Ach, het barst hier van de katten. Misschien moet ik maar zo´n straattijger uit het asiel halenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn kat komt ook niet buiten hoor, beestje is nu 6 jaar en nog nooit buiten geweest (woonde voorheen altijd op een flat) sinds een paar maanden een beneden woning. Ga van de lente mn poezel lekker in de tuin laten rondlopen, durf hem ook niet op straat te laten lopen hoor. Tis nogal een suffert...
echt eh.. mja helaas komt t (voor mij iig) financieel niet al te best uit en ik moet eerst weer op mezelf voor ik uberhaupt zoiets in m'n hoofd kan halen.. als alles een beetje goed verloopt, dit jaar nog.. ik hoop het iigquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nu echt geneigd naar de eerst volgende reptilica te gaan en het liefste beestje te kopen.
Ik wil ook nog een kameleon.Die zijn zo ongelofelijk schattig.
gewoon niet teveel verwennen.. iets met 1 vinger en hele hand, dan komt t wel goed u_uquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef twi het volgende:
Ik wil nog wel een vrouw. Alleen zijn die zo duur in onderhoud.
ik ben dan heel eerlijk gezegd niet zo van de vogeltjes.. krijg het ook vaak benauwd van ze (wsl door de veren)quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, jullie gaan allemaal reptielen kopen?
Ik vind vogeltjes veel leuker eigenlijk, ik wil ooit gewoon simpel een grasparkiet
Dit punt!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, jullie gaan allemaal reptielen kopen?
Ik vind vogeltjes veel leuker eigenlijk, ik wil ooit gewoon simpel een grasparkiet
De meisjes schijnen iets goedkoper te zijn maar daar merkte ik weinig van.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef twi het volgende:
Ik wil nog wel een vrouw. Alleen zijn die zo duur in onderhoud.
Daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Is niet grappig had dat beestje best willen houden maar niet als ze zo stinken daar pas ik voor
Wat, ik mag niet m'n hele hand gebruiken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
gewoon niet teveel verwennen.. iets met 1 vinger en hele hand, dan komt t wel goed u_u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
x boskatquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja idd, als ze t niet gewend zijn.. of dus bang zijn
en daarbij vermaakt ze zich prima met dr tuigje om, ze kent niet anders
nog een bepaald ras poezel? of "gewoon" een europese korthaar
je kunt het natuurlijk altijd proberenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ik mag niet m'n hele hand gebruiken?
Als ik nu een groot huis had gehad met buiten gebouwen dan had ik er zeker iets moois voor gebouwd maar dat heb ik niet dus daarom weg gedaan anders had ik dat beestje over 40 jaar nogquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja
Gewoon je hele hand er in proppen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ik mag niet m'n hele hand gebruiken?
Dus twi, pas op als ze willen fisten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
echt eh.. mja helaas komt t (voor mij iig) financieel niet al te best uit en ik moet eerst weer op mezelf voor ik uberhaupt zoiets in m'n hoofd kan halen.. als alles een beetje goed verloopt, dit jaar nog.. ik hoop het iig
[..]
gewoon niet teveel verwennen.. iets met 1 vinger en hele hand, dan komt t wel goed u_u
[..]
ik ben dan heel eerlijk gezegd niet zo van de vogeltjes.. krijg het ook vaak benauwd van ze (wsl door de veren)
ben niet allergisch geloof ik
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet of ik er dan ben. Misschien maar even van te voren heel lief aanvragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ja hopelijk dit jaar dus nogquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus twi, pas op als ze willen fisten.
Wanneer heb je weer je eigen huisje Rokje?
Nog niks getekend dus? Jammer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja hopelijk dit jaar dus nog
moet nog kijkenquote:
Ik snap niet wat je bedoeld.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
Ik hou meer van meisjes dan mensen.
