al moet ik wel eerlijk toegeven dat het me wel goed uit zou komen om na dit weekend te bevallen als echt alles he-le-maal klaar is... Dan heeft Martijn in elk geval niet veel tijd meer om er weer een puinzooi van te maken :')
pi_108934376
Gefeliciteerd Webkim, geniet ervan *O*

Zei iemand het magische woord tuin? lente? Wou vandaag wat snoeiwerk gaan doen in onze nieuwe tuin. En een vriendin gaat bloemetjes kweken voor mij *;
pi_108934649
Het is wel jammer dag het nu van dat prutweer is. Anders ging ik de bloempotten ook eens voldouwen
pi_108934666
Webkim gefeliciteerd!!!

Ben wel benieuwd naar de specs, hoe groot is "groot (!)" :D
Lekker kereltje in elk geval O+
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:52:44 #200
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108934696
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Het is wel jammer dag het nu van dat prutweer is. Anders ging ik de bloempotten ook eens voldouwen
het is dat je geen kerel bent, anders was ie behoorlijk grof geweest :P
pi_108934795
Oooh flugel LLM *O*

hmm de enige tuinplannen die ik heb is het aanvegen van het konijnenhok.
En als het zonnetje door komt zet ik alle ramen en deuren open.

Volgend weekend even de voor- en achterdeur schilderen, met een mondkapje voor heb ik beloofd.
(Dat is toch eigenlijk heul niet meer nodig met de verf van tegenwoordig? :? )
pi_108934940
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:52 schreef flugeltje het volgende:

[..]

het is dat je geen kerel bent, anders was ie behoorlijk grof geweest :P
Nja. Zullen we het maar op Brabantse houden ? 8-)
pi_108935397
Hmm ik heb net samen met manlief een paar uurtjes gespendeerd in de tuin. Kan de klus alleen niet helemaal klaren, want de kliko zit vol. Volgend weekend dus maar het laatste stuk doen.

Maar het begint hier een beetje te miezeren! Niet het beloofde lenteweer!
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:20:50 #204
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108935511
Vandaag zou het miezeren.... Pas vanaf het midden van de week wordt het beter....
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:34:30 #205
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108935849
fluugs, al we dan volgende week gewoon samen doen? Tegelijk met Kuuks?
Doen we een datumdrieling :Y

Ik ga nog een boterham met pindakaas maken. Dat vind ik opeens zooooooooooooo lekker :Y)
pi_108935993
Zo, goeiemorgen :@ ik had effe slaap nodig geloof ik. Maar nou ben ik weer brak van het lange slapen. :')
Gisteren een paar fijne broeken en shirtjes gescoord bij h&m. En positiepanty's! Dat is nog es een fijne uitvinding. Mij kun je op mijn werk zowat uittekenen in een rokje, maar sinds 2 weken zaten mijn panty's écht te strak.
En fijne ballerina's O+
pi_108936233
Baldria zwanger *O*
Flugeltje mooi het huis gepoetst *)
Webkim gefeliciteerd met jullie zoon *O*
Gerberaatje, lekker vakantie gehad, heerlijk.

Ik moet nog 9 weken en dan heb ik verlof (volgens mij zitten er ook nog wel wat feestdagen in :D ), moet zeggen dat ik er ook wel erg veel zin in heb om vrij te zijn straks *O*
Ik duik mijn bed weer in, heb een hele lading boodschappen gehaald met dreumes en die ligt nu ook op bed. Normaal doe ik de week boodschappen niet, maar deze keer kwam het beter uit.. pff, kost me toch wel energie.
  † In Memoriam † zaterdag 10 maart 2012 @ 13:40:27 #208
309370 Nanadu
pi_108937589
Baldria welkom *O*
Flugel meldplicht *O*

De lente mag van mij wel komen hoor. Ik word er altijd helemaal vrolijk van 8-) Ik vind het al heerlijk dat als ik naar mijn werk ga dat het tegenwoordig weer licht is :)

Verder ben ik wel bijgelezen, maar niet veel onthouden. Ik ben echt een zeef op dit moment :@
pi_108939088
Hier schijnt de zon al n hele tijd O+
net ff gewandeld O+ O+

nu heb ik nog meer zin om met onze beeb te wandelen :D nog eventjes wachten natuurlijk..

& ik wil ook bloemetjes én een nieuw tuinset (alleen dat moet ook nog eventjes wachten)

Ik moet nieuwe kleding, alles wat ik heb.. 't staat niet meer :N }:|
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:58:49 #210
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108939679
Heerlijk geslapen vannacht, lekker boodschappen gedaan, heeeerlijk gegeten daarna.. en ook nog eens heerlijk schoongemaakt (tja, je moet wat :')) en samen met mn man de voorraadkast opgeruimd, wat een ruimte hebben we! Niet normaal :D Echt heerlijk. Mijn hormonen zijn weer tevreden gesteld :') XD
  zaterdag 10 maart 2012 @ 15:16:42 #211
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108940061
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn nichtje was ook zwanger, 1 dag later uitgerekend dan dat mijn vriendin moest bevallen..... 1 dag nadat wij een echo hadden laten maken was het hun beurt. Helaas was het niet levensvatbaar en moet ze wachten tot haar lichaam het afstoot. Want haar lichaam reageert nog wel alsof ze zwanger is ;(

Konden zo leuk de vreugde delen en dan dit klote nieuws ;(
Ik ken dat. Één vriendin van me was ook zwanger , toen ik 10 weken was. Zij was een week korter dan ik en haar vruchtje was ook niet goed. Het raakt je dan behoorlijk :{ Ze heeft inmiddels curretage gehad en na veel aarzelen heb ik haar toch m'n goeie nieuws verteld.Ze was heel blij voor mij en m'n vriend. Vond 't wel lastig omdat ik zo met haar meeleef... :{
~ Tool ~
  zaterdag 10 maart 2012 @ 15:28:03 #212
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108940381
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 08:40 schreef Baldria het volgende:
Even een jompel voor mijzelf *O* Ik heb afgelopen donderdag een witte vlek met kloppend hartje gezien op de echo! *O*

O ja, ik ben ongeveer 8 weekjes.
Gefeliciteerd en welkom *O*
~ Tool ~
pi_108940609
Lijkt me ook super lastig ME!

Bwuh mn buik ontploft! 't lijkt elke dag wel groter te worden, gaat dat zo door tot 40wkn? of stopt t ook ergens? :@
(dat vraag ik omdat t in t begin heel langzaam ging & nu heel snel, vk had al gezegt dat mn buik tussen 20 en 30wkn veel zou groeien maar t gaat nu bij 30+ wkn nog sneller)

Hoop dat ik mn H&M en MP bestellingen snel binnen heb :{
't liefst leef ik in mn harembroek maar dat kan ik vanaaf niet aan naar n verjaardags-etentje :')
  zaterdag 10 maart 2012 @ 15:57:29 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108941138
Zo, piercing is gewisseld 8-)
De baby kan komen! O+
pi_108943660
Jemig Fluug alweer 37 weken :o mijn hemel!

Vakantie is toch zo ontspannend? Ik ben gesloopt :') weer al 3 uur liggen pitten na thuiskomst, maar ik voel me alsof er een trein over me heen gereden is.

Zo far voor het energieke 2e trimester... :')
pi_108943674
Oh en Baldria, van harte vrouw wat fijn!!
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:32:58 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108943769
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:29 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en Baldria, van harte vrouw wat fijn!!
+1
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:50:33 #218
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108944224
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:28 schreef Gerberaatje het volgende:
Jemig Fluug alweer 37 weken :o mijn hemel!

Vakantie is toch zo ontspannend? Ik ben gesloopt :') weer al 3 uur liggen pitten na thuiskomst, maar ik voel me alsof er een trein over me heen gereden is.

Zo far voor het energieke 2e trimester... :')
Ohjee -O- Whahaha :') Sterkte joh :* Nou maar lekker slapen dan, maar dat is idd ook niet alles.

Mn man had net wat Engelse drop gehaald... :o Mijn zwakte ;( Nu een paar handen op en misselijk natuurlijk :') Nouja. Verder voor het weekend alleen maar redelijk gezonde dingen in huis gehaald (lekker beleg, kaas, lading appels / bananen). En mn lief is nu bezig met de andijviestamppot O+ :D
pi_108944836
Ik kan er ook aan toegeven gelukkig, meneer is de vakantiewas aan het wegwerken, de Muppet is al een uur druk in de weer met een proefpakket inlegkruisjes :') :D dus ik hoef niks te doen behalve te vegeteren op de bank 8-) er wordt zo een pizza bezorgd, ik ga de rennies er vast bijpakken :P

Engelse drop nomnomnom :9 lekker van genieten :Y
pi_108944978
Energie wat is dat? Ik kan niet wachten om weer wat meer energie te hebben. *gaap* Heb donderdag 11 uur gewerkt en vrijdag 9 niet heel slim natuurlijk... :@ Merk ook wel dat ik vandaag echt doodop ben en heb ook nergens de energie voor. Naja lekker bank hangen dan maar.
pi_108945011
Ja dat eerste trimester vond ik nog erger... Je lichaam moet nog helemaal wennen aan alle hormonen enzo...

Jij bent toch alweer 8 weken?? Wanneer heb je de echo???
pi_108945084
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja dat eerste trimester vond ik nog erger... Je lichaam moet nog helemaal wennen aan alle hormonen enzo...

Jij bent toch alweer 8 weken?? Wanneer heb je de echo???
yep gisteren 8 weken.. Maandag eerste echo denk ik 18:15 eerste afapraak met de vk!
pi_108945188
Baldria; gefeliciteerd en welkom *O*

Gerberaatje welkom terug!

Flugel meldplicht en je huis blinkt! Lekker hoor.

Spannend Skoap, eerst echo. En ik ben echt blij dat de misselijkheid weg is en de moeheid een stuk minder.

Hier voorlopig nog geen nesteldrang, ben lui als een weet ik wat. Maar vanmiddag hebben manlief en ik lekker een eind gefietst. Het was zulk lekker weer dat ik er even uit moest.
I found myself alone,
pi_108945195
Maandag woei! Heeft je vk een echo apparaat? Volgens mij moet je die afspraak in het Flevo maken?? Spannend!! Vind het nog steeds zo bizar tof dat we samen zwanger zijn O+
pi_108945487
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:29 schreef Gerberaatje het volgende:
Maandag woei! Heeft je vk een echo apparaat? Volgens mij moet je die afspraak in het Flevo maken?? Spannend!! Vind het nog steeds zo bizar tof dat we samen zwanger zijn O+
ik heb geen idee dus ik ben benieuwd maandag. Maar waarom zouden ze me anders met 8 weken al willen zien? Naja we gaan het wel merken :D

Ja echt gaaf dat we tegelijk zwanger zijn O+
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:00:44 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108946033
Enfermera, wij hadden ook andijviestamppot :Y)
pi_108946383
Intake Skoap ;) vragen en antwoorden en dan krijg je ws te horen dat je een afspraak mag maken in het Flevo :D
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:28:02 #228
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108946751
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kan er ook aan toegeven gelukkig, meneer is de vakantiewas aan het wegwerken, de Muppet is al een uur druk in de weer met een proefpakket inlegkruisjes :') :D dus ik hoef niks te doen behalve te vegeteren op de bank 8-) er wordt zo een pizza bezorgd, ik ga de rennies er vast bijpakken :P

Engelse drop nomnomnom :9 lekker van genieten :Y
Omg :D _O- heerlijk! O+
Whaha ja dat heb ik wel gedaan, misselijkheid was gelukkig alweer weg toen ik begon aan het avondeten :D
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:00 schreef Asyniur het volgende:
Enfermera, wij hadden ook andijviestamppot :Y)
Oeh! :D Lekker he :9 :Y)
pi_108946923
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Intake Skoap ;) vragen en antwoorden en dan krijg je ws te horen dat je een afspraak mag maken in het Flevo :D
oh, wat omslachtig! Nou dan kom ik daar ook eens :+
pi_108947035

Oeh Skoap, spannend! Mijn vk heeft trouwens wel een eigen echo apparaat.
Maar als ik het goed begrijp heeft Gerberaatje dezelfde vk als jij? Of woont iig in de buurt :)
Dus dan zal het wel niet...

Gerberaatje, pas je op met die inlegkruisjes? Ik ken een kindje dat het bij de visite overal vandaan tovert. _O-

Ik wilde van de week andijviestampot maar (8> vond dat niets voor deze tijd van het jaar! :6
Uit protest boerenkool met worst gemaakt, nog winterser :')

Van mijn kant nog geen nieuws :( :{
pi_108947461
Fieder, leuk juist maar ik ben wel een beetje een gekke mama ;)

Wat balen dat er nog niets gebeurd joh -O-

(Skoap woont in dezelfde plaats als ik en voor zover ik weet heeft geen enkele vk praktijk hier een eigen cho apparaat :) helaas...)
pi_108948432
Welkom terug Gerberaatje! :)
pi_108948524
Pfff ik ben moe. Vandaag beetje veel gewandeld :P
s Ochtends eerst naar t dorp, toen s middags een uur van mn ouders naar huis (das normaal 20 minuten, mja dreumes wilde zelf lopen ipv met de auto ;))
Heb zelfs vanmiddag bij mn ouders op de bank geslapen :o
Heb eigenlijk vanavond een verjaardag, maar ik ben dus nu al gaar en Floris ligt nu ook te slapen dus meeslepen is zielig. Dus gaat lief alleen. Sowieso omdat ik morgenochtend de sjaak ben voor Floris, alweer ;) mja hij heeft afgelopen week ruim 60 uur gewerkt en vandaag geklust in de babykamer (alle gipsplaten zitten erop *O*) dus nja dan offer ik me wel op. Maandag kan ik uitslapen want dreumes slaapt morgenavond bij opa en oma.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 20:50:48 #234
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108949448
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:38 schreef Fieder het volgende:

Oeh Skoap, spannend! Mijn vk heeft trouwens wel een eigen echo apparaat.
Maar als ik het goed begrijp heeft Gerberaatje dezelfde vk als jij? Of woont iig in de buurt :)
Dus dan zal het wel niet...

Gerberaatje, pas je op met die inlegkruisjes? Ik ken een kindje dat het bij de visite overal vandaan tovert. _O-

Ik wilde van de week andijviestampot maar (8> vond dat niets voor deze tijd van het jaar! :6
Uit protest boerenkool met worst gemaakt, nog winterser :')

Van mijn kant nog geen nieuws :( :{
Whihi boerenkool! :D Ook lekker :9 ghehe.

Vervelend meis... :* :( Heb je binnenkort nog een afspraak bij de vk?

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pfff ik ben moe. Vandaag beetje veel gewandeld :P
s Ochtends eerst naar t dorp, toen s middags een uur van mn ouders naar huis (das normaal 20 minuten, mja dreumes wilde zelf lopen ipv met de auto ;))
Heb zelfs vanmiddag bij mn ouders op de bank geslapen :o
Heb eigenlijk vanavond een verjaardag, maar ik ben dus nu al gaar en Floris ligt nu ook te slapen dus meeslepen is zielig. Dus gaat lief alleen. Sowieso omdat ik morgenochtend de sjaak ben voor Floris, alweer ;) mja hij heeft afgelopen week ruim 60 uur gewerkt en vandaag geklust in de babykamer (alle gipsplaten zitten erop *O*) dus nja dan offer ik me wel op. Maandag kan ik uitslapen want dreumes slaapt morgenavond bij opa en oma.
He jeetje, zwaar joh.. Fijn dat je iig vanaaf lekker rustig aan kan doen :) En wat fijn dat de babykamer al een stuk verder is! :D O+

Oeh, ik had net crackertjes + geitenkaas + tomaatjes :9 OMNOMNOM :9~ O+ _O_
pi_108949541
Oh, wat een fijne dag! *O*
We hebben zoveel kunnen doen! Mijn mama heeft het matrasje voor het wiegje op maat gemaakt en er meteen een hoesje omheen genaaid.
Alles is eindelijk gewassen, maxicosi bekleding, de boxkleden, de lakentjes.
Nu nog kleertjes wassen en de hydrofielen.

En mijn zus en ik hebben de keuken gesopt en voor de helft geverfd! Het wordt helemaal anders, maar wel heel fris! O+
En we hebben lekker taart gegeten, ze hebben met Ko gespeeld en we hebben frietjes gehaald. Topdag! *O*

Jammer dat mijn voetjes weer wat gezwollen zijn. Dus vanavond maar even niksen ipv achter de naaimachine kruipen. :P

Fijn Son, dat bij jullie de kinderkamer ook weer een stuk is opgeschoten! ^O^
En lekker uitrusten hoor. :Y
pi_108949692
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:50 schreef Enfermera het volgende:

Oeh, ik had net crackertjes + geitenkaas + tomaatjes :9 OMNOMNOM :9~ O+ _O_
Oh lekker!!!! :9 :9 Ik heb ook zin in iets lekkers, maar weet niet wat!

En Oeke, dat klinkt inderdaad als een fijne dag zeg!! Heerlijk!! :)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:17:52 #237
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108950317
Oh Oeks, dat klinkt inderdaad heerlijk O+ Ruikt je huis nu ook zo lekker naar een combi van wasmiddel, chloor en schoon? O+

Ik zit hier ook zo gelukkig te wezen :D O+

Son, fijn dat er flinke stappen gemaakt zijn... Zowel door jou als door de meneer ;)
pi_108950392
-O- Nee Fluugs, naar verf en patat. -O-
Maar dat komt wel.
Ik moet er morgen nog een laagje lak overheen smeren, doe ik in de ochtend dan gaan we lekker weg en dan 's middags alles weer inruimen. O+
Dan moet de andere muur/kast nog, maar ach.... :P
Ik heb zo'n zin in dat inruimen! :@
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:21:59 #239
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108950438
Ik heb gewoon een emmer met chloor in de hal staan en m'n dweilstok erin, loop de hele dag kleine stukjes te dweilen... :')
pi_108950600
:D Fluugs

Oeke klinkt als een fijne dag O+

Lig nu lekker op bed met een zak, drop, drinken en boeken. Even bedenken of ik zo ga lezen, kleren voor de kinderen ga kopen/kijken of slapen...
Ben iig blij dat ik nergens heen hoef,
En be n blij dat de kamergewoon al ozo goed als klaar isStStucador erin, nieuwe ramen erin en t lijkt denk ik al echt een kamer :D
Scheelt sowieso al dat de kamer leeg is ipv het rommelhok dat het wasMn deadline van mei moet wel gaan lukken denk ik zo (die deadline heb ik vandaag gesteld :P)
  FOK!fotograaf zaterdag 10 maart 2012 @ 23:07:28 #241
13368 NiGeLaToR
pi_108954369
Vandaag op pad geweest voor baby dingen.. en positie kleding voor mam-in-de-maak. Beetje overdonderd door alle oplossingen voor problemen die we denk ik niet gaan hebben. Kwestie van verstand blijven gebruiken en kiezen wat echt nodig is. Vanavond meteen aan het online winkelen gegaan en wat blijkt - velen gingen ons voor en verkopen hun kinderwagens, wandelwagens, babyzitjes, babykamers, autostoeltjes, draagtuigjes en al dat soort dingen meer al weer na een of twee jaar gebruik. Dus voor we ouderwets alles nieuw bij elkaar klikken ook dus op de duurzame (en goedkopere) toer :) In ieder geval geslaagd voor leuke kleding voor MisJ - er was in de winkel een soort paskussen om een dikke buik na te bootsen - die foto van outfit + dikke buik is natuurlijk even rond gegaan :+

Maandag echo #3, kijk er weer echt naar uit - al is het ook beetje spannend in het kader van de combinatietest. Fijn te lezen hoe ieder er mee bezig is en lekker de eigen weg vindt! ^O^
  zondag 11 maart 2012 @ 06:57:55 #242
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108960724
Nou, hier zijn we al een hele poos wakker.
Er is een jongetje ziek en hij viel ook nog eens uit ons bed (dat dus op klossen staat :X )
Nu doet mijn buik zeer. Zal wel een stomme manouvre hebben gemaakt door de schrik...
  zondag 11 maart 2012 @ 07:08:46 #243
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108960736
Mogge allemaal :O

Ach Asy wat sneu... Beterschap voor je ventje :*

Hier ook een vroege ochtend, Martijn was eigenlijk met Willem opgestaan die niet meer kon 'tutteren' door z'n verstopte neus en dus niet meer verder sliep. Maar zodra ik me beneden meldde omdat ik niet meer kon slapen ivm kramp in m'n kont (geen idee :') ) stond ie gauw op en ging ie boven naar bed...

Ik zal nog eens solidair zijn :{
  zondag 11 maart 2012 @ 07:17:20 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108960746
:D nou ja, kun je wel weer de gang moppen :P
Hier helemaal geen schoonmaakdrang...

Beterschap met je jongetje asy.
pi_108960752
Asy beterschap met je mannetje.

Ik meld me maar hè :D. Heerlijk geslapen. JD ligt nog in dromenland. En ik ben nog ontwakende eigenlijk. Vandaag geen grote plannen. :)
  zondag 11 maart 2012 @ 07:20:48 #246
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108960753
Bij mij is het ook vrij lang redelijk te doen geweest met de nesteldrang Marrije, maar nu ga ik alsnog voor de bijl...
  zondag 11 maart 2012 @ 08:40:04 #247
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108960981
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:57 schreef Labelloo het volgende:

[..]

Oh lekker!!!! :9 :9 Ik heb ook zin in iets lekkers, maar weet niet wat!

En Oeke, dat klinkt inderdaad als een fijne dag zeg!! Heerlijk!! :)
Jaaa het was echt heerrrlijk :9 Blij dak dat ik in huis had gehaald :P
Wat heb jij uiteindelijk geknabbeld? :9 :D Of toch maar niks? :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
Vandaag op pad geweest voor baby dingen.. en positie kleding voor mam-in-de-maak. Beetje overdonderd door alle oplossingen voor problemen die we denk ik niet gaan hebben. Kwestie van verstand blijven gebruiken en kiezen wat echt nodig is. Vanavond meteen aan het online winkelen gegaan en wat blijkt - velen gingen ons voor en verkopen hun kinderwagens, wandelwagens, babyzitjes, babykamers, autostoeltjes, draagtuigjes en al dat soort dingen meer al weer na een of twee jaar gebruik. Dus voor we ouderwets alles nieuw bij elkaar klikken ook dus op de duurzame (en goedkopere) toer :) In ieder geval geslaagd voor leuke kleding voor MisJ - er was in de winkel een soort paskussen om een dikke buik na te bootsen - die foto van outfit + dikke buik is natuurlijk even rond gegaan :+

Maandag echo #3, kijk er weer echt naar uit - al is het ook beetje spannend in het kader van de combinatietest. Fijn te lezen hoe ieder er mee bezig is en lekker de eigen weg vindt! ^O^
Haha zo is het!! :Y :D Wij gaan ook voor zoveel mogelijk 2e hands :D
Oeh, spannend!

He Asy, vervelend joh, beterschap voor je mannetje! :*

Mijn man is op wintersport, vanochtend om half 8 uit bed en vertrokken, en toen was ik ook wakker om 8.00 :+ En ik had honger en moest (alweer) naar de wc, dus ja. Zit nu lekker op de bank Ik hou van Holland te kijken van gister :D whehe. :7
Vandaag lekker rustig aan, nog een klein beetje schoonmaken en lekker eten bij mn ouders vanavond O+
En ik wilde volgens mij nog wat zeggen maar nu weet ik het niet meer :')
pi_108961031
Ik durf me hier nu eindelijk te melden, heb inmiddels 2 goede echo's gehad en ik geloof nu echt dat het goed zit O+
  zondag 11 maart 2012 @ 08:56:02 #249
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108961034
In dat geval kun je natuurlijk ook wel uit de kast komen.... *)

O-)

En fijn dat alles goed is *O*
pi_108961046
Bijzonder ben ik niet hoor :P maar eerst de rest van de familie nog inlichten :)
  zondag 11 maart 2012 @ 08:59:12 #251
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108961057
quote:
17s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:54 schreef X_Y het volgende:
Ik durf me hier nu eindelijk te melden, heb inmiddels 2 goede echo's gehad en ik geloof nu echt dat het goed zit O+
Wat leuk!! Gefeliciteerd! :* *G*
pi_108961186
X_Y wat fijn dat alles in orde is *O*
pi_108961208
X_Y, super! *O* Hoe ver ben je nu en hoe voel je je?
pi_108961329
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:40 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jaaa het was echt heerrrlijk :9 Blij dak dat ik in huis had gehaald :P
Wat heb jij uiteindelijk geknabbeld? :9 :D Of toch maar niks? :P

Alleen wat chips, en nog een gezonde appel! :)

Welkom X_Y!! Fijn dat alles goed is!! *O*
  zondag 11 maart 2012 @ 09:42:27 #255
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108961350
Welkom X_Y, gefeliciteerd en fijn om te lezen dat het goed gaat :D

Hebben jullie ook dat je trek hebt maar niet weet waarin? :?
pi_108961356
Nieuwe aanwas :D X_Y gefeliciteerd! *O*

Ik heb de kolder ein-de-lijk te pakken :D (mede dankzij dit weer denk ik!) morgen even naar Ikea, spulletjes voor stinkerdjes nieuwe kamer kopen! Komend weekend haar nieuwe kamer leeg gaan halen, en dan kunnen we alles om gaan zetten O+ De plafondhoge kasten komt een laag schoolbordverf op :D (kind wordt gek als ze daarachter komt :D) en dan kan de babykamer in orde gemaakt worden (die blijft gewoon zoals hij is :D lekker makkelijk :P)

Ik heb er zin in *O* (nu nog houden :') ben de zin vanmiddag vast weer kwijt...
pi_108961395
Hou 'em vast Gerberaatje!! ;) Klinkt leuk in ieder geval!!

Isa blijft op haar eigen kamer, ze heeft nu de grootste kamer. Van de andere kamer (kleinere) gaan we de babykamer maken. Isa ligt nu nog in het ledikantje maar we hebben al een nieuw bed. Eens kijken of we deze volgend weekend gaan opzetten voor haar. Ben benieuwd hoe dat gaat!
pi_108961405
Hier ook totaaaaal geen last van nesteldrang of schoonmaakwoede, ik vraag me ook heel erg af of dat ooit nog gaat komen :@

Gisteren wezen winkelen, nog wat kleine maatjes kleertjes gescoord, twee jurkjes voor mezelf en nog wat andere handige/nuttige dingen voor de baby. Daarna wel weer met veel pijn thuis. En gisteravond heerlijk uit eten geweest bij de Mol (middeleeuws restaurant, lekker met je handen eten enzo! :Y) )
Vandaag weer even naar de Efteling. Laatste keer dit abonnement (en ook de komende tijd) ik ga het wel missen hoor. Nog even snel een pannenkoek scoren bij Polle's keuken *) En verder vermoed ik dat het een korte dag wordt daar, want ja, pijn. En volgens mij heb ik gisteren ook voor het eerst een harde buik gehad. Veel spanning, naar gevoel en een buik die veel dikker aanvoelt (al stelt het nog steeds niks voor hoor, die buik }:| )
Maar de zon schijnt en het ziet er vet lekker uit buiten! :D
pi_108961451
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 09:42 schreef Loodje het volgende:

ja... ;(
Iets hartigs. Chips? Hmnee. Tosti? Pizza? Restje avondeten? Nee, nee, nee.
Niets anders in huis natuurlijk, dus mokkend met honger op de bank. En dan weet ik het: patat. Om 11 uur 's avonds en ik zit al in mijn pyjama. :')

En zo vaak rond het avondeten, berehonger hebben maar nergens zin in. GRRR
  zondag 11 maart 2012 @ 09:54:15 #260
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108961480
Veel plezier Marjolijntje, ben gek op de Efteling, maar dit seizoen wordt het niet voor mij denk ik:D

Idd Mangostine. Ik vind het reuze irri, trek hebben en niet weten waarin, als ik dan iets kleins eet (om te proberen de honger te stillen) helpt het niet, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr:D
pi_108961492
Ik had het bij muppet echt heel erg, we hebben toen echt bergen verzet die zwangerschap :o (word er moe van als ik er aan denk :D maar er moet toen ook heel veel gebeuren)

Zij ligt nu nog op het kleine kamertje, en gaat naar een net zo'n grote kamer als wij hebben. De zolder moet nog aan kant :P genoeg te doen en ik wil het ook allemaal af hebben voor ik 30 weken ben :D (gaat lukken :Y wil net als bij muppet in mijn verlof gewoon echt alleen maar leuke dingen kunnen doen, en elke dag schoonmaken :P en dat gaat super als alles aan kant en opgeruimd is O-))

Meneer heeft er ook helemaal zin in *O*
pi_108961505
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 09:42 schreef Loodje het volgende:

Ik heb juist nergens trek in, maar als ik eenmaal eet smaakt het me wel :?
  zondag 11 maart 2012 @ 10:02:35 #263
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108961580
Gebraatje, goed idee om de kinderkamer voor je verlof af te hebben, kun je daarna inderdaad echt genieten/voorbereiden ipv nog allerlei dingen regelen.

Ophelia, dat heb ik in het begin ook veel gehad, als ik dan wat at, dan was het wel ok.

De hoeveelheden die over het algemeen opgelegd worden, red ik ook echt niet. Maar dat zal wel persoonlijk zijn haha, ben allergisch voor vele soorten fruit, sla en pasta en brood. Dus dat moet ik compenseren met vitamines, ontbijtgranen en dompel gekookt fruit of kiwi's en bananen. Dat gaat (meestal) wel goed.
Hoe doen jullie dat? Als ik lees wat ik allemaal binnen zou moeten krijgen op een dag, dan kom ik daar echt niet aan.
pi_108961596
Welkom nieuwe aanwas. Jr. Bent een kloon begrijp ik? Ik n benieuwd. Wel uit de kast komen voor ik hier weg ben svp :P
pi_108961616
Kinderkamer is hier ook wel zo goed als klaar hoor, dat vind ik wel heel fijn. Maar daar heeft ook een enorme berg werk in gezeten voor het kleine hok dat het was.. Helaas hebben we daar geen foto's van :( Maar het wiegje staat nu bij mijn schoonouders om opnieuw gestoffeerd te worden, er moet nog een plankje boven de commode komen en een nachtlampje aan de muur. En dan nog iets aan fotolijstjes / schilderijen enzo, maar echt de grote dingen zijn klaar.
Kan het nu allemaal nog fijn even uitwasemen, want het ruikt echt nog nieuw :D
pi_108961626
Het is trouwens wel verdomd lekker weer zeg! Ik moet de tuin doen vandaag!! Bloemetjes enzo. Aargh.
  zondag 11 maart 2012 @ 10:13:45 #267
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108961696
Vergeet je handschoenen niet Kuuk;) Veel plezier oO<
pi_108961753
Er is niks open dat bloemetjes verkoopt.
pi_108961769
Gamma ook niet?
  zondag 11 maart 2012 @ 10:19:53 #270
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108961773
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Stom -O-
  zondag 11 maart 2012 @ 10:20:49 #271
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108961786
Waar woon je Kuukske?
pi_108961816
Bedankt voor de felicitaties!! O+

Magnostine: Ik ben iets meer dan 9 weken zwanger :) Eind van de week nog een echo om te kijken of dat nog bijgesteld gaat worden. Ik heb best wel 'last' gehad van misselijkheid, maar ben er nu achter dat als ik de hele dag door wat eet het een stuk beter gaat! Zo niet herkenbaar van mn eerste :D Ik ben verder enorm moe en lig vaak erg vroeg al in bed.

Gerberaatje: Klinkt leuk! *O*

Marjoleintje: Veel plezier vandaag!

Kuukske: Ik denk dat ik over een week of 2 uit de kast ga komen, maar wat ik eerder al zei, ik ben niet zo heel bekend hoor :D
pi_108961824
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Intratuin Breda heeft volgens de site koopzondag :Y
pi_108961851
Leuk X_Y, gaan we beetje gelijk op O+ Ik mag de 23e weer voor een echo, dan zou ik 11wk1d zijn.
pi_108961858
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:23 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Intratuin Breda heeft volgens de site koopzondag :Y
Die zijn stervens duur. Wij halen de plantjes meestal bij een boer drie dorpen verderop. Dies zo lekker cheap :D.
pi_108961977
Oww heerlijk uitgeslapen vandaag. Was wel om 7 uur wakker, maar ben toch weer ingedommeld. Zometeen met de hond naar Flyball, maar manlief gaat mee dus die mag rennen. Viel me donderdag een beetje tegen. Heb op de club toch maar gezegd dat ik zwanger was, en ze hebben er allemaal begrip voor als ik wat minder doe als man er niet bij kan zijn vanwege zijn late diensten :)

En vanmiddag lekker genieten van het heerlijke weer! Op het moment heeft manlief ontzettend veel last van zijn voeten/benen. Zijn voeten waren altijd al een zwaktepunt voor hem. Vrijdag gaat ie even langs de podoloog om te kijken wat voor oorzaak het heeft. Maar dat betekent wel dat we vandaag niet lekker naar het bos gaan of een stuk fietsen ofzo vrees ik. Dus denk lekker met wat filmpjes op de bank ofzo. Kliko is vol dus veel zal er niet komen van tuinieren.

Vandaag 7 weken en 6 dagen. Voel me verder kiplekker! Ben er inmiddels wel achter dat ik ook last heb van zwangerschapsmoeheid. Deze week was ik elke dag rond half 3/3 uur afgeschreven. Maar ik weet het aan mijn drukke werkweek. Echter, gisteren niet zo veel bijzonders gedaan en om 3 uur MOEST ik gewoon even een tukje gaan doen .. Dus denk echt dat dat aan de zwangerschap ligt. MAar daar kan ik mee leven :) .. gewoon lekker aan toegeven.

Vanaf nu zal ik toch moeten accepteren dat ik elke dag ietsje minder kan. Wel lastig om dan aan manlief allemaal dingen op te dragen.. Want meestal doe ik dat dan even snel tussendoor, maar ik red dat niet meer :') .. Ach ja komt goed. Kheb een hele lieve man die het graag doet en hij zei gisteren nog dat hij het zo leuk vindt dat we samen een kleintje gaan krijgen O+ .

Nog 2 hele weken wachten op onze eerste echo *zucht* .. Kheb echt geen geduld :N
Maar ik heb wel vrij gevraagd voor die dag. Als het goed is gaan we de alle belangrijke mensen langs .. Als het fout zit, dan heb ik lekker een hele dag voor mezelf om te gaan zitten chagrijnen.

X_Y Welkom trouwens! *O*

Fijn dagje allemaal!
pi_108962003
Goedemorgen! En meld. :P

Zo, lakentjes gestreken, nog een laagje verf op de keukenkastjes, kleertjes uitgezocht en nu even zitten.
30 weken alles af heb ik bij lange na niet gehaald. Hopelijk jullie wel. Gerberaatje! :)

Gefeliciteerd X-Y! *O*
pi_108962088
Ha meiden. Ik was even druk met mezelf de afgelopen dagen, sorry :@.

X_Y van harte en welkom!

Ik heb het ook. Nu al. Alles moet klaar en ik moet schoonmaken. Kamertje kan nog steeds niet, want nog steeds een natte plek en dinsdag komen ze weer. Hoop zo dat ze nu de oplossing weten, ik word er onrustig van, wil ermee bezig!

En dan schoonmaken. Want dat bleef over en heb ik gister gedaan. En toen kwam ik mezelf weer keihard tegen en was ik helemaal verdrietig. Ik wil van alles maar mijn lijf kan mijn snel groeiende dikke buik niet aan, en ook niet wat ik allemaal wil. Ik moet het echt anders gaan doen, dit werkt niet. Verdomde moeilijk, maar ik ga m'n best doen heb ik beloofd. Ik zal wel moeten. Lig nu nog in bed want crisis wat een pijn. Straks rustig opstaan en heel rustig buiten wat vitamientjes op doen O+. En dan ga ik ervoor dat ik tot aan m'n verlof (9 weken nog maar..!) op de been blijf, het wel veeeel rustiger aan ga en moet doen maar ik ook weer kan genieten. :Y. Zo!
  zondag 11 maart 2012 @ 10:45:52 #279
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108962098
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:27 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Die zijn stervens duur. Wij halen de plantjes meestal bij een boer drie dorpen verderop. Dies zo lekker cheap :D.
Waar?
pi_108962148
O en hoe kan ik de plantjes nu vergeten. Die wil ik ooooohhhoook :P
pi_108962454
X_Y gefeliciteerd *O*
pi_108962492
oh, lastig Clauwhee. lekker rustig aan doen hoor, en vandaag lekker wat zon pakken. O+

Leuk al die plantjesdingen, wij gaan vandaag ook naar een soort alternatieve zadenbeurs, hopelijk kunnen we wat leuke zaden scoren voor onze zomertuin. O+
Misschien een leuke tip voor 020-ers onder ons. ;)
  zondag 11 maart 2012 @ 12:03:19 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108963599
X_Y, van harte gefeliciteerd! *O*

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:02 schreef Loodje het volgende:
Hoe doen jullie dat? Als ik lees wat ik allemaal binnen zou moeten krijgen op een dag, dan kom ik daar echt niet aan.
Ik kijk er gewoon niet naar en eet naar behoefte en wat gezond verstand...
pi_108963739
Ik ook niet. Ik krijg echt geen 6-7 sneden brood op een dag...bijvoorbeeld. Ik eet gewoon zoals ik normaal ook doe, met gezond verstand inderdaad, dus van alles wat.
pi_108963795
Maandagavond komt er bij ons een kraamcoach op bezoek voor een intakegesprek. Kan niet echt vinden wat er ter sprake komt. Iemand hier? Of waar moet ik aan denken om alvast te vragen eventueel?
pi_108963975
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:45 schreef clauwheee het volgende:
Ha meiden. Ik was even druk met mezelf de afgelopen dagen, sorry :@.

X_Y van harte en welkom!

Ik heb het ook. Nu al. Alles moet klaar en ik moet schoonmaken. Kamertje kan nog steeds niet, want nog steeds een natte plek en dinsdag komen ze weer. Hoop zo dat ze nu de oplossing weten, ik word er onrustig van, wil ermee bezig!

En dan schoonmaken. Want dat bleef over en heb ik gister gedaan. En toen kwam ik mezelf weer keihard tegen en was ik helemaal verdrietig. Ik wil van alles maar mijn lijf kan mijn snel groeiende dikke buik niet aan, en ook niet wat ik allemaal wil. Ik moet het echt anders gaan doen, dit werkt niet. Verdomde moeilijk, maar ik ga m'n best doen heb ik beloofd. Ik zal wel moeten. Lig nu nog in bed want crisis wat een pijn. Straks rustig opstaan en heel rustig buiten wat vitamientjes op doen O+. En dan ga ik ervoor dat ik tot aan m'n verlof (9 weken nog maar..!) op de been blijf, het wel veeeel rustiger aan ga en moet doen maar ik ook weer kan genieten. :Y. Zo!
En dat is ook lastig :* enige wat helpt is acceptatie... en alles maar stapje voor stapje doen! Wat niet nu kan, dan maar niet... ik begrijp heel goed hoe het voelt, want ik had dat vorige zwangerschap, ik wilde zóveel en ik kon niks ;( want alles deed pijn, alleen al even naar de supermarkt lopen, hier nog geen 500 meter vandaan was een halve dagtaak... :{ wat dat betreft heb ik (tot nu toe) dit keer heel erg mazzel! Maar ik doe nu ook bewust wat rustiger aan, misschien juist wel door de vorige keer..
pi_108964593
Mag ik ook even klagen? Ik wordt gek van de pijn in mijn rug, links onderin, bij dat kuiltje zeg maar en het straalt uit door mijn linkerbil. Ik kan geen pijnloze houding vinden. (Ik heb normaal dus nooit last van mijn rug)
Dinsdag maar even een afspraak maken bij een fysio denk ik. Iemand tips tot die tijd?
pi_108965558
Ja dat accepteren vind ik echt lastig, Gerberaatje. Voor m'n gevoel ben ik nog 'maar' 24 weken onderweg en wil ik nog zoveel doen dat dit niet in mijn hoofd past. Maar de afgelopen twee weken ging t zo snel slechter dat ik wel weet dat zo doorgaan geen optie is, nu ook echt doen.

Ophelia, helpt lopen wel of is dat ook heel pijnlijk? Verder warmte en nou ja zie hierboven.. Er naar luisteren en zoveel mogelijk rustig aan doen.. Snel een afspraak maken lijkt me verstandig inderdaad!

Mijn meiske is zo verschrikkelijk druk steeds O+. We zien mijn buik al echt heel duidelijk heen en weer gaan en ze heeft inmiddels veel meer kracht :D.
pi_108965629
Lastig hoor Clauwheee!! :* Verstandig om nu ook echt rustiger aan te gaan doen! :* En wat leuk, zo'n heerlijk druk meisje!

Ophelia, helaas geen tips voor je! Hopelijk is de pijn snel voorbij!
pi_108965878
Labellootje bij jou alles lekker? Jij gaat heel snel voor mijn gevoel, geen idee waarom :D
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2012 @ 13:35:35 #291
309370 Nanadu
pi_108966611
Ophelia en Clauwhee balen is dat he die pijn!! :* Ik snap het zo goed, bij mij begint de pijn in mijn bil ook steeds erger te worden. Het schiet er nu al in als ik al maar 1 keer mijn dochter op til en ze zit nu echt in een opstandige fase (niet willen lopen op straat en gaan zitten). Ik heb gisteren ook bijna zitten janken op de bank van de pijn. Ik was even gaan liggen op de bank 's avonds en mijn man was nog even snel een boodschap doen. Ik wilde vervolgens weer overeind komen en dit lukte niet door de pijn. Uiteindelijk ben ik met hulp van mijn man overeind gekomen en maar in bed gaan liggen, want zitten ging ook niet meer ;( Vandaag heerlijk een ochtend naar artis geweest :) en nu heb ik weer heel veel pijn. Ik baal er van, want ik heb zo'n zin om met dit weer van alles te doen 8-) . Helaas wordt het denk ik toch eraan toegeven en fysio inschakelen.

Welkom X-Y en gefeliciteerd *O*

Ik ga nu even proberen om mijn dochter duidelijk te maken dat ze toch echt moet gaan slapen en niet zingen in bed ;)
pi_108967157
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:16 schreef clauwheee het volgende:
Labellootje bij jou alles lekker? Jij gaat heel snel voor mijn gevoel, geen idee waarom :D
Ja gaat lekker hier! Sinds deze week heb ik af en toe het idee dat ik al plopjes voel in mijn buik. Ben as dinsdag alweer 17 weken, ik vind het ook ineens heel snel gaan! :)

Nanadu, jij ook al zo'n pijn, balen hoor!! Rustig aan!
pi_108968424
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Waar?
Van Dun in Strijbeek.
pi_108968480
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:08 schreef clauwheee het volgende:
Ophelia, helpt lopen wel of is dat ook heel pijnlijk? Verder warmte en nou ja zie hierboven.. Er naar luisteren en zoveel mogelijk rustig aan doen.. Snel een afspraak maken lijkt me verstandig inderdaad!
Staan en lopen voelen veel beter maar 'helpen' niet, warmte helpt wel echt merk ik, thnx!
pi_108970910
Kijk nou! <3

De keizersnede was geweldig, zo mooi! De rest ruk, maar dat kom ik wel vertellen als we weer thuis zijn. Dex is geweldig! <3
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 11 maart 2012 @ 15:20:22 #296
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108971123
Ooooh wat een schatje zeg!
Hoe zwaar is ie nou?
  zondag 11 maart 2012 @ 15:21:27 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108971162
X_Y, gefeliciteerd! *O*
  zondag 11 maart 2012 @ 15:22:07 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108971185
Webkim O+
pi_108971357
Och kiek es O+
pi_108973253
Oh O+. Wat een heerlijk jochie!

:* voor iedereen met pijn, blergh. Hier wordt t ook langzaam lastiger, maar gewoon wandelen helpt en gaat nog prima. Het is juist stilstaan/bukken en huishouden (afwassen, koken, stofzuigen) wat pijnlijk is.

Ik zag nieuwe zwangeren voorbijkomen *O*! Baldria en X_Y, van harte!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108973399
Even dichtmikken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')