abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108934795
Oooh flugel LLM *O*

hmm de enige tuinplannen die ik heb is het aanvegen van het konijnenhok.
En als het zonnetje door komt zet ik alle ramen en deuren open.

Volgend weekend even de voor- en achterdeur schilderen, met een mondkapje voor heb ik beloofd.
(Dat is toch eigenlijk heul niet meer nodig met de verf van tegenwoordig? :? )
pi_108934940
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:52 schreef flugeltje het volgende:

[..]

het is dat je geen kerel bent, anders was ie behoorlijk grof geweest :P
Nja. Zullen we het maar op Brabantse houden ? 8-)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108935397
Hmm ik heb net samen met manlief een paar uurtjes gespendeerd in de tuin. Kan de klus alleen niet helemaal klaren, want de kliko zit vol. Volgend weekend dus maar het laatste stuk doen.

Maar het begint hier een beetje te miezeren! Niet het beloofde lenteweer!
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:20:50 #204
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108935511
Vandaag zou het miezeren.... Pas vanaf het midden van de week wordt het beter....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:34:30 #205
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108935849
fluugs, al we dan volgende week gewoon samen doen? Tegelijk met Kuuks?
Doen we een datumdrieling :Y

Ik ga nog een boterham met pindakaas maken. Dat vind ik opeens zooooooooooooo lekker :Y)
pi_108935993
Zo, goeiemorgen :@ ik had effe slaap nodig geloof ik. Maar nou ben ik weer brak van het lange slapen. :')
Gisteren een paar fijne broeken en shirtjes gescoord bij h&m. En positiepanty's! Dat is nog es een fijne uitvinding. Mij kun je op mijn werk zowat uittekenen in een rokje, maar sinds 2 weken zaten mijn panty's écht te strak.
En fijne ballerina's O+
pi_108936233
Baldria zwanger *O*
Flugeltje mooi het huis gepoetst *)
Webkim gefeliciteerd met jullie zoon *O*
Gerberaatje, lekker vakantie gehad, heerlijk.

Ik moet nog 9 weken en dan heb ik verlof (volgens mij zitten er ook nog wel wat feestdagen in :D ), moet zeggen dat ik er ook wel erg veel zin in heb om vrij te zijn straks *O*
Ik duik mijn bed weer in, heb een hele lading boodschappen gehaald met dreumes en die ligt nu ook op bed. Normaal doe ik de week boodschappen niet, maar deze keer kwam het beter uit.. pff, kost me toch wel energie.
  † In Memoriam † zaterdag 10 maart 2012 @ 13:40:27 #208
309370 Nanadu
pi_108937589
Baldria welkom *O*
Flugel meldplicht *O*

De lente mag van mij wel komen hoor. Ik word er altijd helemaal vrolijk van 8-) Ik vind het al heerlijk dat als ik naar mijn werk ga dat het tegenwoordig weer licht is :)

Verder ben ik wel bijgelezen, maar niet veel onthouden. Ik ben echt een zeef op dit moment :@
pi_108939088
Hier schijnt de zon al n hele tijd O+
net ff gewandeld O+ O+

nu heb ik nog meer zin om met onze beeb te wandelen :D nog eventjes wachten natuurlijk..

& ik wil ook bloemetjes én een nieuw tuinset (alleen dat moet ook nog eventjes wachten)

Ik moet nieuwe kleding, alles wat ik heb.. 't staat niet meer :N }:|
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:58:49 #210
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108939679
Heerlijk geslapen vannacht, lekker boodschappen gedaan, heeeerlijk gegeten daarna.. en ook nog eens heerlijk schoongemaakt (tja, je moet wat :')) en samen met mn man de voorraadkast opgeruimd, wat een ruimte hebben we! Niet normaal :D Echt heerlijk. Mijn hormonen zijn weer tevreden gesteld :') XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 15:16:42 #211
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108940061
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn nichtje was ook zwanger, 1 dag later uitgerekend dan dat mijn vriendin moest bevallen..... 1 dag nadat wij een echo hadden laten maken was het hun beurt. Helaas was het niet levensvatbaar en moet ze wachten tot haar lichaam het afstoot. Want haar lichaam reageert nog wel alsof ze zwanger is ;(

Konden zo leuk de vreugde delen en dan dit klote nieuws ;(
Ik ken dat. Één vriendin van me was ook zwanger , toen ik 10 weken was. Zij was een week korter dan ik en haar vruchtje was ook niet goed. Het raakt je dan behoorlijk :{ Ze heeft inmiddels curretage gehad en na veel aarzelen heb ik haar toch m'n goeie nieuws verteld.Ze was heel blij voor mij en m'n vriend. Vond 't wel lastig omdat ik zo met haar meeleef... :{
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
  zaterdag 10 maart 2012 @ 15:28:03 #212
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108940381
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 08:40 schreef Baldria het volgende:
Even een jompel voor mijzelf *O* Ik heb afgelopen donderdag een witte vlek met kloppend hartje gezien op de echo! *O*

O ja, ik ben ongeveer 8 weekjes.
Gefeliciteerd en welkom *O*
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
pi_108940609
Lijkt me ook super lastig ME!

Bwuh mn buik ontploft! 't lijkt elke dag wel groter te worden, gaat dat zo door tot 40wkn? of stopt t ook ergens? :@
(dat vraag ik omdat t in t begin heel langzaam ging & nu heel snel, vk had al gezegt dat mn buik tussen 20 en 30wkn veel zou groeien maar t gaat nu bij 30+ wkn nog sneller)

Hoop dat ik mn H&M en MP bestellingen snel binnen heb :{
't liefst leef ik in mn harembroek maar dat kan ik vanaaf niet aan naar n verjaardags-etentje :')
  zaterdag 10 maart 2012 @ 15:57:29 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108941138
Zo, piercing is gewisseld 8-)
De baby kan komen! O+
pi_108943660
Jemig Fluug alweer 37 weken :o mijn hemel!

Vakantie is toch zo ontspannend? Ik ben gesloopt :') weer al 3 uur liggen pitten na thuiskomst, maar ik voel me alsof er een trein over me heen gereden is.

Zo far voor het energieke 2e trimester... :')
pi_108943674
Oh en Baldria, van harte vrouw wat fijn!!
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:32:58 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108943769
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:29 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en Baldria, van harte vrouw wat fijn!!
+1
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:50:33 #218
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108944224
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:28 schreef Gerberaatje het volgende:
Jemig Fluug alweer 37 weken :o mijn hemel!

Vakantie is toch zo ontspannend? Ik ben gesloopt :') weer al 3 uur liggen pitten na thuiskomst, maar ik voel me alsof er een trein over me heen gereden is.

Zo far voor het energieke 2e trimester... :')
Ohjee -O- Whahaha :') Sterkte joh :* Nou maar lekker slapen dan, maar dat is idd ook niet alles.

Mn man had net wat Engelse drop gehaald... :o Mijn zwakte ;( Nu een paar handen op en misselijk natuurlijk :') Nouja. Verder voor het weekend alleen maar redelijk gezonde dingen in huis gehaald (lekker beleg, kaas, lading appels / bananen). En mn lief is nu bezig met de andijviestamppot O+ :D
pi_108944836
Ik kan er ook aan toegeven gelukkig, meneer is de vakantiewas aan het wegwerken, de Muppet is al een uur druk in de weer met een proefpakket inlegkruisjes :') :D dus ik hoef niks te doen behalve te vegeteren op de bank 8-) er wordt zo een pizza bezorgd, ik ga de rennies er vast bijpakken :P

Engelse drop nomnomnom :9 lekker van genieten :Y
pi_108944978
Energie wat is dat? Ik kan niet wachten om weer wat meer energie te hebben. *gaap* Heb donderdag 11 uur gewerkt en vrijdag 9 niet heel slim natuurlijk... :@ Merk ook wel dat ik vandaag echt doodop ben en heb ook nergens de energie voor. Naja lekker bank hangen dan maar.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_108945011
Ja dat eerste trimester vond ik nog erger... Je lichaam moet nog helemaal wennen aan alle hormonen enzo...

Jij bent toch alweer 8 weken?? Wanneer heb je de echo???
pi_108945084
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja dat eerste trimester vond ik nog erger... Je lichaam moet nog helemaal wennen aan alle hormonen enzo...

Jij bent toch alweer 8 weken?? Wanneer heb je de echo???
yep gisteren 8 weken.. Maandag eerste echo denk ik 18:15 eerste afapraak met de vk!
pi_108945188
Baldria; gefeliciteerd en welkom *O*

Gerberaatje welkom terug!

Flugel meldplicht en je huis blinkt! Lekker hoor.

Spannend Skoap, eerst echo. En ik ben echt blij dat de misselijkheid weg is en de moeheid een stuk minder.

Hier voorlopig nog geen nesteldrang, ben lui als een weet ik wat. Maar vanmiddag hebben manlief en ik lekker een eind gefietst. Het was zulk lekker weer dat ik er even uit moest.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_108945195
Maandag woei! Heeft je vk een echo apparaat? Volgens mij moet je die afspraak in het Flevo maken?? Spannend!! Vind het nog steeds zo bizar tof dat we samen zwanger zijn O+
pi_108945487
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:29 schreef Gerberaatje het volgende:
Maandag woei! Heeft je vk een echo apparaat? Volgens mij moet je die afspraak in het Flevo maken?? Spannend!! Vind het nog steeds zo bizar tof dat we samen zwanger zijn O+
ik heb geen idee dus ik ben benieuwd maandag. Maar waarom zouden ze me anders met 8 weken al willen zien? Naja we gaan het wel merken :D

Ja echt gaaf dat we tegelijk zwanger zijn O+
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:00:44 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108946033
Enfermera, wij hadden ook andijviestamppot :Y)
pi_108946383
Intake Skoap ;) vragen en antwoorden en dan krijg je ws te horen dat je een afspraak mag maken in het Flevo :D
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:28:02 #228
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108946751
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kan er ook aan toegeven gelukkig, meneer is de vakantiewas aan het wegwerken, de Muppet is al een uur druk in de weer met een proefpakket inlegkruisjes :') :D dus ik hoef niks te doen behalve te vegeteren op de bank 8-) er wordt zo een pizza bezorgd, ik ga de rennies er vast bijpakken :P

Engelse drop nomnomnom :9 lekker van genieten :Y
Omg :D _O- heerlijk! O+
Whaha ja dat heb ik wel gedaan, misselijkheid was gelukkig alweer weg toen ik begon aan het avondeten :D
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:00 schreef Asyniur het volgende:
Enfermera, wij hadden ook andijviestamppot :Y)
Oeh! :D Lekker he :9 :Y)
pi_108946923
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Intake Skoap ;) vragen en antwoorden en dan krijg je ws te horen dat je een afspraak mag maken in het Flevo :D
oh, wat omslachtig! Nou dan kom ik daar ook eens :+
pi_108947035
Baldria, gefeliciteerd! *O*

Oeh Skoap, spannend! Mijn vk heeft trouwens wel een eigen echo apparaat.
Maar als ik het goed begrijp heeft Gerberaatje dezelfde vk als jij? Of woont iig in de buurt :)
Dus dan zal het wel niet...

Gerberaatje, pas je op met die inlegkruisjes? Ik ken een kindje dat het bij de visite overal vandaan tovert. _O-

Ik wilde van de week andijviestampot maar (8> vond dat niets voor deze tijd van het jaar! :6
Uit protest boerenkool met worst gemaakt, nog winterser :')

Van mijn kant nog geen nieuws :( :{
pi_108947461
Fieder, leuk juist maar ik ben wel een beetje een gekke mama ;)

Wat balen dat er nog niets gebeurd joh -O-

(Skoap woont in dezelfde plaats als ik en voor zover ik weet heeft geen enkele vk praktijk hier een eigen cho apparaat :) helaas...)
pi_108948432
Welkom terug Gerberaatje! :)
pi_108948524
Pfff ik ben moe. Vandaag beetje veel gewandeld :P
s Ochtends eerst naar t dorp, toen s middags een uur van mn ouders naar huis (das normaal 20 minuten, mja dreumes wilde zelf lopen ipv met de auto ;))
Heb zelfs vanmiddag bij mn ouders op de bank geslapen :o
Heb eigenlijk vanavond een verjaardag, maar ik ben dus nu al gaar en Floris ligt nu ook te slapen dus meeslepen is zielig. Dus gaat lief alleen. Sowieso omdat ik morgenochtend de sjaak ben voor Floris, alweer ;) mja hij heeft afgelopen week ruim 60 uur gewerkt en vandaag geklust in de babykamer (alle gipsplaten zitten erop *O*) dus nja dan offer ik me wel op. Maandag kan ik uitslapen want dreumes slaapt morgenavond bij opa en oma.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 20:50:48 #234
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108949448
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:38 schreef Fieder het volgende:
Baldria, gefeliciteerd! *O*

Oeh Skoap, spannend! Mijn vk heeft trouwens wel een eigen echo apparaat.
Maar als ik het goed begrijp heeft Gerberaatje dezelfde vk als jij? Of woont iig in de buurt :)
Dus dan zal het wel niet...

Gerberaatje, pas je op met die inlegkruisjes? Ik ken een kindje dat het bij de visite overal vandaan tovert. _O-

Ik wilde van de week andijviestampot maar (8> vond dat niets voor deze tijd van het jaar! :6
Uit protest boerenkool met worst gemaakt, nog winterser :')

Van mijn kant nog geen nieuws :( :{
Whihi boerenkool! :D Ook lekker :9 ghehe.

Vervelend meis... :* :( Heb je binnenkort nog een afspraak bij de vk?

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pfff ik ben moe. Vandaag beetje veel gewandeld :P
s Ochtends eerst naar t dorp, toen s middags een uur van mn ouders naar huis (das normaal 20 minuten, mja dreumes wilde zelf lopen ipv met de auto ;))
Heb zelfs vanmiddag bij mn ouders op de bank geslapen :o
Heb eigenlijk vanavond een verjaardag, maar ik ben dus nu al gaar en Floris ligt nu ook te slapen dus meeslepen is zielig. Dus gaat lief alleen. Sowieso omdat ik morgenochtend de sjaak ben voor Floris, alweer ;) mja hij heeft afgelopen week ruim 60 uur gewerkt en vandaag geklust in de babykamer (alle gipsplaten zitten erop *O*) dus nja dan offer ik me wel op. Maandag kan ik uitslapen want dreumes slaapt morgenavond bij opa en oma.
He jeetje, zwaar joh.. Fijn dat je iig vanaaf lekker rustig aan kan doen :) En wat fijn dat de babykamer al een stuk verder is! :D O+

Oeh, ik had net crackertjes + geitenkaas + tomaatjes :9 OMNOMNOM :9~ O+ _O_
pi_108949541
Oh, wat een fijne dag! *O*
We hebben zoveel kunnen doen! Mijn mama heeft het matrasje voor het wiegje op maat gemaakt en er meteen een hoesje omheen genaaid.
Alles is eindelijk gewassen, maxicosi bekleding, de boxkleden, de lakentjes.
Nu nog kleertjes wassen en de hydrofielen.

En mijn zus en ik hebben de keuken gesopt en voor de helft geverfd! Het wordt helemaal anders, maar wel heel fris! O+
En we hebben lekker taart gegeten, ze hebben met Ko gespeeld en we hebben frietjes gehaald. Topdag! *O*

Jammer dat mijn voetjes weer wat gezwollen zijn. Dus vanavond maar even niksen ipv achter de naaimachine kruipen. :P

Fijn Son, dat bij jullie de kinderkamer ook weer een stuk is opgeschoten! ^O^
En lekker uitrusten hoor. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_108949692
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:50 schreef Enfermera het volgende:

Oeh, ik had net crackertjes + geitenkaas + tomaatjes :9 OMNOMNOM :9~ O+ _O_
Oh lekker!!!! :9 :9 Ik heb ook zin in iets lekkers, maar weet niet wat!

En Oeke, dat klinkt inderdaad als een fijne dag zeg!! Heerlijk!! :)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:17:52 #237
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108950317
Oh Oeks, dat klinkt inderdaad heerlijk O+ Ruikt je huis nu ook zo lekker naar een combi van wasmiddel, chloor en schoon? O+

Ik zit hier ook zo gelukkig te wezen :D O+

Son, fijn dat er flinke stappen gemaakt zijn... Zowel door jou als door de meneer ;)
pi_108950392
-O- Nee Fluugs, naar verf en patat. -O-
Maar dat komt wel.
Ik moet er morgen nog een laagje lak overheen smeren, doe ik in de ochtend dan gaan we lekker weg en dan 's middags alles weer inruimen. O+
Dan moet de andere muur/kast nog, maar ach.... :P
Ik heb zo'n zin in dat inruimen! :@
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:21:59 #239
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108950438
Ik heb gewoon een emmer met chloor in de hal staan en m'n dweilstok erin, loop de hele dag kleine stukjes te dweilen... :')
pi_108950600
:D Fluugs

Oeke klinkt als een fijne dag O+

Lig nu lekker op bed met een zak, drop, drinken en boeken. Even bedenken of ik zo ga lezen, kleren voor de kinderen ga kopen/kijken of slapen...
Ben iig blij dat ik nergens heen hoef,
En be n blij dat de kamergewoon al ozo goed als klaar isStStucador erin, nieuwe ramen erin en t lijkt denk ik al echt een kamer :D
Scheelt sowieso al dat de kamer leeg is ipv het rommelhok dat het wasMn deadline van mei moet wel gaan lukken denk ik zo (die deadline heb ik vandaag gesteld :P)
  FOK!fotograaf zaterdag 10 maart 2012 @ 23:07:28 #241
13368 NiGeLaToR
pi_108954369
Vandaag op pad geweest voor baby dingen.. en positie kleding voor mam-in-de-maak. Beetje overdonderd door alle oplossingen voor problemen die we denk ik niet gaan hebben. Kwestie van verstand blijven gebruiken en kiezen wat echt nodig is. Vanavond meteen aan het online winkelen gegaan en wat blijkt - velen gingen ons voor en verkopen hun kinderwagens, wandelwagens, babyzitjes, babykamers, autostoeltjes, draagtuigjes en al dat soort dingen meer al weer na een of twee jaar gebruik. Dus voor we ouderwets alles nieuw bij elkaar klikken ook dus op de duurzame (en goedkopere) toer :) In ieder geval geslaagd voor leuke kleding voor MisJ - er was in de winkel een soort paskussen om een dikke buik na te bootsen - die foto van outfit + dikke buik is natuurlijk even rond gegaan :+

Maandag echo #3, kijk er weer echt naar uit - al is het ook beetje spannend in het kader van de combinatietest. Fijn te lezen hoe ieder er mee bezig is en lekker de eigen weg vindt! ^O^
  zondag 11 maart 2012 @ 06:57:55 #242
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108960724
Nou, hier zijn we al een hele poos wakker.
Er is een jongetje ziek en hij viel ook nog eens uit ons bed (dat dus op klossen staat :X )
Nu doet mijn buik zeer. Zal wel een stomme manouvre hebben gemaakt door de schrik...
  zondag 11 maart 2012 @ 07:08:46 #243
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108960736
Mogge allemaal :O

Ach Asy wat sneu... Beterschap voor je ventje :*

Hier ook een vroege ochtend, Martijn was eigenlijk met Willem opgestaan die niet meer kon 'tutteren' door z'n verstopte neus en dus niet meer verder sliep. Maar zodra ik me beneden meldde omdat ik niet meer kon slapen ivm kramp in m'n kont (geen idee :') ) stond ie gauw op en ging ie boven naar bed...

Ik zal nog eens solidair zijn :{
  zondag 11 maart 2012 @ 07:17:20 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108960746
:D nou ja, kun je wel weer de gang moppen :P
Hier helemaal geen schoonmaakdrang...

Beterschap met je jongetje asy.
pi_108960752
Asy beterschap met je mannetje.

Ik meld me maar hè :D. Heerlijk geslapen. JD ligt nog in dromenland. En ik ben nog ontwakende eigenlijk. Vandaag geen grote plannen. :)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 11 maart 2012 @ 07:20:48 #246
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108960753
Bij mij is het ook vrij lang redelijk te doen geweest met de nesteldrang Marrije, maar nu ga ik alsnog voor de bijl...
  zondag 11 maart 2012 @ 08:40:04 #247
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108960981
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:57 schreef Labelloo het volgende:

[..]

Oh lekker!!!! :9 :9 Ik heb ook zin in iets lekkers, maar weet niet wat!

En Oeke, dat klinkt inderdaad als een fijne dag zeg!! Heerlijk!! :)
Jaaa het was echt heerrrlijk :9 Blij dak dat ik in huis had gehaald :P
Wat heb jij uiteindelijk geknabbeld? :9 :D Of toch maar niks? :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
Vandaag op pad geweest voor baby dingen.. en positie kleding voor mam-in-de-maak. Beetje overdonderd door alle oplossingen voor problemen die we denk ik niet gaan hebben. Kwestie van verstand blijven gebruiken en kiezen wat echt nodig is. Vanavond meteen aan het online winkelen gegaan en wat blijkt - velen gingen ons voor en verkopen hun kinderwagens, wandelwagens, babyzitjes, babykamers, autostoeltjes, draagtuigjes en al dat soort dingen meer al weer na een of twee jaar gebruik. Dus voor we ouderwets alles nieuw bij elkaar klikken ook dus op de duurzame (en goedkopere) toer :) In ieder geval geslaagd voor leuke kleding voor MisJ - er was in de winkel een soort paskussen om een dikke buik na te bootsen - die foto van outfit + dikke buik is natuurlijk even rond gegaan :+

Maandag echo #3, kijk er weer echt naar uit - al is het ook beetje spannend in het kader van de combinatietest. Fijn te lezen hoe ieder er mee bezig is en lekker de eigen weg vindt! ^O^
Haha zo is het!! :Y :D Wij gaan ook voor zoveel mogelijk 2e hands :D
Oeh, spannend!

He Asy, vervelend joh, beterschap voor je mannetje! :*

Mijn man is op wintersport, vanochtend om half 8 uit bed en vertrokken, en toen was ik ook wakker om 8.00 :+ En ik had honger en moest (alweer) naar de wc, dus ja. Zit nu lekker op de bank Ik hou van Holland te kijken van gister :D whehe. :7
Vandaag lekker rustig aan, nog een klein beetje schoonmaken en lekker eten bij mn ouders vanavond O+
En ik wilde volgens mij nog wat zeggen maar nu weet ik het niet meer :')
pi_108961031
Ik durf me hier nu eindelijk te melden, heb inmiddels 2 goede echo's gehad en ik geloof nu echt dat het goed zit O+
  zondag 11 maart 2012 @ 08:56:02 #249
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108961034
In dat geval kun je natuurlijk ook wel uit de kast komen.... *)

O-)

En fijn dat alles goed is *O*
pi_108961046
:D
Bijzonder ben ik niet hoor :P maar eerst de rest van de familie nog inlichten :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')