Echter is dat wel een eenzijdige liefde.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt hem ook helemaal gebruiken op andere manieren.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah, ben nu NET uit de financiele shit, dus nu kan t sparen beginnenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niks getekend dus? Jammer.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hou meer van dieren en meisjes dan mensen
17-03 is hetquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er dan ben. Misschien maar even van te voren heel lief aanvragen.
Dat ziet er allemaal te gevoelig uit voor mijn tere handjes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt hem ook helemaal gebruiken op andere manieren.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:21 schreef twi het volgende:
[..]Skills.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]O.o!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
[..]Harige hand is harig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoopte dat je misschien al een huisje op het oog had.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nah, ben nu NET uit de financiele shit, dus nu kan t sparen beginnen
[..]
Waarom staat er dan 14-3 in je post.quote:![]()
17de is St. Patricks day, ben ik er sowieso niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Echt niet ja.quote:
vergissingquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harige hand is harig.
[..]
Ik hoopte dat je misschien al een huisje op het oog had.
[..]
Waarom staat er dan 14-3 in je post.![]()
Ik zou je doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet ja.
heloef </3 mensen
heloef <3 meisjes
meisje </3 heloef
Even een FOK! samenvatting.
was t maar zo'n feestquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harige hand is harig.
[..]
Ik hoopte dat je misschien al een huisje op het oog had.
[..]
Waarom staat er dan 14-3 in je post.![]()
Hebben wij hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet ja.
heloef </3 mensen
heloef <3 meisjes
meisje </3 heloef
Even een FOK! samenvatting.
anders andersom: eerst de ultieme baan zoeken... (vrije keus over de locatie) en dan daar in de buurt een leuk huisje zoeken...?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
was t maar zo'n feest
t liefst vertrek ik naar een centrale plek in NL, maar dan moet ik dus ook nieuw werk gaan zoeken.. dat ga ik wsl ook, maar ik haat solliciteren
Update:quote:
hehehe ja, dat sowiesoquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders andersom: eerst de ultieme baan zoeken... (vrije keus over de locatie) en dan daar in de buurt een leuk huisje zoeken...?
Mijn tere ego.quote:
Wat voor baan zoek je?quote:
Maar ik ga wel een liedje aanvragen. Hihi.quote:
Waarom centraal? Daar woont iedereen al.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
was t maar zo'n feest
t liefst vertrek ik naar een centrale plek in NL, maar dan moet ik dus ook nieuw werk gaan zoeken.. dat ga ik wsl ook, maar ik haat solliciteren
Loka is Ts. Zou loka jou doen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Update:
heloef </3 mensen
heloef <3 meisjes
meisje </3 heloef
Twi <3 heloef
Ts <3 heloef
Nee Ts = Trollscience in dezen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka is Ts. Zou loka jou doen?
Jij niet dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ga wel een liedje aanvragen. Hihi.
[..]
Waarom centraal? Daar woont iedereen al.
[..]
Daarom woon ik het bijna het meest zuidelijkste dan wie dan ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
liefst iets in de dierverzorging, maar ik neem vrijwel alles aan (geen lopende band werk trouwens, want ik heb geen zit in m'n derriere)quote:
juist daarom, al m'n vrienden enzo wonen godse ver weg O.oquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eensch.quote:
Boeie, als je toch reiskostenvergoeding krijg maakt dat niks uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maaarrrr toch zou het wel enigszins tegelijk moeten dan snarf.. ik bedoel: straks heb ik een baan ergens in het midden.. en dan moet ik fucking ver reizen elke dag, da's ook niet ideaal
Ow, Trollie.quote:
Nee.quote:
Hel?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Daarom woon ik het bijna het meest zuidelijkste dan wie dan ookMaar dat meer om jullie te ontlopen ofcourse!
dat heb ik waarschijnlijk niet, ik zou gillend gek wordenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef palawan het volgende:
[..]
Boeie, als je toch reiskostenvergoeding krijg maakt dat niks uit.
Heb ik ook wel gedaan, een maand lang elke dag 4,5 uur in de trein zitten.... Je moet er wel wat voor over hebben he
Het is nu echt lastig om werk te vindenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
liefst iets in de dierverzorging, maar ik neem vrijwel alles aan (geen lopende band werk trouwens, want ik heb geen zit in m'n derriere)
Dierverzorging lieverd daar is bijna niks in te vindenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
liefst iets in de dierverzorging, maar ik neem vrijwel alles aan (geen lopende band werk trouwens, want ik heb geen zit in m'n derriere)
[..]
juist daarom, al m'n vrienden enzo wonen godse ver weg O.o
Ik wacht welquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Een tegelijk he, meer past niet.
We wisselen af.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Een tegelijk he, meer past niet.
ghehe nee das ook niet handig.... misschien een baan die pas over 3 maanden ingaat ofzo... heb je 3 maanden de tijd om een huis te zoeken..quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maaarrrr toch zou het wel enigszins tegelijk moeten dan snarf.. ik bedoel: straks heb ik een baan ergens in het midden.. en dan moet ik fucking ver reizen elke dag, da's ook niet ideaal
Ach ze is bezet en ik zit niet aan bezette vrouwenquote:
true.. nja, ik heb nu een baantje, maar dat zou dus waarschijnlijk ontslag worden als ik zou verhuizen (ver weg verhuizen bedoel ik dan)quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is nu echt lastig om werk te vindengenoeg mensen die werk zoeken nu
Dat is wel terecht dan. Kom in Leiden wonen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
ja dat weet ik maar al te goedquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dierverzorging lieverd daar is bijna niks in te vinden
[..]
Ik wacht wel
iets met honden...? ik heb uitbreidingsplannen..=p (maar moet eerst een stuk grond zien te kopen/huren)quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ze moet gewoon in mijn straat komen wonen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel terecht dan. Kom in Leiden wonen.Staan nog 2 huizen leeg hier in mijn straat.
Lastig want wonen waar je nu woont wil je niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
true.. nja, ik heb nu een baantje, maar dat zou dus waarschijnlijk ontslag worden als ik zou verhuizen (ver weg verhuizen bedoel ik dan)
Ik vind het best.quote:
hmm sounds like a plan, thnx <3quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe nee das ook niet handig.... misschien een baan die pas over 3 maanden ingaat ofzo... heb je 3 maanden de tijd om een huis te zoeken..
blijft idd lastig om te verhuizen naar anders deel...
OF... je vakantie dagen van huidge baan sparen en dan kun je betaald een maand overbruggen
bohhh, klinkt goedquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
iets met honden...? ik heb uitbreidingsplannen..=p (maar moet eerst een stuk grond zien te kopen/huren)
Pas op dat je niet je telefoon nummer hier nu zet he, anders krijg je dalijk de zolderautisten van hier die je gaan bellen voor een afspraak op het station.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
iets met honden...? ik heb uitbreidingsplannen..=p (maar moet eerst een stuk grond zien te kopen/huren)
Waarom bij jou?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze moet gewoon in mijn straat komen wonen.
Een goede reden:quote:
t zal sowieso nog ff duren en ben bang dat die huizen dan wel weg zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel terecht dan. Kom in Leiden wonen.Staan nog 2 huizen leeg hier in mijn straat.
liever niet nee, voel me hier niet thuis.. daarbij een ongelooflijke hoop negatieve associatiesquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lastig want wonen waar je nu woont wil je niet?
ghehehe ik pas goed opquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op dat je niet je telefoon nummer hier nu zet he, anders krijg je dalijk de zolderautisten van hier die je gaan bellen voor een afspraak op het station.
Mag ik na jou er nog een keer op?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dan glijd het allemaal wat makkelijker voor mij en is ie helemaal suf als een mak lammetje
waar woon je nu dan..?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
liever niet nee, voel me hier niet thuis.. daarbij een ongelooflijke hoop negatieve associaties
klinkt goed, nemen we wel een shitload aan huisdieren ehquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Chamastya het volgende:
Kom bij mij wonen of neem mijn huis over als ik weg ga
Mag maar op termijn ga ik toch echt met een woonwagen weg naar het beloofde landquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
klinkt goed, nemen we wel een shitload aan huisdieren eh
gatverquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik had vorig jaar (toen mn hond nog echt vers voer kreeg) een zak eendagskuikens in de vriezer...
quote:
Het huis linksonder mij staat nu leeg. Zou tof zijn als er een leuke chick kwam wonen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t zal sowieso nog ff duren en ben bang dat die huizen dan wel weg zijnmaar wie weet
[..]
liever niet nee, voel me hier niet thuis.. daarbij een ongelooflijke hoop negatieve associaties
en dan laat je al je diertjes achter bij geenrokje =pquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Mag maar op termijn ga ik toch echt met een woonwagen weg naar het beloofde land
in een klein "pittoresk" (quote:
waar is dat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
Rokje in mijn flat staan ook genoeg flatjes te koop
Dordrechtquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
in een klein "pittoresk" () dorpje in Overijssel, heel dicht bij Deutschland
[..]
waar is dat?
Of ik neem haar mee kan ook natuurlijk met alle diertjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan laat je al je diertjes achter bij geenrokje =p
Ik wil Cactus wel neuken hoor, geen probleem.quote:
Ik gok glanerbrugquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
in een klein "pittoresk" () dorpje in Overijssel, heel dicht bij Deutschland
[..]
waar is dat?
hmmmm dan maar geen shitload, maar wel een paar diertjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Mag maar op termijn ga ik toch echt met een woonwagen weg naar het beloofde land
wel veel keus ineens, nu moet ik gaan denken bij wie ik in de straat ga wonenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het huis linksonder mij staat nu leeg. Zou tof zijn als er een leuke chick kwam wonen.
Cactus1 ook al lang niet meer gezien. Jammer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil Cactus wel neuken hoor, geen probleem.
net zo vies als al t andere vlees... is gewoon ingevroren dus t lekt/ruikt nietquote:
ik noteer hetquote:
gaan we dan ook naar mexico?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Of ik neem haar mee kan ook natuurlijk met alle diertjes
Ik moet nog een paard kopen of wil jij de kar trekken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmmm dan maar geen shitload, maar wel een paar diertjes![]()
[..]
wel veel keus ineens, nu moet ik gaan denken bij wie ik in de straat ga wonen
Haha, kies mij, kies mijquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmmm dan maar geen shitload, maar wel een paar diertjes![]()
[..]
wel veel keus ineens, nu moet ik gaan denken bij wie ik in de straat ga wonen
Niks mis met zolderkamerautisten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op dat je niet je telefoon nummer hier nu zet he, anders krijg je dalijk de zolderautisten van hier die je gaan bellen voor een afspraak op het station.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel in de buurt ja
Ik gok glanerbrug
doe maar een mooi paardquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:39 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik moet nog een paard kopen of wil jij de kar trekken?
quote:
oh ik doe ook mee.... bij mij in de straat ook een huis leegquote:
ok kom er aanquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh ik doe ook mee.... bij mij in de straat ook een huis leeg
Toch wel jammer dat het alleen komt door je tietjes en vagijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat een geweldige SC is dit toch![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
doe maar een mooi paard![]()
[..]![]()
Niet waar!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat het alleen komt door je tietjes en vagijn.
Waar dan wel door?quote:
Verdomme, nu zit ik al twee maanden lang te doen alsof ik totaal geen interesse heb, inclusief honden bashen en spellingsnazi uithangen. En nu deze setback...Lul!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
je eigen harem =pquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb eigenlijk liever dat er iemand anders komt wonenoh wacht dat kan ook nog er staan meerdere flatjes leeg
jullie weten niet eens hoe die er uit zienquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat het alleen komt door je tietjes en vagijn.
gewoon de hele SC in die flatquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb eigenlijk liever dat er iemand anders komt wonenoh wacht dat kan ook nog er staan meerdere flatjes leeg
OMFG JAAAAAAAAquote:
Een enkeling zoals ik doen het om haar stralende karakter.quote:
Dat is dus erge er aan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jullie weten niet eens hoe die er uit zien
Voel de liefde twi.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Verdomme, nu zit ik al twee maanden lang te doen alsof ik totaal geen interesse heb, inclusief honden bashen en spellingsnazi uithangen. En nu deze setback...Lul!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Een enkeling zoals ik doen het om haar stralende karakter.
Kom je ook?quote:
Dan moet ik in een grotere flat gaan wonenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jullie weten niet eens hoe die er uit zien
[..]
gewoon de hele SC in die flat
Wil je hiermee zeggen dat ze geen stralende persoonlijkheid heeft?quote:
ghehe en dan alsnog de hele avond op t forum met zn allen =pquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gewoon de hele SC in die flat
ja maarquote:
echt ehquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat ze geen stralende persoonlijkheid heeft?
nee, heb ein-de-lijk een tuin!! whoopie!!!quote:
hoeft niet, de meisjes mogen wel bij mij :$quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je ook?haha
[..]
Dan moet ik in een grotere flat gaan wonen
Op de bank naasten elkaar en dan samen fok!kenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe en dan alsnog de hele avond op t forum met zn allen =p
Goed plan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nee meer Heloefje zijn opmerking hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar![]()
[..]
echt ehmijn karakter straalt helemaal niet
uiteraard, like [a] boss[es]quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Amateur, gewoon meer lawaai maken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
Ik woon niet naast Loka en Newb! Ik wil wel kunnen slapen iedere avond.
Jij en MFN.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoeft niet, de meisjes mogen wel bij mij :$
Inderdaad. Ik slaap niet naast hun. Die zie nog neuken in een volle bus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
Ik zie mijn naam.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
ik ben niet lief hoor, ik fake het allemaalquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nee meer Heloefje zijn opmerking hoor
Dat is goed maar een meisje is voor mijquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoeft niet, de meisjes mogen wel bij mij :$
hahaquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
man!! MFN is way out of my leaguequote:
Gelukkig, ik was al bang dat je echt lesbisch was.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben niet lief hoor, ik fake het allemaal
Waar ligt de grens?quote:
Oh...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben niet lief hoor, ik fake het allemaal
Dat wil ik wel zien.quote:
Heul mijn grap, als iemand er om lacht ga ik huilen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon chinooken met mijn 2 piemels.
tuurlijk tuurlijk, zo greedy ben ik ook weer nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is goed maar een meisje is voor mij
[..]
haha
Een lege bus.quote:
mijn lief of niet lief zijn staat los van mijn geaardheidquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat je echt lesbisch was.
Gelukkig en zo ver ik weet valt zij ook niet op meisjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tuurlijk tuurlijk, zo greedy ben ik ook weer niet
Ik vind het wel lief als je aan mijn... Mag ik dat zeggen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn lief of niet lief zijn staat los van mijn geaardheid
haha nog wel jaquote:
Lege trein wel?quote:
Kunne we niet gewoon een val maken jij lokt de mannen van dit forum naar een donkere kamertje aldaar maak ik het afquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn lief of niet lief zijn staat los van mijn geaardheid
Toen ik op kamers woonde met 3 andere kerels, was het regelmatig feest. Zat je een film te kijken en hoorde je daar bovenuit nog gekreun en gepiep en gekraak.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]ook niet ernaast.... staat dat bed tegen je muur te bonken
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
man!! MFN is way out of my league
Ik zou er 5 euro voor betalen.quote:
Sorry twi.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Heul mijn grap, als iemand er om lacht ga ik huilen.
dat werkt sowieso niet in mijn voordeel dan neequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig en zo ver ik weet valt zij ook niet op meisjes
als ik het goed heb wat ik denk: doe maar nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief als je aan mijn... Mag ik dat zeggen?
echt welquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik op kamers woonde met 3 andere kerels, was het regelmatig feest. Zat je een film te kijken en hoorde je daar bovenuit nog gekreun en gepiep en gekraak.
[..]No wai!
[..]
Ik zou er 5 euro voor betalen.
[..]
Sorry twi.
Toen ik die eerste zin las geloofde ik het ook nog.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja nou kijk leuk verhaal
Nee grapje
Op de betere dagen gaan er topics per 40 minuten doorheen hier.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als ik het goed heb wat ik denk: doe maar niet
[..]
echt wel
t gaat snel hier, HALP!!!
gooi jij er eens wat nuttigs in... zoals wat jij met je leven doet enzo..quote:
haha niet echt nee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat werkt sowieso niet in mijn voordeel dan nee
Stiekem zou ik het wel willen doen in een lege bus op een donkere parkeerplaatsquote:
neem je laptop mee...!!! =Dquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik moet al dik een uur naar de wc, maar stel je voor dat ik iets mis hier
ik ken silk niet zo goed, maar ze is wel mooiquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de betere dagen gaan er topics per 40 minuten doorheen hier.
Jij en Silk dan?
Probleemquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha niet echt nee.
[..]
Stiekem zou ik het wel willen doen in een lege bus op een donkere parkeerplaats
Niet als hij er niet eens voor kan zorgen dat een meisje doorheeft wanneer hij aan het hosselen is he.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat deed ik tijdens Serious Request altijd.quote:
Waarom die haat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als hij er niet eens voor kan zorgen dat een meisje doorheeft wanneer hij aan het hosselen is he.
Nee! Ooit een gozer op MSN die ging schijten en nam de laptop meequote:
Jofu kan vast wel wat regelenquote:
Dat bewaar ik voor onze datequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gooi jij er eens wat nuttigs in... zoals wat jij met je leven doet enzo..
maar maar maar... warme bovenbenen enzo.. =pquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nee! Ooit een gozer op MSN die ging schijten en nam de laptop mee![]()
Gelijk geblockt en opgerot die gozer en de webcam stond aan trouwens
Ik reis dan nooit meer met een bus van Joof.quote:
Echt vies!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar maar maar... warme bovenbenen enzo.. =p
Pics.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ken silk niet zo goed, maar ze is wel mooi
ok nu echt wc, ssssssssssssst
Blijft een mooi verhaal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als hij er niet eens voor kan zorgen dat een meisje doorheeft wanneer hij aan het hosselen is he.
Dit laatste ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pics.![]()
En Silk is best knap ja. Is die dan niet uit je league?
[..]
Blijft een mooi verhaal.
Jofu heeft ook een bangbusquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik reis dan nooit meer met een bus van Joof.
ok dat van die webcam ging me ook net iets te ver... eerst ook met iemand aan de telefoon... hoor ik na een tijdje ineens doortrekken... bleek dat hij zat te schijten toen ik belde...quote:
Zeg maar gewoon toffe jongen, want je kent niet zoveel negers volgens mij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind je echt een toffe neger, heloef, onthoud dat.
Echt ze hebben geen manieren die vieze mannen Nederlandse mannen dan he!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok dat van die webcam ging me ook net iets te ver... eerst ook met iemand aan de telefoon... hoor ik na een tijdje ineens doortrekken... bleek dat hij zat te schijten toen ik belde...
Je bent de tofste neger die ik ken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon toffe jongen, want je kent niet zoveel negers volgens mij.
Ik snap vrouwen gewoon niet.quote:
Hé, ik zei niet 'de tofste', maar gewoon 'een toffe', da's heel anders.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon toffe jongen, want je kent niet zoveel negers volgens mij.
Dramatisch argument.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent de tofste neger die ik ken.
ooohw mag ik t verhaal weten... pleaseeequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen gewoon niet.
En de directe aanpak werkt ook voor geen meter he.
+1quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent de tofste neger die ik ken.
Oh ja, in dat geval heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hé, ik zei niet 'de tofste', maar gewoon 'een toffe', da's heel anders.
LOLquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok dat van die webcam ging me ook net iets te ver... eerst ook met iemand aan de telefoon... hoor ik na een tijdje ineens doortrekken... bleek dat hij zat te schijten toen ik belde...
Toen kreeg je 450 euro?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef Chamastya het volgende:
Ik hab nog nooit gehoord van een neger die geen vriendin had tot ik op FOK! Heloef leerde kennen en dat was fantastisch
Mag ik vragen wat een metroseksuele swiffer is?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
iedereen die knap is out of my league kaneel
en king, dunno, ik hossel niet.. iig niet bewust, soms gaat t vanzelf ofzo, soms gebeurd er niks
Ik probeerde haar subtiel te hosselen, iets te subtiel want ze had het niet door.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooohw mag ik t verhaal weten... pleaseee
je vind jezelf niet mooi..?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en king, dunno, ik hossel niet.. iig niet bewust, soms gaat t vanzelf ofzo, soms gebeurd er niks
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde haar subtiel te hosselen, iets te subtiel want ze had het niet door.![]()
Toen kwam Newb, de rest is geschiedenis.
dat mag, maar eigenlijk weet ik het zelf niet eensquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat een metroseksuele swiffer is?
Jij komt te weinig in de Bijlmer, genoeg vrijgezelle negers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef Chamastya het volgende:
Ik hab nog nooit gehoord van een neger die geen vriendin had tot ik op FOK! Heloef leerde kennen en dat was fantastisch
Ik voel je broeder.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen gewoon niet.
En de directe aanpak werkt ook voor geen meter he.
Niet zeuren, zeurpiet.quote:
Slecht zelfbeeld much?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ach jawel, ik vind dat ik er best mag zijn, maar het zal wel onzekerheid zijn ofzoquote:
ghehe, misschien moet je meer onderzoek doen... gewoon aan nog 19 mensen direct zeggen dat je ze leuk vind... dan kun je statistieken maken enzo =p 1 poppetjes = 5%quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde haar subtiel te hosselen, iets te subtiel want ze had het niet door.![]()
Toen kwam Newb, de rest is geschiedenis.
De volgende die ik probeerde te versieren daar zei ik gewoon doodleuk tegen dat ik haar leuk vond.![]()
Ook geen succes, dus ik snap het niet meer.
nja, zie mijn reactie naar snarfquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel je broeder.
[..]
Niet zeuren, zeurpiet.
[..]
Slecht zelfbeeld much?![]()
Toen je in de tc zat, gleed iedereen uit zijn stoel.
joyquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:59 schreef Joysa het volgende:
ik denk ik ga even mee praten maar jezus wat gaat het hard
Hier in de buurt wonen geen negers hoe het komt weet ik niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij komt te weinig in de Bijlmer, genoeg vrijgezelle negers.
Omdat je zelden op TC komt, natuurlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Ze zat in TC?
Waarom mis ik toch ook alles?
Omdat jij 3x per maand in tc bent en dan nooit wat zegt?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Ze zat in TC?
Vertel dat verhaal nog eens een keer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
De volgende die ik probeerde te versieren daar zei ik gewoon doodleuk tegen dat ik haar leuk vond.![]()
meerdere keren zelfsquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Ze zat in TC?
heb m gezien... moet wel snel lezen om bij te houden hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, zie mijn reactie naar snarf
[..]
joy
dat vond ik dus ook al
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je zelden op TC komt, natuurlijk.
Ja okee, maar dat gaat echt enorm snel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omdat jij 3x per maand in tc bent en dan nooit wat zegt?
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja okee, maar dat gaat echt enorm snel.
Ik hou het in de gaten voortaan.quote:
wsl, moet wel zeggen dat ie de laatste paar weken ietwat omhoog schiet.. somehow krijg ik m.i toch best veel aandachtquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb m gezien... moet wel snel lezen om bij te houden hoor
denk dat zekerheid vanzelf komt als je beetje ge-ego-boost bent/wordt?
Nou nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vertel dat verhaal nog eens een keer.
Waarom zou je de chat lezen, wanneer je naar de cams kunt kijken terwijl je je aftrekt?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja okee, maar dat gaat echt enorm snel.
kom miss zo nog wel, als er wat te doen is iigquote:
Ja die koppen ken ik nu wel, die vind ik niet zo interessant.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zou je de chat lezen, wanneer je naar de cams kunt kijken terwijl je je aftrekt?
Volgens mij doet ie dat al, die 2 woorden die ie zegt als ie er isquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zou je de chat lezen, wanneer je naar de cams kunt kijken terwijl je je aftrekt?
Als jij er bent is er vanzelf wat te doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom miss zo nog wel, als er wat te doen is iig
Goede vraag.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij er bent is er vanzelf wat te doen
WHquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
wtf gaeek zit iemand mn youtjoep vol te spemmen
Ik ben ook weg, ajuusquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen was het ineens rustiger hier.
Waarop?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en ik ben terug.. m'n laptop is boos
op mij denk ikquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
op mij denk ik
zal wel teveel open hebben ofzo
De mijne wordt alleen boos als ik tc aanheb met youtube.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
op mij denk ik
voornamelijk ook met tc idd (en dat kan ik alleen maar via mozilla doen als ik wil cammen iig)quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De mijne wordt alleen boos als ik tc aanheb met youtube.
Of soms geeft ie een waarschuwing als ik 86 tabs porno aan het kijken ben, met een film aan in wmp en in divx terwijl er nog een spel openstaat op de achtergrond.
wat is er met m'n benenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had het over je benen trouwens
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
op mij denk ik
quote:
dat kun je beter morgen doen jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
terug! men wil eigenlijk stofzuigen en dweilen.... maar is niet leuk voor mn buurtjes =p
hopen dak dan nog steeds gemotieerd ben..quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat kun je beter morgen doen ja
ik zal je aanmoedigenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hopen dak dan nog steeds gemotieerd ben..
maar maar maar... doe jij t dan morgen bij mij...?=pquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Je mag wel bij mij komen dweilen en stofzuigen hoor, mijn buren vinden dat prima.
Go marbasnarf goooo!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hopen dak dan nog steeds gemotieerd ben..
Jouw huis is vast minder vies, primaquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar maar maar... doe jij t dan morgen bij mij...?=p
Ze heeft wel honden...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jouw huis is vast minder vies, prima
Moppen is zooo leukquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar maar maar... doe jij t dan morgen bij mij...?=p
ik kan t hele huis netjes houden eh.. behalve m'n eigen kamerquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:34 schreef Chamastya het volgende:
Echt mensen die hun huis niet netjes houden zijn gewoon goor
Bah vies rokjequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan t hele huis netjes houden eh.. behalve m'n eigen kamer![]()
![]()
ik dwing mezelf nu wel hoorquote:
en t ruikt daarna zo lekker!! en de vloer glanstquote:
Zo heet ik niet, aaphoofd die je bentquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zeg jij met je vieze chlamydia, ga eens aan de antibiotica jij
Hij heeft wel een aaphoofd ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:46 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Zo heet ik niet, aaphoofd die je bent
Wij zijn twee aapjes jij en ik.quote:
En niet eens glijmiddel gebruiken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kijk je raar om Heloef
Ga doorquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had je anus al volgetuft wat wil je nog meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |