Niks mis met zolderkamerautisten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op dat je niet je telefoon nummer hier nu zet he, anders krijg je dalijk de zolderautisten van hier die je gaan bellen voor een afspraak op het station.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel in de buurt ja
Ik gok glanerbrug
doe maar een mooi paardquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:39 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik moet nog een paard kopen of wil jij de kar trekken?
quote:
oh ik doe ook mee.... bij mij in de straat ook een huis leegquote:
ok kom er aanquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh ik doe ook mee.... bij mij in de straat ook een huis leeg
Toch wel jammer dat het alleen komt door je tietjes en vagijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat een geweldige SC is dit toch![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
doe maar een mooi paard![]()
[..]![]()
Niet waar!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat het alleen komt door je tietjes en vagijn.
Waar dan wel door?quote:
Verdomme, nu zit ik al twee maanden lang te doen alsof ik totaal geen interesse heb, inclusief honden bashen en spellingsnazi uithangen. En nu deze setback...Lul!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pas op dat je niet je telefoon nummer hier nu zet he, anders krijg je dalijk de zolderautisten van hier die je gaan bellen voor een afspraak op het station.
je eigen harem =pquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb eigenlijk liever dat er iemand anders komt wonenoh wacht dat kan ook nog er staan meerdere flatjes leeg
jullie weten niet eens hoe die er uit zienquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat het alleen komt door je tietjes en vagijn.
gewoon de hele SC in die flatquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb eigenlijk liever dat er iemand anders komt wonenoh wacht dat kan ook nog er staan meerdere flatjes leeg
OMFG JAAAAAAAAquote:
Een enkeling zoals ik doen het om haar stralende karakter.quote:
Dat is dus erge er aan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jullie weten niet eens hoe die er uit zien
Voel de liefde twi.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Verdomme, nu zit ik al twee maanden lang te doen alsof ik totaal geen interesse heb, inclusief honden bashen en spellingsnazi uithangen. En nu deze setback...Lul!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Een enkeling zoals ik doen het om haar stralende karakter.
Kom je ook?quote:
Dan moet ik in een grotere flat gaan wonenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jullie weten niet eens hoe die er uit zien
[..]
gewoon de hele SC in die flat
Wil je hiermee zeggen dat ze geen stralende persoonlijkheid heeft?quote:
ghehe en dan alsnog de hele avond op t forum met zn allen =pquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gewoon de hele SC in die flat
ja maarquote:
echt ehquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat ze geen stralende persoonlijkheid heeft?
nee, heb ein-de-lijk een tuin!! whoopie!!!quote:
hoeft niet, de meisjes mogen wel bij mij :$quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je ook?haha
[..]
Dan moet ik in een grotere flat gaan wonen
Op de bank naasten elkaar en dan samen fok!kenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe en dan alsnog de hele avond op t forum met zn allen =p
Goed plan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nee meer Heloefje zijn opmerking hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar![]()
[..]
echt ehmijn karakter straalt helemaal niet
uiteraard, like [a] boss[es]quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Amateur, gewoon meer lawaai maken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
Ik woon niet naast Loka en Newb! Ik wil wel kunnen slapen iedere avond.
Jij en MFN.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoeft niet, de meisjes mogen wel bij mij :$
Inderdaad. Ik slaap niet naast hun. Die zie nog neuken in een volle bus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
Ik zie mijn naam.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
ik ben niet lief hoor, ik fake het allemaalquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nee meer Heloefje zijn opmerking hoor
Dat is goed maar een meisje is voor mijquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoeft niet, de meisjes mogen wel bij mij :$
hahaquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
man!! MFN is way out of my leaguequote:
Gelukkig, ik was al bang dat je echt lesbisch was.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben niet lief hoor, ik fake het allemaal
Waar ligt de grens?quote:
Oh...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben niet lief hoor, ik fake het allemaal
Dat wil ik wel zien.quote:
Heul mijn grap, als iemand er om lacht ga ik huilen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon chinooken met mijn 2 piemels.
tuurlijk tuurlijk, zo greedy ben ik ook weer nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is goed maar een meisje is voor mij
[..]
haha
Een lege bus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |