mijn lief of niet lief zijn staat los van mijn geaardheidquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat je echt lesbisch was.
Gelukkig en zo ver ik weet valt zij ook niet op meisjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tuurlijk tuurlijk, zo greedy ben ik ook weer niet
Ik vind het wel lief als je aan mijn... Mag ik dat zeggen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn lief of niet lief zijn staat los van mijn geaardheid
haha nog wel jaquote:
Lege trein wel?quote:
Kunne we niet gewoon een val maken jij lokt de mannen van dit forum naar een donkere kamertje aldaar maak ik het afquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn lief of niet lief zijn staat los van mijn geaardheid
Toen ik op kamers woonde met 3 andere kerels, was het regelmatig feest. Zat je een film te kijken en hoorde je daar bovenuit nog gekreun en gepiep en gekraak.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]ook niet ernaast.... staat dat bed tegen je muur te bonken
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
man!! MFN is way out of my league
Ik zou er 5 euro voor betalen.quote:
Sorry twi.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Heul mijn grap, als iemand er om lacht ga ik huilen.
dat werkt sowieso niet in mijn voordeel dan neequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig en zo ver ik weet valt zij ook niet op meisjes
als ik het goed heb wat ik denk: doe maar nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief als je aan mijn... Mag ik dat zeggen?
echt welquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik op kamers woonde met 3 andere kerels, was het regelmatig feest. Zat je een film te kijken en hoorde je daar bovenuit nog gekreun en gepiep en gekraak.
[..]No wai!
[..]
Ik zou er 5 euro voor betalen.
[..]
Sorry twi.
Toen ik die eerste zin las geloofde ik het ook nog.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja nou kijk leuk verhaal
Nee grapje
Op de betere dagen gaan er topics per 40 minuten doorheen hier.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als ik het goed heb wat ik denk: doe maar niet
[..]
echt wel
t gaat snel hier, HALP!!!
gooi jij er eens wat nuttigs in... zoals wat jij met je leven doet enzo..quote:
haha niet echt nee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat werkt sowieso niet in mijn voordeel dan nee
Stiekem zou ik het wel willen doen in een lege bus op een donkere parkeerplaatsquote:
neem je laptop mee...!!! =Dquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik moet al dik een uur naar de wc, maar stel je voor dat ik iets mis hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |