Ja was maar 60Cm lang maar echt vrolijk kon ik er niet van worden ook netjes na een paar weken naar de opvang gebrachtquote:
daar heb je een goed puntquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles met meer dan 4 poten voelt raar eigenlijk.
[..]
Mr. Garrison.![]()
Oeh, scissor me timbers.
Honden die kuikens eten? Lijkt me een beetje vreemd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik had vorig jaar (toen mn hond nog echt vers voer kreeg) een zak eendagskuikens in de vriezer... was wel beetje naar om te zien, gelukkig wilde mn hond t niet eten... zat te likken aan de veertjes/haartjes en ze wilde t daarom niet eten... gelukkig, vnd t zielig eruit zien.
snaveltjes enzo zaten er nog aan... aaaahw
ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef twi het volgende:
Ik heb wandelende takken gehad. Telt dat ook?
Een spitssnuitkrokodil?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:59 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Het de 2 meest bizarre huisdieren die ik heb gehad zijn toch een varken en een spitssnuitkrokodil
die in de badkamer verbleef ooit van een gekke pool cadeau gekregen.
levende muisjes, dood wou ie ze nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Honden die kuikens eten? Lijkt me een beetje vreemd.
Mijn slang at tenminste slechts wormen en visfilet. Pussy dat ik ben.
Nog niet, eerst verhuizen naar een plekje waar ze ook naar buiten kunnenquote:
Ik heb met zowat elk dier gewerkt of in huis gehad noem het maar en ik zal het weleens in mijn handen hebben gehadquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een spitssnuitkrokodil?Dit klinkt als een goed verhaal
sounds like a good planquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog niet, eerst verhuizen naar een plekje waar ze ook naar buiten kunnen
Die aflevering was echt een grote "quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar heb je een goed punt
scissoren!!!
Een vriend van me had 12 slangen. Ging ie ook iedere keer muizen voeren en uit proberen welke muizen ze het lekkerst vonden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
levende muisjes, dood wou ie ze niet
had een hele vriezer speciaal voor mn hond, kreeg elke avond echt vers (dus geen brokken of gepureerd vlees) had ook eendenruggetjes, vis, struisvogel-vlees...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Honden die kuikens eten? Lijkt me een beetje vreemd.
Mijn slang at tenminste slechts wormen en visfilet. Pussy dat ik ben.
Dat dacht ik. Ben dik tevreden met m´n flatje, maar voor huisdieren is die toch wat te klein als ze niet naar buiten kunnen. Tenzij je een hamster neemt, maar daar ben ik niet zo weg vanquote:
truequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die aflevering was echt een grote ""
[..]
Een vriend van me had 12 slangen. Ging ie ook iedere keer muizen voeren en uit proberen welke muizen ze het lekkerst vonden.
Bruine muizen waren het minst lekker kennelijk.
Maar het was erg tof daar binnen te komen. Een hele muur met slangen die ineens wakker wordt en je komt begroeten.
Maar hoe kom je aan zo´n beest joh?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik heb met zowat elk dier gewerkt of in huis gehad noem het maar en ik zal het weleens in mijn handen hebben gehad
da's wel lastig ja, flatjes.. mijn kat komt trouwens ook niet los buiten hoor.. alleen aan t lijntje (klinkt wellicht stom, maar ik ben veel te bang dat ze de weg opvliegt en aangereden wordt.. die kans is ook groot, want ze is een bangerdquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Ben dik tevreden met m´n flatje, maar voor huisdieren is die toch wat te klein als ze niet naar buiten kunnen. Tenzij je een hamster neemt, maar daar ben ik niet zo weg van
Van een Pool die dat beest dus ooit ergens gekocht had en er vanaf moest en heb hem gewoon in de badkamer gezet ik had hem best willen houden tot op een bepaalde lengte maar stinken dat ze doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan zo´n beest joh?
Haha, je moet er wat voor over hebben snarf. Waarom krijgt ie dat nu niet meer?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had een hele vriezer speciaal voor mn hond, kreeg elke avond echt vers (dus geen brokken of gepureerd vlees) had ook eendenruggetjes, vis, struisvogel-vlees...
beest at luxer dan ik haha
Ik wil weer een slang nu.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
true
die van mij kreeg gewoon standaard witte.. wel vroeg ik altijd om de dikste
mijn kat komt ook niet buiten hoor, beestje is nu 6 jaar en nog nooit buiten geweest (woonde voorheen altijd op een flat) sinds een paar maanden een beneden woning. Ga van de lente mn poezel lekker in de tuin laten rondlopen, durf hem ook niet op straat te laten lopen hoor. Tis nogal een suffert...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's wel lastig ja, flatjes.. mijn kat komt trouwens ook niet los buiten hoor.. alleen aan t lijntje (klinkt wellicht stom, maar ik ben veel te bang dat ze de weg opvliegt en aangereden wordt.. die kans is ook groot, want ze is een bangerd)
ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, je moet er wat voor over hebben snarf. Waarom krijgt ie dat nu niet meer?
[..]
Ik wil weer een slang nu.
mja idd, als ze t niet gewend zijn.. of dus bang zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn kat komt ook niet buiten hoor, beestje is nu 6 jaar en nog nooit buiten geweest (woonde voorheen altijd op een flat) sinds een paar maanden een beneden woning. Ga van de lente mn poezel lekker in de tuin laten rondlopen, durf hem ook niet op straat te laten lopen hoor. Tis nogal een suffert...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:08 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Van een Pool die dat beest dus ooit ergens gekocht had en er vanaf moest en heb hem gewoon in de badkamer gezet ik had hem best willen houden tot op een bepaalde lengte maar stinken dat ze doen
Ik ben nu echt geneigd naar de eerst volgende reptilica te gaan en het liefste beestje te kopen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ooken baardagaampjes en leguaantjes
hond is erg ziek geweest (10 kilo afgevallen in 2 maanden tijd) konden niet goed vinden wat het was... bijna een jaar bezig geweest en nu voor de zekerheid op speciale (saaie) brokken, want ze denken dat ze misschien een allergie heeft.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, je moet er wat voor over hebben snarf. Waarom krijgt ie dat nu niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |