abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zaterdag 10 maart 2012 @ 23:07:28 #241
13368 NiGeLaToR
pi_108954369
Vandaag op pad geweest voor baby dingen.. en positie kleding voor mam-in-de-maak. Beetje overdonderd door alle oplossingen voor problemen die we denk ik niet gaan hebben. Kwestie van verstand blijven gebruiken en kiezen wat echt nodig is. Vanavond meteen aan het online winkelen gegaan en wat blijkt - velen gingen ons voor en verkopen hun kinderwagens, wandelwagens, babyzitjes, babykamers, autostoeltjes, draagtuigjes en al dat soort dingen meer al weer na een of twee jaar gebruik. Dus voor we ouderwets alles nieuw bij elkaar klikken ook dus op de duurzame (en goedkopere) toer :) In ieder geval geslaagd voor leuke kleding voor MisJ - er was in de winkel een soort paskussen om een dikke buik na te bootsen - die foto van outfit + dikke buik is natuurlijk even rond gegaan :+

Maandag echo #3, kijk er weer echt naar uit - al is het ook beetje spannend in het kader van de combinatietest. Fijn te lezen hoe ieder er mee bezig is en lekker de eigen weg vindt! ^O^
  zondag 11 maart 2012 @ 06:57:55 #242
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108960724
Nou, hier zijn we al een hele poos wakker.
Er is een jongetje ziek en hij viel ook nog eens uit ons bed (dat dus op klossen staat :X )
Nu doet mijn buik zeer. Zal wel een stomme manouvre hebben gemaakt door de schrik...
  zondag 11 maart 2012 @ 07:08:46 #243
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108960736
Mogge allemaal :O

Ach Asy wat sneu... Beterschap voor je ventje :*

Hier ook een vroege ochtend, Martijn was eigenlijk met Willem opgestaan die niet meer kon 'tutteren' door z'n verstopte neus en dus niet meer verder sliep. Maar zodra ik me beneden meldde omdat ik niet meer kon slapen ivm kramp in m'n kont (geen idee :') ) stond ie gauw op en ging ie boven naar bed...

Ik zal nog eens solidair zijn :{
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 11 maart 2012 @ 07:17:20 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108960746
:D nou ja, kun je wel weer de gang moppen :P
Hier helemaal geen schoonmaakdrang...

Beterschap met je jongetje asy.
pi_108960752
Asy beterschap met je mannetje.

Ik meld me maar hè :D. Heerlijk geslapen. JD ligt nog in dromenland. En ik ben nog ontwakende eigenlijk. Vandaag geen grote plannen. :)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 11 maart 2012 @ 07:20:48 #246
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108960753
Bij mij is het ook vrij lang redelijk te doen geweest met de nesteldrang Marrije, maar nu ga ik alsnog voor de bijl...
  zondag 11 maart 2012 @ 08:40:04 #247
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108960981
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:57 schreef Labelloo het volgende:

[..]

Oh lekker!!!! :9 :9 Ik heb ook zin in iets lekkers, maar weet niet wat!

En Oeke, dat klinkt inderdaad als een fijne dag zeg!! Heerlijk!! :)
Jaaa het was echt heerrrlijk :9 Blij dak dat ik in huis had gehaald :P
Wat heb jij uiteindelijk geknabbeld? :9 :D Of toch maar niks? :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
Vandaag op pad geweest voor baby dingen.. en positie kleding voor mam-in-de-maak. Beetje overdonderd door alle oplossingen voor problemen die we denk ik niet gaan hebben. Kwestie van verstand blijven gebruiken en kiezen wat echt nodig is. Vanavond meteen aan het online winkelen gegaan en wat blijkt - velen gingen ons voor en verkopen hun kinderwagens, wandelwagens, babyzitjes, babykamers, autostoeltjes, draagtuigjes en al dat soort dingen meer al weer na een of twee jaar gebruik. Dus voor we ouderwets alles nieuw bij elkaar klikken ook dus op de duurzame (en goedkopere) toer :) In ieder geval geslaagd voor leuke kleding voor MisJ - er was in de winkel een soort paskussen om een dikke buik na te bootsen - die foto van outfit + dikke buik is natuurlijk even rond gegaan :+

Maandag echo #3, kijk er weer echt naar uit - al is het ook beetje spannend in het kader van de combinatietest. Fijn te lezen hoe ieder er mee bezig is en lekker de eigen weg vindt! ^O^
Haha zo is het!! :Y :D Wij gaan ook voor zoveel mogelijk 2e hands :D
Oeh, spannend!

He Asy, vervelend joh, beterschap voor je mannetje! :*

Mijn man is op wintersport, vanochtend om half 8 uit bed en vertrokken, en toen was ik ook wakker om 8.00 :+ En ik had honger en moest (alweer) naar de wc, dus ja. Zit nu lekker op de bank Ik hou van Holland te kijken van gister :D whehe. :7
Vandaag lekker rustig aan, nog een klein beetje schoonmaken en lekker eten bij mn ouders vanavond O+
En ik wilde volgens mij nog wat zeggen maar nu weet ik het niet meer :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_108961031
Ik durf me hier nu eindelijk te melden, heb inmiddels 2 goede echo's gehad en ik geloof nu echt dat het goed zit O+
  zondag 11 maart 2012 @ 08:56:02 #249
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108961034
In dat geval kun je natuurlijk ook wel uit de kast komen.... *)

O-)

En fijn dat alles goed is *O*
pi_108961046
:D
Bijzonder ben ik niet hoor :P maar eerst de rest van de familie nog inlichten :)
  zondag 11 maart 2012 @ 08:59:12 #251
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108961057
quote:
17s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:54 schreef X_Y het volgende:
Ik durf me hier nu eindelijk te melden, heb inmiddels 2 goede echo's gehad en ik geloof nu echt dat het goed zit O+
Wat leuk!! Gefeliciteerd! :* *G*
pi_108961186
X_Y wat fijn dat alles in orde is *O*
pi_108961208
X_Y, super! *O* Hoe ver ben je nu en hoe voel je je?
pi_108961329
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:40 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jaaa het was echt heerrrlijk :9 Blij dak dat ik in huis had gehaald :P
Wat heb jij uiteindelijk geknabbeld? :9 :D Of toch maar niks? :P

Alleen wat chips, en nog een gezonde appel! :)

Welkom X_Y!! Fijn dat alles goed is!! *O*
  zondag 11 maart 2012 @ 09:42:27 #255
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108961350
Welkom X_Y, gefeliciteerd en fijn om te lezen dat het goed gaat :D

Hebben jullie ook dat je trek hebt maar niet weet waarin? :?
Be dance |Be real| Be You
pi_108961356
Nieuwe aanwas :D X_Y gefeliciteerd! *O*

Ik heb de kolder ein-de-lijk te pakken :D (mede dankzij dit weer denk ik!) morgen even naar Ikea, spulletjes voor stinkerdjes nieuwe kamer kopen! Komend weekend haar nieuwe kamer leeg gaan halen, en dan kunnen we alles om gaan zetten O+ De plafondhoge kasten komt een laag schoolbordverf op :D (kind wordt gek als ze daarachter komt :D) en dan kan de babykamer in orde gemaakt worden (die blijft gewoon zoals hij is :D lekker makkelijk :P)

Ik heb er zin in *O* (nu nog houden :') ben de zin vanmiddag vast weer kwijt...
pi_108961395
Hou 'em vast Gerberaatje!! ;) Klinkt leuk in ieder geval!!

Isa blijft op haar eigen kamer, ze heeft nu de grootste kamer. Van de andere kamer (kleinere) gaan we de babykamer maken. Isa ligt nu nog in het ledikantje maar we hebben al een nieuw bed. Eens kijken of we deze volgend weekend gaan opzetten voor haar. Ben benieuwd hoe dat gaat!
pi_108961405
Hier ook totaaaaal geen last van nesteldrang of schoonmaakwoede, ik vraag me ook heel erg af of dat ooit nog gaat komen :@

Gisteren wezen winkelen, nog wat kleine maatjes kleertjes gescoord, twee jurkjes voor mezelf en nog wat andere handige/nuttige dingen voor de baby. Daarna wel weer met veel pijn thuis. En gisteravond heerlijk uit eten geweest bij de Mol (middeleeuws restaurant, lekker met je handen eten enzo! :Y) )
Vandaag weer even naar de Efteling. Laatste keer dit abonnement (en ook de komende tijd) ik ga het wel missen hoor. Nog even snel een pannenkoek scoren bij Polle's keuken *) En verder vermoed ik dat het een korte dag wordt daar, want ja, pijn. En volgens mij heb ik gisteren ook voor het eerst een harde buik gehad. Veel spanning, naar gevoel en een buik die veel dikker aanvoelt (al stelt het nog steeds niks voor hoor, die buik }:| )
Maar de zon schijnt en het ziet er vet lekker uit buiten! :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108961451
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 09:42 schreef Loodje het volgende:

ja... ;(
Iets hartigs. Chips? Hmnee. Tosti? Pizza? Restje avondeten? Nee, nee, nee.
Niets anders in huis natuurlijk, dus mokkend met honger op de bank. En dan weet ik het: patat. Om 11 uur 's avonds en ik zit al in mijn pyjama. :')

En zo vaak rond het avondeten, berehonger hebben maar nergens zin in. GRRR
  zondag 11 maart 2012 @ 09:54:15 #260
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108961480
Veel plezier Marjolijntje, ben gek op de Efteling, maar dit seizoen wordt het niet voor mij denk ik:D

Idd Mangostine. Ik vind het reuze irri, trek hebben en niet weten waarin, als ik dan iets kleins eet (om te proberen de honger te stillen) helpt het niet, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr:D
pi_108961492
Ik had het bij muppet echt heel erg, we hebben toen echt bergen verzet die zwangerschap :o (word er moe van als ik er aan denk :D maar er moet toen ook heel veel gebeuren)

Zij ligt nu nog op het kleine kamertje, en gaat naar een net zo'n grote kamer als wij hebben. De zolder moet nog aan kant :P genoeg te doen en ik wil het ook allemaal af hebben voor ik 30 weken ben :D (gaat lukken :Y wil net als bij muppet in mijn verlof gewoon echt alleen maar leuke dingen kunnen doen, en elke dag schoonmaken :P en dat gaat super als alles aan kant en opgeruimd is O-))

Meneer heeft er ook helemaal zin in *O*
pi_108961505
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 09:42 schreef Loodje het volgende:

Ik heb juist nergens trek in, maar als ik eenmaal eet smaakt het me wel :?
  zondag 11 maart 2012 @ 10:02:35 #263
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108961580
Gebraatje, goed idee om de kinderkamer voor je verlof af te hebben, kun je daarna inderdaad echt genieten/voorbereiden ipv nog allerlei dingen regelen.

Ophelia, dat heb ik in het begin ook veel gehad, als ik dan wat at, dan was het wel ok.

De hoeveelheden die over het algemeen opgelegd worden, red ik ook echt niet. Maar dat zal wel persoonlijk zijn haha, ben allergisch voor vele soorten fruit, sla en pasta en brood. Dus dat moet ik compenseren met vitamines, ontbijtgranen en dompel gekookt fruit of kiwi's en bananen. Dat gaat (meestal) wel goed.
Hoe doen jullie dat? Als ik lees wat ik allemaal binnen zou moeten krijgen op een dag, dan kom ik daar echt niet aan.
pi_108961596
Welkom nieuwe aanwas. Jr. Bent een kloon begrijp ik? Ik n benieuwd. Wel uit de kast komen voor ik hier weg ben svp :P
pi_108961616
Kinderkamer is hier ook wel zo goed als klaar hoor, dat vind ik wel heel fijn. Maar daar heeft ook een enorme berg werk in gezeten voor het kleine hok dat het was.. Helaas hebben we daar geen foto's van :( Maar het wiegje staat nu bij mijn schoonouders om opnieuw gestoffeerd te worden, er moet nog een plankje boven de commode komen en een nachtlampje aan de muur. En dan nog iets aan fotolijstjes / schilderijen enzo, maar echt de grote dingen zijn klaar.
Kan het nu allemaal nog fijn even uitwasemen, want het ruikt echt nog nieuw :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108961626
Het is trouwens wel verdomd lekker weer zeg! Ik moet de tuin doen vandaag!! Bloemetjes enzo. Aargh.
  zondag 11 maart 2012 @ 10:13:45 #267
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108961696
Vergeet je handschoenen niet Kuuk;) Veel plezier oO<
pi_108961753
Er is niks open dat bloemetjes verkoopt.
pi_108961769
Gamma ook niet?
  zondag 11 maart 2012 @ 10:19:53 #270
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108961773
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Er is niks open dat bloemetjes verkoopt.
Stom -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')