hmmm lentequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt omdat hier meer dan voldoende zon is
als dat betekent dat ik m'n "exit" moet opgeven, neequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij 2 vagina's willen hebben?
[..]
Reptielen zijn inderdaad toffe beesten ik zou wel een slang willen hebben
quote:
deze snarf is op dreefquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, zul je zien dak steeds uit de verkeerde plas... natte broek enzo... =p gheheh
Whait, whud?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, zul je zien dak steeds uit de verkeerde plas... natte broek enzo... =p gheheh
mja en geen idee waar t vandaan komt, denk gewoon rare dingen =pquote:
we hadden ze op schoolquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een beet gehad en geaaid. Was wel een leuk beest. Maar ik heb die ruimte niet momenteel.
[..]
Loop je naar een knappe kerel toe en zeg je:
"He, wist je dat wij samen alle gaatjes van een vrouw tegelijk kunnen vullen?"
[..]
Dubbel helicopteren!
Hahaquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
exit?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmm lente
[..]
als dat betekent dat ik m'n "exit" moet opgeven, nee
anders: misschien, lijkt me ook apawwwwrt
ik had een slang, helaas moeten verkopen
me gustaquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja en geen idee waar t vandaan komt, denk gewoon rare dingen =p
sick mind...
mijn sterretje wou ik zeggen, maar dan lieg ikquote:
heb nog nooit een slang geaaid/geknuffeld, ook niet goed een idee wak me erbij voor moet stellen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
we hadden ze op schoolik was er verantwoordelijk voor.. mannetje was erg bang, maar het vrouwtje was heel tam en ik liep er dan ook dagelijks ff mee te "knuffelen"
lolololol![]()
Joysa forever.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
me gusta
iets met joy forever![]()
Haar mondanus.quote:
Het zou erger zijn als je uit beide te gelijk plastquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja en geen idee waar t vandaan komt, denk gewoon rare dingen =p
sick mind...
Not sure if gusta.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn sterretje wou ik zeggen, maar dan lieg ik
Nee, totaal niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb nog nooit een slang geaaid/geknuffeld, ook niet goed een idee wak me erbij voor moet stellen.
denk dat t beetje voelt als een tuinslang die in een vochtige koude schuur heeft gehangen...?
ik doelde nu op de leguaan eigenlijk, maar ook voor de slangen was ik verantwoordelijk jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb nog nooit een slang geaaid/geknuffeld, ook niet goed een idee wak me erbij voor moet stellen.
denk dat t beetje voelt als een tuinslang die in een vochtige koude schuur heeft gehangen...?
slangen zijn best warmquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joysa forever.
[..]
Haar mondanus.
Hoe het er anatomisch uit moet zien weet ik ook niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn sterretje wou ik zeggen, maar dan lieg ik
woepsquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Not sure if gusta.
[..]
Nee, totaal niet.
Ik heb wel een plaatjes gezien van een dubbele penis, maar die mag ik vast niet posten. Google maar diphallia.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe het er anatomisch uit moet zien weet ik ook niet.
Onze huis bioloog Kaneel kan vast wel helpen hoe zou het eruit zien als een man of vrouw 2 geslachtsdelen heeft?
ghehe ok duidelijke beschrijving.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze kunnen ook koud zijn eh
..........quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
@ Rokje: heb je ook wel eens een trousersnake gevoeld?
Dude...quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een plaatjes gezien van een dubbele penis, maar die mag ik vast niet posten. Google maar diphallia.
Ook wel eens gelezen over 2 vagina's, maar dat schijn je van buiten niet goed te zien.
t kan allemaal iddquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ok duidelijke beschrijving.
net als een tuinslang--- maar dan net iets anders
warm --- maar ze kunnen ook koud zijn
denk dak toch maar eens zelf op onderzoek uitmoet!
Ik zal het eens doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een plaatjes gezien van een dubbele penis, maar die mag ik vast niet posten. Google maar diphallia.
Ook wel eens gelezen over 2 vagina's, maar dat schijn je van buiten niet goed te zien.
Kijk maar even wanneer het in de buurt is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ok duidelijke beschrijving.
net als een tuinslang--- maar dan net iets anders
warm --- maar ze kunnen ook koud zijn
denk dak toch maar eens zelf op onderzoek uitmoet!
Mijne wilde altijd in mijn mouw en in mijn haar kruipen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
woeps
mijn slang wou altijd in de koelkast en dan kreeg je m er vervolgens een kwartier lang ook echt niet uit
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |