abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108918763
Ding :D :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108918886
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

Beweeglijk jongetje. Ding gaat dan alle kanten op tijdens het verschonen. Lekkere luier alleen als ie heeel vol zit ('s nachts)

of ik ben nog niet zo bedreven, dat kan ook....
Wij hadden het toen Puck klein was ook heel veel hoor. De overgang warm met luier naar koud zonder luier was reden om te gaan plassen geloof ik :D Maar rustig bij allebei de nachtvoedingen de eerste weken. Sta je dan wederom kleertjes en romper en de aankleedkussenhoes te verschonen om 03.00uur 's nachts :')
Hier ging het vanzelf over gelukkig :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108919450
Hoeveel aankleedkussenhoezen in huis hebben is handig? :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:07:12 #154
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108919680
Gefeliciteerd, Webkim *O* *O* *O* *O*
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
pi_108919715
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:02 schreef Kuukske het volgende:
:D
Ik had van de kraam geleerd er een hydrofiel overheen te leggen maar dat was niet genoeg hoor vaak :P
Vooral ook zelf goed aan de zijkant blijven staan en geen vloerbedekking hebben liggen want mooie boogjes kunnen ze ook maken :+
Maar hier was het altijd sneaky als zijn piemeltje omhoog lag tijdens het verschonen schijnbaar en dan grijp je in een natte romper als je dacht de boel weer te sluiten. En natuurlijk ook net het broekje dat er naast lag te wachten ook meenemen. :o
Ik had er drie. Maar een enkele keer zat er wel eens niks omheen, alleen een hydrofiel er op. Krijgen ze niks van gelukkig :7
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:09:34 #156
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108919759
quote:
Ik heb er 3 en dat is soms te weinig :D Een hoeslaken van een wiegje kan er ook overheen trouwens ;) Ik leg er altijd een hydrofiel dubbel gevouwen op, dus maakt geen bal uit dan.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_108919786
Mijn nichtje was ook zwanger, 1 dag later uitgerekend dan dat mijn vriendin moest bevallen..... 1 dag nadat wij een echo hadden laten maken was het hun beurt. Helaas was het niet levensvatbaar en moet ze wachten tot haar lichaam het afstoot. Want haar lichaam reageert nog wel alsof ze zwanger is ;(

Konden zo leuk de vreugde delen en dan dit klote nieuws ;(
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:18:21 #158
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108920167
quote:
Ik heb er 2 en dat is net iets te weinig. Ik had er net een schone omgedaan en ja hoor.....

Behang achter de commode is misschien ook niet handig, de muur wordt hier ook vaak geraakt. :D

Herkenbaar DML _O-
pi_108920296
Ik heb maar 1 aankleedkussen...die neemt mijn man in de ochtend naar beneden en savonds weer naar boven...ik heb geen hoes meer want die werd altijd alleen maar vies van de poep explosies. Nu alleen een hydrofiel erop.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108920957
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:22 schreef Sorbootje het volgende:
Vanmorgen een prachtige echo gehad. Het gaat prima met mijn logeetje! Wat een bijzonder en fijn moment dat we dat kleine frummeltje zagen freestylen in mijn buik.

Mag mijn uitgerekende datum naar 16 oktober? (rekenfoutje)
*O*
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:47:10 #161
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108921602
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:20 schreef bitterend het volgende:
Ik heb maar 1 aankleedkussen...die neemt mijn man in de ochtend naar beneden en savonds weer naar boven...ik heb geen hoes meer want die werd altijd alleen maar vies van de poep explosies. Nu alleen een hydrofiel erop.
Ik heb ook maar 1 aankleedkussen hoor, maar 3 hoesen daarvoor.

Wat een vervelend bericht Admiraal.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_108923053
Webkim, gefeliciteerd met Dex! Wat een heerlijk bonkie! O+

Sorbo, wat fijn, je goede echo! O+

Hier ook niet veel ongelukjes gehad, gelukkig maar! En Ko was een zomerkindje, die had vooral veel hemdjes en broekjes aan, geen rompertjes.
Spam!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loodje, leuk, zitten we een beetje in hetzelfde vakgebied, ben benieuwd of ik je in het 'echt' ken. :D

Vervelend zeg, al die werkperikelen. Ik kan er niet zo goed over mee praten, maar sterkte! :*

Weer goedgekeurd, mijn bloeddruk was iets hoger, maar ik ben ook een beetje ziek ofzo. Dichte neus, keelpijn en koortsig. Ik ben er nog helemaal niet klaar voor! :o
En het kindje heeft een gemiddeld gewicht, wrs zoals broerlief, 3500 gr misschien iets meer. En een enorme plons water. :')
Dus ook nog niet volledig ingedaald, kind heeft teveel ruimte. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_108923193
Webkim gefeliciteerd *O* *O* *O*
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2012 @ 22:21:25 #164
309370 Nanadu
pi_108923520
Webkim gefeliciteerd!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:39:33 #165
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108924317
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:11 schreef oeke het volgende:
Webkim, gefeliciteerd met Dex! Wat een heerlijk bonkie! O+

Sorbo, wat fijn, je goede echo! O+

Hier ook niet veel ongelukjes gehad, gelukkig maar! En Ko was een zomerkindje, die had vooral veel hemdjes en broekjes aan, geen rompertjes.
Spam!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loodje, leuk, zitten we een beetje in hetzelfde vakgebied, ben benieuwd of ik je in het 'echt' ken. :D

Vervelend zeg, al die werkperikelen. Ik kan er niet zo goed over mee praten, maar sterkte! :*

Weer goedgekeurd, mijn bloeddruk was iets hoger, maar ik ben ook een beetje ziek ofzo. Dichte neus, keelpijn en koortsig. Ik ben er nog helemaal niet klaar voor! :o
En het kindje heeft een gemiddeld gewicht, wrs zoals broerlief, 3500 gr misschien iets meer. En een enorme plons water. :')
Dus ook nog niet volledig ingedaald, kind heeft teveel ruimte. :D
Oh Oeke, wat een geweldige foto.... :D O+ *exploding ovaries* XD :@ Heeerlijk! En wat een leuke combi van kleertjes :D
He vervelend joh... :* Hoop dat je je snel beter voelt!
Wheheh hij heeft genoeg zwemwater dus :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_108924708
Jemig admiraal anaal, wat vreselijk :'(
pi_108926609
Ik ben vanavond toch maar wel gegaan.. en het was heul gezellig! Ben blij dat ik gegaan ben *O*

Mannetje is nu ook thuis van zijn avonddienst. Zometeen nog eventjes een klein rondje met de hond en dan lekker slaapje doen!

Morgen komen er twee hoveniersbedrijven om een offerte uit te brengen want we willen de tuin opnieuw laten aanleggen. Zal mij benieuwen .. we hebben zelf gerekend op zo'n 5000 euro. Ben benieuwd waar zij mee komen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 23:37:03 #168
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108926636
*O* *O* *O* Webkim Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Kuukske 1e! En het is bijna de 21e :o
pi_108931530
Wakker. Zucht. :O.
Nachtmerries zijn nooit grappig.
pi_108931540
Oh vervelend Kuuk... :*

Hier op weg naar huis :) maar vroeg... Bed lag zo lekker :D

Kim!! Hij is er! Je 3e jommetje O+ van harte met Dex!
pi_108931548
Hè jij! Lekkere vakantie gehad?
pi_108931573
Heerlijke vakantie gehad :Y vooral veel geslapen :D 's middags elke dag 2 tot 3 uur met het dametje mee en elke avond voor 10 op bed... Heerlijk!!

Nog flink wat sneeuw gehad, veel gelopen met de muppet op mijn rug en de beweging zorgde ervoor dat ik onder mijn 'startgewicht' zit :D dit kind eet me op O+

En vandaag over 3 maanden begint mijn 7 maanden durend verlof O+

Jij al helemaal bevalklaar??
pi_108931740
Webkim, van harte gefeliciteerd met Dex *O* geniet lekker met je gezin.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 08:02:39 #174
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108931919
Welkom terug gerbera!

Hier 5 aankleedhoezen ofzo.
En gisteren ff gekeken hoeveel pakjes ik heb in maat 50 tm 56, iets van 12. En nog wat losse broekjes. Zitten ook wat kleine 62 broekjes/shirtjes tussen.
pi_108932056
Ik ben er wel klaar voor Gerb. Maar smurf nog niet :P
  zaterdag 10 maart 2012 @ 08:40:30 #176
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108932072
M'N HELE HUIS BLINKT!!!!!

Samen met m'n moeder en d'r buuf alle ramen en deuren onder handen genomen (ja ook bovenóp de deuren) alles van de kant gehad; gezogen, geschrobt en gedweild. Gordijnen gewassen, alle stofnesten verwijderd, bekleding van m'n stoeltjes en kussens gewassen, alle hoekjes en gaatjes te pakken gehad. De houtkachel gepoetst, die is weer prachtig O+ Ik heb zelfs de kasten in de huiskamer ontrommeld en opgeruimd, lekker veul weggegooid...

Zodra ik weer kan lopen mag ons Pietje komen... :')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 10 maart 2012 @ 08:40:47 #177
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108932077
Oh enne....

MELDT!!
pi_108932078
Even een jompel voor mijzelf *O* Ik heb afgelopen donderdag een witte vlek met kloppend hartje gezien op de echo! *O*

O ja, ik ben ongeveer 8 weekjes.

[ Bericht 6% gewijzigd door Baldria op 10-03-2012 08:50:01 (vergeten) ]
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:04:49 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108932216
admiraal, wat een rotnieuws zeg!

Wij hebben iets van 5 aankleedhoezen en 2 aankleedkussens. Wij hadden gewoon een braaf jongetje wat in de luier pieste ;)
Ik heb in elk geval maar een heel enkel incident gehad :D

oeke, je bent er bijna :D
Hoe is het met je werk? Schiet het inmiddels een beetje op?

Gerberaatje, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!
Misschien kom je uit deze zwangerschap wel met maatje 34 :P

fluugs, al meldplicht! *O*
En wat fijn dat je huis aan kant is :Y

Baldria, van harte gefeliciteerd!! *O*

Hier zitten we nu op 36 weken! *O*
en veel te veel kilo's :X
pi_108932280
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 08:40 schreef flugeltje het volgende:
Oh enne....

MELDT!!
Yayyy! :D
Kom je nu
Hier poetsen?
pi_108932286
Gefeliciteerd en welkom Baldria :) *O*
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:15:07 #182
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108932294
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:13 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Yayyy! :D
Kom je nu
Hier poetsen?
Als ik weer kan lopen :')

Van harte Baldria *O*

Asy, nog een weekje voor jij ook meldplicht hebt... Zonde van de kilo's, maar die gaan er wel weer vanaf :*
pi_108932300
Baldria gefeliciteerd!! *O* *O*

En Webkim gefeliciteerd met jullie zoontje!! Geniet ervan!! *O* *O*

Hier de afgelopen dagen het gevoel alsof ik miniscule plopjes voel in mijn buik, zou het?! Heerlijk gevoel om de baby weer te voelen straks!! O+
pi_108932311
Meldt! ;)

Gerberaatje, welkom terug! Wat fijn dat jullie het zo lekker gehad hebben.

Fluugs, ook meldplicht! Lekker uitrusten hoor!
En alles schoon! *O*
Vandaag komen mijn mama en zus, hopelijk gaan we ook ver komen in glimmendheid. *)

Baldria, gefeliciteerd! *O*

Admiraal, wat een verdrietig nieuws. ;(

Asy, ook al 36 weken! We zitten elkaar op de voet he? O+
pi_108932384
Goedemorgen!

Welkom terug Gerberaatje, wat fijn dat je het leuk hebt gehad,
En er zijn weer LLM met meldplicht. Na Webkim krijg ik weer zin in verse babies!

En de schoonmaakwoede heeft ook hier toegeslagen, de stuiterpeuter slaapt in zijn nieuwe kamer. Die hadden we de afgelopen dagen leeggehaald. Wat ga je dan veel weggooien! :D Dat wordt meerdere keren naar de stort rijden vandaag.

Admiraal, wat een naar nieuws :{

Vandaag nog wat kleine dingen voor de peuter kamer halen en behangen.... :P

Edit: en natuurlijk welkom Baldria!

[ Bericht 2% gewijzigd door Sopho op 10-03-2012 09:26:53 (natuurlijk niet de nieuwe aanwinst vergeten) ]
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:26:12 #186
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108932385
Gefeliciteerd Baldria! :*

Ik heb heeeeeeeeerlijk geslapen. Manlief is nog in dromenland maar ik had al wat honger, dus ben er maar uit gegaan. Ben tegenwoordig vooral 's avonds misselijk, en 's ochtends valt het wel mee.. Wel beter als je het mij vraagt, alhoewel proberen te slapen soms lastig is als je misselijk bent :X
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:37:06 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108932560
Ja oeke, ik loop een weekje achter op jou en op flugel, maar het schiet nu wel op :D
In tegenstelling tot jullie twee ben ik er wel klaar voor (/mee) en mag hij van mij over een weekje komen.

fluugs, ik weet dat die kilo's er wel weer afgaan, maar ik voel me al zolang mezelf niet meer en dan maken zoveel extra kilo's het niet makkelijker (en ik weet dat alles wat er nu nog aan komt zo'n beetje vocht is, maar het blijft confronterend: + 27 kilo :X )
en ik heb het zo benauwd door al dat extra vocht

Kuuks, jij ging toch deze zondag de voorraadkast doen hè? ;)

Ik wil ook een schoon opgeruimd huis!

Zo en nu ga ik even op de bank liggen met mijn grote kleine jongen O+
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:39:14 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108932591
Ik ken het probleem Asy, bij Willem zaten er ook iets van 25 tot 30 aan, nu ongeveer de helft en dat scheelt echt een hele boel. Ik kan zelfs m'n ringen nog gewoon aan dit keer... Nog effe doorzetten, na de bevalling verdwijnt het vocht als sneeuw voor de zon en kun je alles weer :*

Ik heb net besloten dat ik ook alvast blommen in de tuin wil :') Ik weet wel weer waar we het weekend mee vol gaan maken :P

[ Bericht 16% gewijzigd door flugeltje op 10-03-2012 09:48:42 ]
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:50:20 #189
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108932774
Dat vocht vasthouden heeft bij jou dus flink doorgezet asy. Bij mij niet, maar ik zal niet te vroeg juichen. En los van t vocht en extra kilo's, jij hebt ook al heel lang last van je bekken dus kan me voorstellen dat je er klaar voor / mee bent.
pi_108932962
Jep Asy, deze zondag staat de voorraadkast op het program. :7
Tenzij smurf besluit dat het morgen zijn dag is natuurlijk.

Alles onder voorbehoud de komende weken 8-).

Raar trouwens hoor.. volgens m'n zwangerapp is het nog maar 11 dagen. Nja, tel daar overtijd bij op en dan is het nog max een weekje of 3 tot we ouders zijn. JD en ik. Heel raar. Soms voel ik me zelf nog een kind :').

Oh Fluug! Ik heb ook tuinplannen.
Ik wil een taxushaagje aan de voorkant. Nu staat er alleen dode lavendel :'). Heel lelijk en het stoort me enorm.
pi_108932973
Ik heb ook iets van 5 aankleedkussenhoezen. 1 aankleedkussen en amper plasincidentjes :)

Baldria wat fijn! Gefeliciteerd!

Gerbera doe je goed!
Oeh hier dus nog 3 maanden en 10 dagen voor mn verlof *O*
pi_108933003
Admiraal wat n vervelend nieuws :(

Welkom trug gerb :)!

Lekker fluug alles schoon!

Baldria *O*!

Asy
Lijkt me heel vervelend :( en ook nog zoveel last van t bekken..
:*
pi_108933068
Oh Asy, ik gun het je van harte hoor, ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. :*
Wat naar dat vocht, ik had er ook een paar dagen last van, hele dikke voeten, maar dat is gek genoeg weer weggetrokken. :?

Omdat ik het nog zo druk heb, en eigenlijk vrij weinig klachten heb, en nog rond ren als een kip zonder kop, mag het van mij nog wel eventjes duren.
Alhoewel ik vannacht de hele nacht heb gedroomd van bevallingen. Elke keer als ik wakker werd en weer in slaap viel begon het weer. :')

Blommetjes Fluugs! Ik vind het een goed idee! En je dan lekker rond laten rijden door een tuincentrum hoor. ~O>

Hier trouwens 2 aankleedhoezen en inderdaad net te weinig. Maar ik vind de hoezen die er te koop zijn niet mooi en anders te duur. Deze 2 heb ik de vorige zwangerschap zelfgemaakt.
Maar daar heb ik nu geen tijd voor. ;(
Dus misschien toch maar kopen. :P
  zaterdag 10 maart 2012 @ 10:30:27 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108933267
Ik wil ook blommen in mijn tuin!
Maar dat moet dan toch allemaal zoals ik dat wil, dus ik ga er nu maar niet aan of over beginnen ;)
Ik beval gewoon over een week en dan kan ik over 3-4 weken rustig aan zelf blommen zetten :7

Kuuks, ik heb me verheugd op die opgeruimde voorraadkast dus baby of niet: morgen ga jij die (gezamenlijke) kast opruimen! ~O>
pi_108933704
Ahhuh. Ik ga eerst een broodje kip kerrie salade eten :+.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:21:59 #196
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108934083
Dames schiet maar op met die blommen, het wordt lente komende week *O* We gaan naar de 20 graden.... O+

Asy, van mij heb je toestemming om me in te halen hoor ;) Al moet ik wel eerlijk toegeven dat het me wel goed uit zou komen om na dit weekend te bevallen als echt alles he-le-maal klaar is... Dan heeft Martijn in elk geval niet veel tijd meer om er weer een puinzooi van te maken :')
pi_108934376
Gefeliciteerd Webkim, geniet ervan *O*

Zei iemand het magische woord tuin? lente? Wou vandaag wat snoeiwerk gaan doen in onze nieuwe tuin. En een vriendin gaat bloemetjes kweken voor mij *;
pi_108934649
Het is wel jammer dag het nu van dat prutweer is. Anders ging ik de bloempotten ook eens voldouwen
pi_108934666
Webkim gefeliciteerd!!!

Ben wel benieuwd naar de specs, hoe groot is "groot (!)" :D
Lekker kereltje in elk geval O+
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:52:44 #200
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108934696
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Het is wel jammer dag het nu van dat prutweer is. Anders ging ik de bloempotten ook eens voldouwen
het is dat je geen kerel bent, anders was ie behoorlijk grof geweest :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')