Omgquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kan er ook aan toegeven gelukkig, meneer is de vakantiewas aan het wegwerken, de Muppet is al een uur druk in de weer met een proefpakket inlegkruisjes![]()
dus ik hoef niks te doen behalve te vegeteren op de bank
er wordt zo een pizza bezorgd, ik ga de rennies er vast bijpakken
Engelse drop nomnomnomlekker van genieten
Oeh!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:00 schreef Asyniur het volgende:
Enfermera, wij hadden ook andijviestamppot
oh, wat omslachtig! Nou dan kom ik daar ook eensquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Intake Skoapvragen en antwoorden en dan krijg je ws te horen dat je een afspraak mag maken in het Flevo
Whihi boerenkool!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:38 schreef Fieder het volgende:
Baldria, gefeliciteerd!![]()
Oeh Skoap, spannend! Mijn vk heeft trouwens wel een eigen echo apparaat.
Maar als ik het goed begrijp heeft Gerberaatje dezelfde vk als jij? Of woont iig in de buurt![]()
Dus dan zal het wel niet...
Gerberaatje, pas je op met die inlegkruisjes? Ik ken een kindje dat het bij de visite overal vandaan tovert.![]()
Ik wilde van de week andijviestampot maarvond dat niets voor deze tijd van het jaar!
![]()
Uit protest boerenkool met worst gemaakt, nog winterser![]()
Van mijn kant nog geen nieuws![]()
He jeetje, zwaar joh.. Fijn dat je iig vanaaf lekker rustig aan kan doenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pfff ik ben moe. Vandaag beetje veel gewandeld![]()
s Ochtends eerst naar t dorp, toen s middags een uur van mn ouders naar huis (das normaal 20 minuten, mja dreumes wilde zelf lopen ipv met de auto)
Heb zelfs vanmiddag bij mn ouders op de bank geslapen![]()
Heb eigenlijk vanavond een verjaardag, maar ik ben dus nu al gaar en Floris ligt nu ook te slapen dus meeslepen is zielig. Dus gaat lief alleen. Sowieso omdat ik morgenochtend de sjaak ben voor Floris, alweermja hij heeft afgelopen week ruim 60 uur gewerkt en vandaag geklust in de babykamer (alle gipsplaten zitten erop
) dus nja dan offer ik me wel op. Maandag kan ik uitslapen want dreumes slaapt morgenavond bij opa en oma.
Oh lekker!!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:50 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, ik had net crackertjes + geitenkaas + tomaatjesOMNOMNOM
![]()
![]()
Jaaa het was echt heerrrlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:57 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Oh lekker!!!!![]()
Ik heb ook zin in iets lekkers, maar weet niet wat!
En Oeke, dat klinkt inderdaad als een fijne dag zeg!! Heerlijk!!
Haha zo is het!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
Vandaag op pad geweest voor baby dingen.. en positie kleding voor mam-in-de-maak. Beetje overdonderd door alle oplossingen voor problemen die we denk ik niet gaan hebben. Kwestie van verstand blijven gebruiken en kiezen wat echt nodig is. Vanavond meteen aan het online winkelen gegaan en wat blijkt - velen gingen ons voor en verkopen hun kinderwagens, wandelwagens, babyzitjes, babykamers, autostoeltjes, draagtuigjes en al dat soort dingen meer al weer na een of twee jaar gebruik. Dus voor we ouderwets alles nieuw bij elkaar klikken ook dus op de duurzame (en goedkopere) toerIn ieder geval geslaagd voor leuke kleding voor MisJ - er was in de winkel een soort paskussen om een dikke buik na te bootsen - die foto van outfit + dikke buik is natuurlijk even rond gegaan
Maandag echo #3, kijk er weer echt naar uit - al is het ook beetje spannend in het kader van de combinatietest. Fijn te lezen hoe ieder er mee bezig is en lekker de eigen weg vindt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |