Hé, ik zei niet 'de tofste', maar gewoon 'een toffe', da's heel anders.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon toffe jongen, want je kent niet zoveel negers volgens mij.
Dramatisch argument.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent de tofste neger die ik ken.
ooohw mag ik t verhaal weten... pleaseeequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen gewoon niet.
En de directe aanpak werkt ook voor geen meter he.
+1quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent de tofste neger die ik ken.
Oh ja, in dat geval heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hé, ik zei niet 'de tofste', maar gewoon 'een toffe', da's heel anders.
LOLquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok dat van die webcam ging me ook net iets te ver... eerst ook met iemand aan de telefoon... hoor ik na een tijdje ineens doortrekken... bleek dat hij zat te schijten toen ik belde...
Toen kreeg je 450 euro?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef Chamastya het volgende:
Ik hab nog nooit gehoord van een neger die geen vriendin had tot ik op FOK! Heloef leerde kennen en dat was fantastisch
Mag ik vragen wat een metroseksuele swiffer is?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
iedereen die knap is out of my league kaneel
en king, dunno, ik hossel niet.. iig niet bewust, soms gaat t vanzelf ofzo, soms gebeurd er niks
Ik probeerde haar subtiel te hosselen, iets te subtiel want ze had het niet door.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooohw mag ik t verhaal weten... pleaseee
je vind jezelf niet mooi..?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en king, dunno, ik hossel niet.. iig niet bewust, soms gaat t vanzelf ofzo, soms gebeurd er niks
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde haar subtiel te hosselen, iets te subtiel want ze had het niet door.![]()
Toen kwam Newb, de rest is geschiedenis.
dat mag, maar eigenlijk weet ik het zelf niet eensquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat een metroseksuele swiffer is?
Jij komt te weinig in de Bijlmer, genoeg vrijgezelle negers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef Chamastya het volgende:
Ik hab nog nooit gehoord van een neger die geen vriendin had tot ik op FOK! Heloef leerde kennen en dat was fantastisch
Ik voel je broeder.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen gewoon niet.
En de directe aanpak werkt ook voor geen meter he.
Niet zeuren, zeurpiet.quote:
Slecht zelfbeeld much?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ach jawel, ik vind dat ik er best mag zijn, maar het zal wel onzekerheid zijn ofzoquote:
ghehe, misschien moet je meer onderzoek doen... gewoon aan nog 19 mensen direct zeggen dat je ze leuk vind... dan kun je statistieken maken enzo =p 1 poppetjes = 5%quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde haar subtiel te hosselen, iets te subtiel want ze had het niet door.![]()
Toen kwam Newb, de rest is geschiedenis.
De volgende die ik probeerde te versieren daar zei ik gewoon doodleuk tegen dat ik haar leuk vond.![]()
Ook geen succes, dus ik snap het niet meer.
nja, zie mijn reactie naar snarfquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel je broeder.
[..]
Niet zeuren, zeurpiet.
[..]
Slecht zelfbeeld much?![]()
Toen je in de tc zat, gleed iedereen uit zijn stoel.
joyquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:59 schreef Joysa het volgende:
ik denk ik ga even mee praten maar jezus wat gaat het hard
Hier in de buurt wonen geen negers hoe het komt weet ik niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij komt te weinig in de Bijlmer, genoeg vrijgezelle negers.
Omdat je zelden op TC komt, natuurlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Ze zat in TC?
Waarom mis ik toch ook alles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |