quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik realiseerde me vanmorgen dat ik nu al meer dan een week weet dat ik zwanger benEn ik heb me er volgens mij bij neergelegd dat ik rare pijntjes en dingetjes heb. Acceptatie, hoera!
Heb me laatst zó druk gemaakt en zó gestresst dat dat nu 'klaar' is. Besloten om inderdaad zoveel mogelijk te genieten en me niet te druk te maken om rugpijntjes enzo. Moet zeggen dat me dat de laatste paar dagen prima lukt! Yay
wat fijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik realiseerde me vanmorgen dat ik nu al meer dan een week weet dat ik zwanger benEn ik heb me er volgens mij bij neergelegd dat ik rare pijntjes en dingetjes heb. Acceptatie, hoera!
Heb me laatst zó druk gemaakt en zó gestresst dat dat nu 'klaar' is. Besloten om inderdaad zoveel mogelijk te genieten en me niet te druk te maken om rugpijntjes enzo. Moet zeggen dat me dat de laatste paar dagen prima lukt! Yay
Ja, zit wat in. Maar aan de andere kant zijn er nu gewoon bar weinig vacatures in "mijn" sector, dus de kans dat ik binnen nu en snel wat vind, is ook minimaal. En opzeggen zonder nieuw werk gaat hem ook niet worden. Het risico is te groot om dan lang helemaal zonder werk (en dus zonder inkomsten) te zitten. Mijn vriend verdient echt niet genoeg om samen van zijn salaris rond te komen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Op het moment dat je er van overtuigd bent dat je daar niet wilt blijven werken en op zoek gaat naar ander werk, zou ik zeker verdere stappen ondernemen. Je hebt immers niets meer te verliezen dan, en het bedrijf mag het best voelen dat ze je zo behandeld hebben.
Idd moest ik ook aan denken, lijkt mij ook engquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Piepklein beetje rood bloed kan als er een klein adertje is geknapt. Hebben wij ook al doorstaan na een onschuldig lief vrijpartijtjedan schrik je je rot
Precies, hoop dat je van n aantal n positieve reactie terug krijgt!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:25 schreef Loodje het volgende:
Idd Zoe,
Nou ik heb er een stuk of 20 vacatures uitgestuurd, ook lager dan mijn eigen onderwijs uiteraard, want aan het werk zullen we moetenHeb al 3 afwijzingen gehad, dus verwacht er zeker nog meer. Maar niet geschoten is altijd mis.
Zo weinigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:48 schreef Zoë23 het volgende:
Hoeveel pakjes heb je in 50/56 marjolijntje?
ik wil ook shoppen!
heb nu 2pakjes mt 50
en 5 of 6 mt 56
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |