ik doelde nu op de leguaan eigenlijk, maar ook voor de slangen was ik verantwoordelijk jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb nog nooit een slang geaaid/geknuffeld, ook niet goed een idee wak me erbij voor moet stellen.
denk dat t beetje voelt als een tuinslang die in een vochtige koude schuur heeft gehangen...?
slangen zijn best warmquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb nog nooit een slang geaaid/geknuffeld, ook niet goed een idee wak me erbij voor moet stellen.
denk dat t beetje voelt als een tuinslang die in een vochtige koude schuur heeft gehangen...?
dat ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joysa forever.
[..]
Haar mondanus.
Hoe het er anatomisch uit moet zien weet ik ook niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn sterretje wou ik zeggen, maar dan lieg ik
woepsquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Not sure if gusta.
[..]
Nee, totaal niet.
Ik heb wel een plaatjes gezien van een dubbele penis, maar die mag ik vast niet posten. Google maar diphallia.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe het er anatomisch uit moet zien weet ik ook niet.
Onze huis bioloog Kaneel kan vast wel helpen hoe zou het eruit zien als een man of vrouw 2 geslachtsdelen heeft?
ghehe ok duidelijke beschrijving.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze kunnen ook koud zijn eh
..........quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
@ Rokje: heb je ook wel eens een trousersnake gevoeld?
Dude...quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een plaatjes gezien van een dubbele penis, maar die mag ik vast niet posten. Google maar diphallia.
Ook wel eens gelezen over 2 vagina's, maar dat schijn je van buiten niet goed te zien.
t kan allemaal iddquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ok duidelijke beschrijving.
net als een tuinslang--- maar dan net iets anders
warm --- maar ze kunnen ook koud zijn
denk dak toch maar eens zelf op onderzoek uitmoet!
Ik zal het eens doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een plaatjes gezien van een dubbele penis, maar die mag ik vast niet posten. Google maar diphallia.
Ook wel eens gelezen over 2 vagina's, maar dat schijn je van buiten niet goed te zien.
Kijk maar even wanneer het in de buurt is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ok duidelijke beschrijving.
net als een tuinslang--- maar dan net iets anders
warm --- maar ze kunnen ook koud zijn
denk dak toch maar eens zelf op onderzoek uitmoet!
Mijne wilde altijd in mijn mouw en in mijn haar kruipen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
woeps
mijn slang wou altijd in de koelkast en dan kreeg je m er vervolgens een kwartier lang ook echt niet uit
Wat?quote:
die op school kroop eens in m'n broek, true storyquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk maar even wanneer het in de buurt is.
http://www.reptilica.nl/
[..]
Mijne wilde altijd in mijn mouw en in mijn haar kruipen.
[..]
Wat?
awesomequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef Chamastya het volgende:
[ afbeelding ]
Steppen varaan die had ik en heette Arie
28 mei is t letterlijk om de hoek...!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk maar even wanneer het in de buurt is.
http://www.reptilica.nl/
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
Oh fijn ik ben gewoon ingestort, ik heb mijn slaap toch nodig blijkbaar.
vogelspinnen zijn gewoon 8-potige hamsters, maar dan lelijk u_uquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
28 mei is t letterlijk om de hoek...!
maar eh... zie ook dat er spinnen zijn, dus denk er nog ff over... brr..* koude rillingen *
Ging je slang ook in winterslaap, of niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die op school kroop eens in m'n broek, true story
mja m'n eigen slang vond t echt fijn ofzo in de koelkast.. daarna was ie (uiteraard) wel heel rustig en relaxed
Mag ook niet, helaas.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awesome!!!!!!!!!!
k zou wel een komodovaraan willen, mja, lijkt me niet zo eh.. veilig![]()
ghehehequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vogelspinnen zijn gewoon 8-potige hamsters, maar dan lelijk u_u
Een komondo zou ik ook wel willen alleen Arie was al lomp groot net iets over een meter lang dus Arie moest op een punt echt verhuizenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awesome!!!!!!!!!!
k zou wel een komodovaraan willen, mja, lijkt me niet zo eh.. veilig![]()
En kikkers en schorpioenen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
28 mei is t letterlijk om de hoek...!
maar eh... zie ook dat er spinnen zijn, dus denk er nog ff over... brr..* koude rillingen *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |