abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 maart 2012 @ 08:59:12 #251
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108961057
quote:
17s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:54 schreef X_Y het volgende:
Ik durf me hier nu eindelijk te melden, heb inmiddels 2 goede echo's gehad en ik geloof nu echt dat het goed zit O+
Wat leuk!! Gefeliciteerd! :* *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_108961186
X_Y wat fijn dat alles in orde is *O*
pi_108961208
X_Y, super! *O* Hoe ver ben je nu en hoe voel je je?
pi_108961329
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:40 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jaaa het was echt heerrrlijk :9 Blij dak dat ik in huis had gehaald :P
Wat heb jij uiteindelijk geknabbeld? :9 :D Of toch maar niks? :P

Alleen wat chips, en nog een gezonde appel! :)

Welkom X_Y!! Fijn dat alles goed is!! *O*
  zondag 11 maart 2012 @ 09:42:27 #255
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108961350
Welkom X_Y, gefeliciteerd en fijn om te lezen dat het goed gaat :D

Hebben jullie ook dat je trek hebt maar niet weet waarin? :?
Be dance |Be real| Be You
pi_108961356
Nieuwe aanwas :D X_Y gefeliciteerd! *O*

Ik heb de kolder ein-de-lijk te pakken :D (mede dankzij dit weer denk ik!) morgen even naar Ikea, spulletjes voor stinkerdjes nieuwe kamer kopen! Komend weekend haar nieuwe kamer leeg gaan halen, en dan kunnen we alles om gaan zetten O+ De plafondhoge kasten komt een laag schoolbordverf op :D (kind wordt gek als ze daarachter komt :D) en dan kan de babykamer in orde gemaakt worden (die blijft gewoon zoals hij is :D lekker makkelijk :P)

Ik heb er zin in *O* (nu nog houden :') ben de zin vanmiddag vast weer kwijt...
pi_108961395
Hou 'em vast Gerberaatje!! ;) Klinkt leuk in ieder geval!!

Isa blijft op haar eigen kamer, ze heeft nu de grootste kamer. Van de andere kamer (kleinere) gaan we de babykamer maken. Isa ligt nu nog in het ledikantje maar we hebben al een nieuw bed. Eens kijken of we deze volgend weekend gaan opzetten voor haar. Ben benieuwd hoe dat gaat!
pi_108961405
Hier ook totaaaaal geen last van nesteldrang of schoonmaakwoede, ik vraag me ook heel erg af of dat ooit nog gaat komen :@

Gisteren wezen winkelen, nog wat kleine maatjes kleertjes gescoord, twee jurkjes voor mezelf en nog wat andere handige/nuttige dingen voor de baby. Daarna wel weer met veel pijn thuis. En gisteravond heerlijk uit eten geweest bij de Mol (middeleeuws restaurant, lekker met je handen eten enzo! :Y) )
Vandaag weer even naar de Efteling. Laatste keer dit abonnement (en ook de komende tijd) ik ga het wel missen hoor. Nog even snel een pannenkoek scoren bij Polle's keuken *) En verder vermoed ik dat het een korte dag wordt daar, want ja, pijn. En volgens mij heb ik gisteren ook voor het eerst een harde buik gehad. Veel spanning, naar gevoel en een buik die veel dikker aanvoelt (al stelt het nog steeds niks voor hoor, die buik }:| )
Maar de zon schijnt en het ziet er vet lekker uit buiten! :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108961451
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 09:42 schreef Loodje het volgende:

ja... ;(
Iets hartigs. Chips? Hmnee. Tosti? Pizza? Restje avondeten? Nee, nee, nee.
Niets anders in huis natuurlijk, dus mokkend met honger op de bank. En dan weet ik het: patat. Om 11 uur 's avonds en ik zit al in mijn pyjama. :')

En zo vaak rond het avondeten, berehonger hebben maar nergens zin in. GRRR
  zondag 11 maart 2012 @ 09:54:15 #260
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108961480
Veel plezier Marjolijntje, ben gek op de Efteling, maar dit seizoen wordt het niet voor mij denk ik:D

Idd Mangostine. Ik vind het reuze irri, trek hebben en niet weten waarin, als ik dan iets kleins eet (om te proberen de honger te stillen) helpt het niet, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr:D
pi_108961492
Ik had het bij muppet echt heel erg, we hebben toen echt bergen verzet die zwangerschap :o (word er moe van als ik er aan denk :D maar er moet toen ook heel veel gebeuren)

Zij ligt nu nog op het kleine kamertje, en gaat naar een net zo'n grote kamer als wij hebben. De zolder moet nog aan kant :P genoeg te doen en ik wil het ook allemaal af hebben voor ik 30 weken ben :D (gaat lukken :Y wil net als bij muppet in mijn verlof gewoon echt alleen maar leuke dingen kunnen doen, en elke dag schoonmaken :P en dat gaat super als alles aan kant en opgeruimd is O-))

Meneer heeft er ook helemaal zin in *O*
pi_108961505
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 09:42 schreef Loodje het volgende:

Ik heb juist nergens trek in, maar als ik eenmaal eet smaakt het me wel :?
  zondag 11 maart 2012 @ 10:02:35 #263
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108961580
Gebraatje, goed idee om de kinderkamer voor je verlof af te hebben, kun je daarna inderdaad echt genieten/voorbereiden ipv nog allerlei dingen regelen.

Ophelia, dat heb ik in het begin ook veel gehad, als ik dan wat at, dan was het wel ok.

De hoeveelheden die over het algemeen opgelegd worden, red ik ook echt niet. Maar dat zal wel persoonlijk zijn haha, ben allergisch voor vele soorten fruit, sla en pasta en brood. Dus dat moet ik compenseren met vitamines, ontbijtgranen en dompel gekookt fruit of kiwi's en bananen. Dat gaat (meestal) wel goed.
Hoe doen jullie dat? Als ik lees wat ik allemaal binnen zou moeten krijgen op een dag, dan kom ik daar echt niet aan.
pi_108961596
Welkom nieuwe aanwas. Jr. Bent een kloon begrijp ik? Ik n benieuwd. Wel uit de kast komen voor ik hier weg ben svp :P
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108961616
Kinderkamer is hier ook wel zo goed als klaar hoor, dat vind ik wel heel fijn. Maar daar heeft ook een enorme berg werk in gezeten voor het kleine hok dat het was.. Helaas hebben we daar geen foto's van :( Maar het wiegje staat nu bij mijn schoonouders om opnieuw gestoffeerd te worden, er moet nog een plankje boven de commode komen en een nachtlampje aan de muur. En dan nog iets aan fotolijstjes / schilderijen enzo, maar echt de grote dingen zijn klaar.
Kan het nu allemaal nog fijn even uitwasemen, want het ruikt echt nog nieuw :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108961626
Het is trouwens wel verdomd lekker weer zeg! Ik moet de tuin doen vandaag!! Bloemetjes enzo. Aargh.
  zondag 11 maart 2012 @ 10:13:45 #267
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108961696
Vergeet je handschoenen niet Kuuk;) Veel plezier oO<
pi_108961753
Er is niks open dat bloemetjes verkoopt.
pi_108961769
Gamma ook niet?
  zondag 11 maart 2012 @ 10:19:53 #270
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108961773
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Stom -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 11 maart 2012 @ 10:20:49 #271
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108961786
Waar woon je Kuukske?
pi_108961816
Bedankt voor de felicitaties!! O+

Magnostine: Ik ben iets meer dan 9 weken zwanger :) Eind van de week nog een echo om te kijken of dat nog bijgesteld gaat worden. Ik heb best wel 'last' gehad van misselijkheid, maar ben er nu achter dat als ik de hele dag door wat eet het een stuk beter gaat! Zo niet herkenbaar van mn eerste :D Ik ben verder enorm moe en lig vaak erg vroeg al in bed.

Gerberaatje: Klinkt leuk! *O*

Marjoleintje: Veel plezier vandaag!

Kuukske: Ik denk dat ik over een week of 2 uit de kast ga komen, maar wat ik eerder al zei, ik ben niet zo heel bekend hoor :D
pi_108961824
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Intratuin Breda heeft volgens de site koopzondag :Y
pi_108961851
Leuk X_Y, gaan we beetje gelijk op O+ Ik mag de 23e weer voor een echo, dan zou ik 11wk1d zijn.
pi_108961858
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:23 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Intratuin Breda heeft volgens de site koopzondag :Y
Die zijn stervens duur. Wij halen de plantjes meestal bij een boer drie dorpen verderop. Dies zo lekker cheap :D.
pi_108961977
Oww heerlijk uitgeslapen vandaag. Was wel om 7 uur wakker, maar ben toch weer ingedommeld. Zometeen met de hond naar Flyball, maar manlief gaat mee dus die mag rennen. Viel me donderdag een beetje tegen. Heb op de club toch maar gezegd dat ik zwanger was, en ze hebben er allemaal begrip voor als ik wat minder doe als man er niet bij kan zijn vanwege zijn late diensten :)

En vanmiddag lekker genieten van het heerlijke weer! Op het moment heeft manlief ontzettend veel last van zijn voeten/benen. Zijn voeten waren altijd al een zwaktepunt voor hem. Vrijdag gaat ie even langs de podoloog om te kijken wat voor oorzaak het heeft. Maar dat betekent wel dat we vandaag niet lekker naar het bos gaan of een stuk fietsen ofzo vrees ik. Dus denk lekker met wat filmpjes op de bank ofzo. Kliko is vol dus veel zal er niet komen van tuinieren.

Vandaag 7 weken en 6 dagen. Voel me verder kiplekker! Ben er inmiddels wel achter dat ik ook last heb van zwangerschapsmoeheid. Deze week was ik elke dag rond half 3/3 uur afgeschreven. Maar ik weet het aan mijn drukke werkweek. Echter, gisteren niet zo veel bijzonders gedaan en om 3 uur MOEST ik gewoon even een tukje gaan doen .. Dus denk echt dat dat aan de zwangerschap ligt. MAar daar kan ik mee leven :) .. gewoon lekker aan toegeven.

Vanaf nu zal ik toch moeten accepteren dat ik elke dag ietsje minder kan. Wel lastig om dan aan manlief allemaal dingen op te dragen.. Want meestal doe ik dat dan even snel tussendoor, maar ik red dat niet meer :') .. Ach ja komt goed. Kheb een hele lieve man die het graag doet en hij zei gisteren nog dat hij het zo leuk vindt dat we samen een kleintje gaan krijgen O+ .

Nog 2 hele weken wachten op onze eerste echo *zucht* .. Kheb echt geen geduld :N
Maar ik heb wel vrij gevraagd voor die dag. Als het goed is gaan we de alle belangrijke mensen langs .. Als het fout zit, dan heb ik lekker een hele dag voor mezelf om te gaan zitten chagrijnen.

X_Y Welkom trouwens! *O*

Fijn dagje allemaal!
pi_108962003
Goedemorgen! En meld. :P

Zo, lakentjes gestreken, nog een laagje verf op de keukenkastjes, kleertjes uitgezocht en nu even zitten.
30 weken alles af heb ik bij lange na niet gehaald. Hopelijk jullie wel. Gerberaatje! :)

Gefeliciteerd X-Y! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_108962088
Ha meiden. Ik was even druk met mezelf de afgelopen dagen, sorry :@.

X_Y van harte en welkom!

Ik heb het ook. Nu al. Alles moet klaar en ik moet schoonmaken. Kamertje kan nog steeds niet, want nog steeds een natte plek en dinsdag komen ze weer. Hoop zo dat ze nu de oplossing weten, ik word er onrustig van, wil ermee bezig!

En dan schoonmaken. Want dat bleef over en heb ik gister gedaan. En toen kwam ik mezelf weer keihard tegen en was ik helemaal verdrietig. Ik wil van alles maar mijn lijf kan mijn snel groeiende dikke buik niet aan, en ook niet wat ik allemaal wil. Ik moet het echt anders gaan doen, dit werkt niet. Verdomde moeilijk, maar ik ga m'n best doen heb ik beloofd. Ik zal wel moeten. Lig nu nog in bed want crisis wat een pijn. Straks rustig opstaan en heel rustig buiten wat vitamientjes op doen O+. En dan ga ik ervoor dat ik tot aan m'n verlof (9 weken nog maar..!) op de been blijf, het wel veeeel rustiger aan ga en moet doen maar ik ook weer kan genieten. :Y. Zo!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 11 maart 2012 @ 10:45:52 #279
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108962098
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:27 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Die zijn stervens duur. Wij halen de plantjes meestal bij een boer drie dorpen verderop. Dies zo lekker cheap :D.
Waar?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_108962148
O en hoe kan ik de plantjes nu vergeten. Die wil ik ooooohhhoook :P
pi_108962454
X_Y gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_108962492
oh, lastig Clauwhee. lekker rustig aan doen hoor, en vandaag lekker wat zon pakken. O+

Leuk al die plantjesdingen, wij gaan vandaag ook naar een soort alternatieve zadenbeurs, hopelijk kunnen we wat leuke zaden scoren voor onze zomertuin. O+
Misschien een leuke tip voor 020-ers onder ons. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 11 maart 2012 @ 12:03:19 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108963599
X_Y, van harte gefeliciteerd! *O*

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:02 schreef Loodje het volgende:
Hoe doen jullie dat? Als ik lees wat ik allemaal binnen zou moeten krijgen op een dag, dan kom ik daar echt niet aan.
Ik kijk er gewoon niet naar en eet naar behoefte en wat gezond verstand...
pi_108963739
Ik ook niet. Ik krijg echt geen 6-7 sneden brood op een dag...bijvoorbeeld. Ik eet gewoon zoals ik normaal ook doe, met gezond verstand inderdaad, dus van alles wat.
pi_108963795
Maandagavond komt er bij ons een kraamcoach op bezoek voor een intakegesprek. Kan niet echt vinden wat er ter sprake komt. Iemand hier? Of waar moet ik aan denken om alvast te vragen eventueel?
pi_108963975
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:45 schreef clauwheee het volgende:
Ha meiden. Ik was even druk met mezelf de afgelopen dagen, sorry :@.

X_Y van harte en welkom!

Ik heb het ook. Nu al. Alles moet klaar en ik moet schoonmaken. Kamertje kan nog steeds niet, want nog steeds een natte plek en dinsdag komen ze weer. Hoop zo dat ze nu de oplossing weten, ik word er onrustig van, wil ermee bezig!

En dan schoonmaken. Want dat bleef over en heb ik gister gedaan. En toen kwam ik mezelf weer keihard tegen en was ik helemaal verdrietig. Ik wil van alles maar mijn lijf kan mijn snel groeiende dikke buik niet aan, en ook niet wat ik allemaal wil. Ik moet het echt anders gaan doen, dit werkt niet. Verdomde moeilijk, maar ik ga m'n best doen heb ik beloofd. Ik zal wel moeten. Lig nu nog in bed want crisis wat een pijn. Straks rustig opstaan en heel rustig buiten wat vitamientjes op doen O+. En dan ga ik ervoor dat ik tot aan m'n verlof (9 weken nog maar..!) op de been blijf, het wel veeeel rustiger aan ga en moet doen maar ik ook weer kan genieten. :Y. Zo!
En dat is ook lastig :* enige wat helpt is acceptatie... en alles maar stapje voor stapje doen! Wat niet nu kan, dan maar niet... ik begrijp heel goed hoe het voelt, want ik had dat vorige zwangerschap, ik wilde zóveel en ik kon niks ;( want alles deed pijn, alleen al even naar de supermarkt lopen, hier nog geen 500 meter vandaan was een halve dagtaak... :{ wat dat betreft heb ik (tot nu toe) dit keer heel erg mazzel! Maar ik doe nu ook bewust wat rustiger aan, misschien juist wel door de vorige keer..
pi_108964593
Mag ik ook even klagen? Ik wordt gek van de pijn in mijn rug, links onderin, bij dat kuiltje zeg maar en het straalt uit door mijn linkerbil. Ik kan geen pijnloze houding vinden. (Ik heb normaal dus nooit last van mijn rug)
Dinsdag maar even een afspraak maken bij een fysio denk ik. Iemand tips tot die tijd?
pi_108965558
Ja dat accepteren vind ik echt lastig, Gerberaatje. Voor m'n gevoel ben ik nog 'maar' 24 weken onderweg en wil ik nog zoveel doen dat dit niet in mijn hoofd past. Maar de afgelopen twee weken ging t zo snel slechter dat ik wel weet dat zo doorgaan geen optie is, nu ook echt doen.

Ophelia, helpt lopen wel of is dat ook heel pijnlijk? Verder warmte en nou ja zie hierboven.. Er naar luisteren en zoveel mogelijk rustig aan doen.. Snel een afspraak maken lijkt me verstandig inderdaad!

Mijn meiske is zo verschrikkelijk druk steeds O+. We zien mijn buik al echt heel duidelijk heen en weer gaan en ze heeft inmiddels veel meer kracht :D.
pi_108965629
Lastig hoor Clauwheee!! :* Verstandig om nu ook echt rustiger aan te gaan doen! :* En wat leuk, zo'n heerlijk druk meisje!

Ophelia, helaas geen tips voor je! Hopelijk is de pijn snel voorbij!
pi_108965878
Labellootje bij jou alles lekker? Jij gaat heel snel voor mijn gevoel, geen idee waarom :D
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2012 @ 13:35:35 #291
309370 Nanadu
pi_108966611
Ophelia en Clauwhee balen is dat he die pijn!! :* Ik snap het zo goed, bij mij begint de pijn in mijn bil ook steeds erger te worden. Het schiet er nu al in als ik al maar 1 keer mijn dochter op til en ze zit nu echt in een opstandige fase (niet willen lopen op straat en gaan zitten). Ik heb gisteren ook bijna zitten janken op de bank van de pijn. Ik was even gaan liggen op de bank 's avonds en mijn man was nog even snel een boodschap doen. Ik wilde vervolgens weer overeind komen en dit lukte niet door de pijn. Uiteindelijk ben ik met hulp van mijn man overeind gekomen en maar in bed gaan liggen, want zitten ging ook niet meer ;( Vandaag heerlijk een ochtend naar artis geweest :) en nu heb ik weer heel veel pijn. Ik baal er van, want ik heb zo'n zin om met dit weer van alles te doen 8-) . Helaas wordt het denk ik toch eraan toegeven en fysio inschakelen.

Welkom X-Y en gefeliciteerd *O*

Ik ga nu even proberen om mijn dochter duidelijk te maken dat ze toch echt moet gaan slapen en niet zingen in bed ;)
pi_108967157
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:16 schreef clauwheee het volgende:
Labellootje bij jou alles lekker? Jij gaat heel snel voor mijn gevoel, geen idee waarom :D
Ja gaat lekker hier! Sinds deze week heb ik af en toe het idee dat ik al plopjes voel in mijn buik. Ben as dinsdag alweer 17 weken, ik vind het ook ineens heel snel gaan! :)

Nanadu, jij ook al zo'n pijn, balen hoor!! Rustig aan!
pi_108968424
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Waar?
Van Dun in Strijbeek.
pi_108968480
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:08 schreef clauwheee het volgende:
Ophelia, helpt lopen wel of is dat ook heel pijnlijk? Verder warmte en nou ja zie hierboven.. Er naar luisteren en zoveel mogelijk rustig aan doen.. Snel een afspraak maken lijkt me verstandig inderdaad!
Staan en lopen voelen veel beter maar 'helpen' niet, warmte helpt wel echt merk ik, thnx!
pi_108970910
Kijk nou! <3

De keizersnede was geweldig, zo mooi! De rest ruk, maar dat kom ik wel vertellen als we weer thuis zijn. Dex is geweldig! <3
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 11 maart 2012 @ 15:20:22 #296
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108971123
Ooooh wat een schatje zeg!
Hoe zwaar is ie nou?
  zondag 11 maart 2012 @ 15:21:27 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108971162
X_Y, gefeliciteerd! *O*
  zondag 11 maart 2012 @ 15:22:07 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108971185
Webkim O+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_108971357
Och kiek es O+
pi_108973253
Oh O+. Wat een heerlijk jochie!

:* voor iedereen met pijn, blergh. Hier wordt t ook langzaam lastiger, maar gewoon wandelen helpt en gaat nog prima. Het is juist stilstaan/bukken en huishouden (afwassen, koken, stofzuigen) wat pijnlijk is.

Ik zag nieuwe zwangeren voorbijkomen *O*! Baldria en X_Y, van harte!!
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')