Wat leuk!! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 maart 2012 08:54 schreef X_Y het volgende:
Ik durf me hier nu eindelijk te melden, heb inmiddels 2 goede echo's gehad en ik geloof nu echt dat het goed zit
Alleen wat chips, en nog een gezonde appel!quote:Op zondag 11 maart 2012 08:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaa het was echt heerrrlijkBlij dak dat ik in huis had gehaald
![]()
Wat heb jij uiteindelijk geknabbeld?![]()
Of toch maar niks?
ja...quote:Op zondag 11 maart 2012 09:42 schreef Loodje het volgende:
Hebben jullie ook dat je trek hebt maar niet weet waarin?
Ik heb juist nergens trek in, maar als ik eenmaal eet smaakt het me welquote:Op zondag 11 maart 2012 09:42 schreef Loodje het volgende:
Hebben jullie ook dat je trek hebt maar niet weet waarin?
Die zijn stervens duur. Wij halen de plantjes meestal bij een boer drie dorpen verderop. Dies zo lekker cheapquote:Op zondag 11 maart 2012 10:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Intratuin Breda heeft volgens de site koopzondag
Waar?quote:Op zondag 11 maart 2012 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die zijn stervens duur. Wij halen de plantjes meestal bij een boer drie dorpen verderop. Dies zo lekker cheap.
Ik kijk er gewoon niet naar en eet naar behoefte en wat gezond verstand...quote:Op zondag 11 maart 2012 10:02 schreef Loodje het volgende:
Hoe doen jullie dat? Als ik lees wat ik allemaal binnen zou moeten krijgen op een dag, dan kom ik daar echt niet aan.
En dat is ook lastigquote:Op zondag 11 maart 2012 10:45 schreef clauwheee het volgende:
Ha meiden. Ik was even druk met mezelf de afgelopen dagen, sorry.
X_Y van harte en welkom!
Ik heb het ook. Nu al. Alles moet klaar en ik moet schoonmaken. Kamertje kan nog steeds niet, want nog steeds een natte plek en dinsdag komen ze weer. Hoop zo dat ze nu de oplossing weten, ik word er onrustig van, wil ermee bezig!
En dan schoonmaken. Want dat bleef over en heb ik gister gedaan. En toen kwam ik mezelf weer keihard tegen en was ik helemaal verdrietig. Ik wil van alles maar mijn lijf kan mijn snel groeiende dikke buik niet aan, en ook niet wat ik allemaal wil. Ik moet het echt anders gaan doen, dit werkt niet. Verdomde moeilijk, maar ik ga m'n best doen heb ik beloofd. Ik zal wel moeten. Lig nu nog in bed want crisis wat een pijn. Straks rustig opstaan en heel rustig buiten wat vitamientjes op doen. En dan ga ik ervoor dat ik tot aan m'n verlof (9 weken nog maar..!) op de been blijf, het wel veeeel rustiger aan ga en moet doen maar ik ook weer kan genieten.
. Zo!
Ja gaat lekker hier! Sinds deze week heb ik af en toe het idee dat ik al plopjes voel in mijn buik. Ben as dinsdag alweer 17 weken, ik vind het ook ineens heel snel gaan!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:16 schreef clauwheee het volgende:
Labellootje bij jou alles lekker? Jij gaat heel snel voor mijn gevoel, geen idee waarom
Van Dun in Strijbeek.quote:
Staan en lopen voelen veel beter maar 'helpen' niet, warmte helpt wel echt merk ik, thnx!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:08 schreef clauwheee het volgende:
Ophelia, helpt lopen wel of is dat ook heel pijnlijk? Verder warmte en nou ja zie hierboven.. Er naar luisteren en zoveel mogelijk rustig aan doen.. Snel een afspraak maken lijkt me verstandig inderdaad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |