Ik ook. Naar de eerste plaats op de lijst wel te verstaan. Amai.quote:
Bronquote:Recht op ouderschapsverlof
Het recht om ouderschapsverlof op te nemen is wettelijk vastgesteld. De Rijksoverheid vindt dat iedere ouder de kans moet krijgen om voldoende tijd te besteden aan de opvoeding van de kinderen. Dit recht is ook vastgelegd in een Europese richtlijn over ouderschapsverlof. Volgens deze richtlijn hebben ouders recht op minstens 3 maanden onbetaald verlof tot het moment dat het kind 8 jaar is geworden. Daarnaast zijn er allerlei internationale verdragen die de rechten van de ouders hebben vastgelegd.
Dat heb ik dus ook.. Ik zit hier nog wel even. Ga nu wel actief solliciteren, thuis mn cv weer eens op de carriere sites gooien etc. Gisteren wel al een sollicitatie verstuurd. Maar ik wil/kan pas beginnen per 1 oktober en dat duurt nog best lang..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:28 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Bron
Zwaarwegende redenen om het te weigeren zijn bij het artikel verdwenen - wellicht omdat alle werkgevers die aan het verzinnen geslagen zijn. Enige optie die je bij weigering hebt is je gelijk halen via het gerecht - wat je dan in veel gevallen zult krijgen, waarna je alleen kans op enige vorm van carrière of een fijne werkweek wel redelijk kunt vergeten. Ik zit in het zelfde schuitje en weet ook nog niet zo goed wat ik ermee aan moet...
Mangoquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:26 schreef Mangostine het volgende:
LeNeHe, ik denk dat ik het nog even af wacht... echo is over 2 weken gepland. Als ik in de tussentijd meer en langer zou gaan bloeden ga ik wel bellen.
/relativeert (moeilijk hoor)
Go go go Webkim!!quote:
ziek zijn is niet de enige reden om naar de arbo te gaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:25 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. Ik zit hier nog wel even. Ga nu wel actief solliciteren, thuis mn cv weer eens op de carriere sites gooien etc. Gisteren wel al een sollicitatie verstuurd. Maar ik wil/kan pas beginnen per 1 oktober en dat duurt nog best lang..
Maar ik ben ook 'bang' om hier de werksfeer nog verder om zeep te helpen. Gelukkig heb ik wel een boel directe collega's die me wel steunen en naar me luisteren, maar het bedrijf zelf ben ik zo enorm zat.
Naar de arbo stappen vind ik ook weer zo'n ding, ik ben niet 'ziek' oid. Moeilijk, dit..
Webkim, succes! Nog maar heel eventjes!!
Op het moment dat je er van overtuigd bent dat je daar niet wilt blijven werken en op zoek gaat naar ander werk, zou ik zeker verdere stappen ondernemen. Je hebt immers niets meer te verliezen dan, en het bedrijf mag het best voelen dat ze je zo behandeld hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:25 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. Ik zit hier nog wel even. Ga nu wel actief solliciteren, thuis mn cv weer eens op de carriere sites gooien etc. Gisteren wel al een sollicitatie verstuurd. Maar ik wil/kan pas beginnen per 1 oktober en dat duurt nog best lang..
Maar ik ben ook 'bang' om hier de werksfeer nog verder om zeep te helpen. Gelukkig heb ik wel een boel directe collega's die me wel steunen en naar me luisteren, maar het bedrijf zelf ben ik zo enorm zat.
Naar de arbo stappen vind ik ook weer zo'n ding, ik ben niet 'ziek' oid. Moeilijk, dit..
Webkim, succes! Nog maar heel eventjes!!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Bol.com heeft een babyshop geopend.. Ik ben al slachtoffer.
.
Dat was niet reclame-ish bedoeld trouwens. Ik bedoel meer zo van.. oh help. Nog een online bestelpunt.
Whahahaha oh Fieder, wat een heerlijke opmerkingquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:02 schreef Fieder het volgende:
Enfermera, heb je al een passend afscheid verzonnen? Ff je broek laten zakken ofzo(haha sorry hoor, ordinair!) Lekker van het zonnetje genieten (al is het best nog frisjes hoor!)
Xanteh blegh dat is een rotklus! Succes!
Voor iedereen met werkstressSupernaar!!
Zoe goed gezegd! Maar Marjolijntje, het is moeilijk he?? Nu ik eenmaal een paar dagen thuis zit voel ik me totaal nutteloos maar het begint te wennen. Merk dat het me goed doet.
En misschien kun je inderdaad gewoon halve dagen doen oid. Je staat dan wel sterker met de arbo achter je. Als je nu toegeeft nemen ze je nooit meer serieus op je werk.
Had Webkim ook een "starttijd' opgekregen of werkt dat niet zo? Omdat ze al vroeg vertrokken is?
Jaaaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Bol.com heeft een babyshop geopend.. Ik ben al slachtoffer.
.
Dat was niet reclame-ish bedoeld trouwens. Ik bedoel meer zo van.. oh help. Nog een online bestelpunt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik realiseerde me vanmorgen dat ik nu al meer dan een week weet dat ik zwanger benEn ik heb me er volgens mij bij neergelegd dat ik rare pijntjes en dingetjes heb. Acceptatie, hoera!
Heb me laatst zó druk gemaakt en zó gestresst dat dat nu 'klaar' is. Besloten om inderdaad zoveel mogelijk te genieten en me niet te druk te maken om rugpijntjes enzo. Moet zeggen dat me dat de laatste paar dagen prima lukt! Yay
wat fijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik realiseerde me vanmorgen dat ik nu al meer dan een week weet dat ik zwanger benEn ik heb me er volgens mij bij neergelegd dat ik rare pijntjes en dingetjes heb. Acceptatie, hoera!
Heb me laatst zó druk gemaakt en zó gestresst dat dat nu 'klaar' is. Besloten om inderdaad zoveel mogelijk te genieten en me niet te druk te maken om rugpijntjes enzo. Moet zeggen dat me dat de laatste paar dagen prima lukt! Yay
Ja, zit wat in. Maar aan de andere kant zijn er nu gewoon bar weinig vacatures in "mijn" sector, dus de kans dat ik binnen nu en snel wat vind, is ook minimaal. En opzeggen zonder nieuw werk gaat hem ook niet worden. Het risico is te groot om dan lang helemaal zonder werk (en dus zonder inkomsten) te zitten. Mijn vriend verdient echt niet genoeg om samen van zijn salaris rond te komen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Op het moment dat je er van overtuigd bent dat je daar niet wilt blijven werken en op zoek gaat naar ander werk, zou ik zeker verdere stappen ondernemen. Je hebt immers niets meer te verliezen dan, en het bedrijf mag het best voelen dat ze je zo behandeld hebben.
Idd moest ik ook aan denken, lijkt mij ook engquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Piepklein beetje rood bloed kan als er een klein adertje is geknapt. Hebben wij ook al doorstaan na een onschuldig lief vrijpartijtjedan schrik je je rot
Precies, hoop dat je van n aantal n positieve reactie terug krijgt!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:25 schreef Loodje het volgende:
Idd Zoe,
Nou ik heb er een stuk of 20 vacatures uitgestuurd, ook lager dan mijn eigen onderwijs uiteraard, want aan het werk zullen we moetenHeb al 3 afwijzingen gehad, dus verwacht er zeker nog meer. Maar niet geschoten is altijd mis.
Zo weinigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:48 schreef Zoë23 het volgende:
Hoeveel pakjes heb je in 50/56 marjolijntje?
ik wil ook shoppen!
heb nu 2pakjes mt 50
en 5 of 6 mt 56
Kijk even in de webshop van H&M. Niet duur. Dat hangt ook biet altijd in de gewone winkel ben ik inmiddels al achter. Mar gewoon bij H&M kan natuurlijk sowieso. Die hebben imo heel fijn Mama spul.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb nog bijna niks zelf gekocht, bijna alles in de kast is gekregen
Edit, hebben jullie nog fijne jurkjes tips (voor mezelf danen liefst ook niet al te duur)? Ik merk dat broeken echt niet fijn zitten op mn buik en ik ga morgen shoppen!
Mijn meis heeft ook de H&M gevonden - ook veel 'normale' kleding is zo elastisch dat het (een hele tijd) over een zwangere buik gaat. En blousejes met hoog knoopje - wijd uitlopend enzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kijk even in de webshop van H&M. Niet duur. Dat hangt ook biet altijd in de gewone winkel ben ik inmiddels al achter. Mar gewoon bij H&M kan natuurlijk sowieso. Die hebben imo heel fijn Mama spul.
Hema! Gewoon normale jurkjes en rokjes rekken heel goed mee! En het fijne is, ze lubberen niet uit dus daarna kun je ze ook gewoon blijven dragen. (voor wie zich mijn buik nog herinnert, zelfs daarmee zijn ze niet uitgerekt)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb nog bijna niks zelf gekocht, bijna alles in de kast is gekregen
Edit, hebben jullie nog fijne jurkjes tips (voor mezelf danen liefst ook niet al te duur)? Ik merk dat broeken echt niet fijn zitten op mn buik en ik ga morgen shoppen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet ervan!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Dat niet uitrekken klinkt helemaal fijn ja! Ga ik daar morgen ook kijken, thanks!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hema! Gewoon normale jurkjes en rokjes rekken heel goed mee! En het fijne is, ze lubberen niet uit dus daarna kun je ze ook gewoon blijven dragen. (voor wie zich mijn buik nog herinnert, zelfs daarmee zijn ze niet uitgerekt)
Anders doe je toch gewoon ff niks vanavond? Lekker op de bank hangen..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Webkim gefeliciteerd met je zoontje!![]()
![]()
Hmmm .. Mama-to-be was vandaag helemaal afgebrand ... Ik vind dat ik deze week slecht heb geslapen. Ben wel lekker op tijd naar bed gegaan (rond 10 uur ofzo), want bij mij gaat de wekker tussen 5 en half 6 een keertje. MAar zo'n beetje iedere nacht werd ik rond een uur of 2/3 wakker.. en dan was ik ook klaarwakker. Met het gevolg dat ik half brak op het werk verscheen. En dat trek ik voor een dag, twee dagen lukt ook nog wel .. maar een hele week dus niet.
Gisteravond behendigheid gedaan met de hond. Maar na 1 rondje al helemaal buiten adem. En toe nik gisteravond naar bed ging kreeg ik vervelende steken aan de linkerkant van mijn ribbenkast. Ben hier al vaker mee naar mijn huisarts gegaan en die denkt dat ik de Ziekte van Tietse heb. Heel onschuldig, maar wel vervelend als je daardoor niet kan slapen omdat ademen stekende pijn veroorzaakt.
Dus vanmiddag maar even op de bank gelegen maar echt dutten wil dan ook niet![]()
Vanavond ga ik een drankje doen met een groot deel van mijn vriendengroep. Maar ik heb er eigenlijk de puf niet voor .. ben doodop .. heb een beetje buikpijn![]()
Zo en nu weer *klaagmodus UIT*
![]()
Ben zo benieuwd hoe het is gegaan met schoonmoeders! En hoe Webkim er zelf aan toe is.
Ja inderdaad! *peentjes zweet.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:59 schreef Kyara het volgende:
veel rompertjes is handig!
vooral als je een jongetje krijgt en/of niet dagelijks wilt wassen
(hetzelfde geldt ook voor de kleertjes....het is best fijn om daar wat meer van te hebben)
edit: jullie krijgen allebei meisjes zag ik, minder plasincidentjes dan denk ik......
Hier ook bijna geen plasincidentjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:30 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb zelden plasincidentjes (gehad). Als we ze al hadden, was het de schuld van manlief die de plasser weer eens naar boven liet wijzen
Twinkle, lekker thuis op de bank blijven hoor!
Fijn Sorbo
fluugs, hoe is het bij jou?
Hier heb ik nu toch vaker harde buiken. Heel irritant
Oke, doe ik gewoon even over een weekjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
bevallen
Dat was t enige dat hier hielp vorige keer..
Ik kan het allicht proberen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:42 schreef Asyniur het volgende:
Aah Kuuks, gezellig
Mik jij ook op het weekend van 17/18 maart?
Haha moest de hele babybuitzet kopenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Zo weinig![]()
k heb geen zelfbeheersing
Oh, en de peertjes die ik nu heb zijn ZO lekker! Vorige week zaterdag gekocht, dus het heeft wat geduld nodig gehad, maar ze zijn nu goddelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Peer. Klinkt goed! Ik ben chocolade beu. Echt heel beu. Ik ben de laatste dagen van de zuivel
Ja dat heb ik dit keer niet zo nodigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha moest de hele babybuitzet kopendus genoeg te shoppen
Nu alles in huis.. Dus nu wil ik wel meer kleertjes hihi
Asy
Wat vervelend
Marjoijntje
Idd Hema en h&m
Heb 2shirtjes van de h&m in m'n gewone maat en zijn nogsteeds niet uitgerekt! Rekt gwn mee (en weer terug) echt super.
Gewoon doen alsof je moet poepen en dan heel hard duwen...quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dit keer niet zo nodigDan maar kleren
![]()
Hoewel ik t zelf welmee vind vallen, mja aan de andere kant als ik bedenk dat k t in 4 weken heb gekocht
Ik probeer me in te houden
Beweeglijk jongetje. Ding gaat dan alle kanten op tijdens het verschonen. Lekkere luier alleen als ie heeel vol zit ('s nachts)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:30 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb zelden plasincidentjes (gehad). Als we ze al hadden, was het de schuld van manlief die de plasser weer eens naar boven liet wijzen
Wij hadden het toen Puck klein was ook heel veel hoor. De overgang warm met luier naar koud zonder luier was reden om te gaan plassen geloof ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Beweeglijk jongetje. Ding gaat dan alle kanten op tijdens het verschonen. Lekkere luier alleen als ie heeel vol zit ('s nachts)
of ik ben nog niet zo bedreven, dat kan ook....
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:02 schreef Kuukske het volgende:
Hoeveel aankleedkussenhoezen in huis hebben is handig?.
Ik heb er 3 en dat is soms te weinigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb er 2 en dat is net iets te weinig. Ik had er net een schone omgedaan en ja hoor.....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:02 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:22 schreef Sorbootje het volgende:
Vanmorgen een prachtige echo gehad. Het gaat prima met mijn logeetje! Wat een bijzonder en fijn moment dat we dat kleine frummeltje zagen freestylen in mijn buik.
Mag mijn uitgerekende datum naar 16 oktober? (rekenfoutje)
Ik heb ook maar 1 aankleedkussen hoor, maar 3 hoesen daarvoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:20 schreef bitterend het volgende:
Ik heb maar 1 aankleedkussen...die neemt mijn man in de ochtend naar beneden en savonds weer naar boven...ik heb geen hoes meer want die werd altijd alleen maar vies van de poep explosies. Nu alleen een hydrofiel erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loodje, leuk, zitten we een beetje in hetzelfde vakgebied, ben benieuwd of ik je in het 'echt' ken.
Vervelend zeg, al die werkperikelen. Ik kan er niet zo goed over mee praten, maar sterkte!
Weer goedgekeurd, mijn bloeddruk was iets hoger, maar ik ben ook een beetje ziek ofzo. Dichte neus, keelpijn en koortsig. Ik ben er nog helemaal niet klaar voor!
En het kindje heeft een gemiddeld gewicht, wrs zoals broerlief, 3500 gr misschien iets meer. En een enorme plons water.
Dus ook nog niet volledig ingedaald, kind heeft teveel ruimte.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:11 schreef oeke het volgende:
Webkim, gefeliciteerd met Dex! Wat een heerlijk bonkie!
Sorbo, wat fijn, je goede echo!
Hier ook niet veel ongelukjes gehad, gelukkig maar! En Ko was een zomerkindje, die had vooral veel hemdjes en broekjes aan, geen rompertjes.
Spam!Oh Oeke, wat een geweldige foto....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loodje, leuk, zitten we een beetje in hetzelfde vakgebied, ben benieuwd of ik je in het 'echt' ken.
Vervelend zeg, al die werkperikelen. Ik kan er niet zo goed over mee praten, maar sterkte!
Weer goedgekeurd, mijn bloeddruk was iets hoger, maar ik ben ook een beetje ziek ofzo. Dichte neus, keelpijn en koortsig. Ik ben er nog helemaal niet klaar voor!
En het kindje heeft een gemiddeld gewicht, wrs zoals broerlief, 3500 gr misschien iets meer. En een enorme plons water.
Dus ook nog niet volledig ingedaald, kind heeft teveel ruimte.![]()
*exploding ovaries* XD
Heeerlijk! En wat een leuke combi van kleertjes
He vervelend joh...Hoop dat je je snel beter voelt!
Wheheh hij heeft genoeg zwemwater dus
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Yayyy!quote:
Als ik weer kan lopenquote:
het is dat je geen kerel bent, anders was ie behoorlijk grof geweestquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Het is wel jammer dag het nu van dat prutweer is. Anders ging ik de bloempotten ook eens voldouwen
Nja. Zullen we het maar op Brabantse houden ?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
het is dat je geen kerel bent, anders was ie behoorlijk grof geweest
Ik ken dat. Één vriendin van me was ook zwanger , toen ik 10 weken was. Zij was een week korter dan ik en haar vruchtje was ook niet goed. Het raakt je dan behoorlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn nichtje was ook zwanger, 1 dag later uitgerekend dan dat mijn vriendin moest bevallen..... 1 dag nadat wij een echo hadden laten maken was het hun beurt. Helaas was het niet levensvatbaar en moet ze wachten tot haar lichaam het afstoot. Want haar lichaam reageert nog wel alsof ze zwanger is
Konden zo leuk de vreugde delen en dan dit klote nieuws
Gefeliciteerd en welkomquote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:40 schreef Baldria het volgende:
Even een jompel voor mijzelfIk heb afgelopen donderdag een witte vlek met kloppend hartje gezien op de echo!
O ja, ik ben ongeveer 8 weekjes.
+1quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:29 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en Baldria, van harte vrouw wat fijn!!
Ohjeequote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:28 schreef Gerberaatje het volgende:
Jemig Fluug alweer 37 wekenmijn hemel!
Vakantie is toch zo ontspannend? Ik ben geslooptweer al 3 uur liggen pitten na thuiskomst, maar ik voel me alsof er een trein over me heen gereden is.
Zo far voor het energieke 2e trimester...
yep gisteren 8 weken.. Maandag eerste echo denk ik 18:15 eerste afapraak met de vk!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja dat eerste trimester vond ik nog erger... Je lichaam moet nog helemaal wennen aan alle hormonen enzo...
Jij bent toch alweer 8 weken?? Wanneer heb je de echo???
ik heb geen idee dus ik ben benieuwd maandag. Maar waarom zouden ze me anders met 8 weken al willen zien? Naja we gaan het wel merkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:29 schreef Gerberaatje het volgende:
Maandag woei! Heeft je vk een echo apparaat? Volgens mij moet je die afspraak in het Flevo maken?? Spannend!! Vind het nog steeds zo bizar tof dat we samen zwanger zijn
Omgquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kan er ook aan toegeven gelukkig, meneer is de vakantiewas aan het wegwerken, de Muppet is al een uur druk in de weer met een proefpakket inlegkruisjes![]()
dus ik hoef niks te doen behalve te vegeteren op de bank
er wordt zo een pizza bezorgd, ik ga de rennies er vast bijpakken
Engelse drop nomnomnomlekker van genieten
Oeh!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:00 schreef Asyniur het volgende:
Enfermera, wij hadden ook andijviestamppot
oh, wat omslachtig! Nou dan kom ik daar ook eensquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Intake Skoapvragen en antwoorden en dan krijg je ws te horen dat je een afspraak mag maken in het Flevo
Whihi boerenkool!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:38 schreef Fieder het volgende:
Baldria, gefeliciteerd!![]()
Oeh Skoap, spannend! Mijn vk heeft trouwens wel een eigen echo apparaat.
Maar als ik het goed begrijp heeft Gerberaatje dezelfde vk als jij? Of woont iig in de buurt![]()
Dus dan zal het wel niet...
Gerberaatje, pas je op met die inlegkruisjes? Ik ken een kindje dat het bij de visite overal vandaan tovert.![]()
Ik wilde van de week andijviestampot maarvond dat niets voor deze tijd van het jaar!
![]()
Uit protest boerenkool met worst gemaakt, nog winterser![]()
Van mijn kant nog geen nieuws![]()
He jeetje, zwaar joh.. Fijn dat je iig vanaaf lekker rustig aan kan doenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pfff ik ben moe. Vandaag beetje veel gewandeld![]()
s Ochtends eerst naar t dorp, toen s middags een uur van mn ouders naar huis (das normaal 20 minuten, mja dreumes wilde zelf lopen ipv met de auto)
Heb zelfs vanmiddag bij mn ouders op de bank geslapen![]()
Heb eigenlijk vanavond een verjaardag, maar ik ben dus nu al gaar en Floris ligt nu ook te slapen dus meeslepen is zielig. Dus gaat lief alleen. Sowieso omdat ik morgenochtend de sjaak ben voor Floris, alweermja hij heeft afgelopen week ruim 60 uur gewerkt en vandaag geklust in de babykamer (alle gipsplaten zitten erop
) dus nja dan offer ik me wel op. Maandag kan ik uitslapen want dreumes slaapt morgenavond bij opa en oma.
Oh lekker!!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:50 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, ik had net crackertjes + geitenkaas + tomaatjesOMNOMNOM
![]()
![]()
Jaaa het was echt heerrrlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:57 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Oh lekker!!!!![]()
Ik heb ook zin in iets lekkers, maar weet niet wat!
En Oeke, dat klinkt inderdaad als een fijne dag zeg!! Heerlijk!!
Haha zo is het!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
Vandaag op pad geweest voor baby dingen.. en positie kleding voor mam-in-de-maak. Beetje overdonderd door alle oplossingen voor problemen die we denk ik niet gaan hebben. Kwestie van verstand blijven gebruiken en kiezen wat echt nodig is. Vanavond meteen aan het online winkelen gegaan en wat blijkt - velen gingen ons voor en verkopen hun kinderwagens, wandelwagens, babyzitjes, babykamers, autostoeltjes, draagtuigjes en al dat soort dingen meer al weer na een of twee jaar gebruik. Dus voor we ouderwets alles nieuw bij elkaar klikken ook dus op de duurzame (en goedkopere) toerIn ieder geval geslaagd voor leuke kleding voor MisJ - er was in de winkel een soort paskussen om een dikke buik na te bootsen - die foto van outfit + dikke buik is natuurlijk even rond gegaan
Maandag echo #3, kijk er weer echt naar uit - al is het ook beetje spannend in het kader van de combinatietest. Fijn te lezen hoe ieder er mee bezig is en lekker de eigen weg vindt!
Wat leuk!! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 maart 2012 08:54 schreef X_Y het volgende:
Ik durf me hier nu eindelijk te melden, heb inmiddels 2 goede echo's gehad en ik geloof nu echt dat het goed zit
Alleen wat chips, en nog een gezonde appel!quote:Op zondag 11 maart 2012 08:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaa het was echt heerrrlijkBlij dak dat ik in huis had gehaald
![]()
Wat heb jij uiteindelijk geknabbeld?![]()
Of toch maar niks?
ja...quote:Op zondag 11 maart 2012 09:42 schreef Loodje het volgende:
Hebben jullie ook dat je trek hebt maar niet weet waarin?
Ik heb juist nergens trek in, maar als ik eenmaal eet smaakt het me welquote:Op zondag 11 maart 2012 09:42 schreef Loodje het volgende:
Hebben jullie ook dat je trek hebt maar niet weet waarin?
Die zijn stervens duur. Wij halen de plantjes meestal bij een boer drie dorpen verderop. Dies zo lekker cheapquote:Op zondag 11 maart 2012 10:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Intratuin Breda heeft volgens de site koopzondag
Waar?quote:Op zondag 11 maart 2012 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die zijn stervens duur. Wij halen de plantjes meestal bij een boer drie dorpen verderop. Dies zo lekker cheap.
Ik kijk er gewoon niet naar en eet naar behoefte en wat gezond verstand...quote:Op zondag 11 maart 2012 10:02 schreef Loodje het volgende:
Hoe doen jullie dat? Als ik lees wat ik allemaal binnen zou moeten krijgen op een dag, dan kom ik daar echt niet aan.
En dat is ook lastigquote:Op zondag 11 maart 2012 10:45 schreef clauwheee het volgende:
Ha meiden. Ik was even druk met mezelf de afgelopen dagen, sorry.
X_Y van harte en welkom!
Ik heb het ook. Nu al. Alles moet klaar en ik moet schoonmaken. Kamertje kan nog steeds niet, want nog steeds een natte plek en dinsdag komen ze weer. Hoop zo dat ze nu de oplossing weten, ik word er onrustig van, wil ermee bezig!
En dan schoonmaken. Want dat bleef over en heb ik gister gedaan. En toen kwam ik mezelf weer keihard tegen en was ik helemaal verdrietig. Ik wil van alles maar mijn lijf kan mijn snel groeiende dikke buik niet aan, en ook niet wat ik allemaal wil. Ik moet het echt anders gaan doen, dit werkt niet. Verdomde moeilijk, maar ik ga m'n best doen heb ik beloofd. Ik zal wel moeten. Lig nu nog in bed want crisis wat een pijn. Straks rustig opstaan en heel rustig buiten wat vitamientjes op doen. En dan ga ik ervoor dat ik tot aan m'n verlof (9 weken nog maar..!) op de been blijf, het wel veeeel rustiger aan ga en moet doen maar ik ook weer kan genieten.
. Zo!
Ja gaat lekker hier! Sinds deze week heb ik af en toe het idee dat ik al plopjes voel in mijn buik. Ben as dinsdag alweer 17 weken, ik vind het ook ineens heel snel gaan!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:16 schreef clauwheee het volgende:
Labellootje bij jou alles lekker? Jij gaat heel snel voor mijn gevoel, geen idee waarom
Van Dun in Strijbeek.quote:
Staan en lopen voelen veel beter maar 'helpen' niet, warmte helpt wel echt merk ik, thnx!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:08 schreef clauwheee het volgende:
Ophelia, helpt lopen wel of is dat ook heel pijnlijk? Verder warmte en nou ja zie hierboven.. Er naar luisteren en zoveel mogelijk rustig aan doen.. Snel een afspraak maken lijkt me verstandig inderdaad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |