uhhuh, er zat nauwelijks beweging in rond oktober weet ik nog.. schrok me de pleuris lolquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging je slang ook in winterslaap, of niet?
[..]
Mag ook niet, helaas.![]()
Ik heb er een paar gezien in Indonesië. Echte bazenbeesten zijn het.
heb keer op national geografic oid gezien, echt bizar grote bekken!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Een komondo zou ik ook wel willen alleen Arie was al lomp groot net iets over een meter lang dus Arie moest op een punt echt verhuizen
Niks.quote:
quote:
wel super jammer zegquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Een komondo zou ik ook wel willen alleen Arie was al lomp groot net iets over een meter lang dus Arie moest op een punt echt verhuizen
ah.. daar ben ik niet bang van, al zou ik liever geen schorpioen in mn bed tegen komenquote:
nee hoor, katjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Wat zal ik saai klinken als ik zeg dat ik van katten hou....
en honden =Pquote:
iets met mr garrissonquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:56 schreef twi het volgende:
Ik ben bang voor alles dat bloedt. Als het bloedt, dan.
doodshoofdaapjesquote:
Ik ga morgen even kijken of ik er nog foto's van heb. Beesten waren 4 meter geloof ik en pletten alles in hun weg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh, er zat nauwelijks beweging in rond oktober weet ik nog.. schrok me de pleuris lol
i know, maar idd, echt uber zijn ze![]()
me jelly, ik zou ze ook wel eens in t echt willen zien
Ik liever ook geen vogelspin, zou me rot schrikken. Maar dieren zijn leuk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah.. daar ben ik niet bang van, al zou ik liever geen schorpioen in mn bed tegen komen
Je kunt op die beurs ook 25 kilo zakken met ingevroren muizen, ratten, eekhoorn, hamster ed. kopen.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
http://a4.sphotos.ak.fbcd(...)3073_730001051_n.jpg
gaaf, ben benieuwdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken of ik er nog foto's van heb. Beesten waren 4 meter geloof ik en pletten alles in hun weg.
[..]
Ik liever ook geen vogelspin, zou me rot schrikken. Maar dieren zijn leuk.
Het de 2 meest bizarre huisdieren die ik heb gehad zijn toch een varken en een spitssnuitkrokodilquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb keer op national geografic oid gezien, echt bizar grote bekken!!
past een hele geitenkop in..!
ohquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:58 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is South Park volgens my friend. Ik ben allergisch voor South Park.
Jaquote:
alles telt, die hadden we ook op school, maar die vond ik een beetje engquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef twi het volgende:
Ik heb wandelende takken gehad. Telt dat ook?
ik had vorig jaar (toen mn hond nog echt vers voer kreeg) een zak eendagskuikens in de vriezer... was wel beetje naar om te zien, gelukkig wilde mn hond t niet eten... zat te likken aan de veertjes/haartjes en ze wilde t daarom niet eten... gelukkig, vnd t zielig eruit zien.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt op die beurs ook 25 kilo zakken met ingevroren muizen, ratten, eekhoorn, hamster ed. kopen.
WTFquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:59 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Het de 2 meest bizarre huisdieren die ik heb gehad zijn toch een varken en een spitssnuitkrokodil
die in de badkamer verbleef ooit van een gekke pool cadeau gekregen.
Alles met meer dan 4 poten voelt raar eigenlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gaaf, ben benieuwd
liever vogelspin dan schorpioen hoor.. hoe dat voelde.. echt, bah![]()
Mr. Garrison.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh
het was je post die me er aan deed denken.. iets in de trant van "i don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |