quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:21 schreef twi het volgende:
[..]O.o!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:21 schreef twi het volgende:
[..]Harige hand is harig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoopte dat je misschien al een huisje op het oog had.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nah, ben nu NET uit de financiele shit, dus nu kan t sparen beginnen
[..]
Waarom staat er dan 14-3 in je post.quote:![]()
17de is St. Patricks day, ben ik er sowieso niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Echt niet ja.quote:
vergissingquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harige hand is harig.
[..]
Ik hoopte dat je misschien al een huisje op het oog had.
[..]
Waarom staat er dan 14-3 in je post.![]()
Ik zou je doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet ja.
heloef </3 mensen
heloef <3 meisjes
meisje </3 heloef
Even een FOK! samenvatting.
was t maar zo'n feestquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harige hand is harig.
[..]
Ik hoopte dat je misschien al een huisje op het oog had.
[..]
Waarom staat er dan 14-3 in je post.![]()
Hebben wij hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet ja.
heloef </3 mensen
heloef <3 meisjes
meisje </3 heloef
Even een FOK! samenvatting.
anders andersom: eerst de ultieme baan zoeken... (vrije keus over de locatie) en dan daar in de buurt een leuk huisje zoeken...?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
was t maar zo'n feest
t liefst vertrek ik naar een centrale plek in NL, maar dan moet ik dus ook nieuw werk gaan zoeken.. dat ga ik wsl ook, maar ik haat solliciteren
Update:quote:
hehehe ja, dat sowiesoquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders andersom: eerst de ultieme baan zoeken... (vrije keus over de locatie) en dan daar in de buurt een leuk huisje zoeken...?
Mijn tere ego.quote:
Wat voor baan zoek je?quote:
Maar ik ga wel een liedje aanvragen. Hihi.quote:
Waarom centraal? Daar woont iedereen al.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
was t maar zo'n feest
t liefst vertrek ik naar een centrale plek in NL, maar dan moet ik dus ook nieuw werk gaan zoeken.. dat ga ik wsl ook, maar ik haat solliciteren
Loka is Ts. Zou loka jou doen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Update:
heloef </3 mensen
heloef <3 meisjes
meisje </3 heloef
Twi <3 heloef
Ts <3 heloef
Nee Ts = Trollscience in dezen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka is Ts. Zou loka jou doen?
Jij niet dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ga wel een liedje aanvragen. Hihi.
[..]
Waarom centraal? Daar woont iedereen al.
[..]
Daarom woon ik het bijna het meest zuidelijkste dan wie dan ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
liefst iets in de dierverzorging, maar ik neem vrijwel alles aan (geen lopende band werk trouwens, want ik heb geen zit in m'n derriere)quote:
juist daarom, al m'n vrienden enzo wonen godse ver weg O.oquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eensch.quote:
Boeie, als je toch reiskostenvergoeding krijg maakt dat niks uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maaarrrr toch zou het wel enigszins tegelijk moeten dan snarf.. ik bedoel: straks heb ik een baan ergens in het midden.. en dan moet ik fucking ver reizen elke dag, da's ook niet ideaal
Ow, Trollie.quote:
Nee.quote:
Hel?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Daarom woon ik het bijna het meest zuidelijkste dan wie dan ookMaar dat meer om jullie te ontlopen ofcourse!
dat heb ik waarschijnlijk niet, ik zou gillend gek wordenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef palawan het volgende:
[..]
Boeie, als je toch reiskostenvergoeding krijg maakt dat niks uit.
Heb ik ook wel gedaan, een maand lang elke dag 4,5 uur in de trein zitten.... Je moet er wel wat voor over hebben he
Het is nu echt lastig om werk te vindenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
liefst iets in de dierverzorging, maar ik neem vrijwel alles aan (geen lopende band werk trouwens, want ik heb geen zit in m'n derriere)
Dierverzorging lieverd daar is bijna niks in te vindenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
liefst iets in de dierverzorging, maar ik neem vrijwel alles aan (geen lopende band werk trouwens, want ik heb geen zit in m'n derriere)
[..]
juist daarom, al m'n vrienden enzo wonen godse ver weg O.o
Ik wacht welquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Een tegelijk he, meer past niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |