Ik ook. Naar de eerste plaats op de lijst wel te verstaan. Amai.quote:
Bronquote:Recht op ouderschapsverlof
Het recht om ouderschapsverlof op te nemen is wettelijk vastgesteld. De Rijksoverheid vindt dat iedere ouder de kans moet krijgen om voldoende tijd te besteden aan de opvoeding van de kinderen. Dit recht is ook vastgelegd in een Europese richtlijn over ouderschapsverlof. Volgens deze richtlijn hebben ouders recht op minstens 3 maanden onbetaald verlof tot het moment dat het kind 8 jaar is geworden. Daarnaast zijn er allerlei internationale verdragen die de rechten van de ouders hebben vastgelegd.
Dat heb ik dus ook.. Ik zit hier nog wel even. Ga nu wel actief solliciteren, thuis mn cv weer eens op de carriere sites gooien etc. Gisteren wel al een sollicitatie verstuurd. Maar ik wil/kan pas beginnen per 1 oktober en dat duurt nog best lang..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:28 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Bron
Zwaarwegende redenen om het te weigeren zijn bij het artikel verdwenen - wellicht omdat alle werkgevers die aan het verzinnen geslagen zijn. Enige optie die je bij weigering hebt is je gelijk halen via het gerecht - wat je dan in veel gevallen zult krijgen, waarna je alleen kans op enige vorm van carrière of een fijne werkweek wel redelijk kunt vergeten. Ik zit in het zelfde schuitje en weet ook nog niet zo goed wat ik ermee aan moet...
Mangoquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:26 schreef Mangostine het volgende:
LeNeHe, ik denk dat ik het nog even af wacht... echo is over 2 weken gepland. Als ik in de tussentijd meer en langer zou gaan bloeden ga ik wel bellen.
/relativeert (moeilijk hoor)
Go go go Webkim!!quote:
ziek zijn is niet de enige reden om naar de arbo te gaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:25 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. Ik zit hier nog wel even. Ga nu wel actief solliciteren, thuis mn cv weer eens op de carriere sites gooien etc. Gisteren wel al een sollicitatie verstuurd. Maar ik wil/kan pas beginnen per 1 oktober en dat duurt nog best lang..
Maar ik ben ook 'bang' om hier de werksfeer nog verder om zeep te helpen. Gelukkig heb ik wel een boel directe collega's die me wel steunen en naar me luisteren, maar het bedrijf zelf ben ik zo enorm zat.
Naar de arbo stappen vind ik ook weer zo'n ding, ik ben niet 'ziek' oid. Moeilijk, dit..
Webkim, succes! Nog maar heel eventjes!!
Op het moment dat je er van overtuigd bent dat je daar niet wilt blijven werken en op zoek gaat naar ander werk, zou ik zeker verdere stappen ondernemen. Je hebt immers niets meer te verliezen dan, en het bedrijf mag het best voelen dat ze je zo behandeld hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:25 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. Ik zit hier nog wel even. Ga nu wel actief solliciteren, thuis mn cv weer eens op de carriere sites gooien etc. Gisteren wel al een sollicitatie verstuurd. Maar ik wil/kan pas beginnen per 1 oktober en dat duurt nog best lang..
Maar ik ben ook 'bang' om hier de werksfeer nog verder om zeep te helpen. Gelukkig heb ik wel een boel directe collega's die me wel steunen en naar me luisteren, maar het bedrijf zelf ben ik zo enorm zat.
Naar de arbo stappen vind ik ook weer zo'n ding, ik ben niet 'ziek' oid. Moeilijk, dit..
Webkim, succes! Nog maar heel eventjes!!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Bol.com heeft een babyshop geopend.. Ik ben al slachtoffer.
.
Dat was niet reclame-ish bedoeld trouwens. Ik bedoel meer zo van.. oh help. Nog een online bestelpunt.
Whahahaha oh Fieder, wat een heerlijke opmerkingquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:02 schreef Fieder het volgende:
Enfermera, heb je al een passend afscheid verzonnen? Ff je broek laten zakken ofzo(haha sorry hoor, ordinair!) Lekker van het zonnetje genieten (al is het best nog frisjes hoor!)
Xanteh blegh dat is een rotklus! Succes!
Voor iedereen met werkstressSupernaar!!
Zoe goed gezegd! Maar Marjolijntje, het is moeilijk he?? Nu ik eenmaal een paar dagen thuis zit voel ik me totaal nutteloos maar het begint te wennen. Merk dat het me goed doet.
En misschien kun je inderdaad gewoon halve dagen doen oid. Je staat dan wel sterker met de arbo achter je. Als je nu toegeeft nemen ze je nooit meer serieus op je werk.
Had Webkim ook een "starttijd' opgekregen of werkt dat niet zo? Omdat ze al vroeg vertrokken is?
Jaaaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Bol.com heeft een babyshop geopend.. Ik ben al slachtoffer.
.
Dat was niet reclame-ish bedoeld trouwens. Ik bedoel meer zo van.. oh help. Nog een online bestelpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |