Oww heerlijk uitgeslapen vandaag. Was wel om 7 uur wakker, maar ben toch weer ingedommeld. Zometeen met de hond naar Flyball, maar manlief gaat mee dus die mag rennen. Viel me donderdag een beetje tegen. Heb op de club toch maar gezegd dat ik zwanger was, en ze hebben er allemaal begrip voor als ik wat minder doe als man er niet bij kan zijn vanwege zijn late diensten
En vanmiddag lekker genieten van het heerlijke weer! Op het moment heeft manlief ontzettend veel last van zijn voeten/benen. Zijn voeten waren altijd al een zwaktepunt voor hem. Vrijdag gaat ie even langs de podoloog om te kijken wat voor oorzaak het heeft. Maar dat betekent wel dat we vandaag niet lekker naar het bos gaan of een stuk fietsen ofzo vrees ik. Dus denk lekker met wat filmpjes op de bank ofzo. Kliko is vol dus veel zal er niet komen van tuinieren.
Vandaag 7 weken en 6 dagen. Voel me verder kiplekker! Ben er inmiddels wel achter dat ik ook last heb van zwangerschapsmoeheid. Deze week was ik elke dag rond half 3/3 uur afgeschreven. Maar ik weet het aan mijn drukke werkweek. Echter, gisteren niet zo veel bijzonders gedaan en om 3 uur MOEST ik gewoon even een tukje gaan doen .. Dus denk echt dat dat aan de zwangerschap ligt. MAar daar kan ik mee leven

.. gewoon lekker aan toegeven.
Vanaf nu zal ik toch moeten accepteren dat ik elke dag ietsje minder kan. Wel lastig om dan aan manlief allemaal dingen op te dragen.. Want meestal doe ik dat dan even snel tussendoor, maar ik red dat niet meer

.. Ach ja komt goed. Kheb een hele lieve man die het graag doet en hij zei gisteren nog dat hij het zo leuk vindt dat we samen een kleintje gaan krijgen

.
Nog 2 hele weken wachten op onze eerste echo *zucht* .. Kheb echt geen geduld
Maar ik heb wel vrij gevraagd voor die dag. Als het goed is gaan we de alle belangrijke mensen langs .. Als het fout zit, dan heb ik lekker een hele dag voor mezelf om te gaan zitten chagrijnen.
X_Y Welkom trouwens!
Fijn dagje allemaal!