Ja inderdaad! *peentjes zweet.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:59 schreef Kyara het volgende:
veel rompertjes is handig!
vooral als je een jongetje krijgt en/of niet dagelijks wilt wassen
(hetzelfde geldt ook voor de kleertjes....het is best fijn om daar wat meer van te hebben)
edit: jullie krijgen allebei meisjes zag ik, minder plasincidentjes dan denk ik......
Hier ook bijna geen plasincidentjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:30 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb zelden plasincidentjes (gehad). Als we ze al hadden, was het de schuld van manlief die de plasser weer eens naar boven liet wijzen
Twinkle, lekker thuis op de bank blijven hoor!
Fijn Sorbo
fluugs, hoe is het bij jou?
Hier heb ik nu toch vaker harde buiken. Heel irritant
Oke, doe ik gewoon even over een weekjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
bevallen
Dat was t enige dat hier hielp vorige keer..
Ik kan het allicht proberen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:42 schreef Asyniur het volgende:
Aah Kuuks, gezellig
Mik jij ook op het weekend van 17/18 maart?
Haha moest de hele babybuitzet kopenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Zo weinig![]()
k heb geen zelfbeheersing
Oh, en de peertjes die ik nu heb zijn ZO lekker! Vorige week zaterdag gekocht, dus het heeft wat geduld nodig gehad, maar ze zijn nu goddelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Peer. Klinkt goed! Ik ben chocolade beu. Echt heel beu. Ik ben de laatste dagen van de zuivel
Ja dat heb ik dit keer niet zo nodigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha moest de hele babybuitzet kopendus genoeg te shoppen
Nu alles in huis.. Dus nu wil ik wel meer kleertjes hihi
Asy
Wat vervelend
Marjoijntje
Idd Hema en h&m
Heb 2shirtjes van de h&m in m'n gewone maat en zijn nogsteeds niet uitgerekt! Rekt gwn mee (en weer terug) echt super.
Gewoon doen alsof je moet poepen en dan heel hard duwen...quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dit keer niet zo nodigDan maar kleren
![]()
Hoewel ik t zelf welmee vind vallen, mja aan de andere kant als ik bedenk dat k t in 4 weken heb gekocht
Ik probeer me in te houden
Beweeglijk jongetje. Ding gaat dan alle kanten op tijdens het verschonen. Lekkere luier alleen als ie heeel vol zit ('s nachts)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:30 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb zelden plasincidentjes (gehad). Als we ze al hadden, was het de schuld van manlief die de plasser weer eens naar boven liet wijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |