Ach, het barst hier van de katten. Misschien moet ik maar zo´n straattijger uit het asiel halenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn kat komt ook niet buiten hoor, beestje is nu 6 jaar en nog nooit buiten geweest (woonde voorheen altijd op een flat) sinds een paar maanden een beneden woning. Ga van de lente mn poezel lekker in de tuin laten rondlopen, durf hem ook niet op straat te laten lopen hoor. Tis nogal een suffert...
echt eh.. mja helaas komt t (voor mij iig) financieel niet al te best uit en ik moet eerst weer op mezelf voor ik uberhaupt zoiets in m'n hoofd kan halen.. als alles een beetje goed verloopt, dit jaar nog.. ik hoop het iigquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nu echt geneigd naar de eerst volgende reptilica te gaan en het liefste beestje te kopen.
Ik wil ook nog een kameleon.Die zijn zo ongelofelijk schattig.
gewoon niet teveel verwennen.. iets met 1 vinger en hele hand, dan komt t wel goed u_uquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef twi het volgende:
Ik wil nog wel een vrouw. Alleen zijn die zo duur in onderhoud.
ik ben dan heel eerlijk gezegd niet zo van de vogeltjes.. krijg het ook vaak benauwd van ze (wsl door de veren)quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, jullie gaan allemaal reptielen kopen?
Ik vind vogeltjes veel leuker eigenlijk, ik wil ooit gewoon simpel een grasparkiet
Dit punt!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, jullie gaan allemaal reptielen kopen?
Ik vind vogeltjes veel leuker eigenlijk, ik wil ooit gewoon simpel een grasparkiet
De meisjes schijnen iets goedkoper te zijn maar daar merkte ik weinig van.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef twi het volgende:
Ik wil nog wel een vrouw. Alleen zijn die zo duur in onderhoud.
Daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Is niet grappig had dat beestje best willen houden maar niet als ze zo stinken daar pas ik voor
Wat, ik mag niet m'n hele hand gebruiken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
gewoon niet teveel verwennen.. iets met 1 vinger en hele hand, dan komt t wel goed u_u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
x boskatquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja idd, als ze t niet gewend zijn.. of dus bang zijn
en daarbij vermaakt ze zich prima met dr tuigje om, ze kent niet anders
nog een bepaald ras poezel? of "gewoon" een europese korthaar
je kunt het natuurlijk altijd proberenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ik mag niet m'n hele hand gebruiken?
Als ik nu een groot huis had gehad met buiten gebouwen dan had ik er zeker iets moois voor gebouwd maar dat heb ik niet dus daarom weg gedaan anders had ik dat beestje over 40 jaar nogquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja
Gewoon je hele hand er in proppen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ik mag niet m'n hele hand gebruiken?
Dus twi, pas op als ze willen fisten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
echt eh.. mja helaas komt t (voor mij iig) financieel niet al te best uit en ik moet eerst weer op mezelf voor ik uberhaupt zoiets in m'n hoofd kan halen.. als alles een beetje goed verloopt, dit jaar nog.. ik hoop het iig
[..]
gewoon niet teveel verwennen.. iets met 1 vinger en hele hand, dan komt t wel goed u_u
[..]
ik ben dan heel eerlijk gezegd niet zo van de vogeltjes.. krijg het ook vaak benauwd van ze (wsl door de veren)
ben niet allergisch geloof ik
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet of ik er dan ben. Misschien maar even van te voren heel lief aanvragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ja hopelijk dit jaar dus nogquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus twi, pas op als ze willen fisten.
Wanneer heb je weer je eigen huisje Rokje?
Nog niks getekend dus? Jammer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja hopelijk dit jaar dus nog
moet nog kijkenquote:
Ik snap niet wat je bedoeld.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
Ik hou meer van meisjes dan mensen.
Echter is dat wel een eenzijdige liefde.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt hem ook helemaal gebruiken op andere manieren.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah, ben nu NET uit de financiele shit, dus nu kan t sparen beginnenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niks getekend dus? Jammer.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hou meer van dieren en meisjes dan mensen
17-03 is hetquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er dan ben. Misschien maar even van te voren heel lief aanvragen.
Dat ziet er allemaal te gevoelig uit voor mijn tere handjes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt hem ook helemaal gebruiken op andere manieren.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:21 schreef twi het volgende:
[..]Skills.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]O.o!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
[..]Harige hand is harig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoopte dat je misschien al een huisje op het oog had.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nah, ben nu NET uit de financiele shit, dus nu kan t sparen beginnen
[..]
Waarom staat er dan 14-3 in je post.quote:![]()
17de is St. Patricks day, ben ik er sowieso niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Echt niet ja.quote:
vergissingquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harige hand is harig.
[..]
Ik hoopte dat je misschien al een huisje op het oog had.
[..]
Waarom staat er dan 14-3 in je post.![]()
Ik zou je doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet ja.
heloef </3 mensen
heloef <3 meisjes
meisje </3 heloef
Even een FOK! samenvatting.
was t maar zo'n feestquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harige hand is harig.
[..]
Ik hoopte dat je misschien al een huisje op het oog had.
[..]
Waarom staat er dan 14-3 in je post.![]()
Hebben wij hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet ja.
heloef </3 mensen
heloef <3 meisjes
meisje </3 heloef
Even een FOK! samenvatting.
anders andersom: eerst de ultieme baan zoeken... (vrije keus over de locatie) en dan daar in de buurt een leuk huisje zoeken...?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
was t maar zo'n feest
t liefst vertrek ik naar een centrale plek in NL, maar dan moet ik dus ook nieuw werk gaan zoeken.. dat ga ik wsl ook, maar ik haat solliciteren
Update:quote:
hehehe ja, dat sowiesoquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders andersom: eerst de ultieme baan zoeken... (vrije keus over de locatie) en dan daar in de buurt een leuk huisje zoeken...?
Mijn tere ego.quote:
Wat voor baan zoek je?quote:
Maar ik ga wel een liedje aanvragen. Hihi.quote:
Waarom centraal? Daar woont iedereen al.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
was t maar zo'n feest
t liefst vertrek ik naar een centrale plek in NL, maar dan moet ik dus ook nieuw werk gaan zoeken.. dat ga ik wsl ook, maar ik haat solliciteren
Loka is Ts. Zou loka jou doen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Update:
heloef </3 mensen
heloef <3 meisjes
meisje </3 heloef
Twi <3 heloef
Ts <3 heloef
Nee Ts = Trollscience in dezen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka is Ts. Zou loka jou doen?
Jij niet dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ga wel een liedje aanvragen. Hihi.
[..]
Waarom centraal? Daar woont iedereen al.
[..]
Daarom woon ik het bijna het meest zuidelijkste dan wie dan ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
liefst iets in de dierverzorging, maar ik neem vrijwel alles aan (geen lopende band werk trouwens, want ik heb geen zit in m'n derriere)quote:
juist daarom, al m'n vrienden enzo wonen godse ver weg O.oquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eensch.quote:
Boeie, als je toch reiskostenvergoeding krijg maakt dat niks uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maaarrrr toch zou het wel enigszins tegelijk moeten dan snarf.. ik bedoel: straks heb ik een baan ergens in het midden.. en dan moet ik fucking ver reizen elke dag, da's ook niet ideaal
Ow, Trollie.quote:
Nee.quote:
Hel?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Daarom woon ik het bijna het meest zuidelijkste dan wie dan ookMaar dat meer om jullie te ontlopen ofcourse!
dat heb ik waarschijnlijk niet, ik zou gillend gek wordenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef palawan het volgende:
[..]
Boeie, als je toch reiskostenvergoeding krijg maakt dat niks uit.
Heb ik ook wel gedaan, een maand lang elke dag 4,5 uur in de trein zitten.... Je moet er wel wat voor over hebben he
Het is nu echt lastig om werk te vindenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
liefst iets in de dierverzorging, maar ik neem vrijwel alles aan (geen lopende band werk trouwens, want ik heb geen zit in m'n derriere)
Dierverzorging lieverd daar is bijna niks in te vindenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
liefst iets in de dierverzorging, maar ik neem vrijwel alles aan (geen lopende band werk trouwens, want ik heb geen zit in m'n derriere)
[..]
juist daarom, al m'n vrienden enzo wonen godse ver weg O.o
Ik wacht welquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Een tegelijk he, meer past niet.
We wisselen af.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Een tegelijk he, meer past niet.
ghehe nee das ook niet handig.... misschien een baan die pas over 3 maanden ingaat ofzo... heb je 3 maanden de tijd om een huis te zoeken..quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maaarrrr toch zou het wel enigszins tegelijk moeten dan snarf.. ik bedoel: straks heb ik een baan ergens in het midden.. en dan moet ik fucking ver reizen elke dag, da's ook niet ideaal
Ach ze is bezet en ik zit niet aan bezette vrouwenquote:
true.. nja, ik heb nu een baantje, maar dat zou dus waarschijnlijk ontslag worden als ik zou verhuizen (ver weg verhuizen bedoel ik dan)quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is nu echt lastig om werk te vindengenoeg mensen die werk zoeken nu
Dat is wel terecht dan. Kom in Leiden wonen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
ja dat weet ik maar al te goedquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dierverzorging lieverd daar is bijna niks in te vinden
[..]
Ik wacht wel
iets met honden...? ik heb uitbreidingsplannen..=p (maar moet eerst een stuk grond zien te kopen/huren)quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ze moet gewoon in mijn straat komen wonen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel terecht dan. Kom in Leiden wonen.Staan nog 2 huizen leeg hier in mijn straat.
Lastig want wonen waar je nu woont wil je niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
true.. nja, ik heb nu een baantje, maar dat zou dus waarschijnlijk ontslag worden als ik zou verhuizen (ver weg verhuizen bedoel ik dan)
Ik vind het best.quote:
hmm sounds like a plan, thnx <3quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe nee das ook niet handig.... misschien een baan die pas over 3 maanden ingaat ofzo... heb je 3 maanden de tijd om een huis te zoeken..
blijft idd lastig om te verhuizen naar anders deel...
OF... je vakantie dagen van huidge baan sparen en dan kun je betaald een maand overbruggen
bohhh, klinkt goedquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
iets met honden...? ik heb uitbreidingsplannen..=p (maar moet eerst een stuk grond zien te kopen/huren)
Pas op dat je niet je telefoon nummer hier nu zet he, anders krijg je dalijk de zolderautisten van hier die je gaan bellen voor een afspraak op het station.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
iets met honden...? ik heb uitbreidingsplannen..=p (maar moet eerst een stuk grond zien te kopen/huren)
Waarom bij jou?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze moet gewoon in mijn straat komen wonen.
Een goede reden:quote:
t zal sowieso nog ff duren en ben bang dat die huizen dan wel weg zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel terecht dan. Kom in Leiden wonen.Staan nog 2 huizen leeg hier in mijn straat.
liever niet nee, voel me hier niet thuis.. daarbij een ongelooflijke hoop negatieve associatiesquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lastig want wonen waar je nu woont wil je niet?
ghehehe ik pas goed opquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op dat je niet je telefoon nummer hier nu zet he, anders krijg je dalijk de zolderautisten van hier die je gaan bellen voor een afspraak op het station.
Mag ik na jou er nog een keer op?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dan glijd het allemaal wat makkelijker voor mij en is ie helemaal suf als een mak lammetje
waar woon je nu dan..?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
liever niet nee, voel me hier niet thuis.. daarbij een ongelooflijke hoop negatieve associaties
klinkt goed, nemen we wel een shitload aan huisdieren ehquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Chamastya het volgende:
Kom bij mij wonen of neem mijn huis over als ik weg ga
Mag maar op termijn ga ik toch echt met een woonwagen weg naar het beloofde landquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
klinkt goed, nemen we wel een shitload aan huisdieren eh
gatverquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik had vorig jaar (toen mn hond nog echt vers voer kreeg) een zak eendagskuikens in de vriezer...
quote:
Het huis linksonder mij staat nu leeg. Zou tof zijn als er een leuke chick kwam wonen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t zal sowieso nog ff duren en ben bang dat die huizen dan wel weg zijnmaar wie weet
[..]
liever niet nee, voel me hier niet thuis.. daarbij een ongelooflijke hoop negatieve associaties
en dan laat je al je diertjes achter bij geenrokje =pquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Mag maar op termijn ga ik toch echt met een woonwagen weg naar het beloofde land
in een klein "pittoresk" (quote:
waar is dat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
Rokje in mijn flat staan ook genoeg flatjes te koop
Dordrechtquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
in een klein "pittoresk" () dorpje in Overijssel, heel dicht bij Deutschland
[..]
waar is dat?
Of ik neem haar mee kan ook natuurlijk met alle diertjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan laat je al je diertjes achter bij geenrokje =p
Ik wil Cactus wel neuken hoor, geen probleem.quote:
Ik gok glanerbrugquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
in een klein "pittoresk" () dorpje in Overijssel, heel dicht bij Deutschland
[..]
waar is dat?
hmmmm dan maar geen shitload, maar wel een paar diertjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Mag maar op termijn ga ik toch echt met een woonwagen weg naar het beloofde land
wel veel keus ineens, nu moet ik gaan denken bij wie ik in de straat ga wonenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het huis linksonder mij staat nu leeg. Zou tof zijn als er een leuke chick kwam wonen.
Cactus1 ook al lang niet meer gezien. Jammer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil Cactus wel neuken hoor, geen probleem.
net zo vies als al t andere vlees... is gewoon ingevroren dus t lekt/ruikt nietquote:
ik noteer hetquote:
gaan we dan ook naar mexico?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Of ik neem haar mee kan ook natuurlijk met alle diertjes
Ik moet nog een paard kopen of wil jij de kar trekken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmmm dan maar geen shitload, maar wel een paar diertjes![]()
[..]
wel veel keus ineens, nu moet ik gaan denken bij wie ik in de straat ga wonen
Haha, kies mij, kies mijquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmmm dan maar geen shitload, maar wel een paar diertjes![]()
[..]
wel veel keus ineens, nu moet ik gaan denken bij wie ik in de straat ga wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |