ik ken silk niet zo goed, maar ze is wel mooiquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de betere dagen gaan er topics per 40 minuten doorheen hier.
Jij en Silk dan?
Probleemquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha niet echt nee.
[..]
Stiekem zou ik het wel willen doen in een lege bus op een donkere parkeerplaats
Niet als hij er niet eens voor kan zorgen dat een meisje doorheeft wanneer hij aan het hosselen is he.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ga wel een liedje aanvragen. Hihi.
[..]
Waarom centraal? Daar woont iedereen al.
[..]
Loka is Ts. Zou loka jou doen?
Dat deed ik tijdens Serious Request altijd.quote:
Waarom die haat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als hij er niet eens voor kan zorgen dat een meisje doorheeft wanneer hij aan het hosselen is he.
Nee! Ooit een gozer op MSN die ging schijten en nam de laptop meequote:
Jofu kan vast wel wat regelenquote:
Dat bewaar ik voor onze datequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gooi jij er eens wat nuttigs in... zoals wat jij met je leven doet enzo..
maar maar maar... warme bovenbenen enzo.. =pquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nee! Ooit een gozer op MSN die ging schijten en nam de laptop mee![]()
Gelijk geblockt en opgerot die gozer en de webcam stond aan trouwens
Ik reis dan nooit meer met een bus van Joof.quote:
Echt vies!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar maar maar... warme bovenbenen enzo.. =p
Pics.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ken silk niet zo goed, maar ze is wel mooi
ok nu echt wc, ssssssssssssst
Blijft een mooi verhaal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als hij er niet eens voor kan zorgen dat een meisje doorheeft wanneer hij aan het hosselen is he.
Dit laatste ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pics.![]()
En Silk is best knap ja. Is die dan niet uit je league?
[..]
Blijft een mooi verhaal.
Jofu heeft ook een bangbusquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik reis dan nooit meer met een bus van Joof.
ok dat van die webcam ging me ook net iets te ver... eerst ook met iemand aan de telefoon... hoor ik na een tijdje ineens doortrekken... bleek dat hij zat te schijten toen ik belde...quote:
Zeg maar gewoon toffe jongen, want je kent niet zoveel negers volgens mij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind je echt een toffe neger, heloef, onthoud dat.
Echt ze hebben geen manieren die vieze mannen Nederlandse mannen dan he!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok dat van die webcam ging me ook net iets te ver... eerst ook met iemand aan de telefoon... hoor ik na een tijdje ineens doortrekken... bleek dat hij zat te schijten toen ik belde...
Je bent de tofste neger die ik ken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon toffe jongen, want je kent niet zoveel negers volgens mij.
Ik snap vrouwen gewoon niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |