Wij hadden het toen Puck klein was ook heel veel hoor. De overgang warm met luier naar koud zonder luier was reden om te gaan plassen geloof ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Beweeglijk jongetje. Ding gaat dan alle kanten op tijdens het verschonen. Lekkere luier alleen als ie heeel vol zit ('s nachts)
of ik ben nog niet zo bedreven, dat kan ook....
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:02 schreef Kuukske het volgende:
Hoeveel aankleedkussenhoezen in huis hebben is handig?.
Ik heb er 3 en dat is soms te weinigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb er 2 en dat is net iets te weinig. Ik had er net een schone omgedaan en ja hoor.....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:02 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:22 schreef Sorbootje het volgende:
Vanmorgen een prachtige echo gehad. Het gaat prima met mijn logeetje! Wat een bijzonder en fijn moment dat we dat kleine frummeltje zagen freestylen in mijn buik.
Mag mijn uitgerekende datum naar 16 oktober? (rekenfoutje)
Ik heb ook maar 1 aankleedkussen hoor, maar 3 hoesen daarvoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:20 schreef bitterend het volgende:
Ik heb maar 1 aankleedkussen...die neemt mijn man in de ochtend naar beneden en savonds weer naar boven...ik heb geen hoes meer want die werd altijd alleen maar vies van de poep explosies. Nu alleen een hydrofiel erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loodje, leuk, zitten we een beetje in hetzelfde vakgebied, ben benieuwd of ik je in het 'echt' ken.
Vervelend zeg, al die werkperikelen. Ik kan er niet zo goed over mee praten, maar sterkte!
Weer goedgekeurd, mijn bloeddruk was iets hoger, maar ik ben ook een beetje ziek ofzo. Dichte neus, keelpijn en koortsig. Ik ben er nog helemaal niet klaar voor!
En het kindje heeft een gemiddeld gewicht, wrs zoals broerlief, 3500 gr misschien iets meer. En een enorme plons water.
Dus ook nog niet volledig ingedaald, kind heeft teveel ruimte.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:11 schreef oeke het volgende:
Webkim, gefeliciteerd met Dex! Wat een heerlijk bonkie!
Sorbo, wat fijn, je goede echo!
Hier ook niet veel ongelukjes gehad, gelukkig maar! En Ko was een zomerkindje, die had vooral veel hemdjes en broekjes aan, geen rompertjes.
Spam!Oh Oeke, wat een geweldige foto....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loodje, leuk, zitten we een beetje in hetzelfde vakgebied, ben benieuwd of ik je in het 'echt' ken.
Vervelend zeg, al die werkperikelen. Ik kan er niet zo goed over mee praten, maar sterkte!
Weer goedgekeurd, mijn bloeddruk was iets hoger, maar ik ben ook een beetje ziek ofzo. Dichte neus, keelpijn en koortsig. Ik ben er nog helemaal niet klaar voor!
En het kindje heeft een gemiddeld gewicht, wrs zoals broerlief, 3500 gr misschien iets meer. En een enorme plons water.
Dus ook nog niet volledig ingedaald, kind heeft teveel ruimte.![]()
*exploding ovaries* XD
Heeerlijk! En wat een leuke combi van kleertjes
He vervelend joh...Hoop dat je je snel beter voelt!
Wheheh hij heeft genoeg zwemwater dus
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Yayyy!quote:
Als ik weer kan lopenquote:
het is dat je geen kerel bent, anders was ie behoorlijk grof geweestquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Het is wel jammer dag het nu van dat prutweer is. Anders ging ik de bloempotten ook eens voldouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |