Ach, het barst hier van de katten. Misschien moet ik maar zo´n straattijger uit het asiel halenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn kat komt ook niet buiten hoor, beestje is nu 6 jaar en nog nooit buiten geweest (woonde voorheen altijd op een flat) sinds een paar maanden een beneden woning. Ga van de lente mn poezel lekker in de tuin laten rondlopen, durf hem ook niet op straat te laten lopen hoor. Tis nogal een suffert...
echt eh.. mja helaas komt t (voor mij iig) financieel niet al te best uit en ik moet eerst weer op mezelf voor ik uberhaupt zoiets in m'n hoofd kan halen.. als alles een beetje goed verloopt, dit jaar nog.. ik hoop het iigquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nu echt geneigd naar de eerst volgende reptilica te gaan en het liefste beestje te kopen.
Ik wil ook nog een kameleon.Die zijn zo ongelofelijk schattig.
gewoon niet teveel verwennen.. iets met 1 vinger en hele hand, dan komt t wel goed u_uquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef twi het volgende:
Ik wil nog wel een vrouw. Alleen zijn die zo duur in onderhoud.
ik ben dan heel eerlijk gezegd niet zo van de vogeltjes.. krijg het ook vaak benauwd van ze (wsl door de veren)quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, jullie gaan allemaal reptielen kopen?
Ik vind vogeltjes veel leuker eigenlijk, ik wil ooit gewoon simpel een grasparkiet
Dit punt!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, jullie gaan allemaal reptielen kopen?
Ik vind vogeltjes veel leuker eigenlijk, ik wil ooit gewoon simpel een grasparkiet
De meisjes schijnen iets goedkoper te zijn maar daar merkte ik weinig van.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef twi het volgende:
Ik wil nog wel een vrouw. Alleen zijn die zo duur in onderhoud.
Daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Is niet grappig had dat beestje best willen houden maar niet als ze zo stinken daar pas ik voor
Wat, ik mag niet m'n hele hand gebruiken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
gewoon niet teveel verwennen.. iets met 1 vinger en hele hand, dan komt t wel goed u_u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
x boskatquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja idd, als ze t niet gewend zijn.. of dus bang zijn
en daarbij vermaakt ze zich prima met dr tuigje om, ze kent niet anders
nog een bepaald ras poezel? of "gewoon" een europese korthaar
je kunt het natuurlijk altijd proberenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ik mag niet m'n hele hand gebruiken?
Als ik nu een groot huis had gehad met buiten gebouwen dan had ik er zeker iets moois voor gebouwd maar dat heb ik niet dus daarom weg gedaan anders had ik dat beestje over 40 jaar nogquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja
Gewoon je hele hand er in proppen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ik mag niet m'n hele hand gebruiken?
Dus twi, pas op als ze willen fisten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
echt eh.. mja helaas komt t (voor mij iig) financieel niet al te best uit en ik moet eerst weer op mezelf voor ik uberhaupt zoiets in m'n hoofd kan halen.. als alles een beetje goed verloopt, dit jaar nog.. ik hoop het iig
[..]
gewoon niet teveel verwennen.. iets met 1 vinger en hele hand, dan komt t wel goed u_u
[..]
ik ben dan heel eerlijk gezegd niet zo van de vogeltjes.. krijg het ook vaak benauwd van ze (wsl door de veren)
ben niet allergisch geloof ik
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet of ik er dan ben. Misschien maar even van te voren heel lief aanvragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ja hopelijk dit jaar dus nogquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus twi, pas op als ze willen fisten.
Wanneer heb je weer je eigen huisje Rokje?
Nog niks getekend dus? Jammer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja hopelijk dit jaar dus nog
moet nog kijkenquote:
Ik snap niet wat je bedoeld.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
Ik hou meer van meisjes dan mensen.
Echter is dat wel een eenzijdige liefde.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt hem ook helemaal gebruiken op andere manieren.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah, ben nu NET uit de financiele shit, dus nu kan t sparen beginnenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niks getekend dus? Jammer.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hou meer van dieren en meisjes dan mensen
17-03 is hetquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er dan ben. Misschien maar even van te voren heel lief aanvragen.
Dat ziet er allemaal te gevoelig uit voor mijn tere handjes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt hem ook helemaal gebruiken op andere manieren.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:21 schreef twi het volgende:
[..]Skills.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |