quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 20:57 schreef Labelloo het volgende:[..]
Oh lekker!!!!

Ik heb ook zin in iets lekkers, maar weet niet wat!
En Oeke, dat klinkt inderdaad als een fijne dag zeg!! Heerlijk!!

Jaaa het was echt heerrrlijk

Blij dak dat ik in huis had gehaald
Wat heb jij uiteindelijk geknabbeld?

Of toch maar niks?

quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 23:07 schreef NiGeLaToR het volgende:Vandaag op pad geweest voor baby dingen.. en positie kleding voor mam-in-de-maak. Beetje overdonderd door alle oplossingen voor problemen die we denk ik niet gaan hebben. Kwestie van verstand blijven gebruiken en kiezen wat echt nodig is. Vanavond meteen aan het online winkelen gegaan en wat blijkt - velen gingen ons voor en verkopen hun kinderwagens, wandelwagens, babyzitjes, babykamers, autostoeltjes, draagtuigjes en al dat soort dingen meer al weer na een of twee jaar gebruik. Dus voor we ouderwets alles nieuw bij elkaar klikken ook dus op de duurzame (en goedkopere) toer

In ieder geval geslaagd voor leuke kleding voor MisJ - er was in de winkel een soort paskussen om een dikke buik na te bootsen - die foto van outfit + dikke buik is natuurlijk even rond gegaan

Maandag echo #3, kijk er weer echt naar uit - al is het ook beetje spannend in het kader van de combinatietest. Fijn te lezen hoe ieder er mee bezig is en lekker de eigen weg vindt!

Haha zo is het!!

Wij gaan ook voor zoveel mogelijk 2e hands

Oeh, spannend!
He Asy, vervelend joh, beterschap voor je mannetje!
Mijn man is op wintersport, vanochtend om half 8 uit bed en vertrokken, en toen was ik ook wakker om 8.00

En ik had honger en moest (alweer) naar de wc, dus ja. Zit nu lekker op de bank Ik hou van Holland te kijken van gister

whehe.

Vandaag lekker rustig aan, nog een klein beetje schoonmaken en lekker eten bij mn ouders vanavond
En ik wilde volgens mij nog wat zeggen maar nu weet ik het niet meer
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