Mag ik vragen wat een metroseksuele swiffer is?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
iedereen die knap is out of my league kaneel
en king, dunno, ik hossel niet.. iig niet bewust, soms gaat t vanzelf ofzo, soms gebeurd er niks
Ik probeerde haar subtiel te hosselen, iets te subtiel want ze had het niet door.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooohw mag ik t verhaal weten... pleaseee
je vind jezelf niet mooi..?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en king, dunno, ik hossel niet.. iig niet bewust, soms gaat t vanzelf ofzo, soms gebeurd er niks
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde haar subtiel te hosselen, iets te subtiel want ze had het niet door.![]()
Toen kwam Newb, de rest is geschiedenis.
dat mag, maar eigenlijk weet ik het zelf niet eensquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat een metroseksuele swiffer is?
Jij komt te weinig in de Bijlmer, genoeg vrijgezelle negers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:57 schreef Chamastya het volgende:
Ik hab nog nooit gehoord van een neger die geen vriendin had tot ik op FOK! Heloef leerde kennen en dat was fantastisch
Ik voel je broeder.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen gewoon niet.
En de directe aanpak werkt ook voor geen meter he.
Niet zeuren, zeurpiet.quote:
Slecht zelfbeeld much?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ach jawel, ik vind dat ik er best mag zijn, maar het zal wel onzekerheid zijn ofzoquote:
ghehe, misschien moet je meer onderzoek doen... gewoon aan nog 19 mensen direct zeggen dat je ze leuk vind... dan kun je statistieken maken enzo =p 1 poppetjes = 5%quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde haar subtiel te hosselen, iets te subtiel want ze had het niet door.![]()
Toen kwam Newb, de rest is geschiedenis.
De volgende die ik probeerde te versieren daar zei ik gewoon doodleuk tegen dat ik haar leuk vond.![]()
Ook geen succes, dus ik snap het niet meer.
nja, zie mijn reactie naar snarfquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel je broeder.
[..]
Niet zeuren, zeurpiet.
[..]
Slecht zelfbeeld much?![]()
Toen je in de tc zat, gleed iedereen uit zijn stoel.
joyquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:59 schreef Joysa het volgende:
ik denk ik ga even mee praten maar jezus wat gaat het hard
Hier in de buurt wonen geen negers hoe het komt weet ik niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij komt te weinig in de Bijlmer, genoeg vrijgezelle negers.
Omdat je zelden op TC komt, natuurlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Ze zat in TC?
Waarom mis ik toch ook alles?
Omdat jij 3x per maand in tc bent en dan nooit wat zegt?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Ze zat in TC?
Vertel dat verhaal nog eens een keer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
De volgende die ik probeerde te versieren daar zei ik gewoon doodleuk tegen dat ik haar leuk vond.![]()
meerdere keren zelfsquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Ze zat in TC?
heb m gezien... moet wel snel lezen om bij te houden hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, zie mijn reactie naar snarf
[..]
joy
dat vond ik dus ook al
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je zelden op TC komt, natuurlijk.
Ja okee, maar dat gaat echt enorm snel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omdat jij 3x per maand in tc bent en dan nooit wat zegt?
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja okee, maar dat gaat echt enorm snel.
Ik hou het in de gaten voortaan.quote:
wsl, moet wel zeggen dat ie de laatste paar weken ietwat omhoog schiet.. somehow krijg ik m.i toch best veel aandachtquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb m gezien... moet wel snel lezen om bij te houden hoor
denk dat zekerheid vanzelf komt als je beetje ge-ego-boost bent/wordt?
Nou nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vertel dat verhaal nog eens een keer.
Waarom zou je de chat lezen, wanneer je naar de cams kunt kijken terwijl je je aftrekt?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja okee, maar dat gaat echt enorm snel.
kom miss zo nog wel, als er wat te doen is iigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |