Ik heb medelijden met je. Eerst Ajax en nu ook nog eens DWDD. Vergane glorie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Begint langzamerhand normaal te worden
Vond het vroeger leuker.
Ik vind het ook slecht dat als de onderwerpen ruk zijn dat DWDD ook echt van en triest niveau is. Een goede host weet van elke show en topshow te maken.quote:
De Gelukkige Huisvrouw.quote:
quote:
Dan kan je nog wel een tv hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef alors het volgende:
'sittin by the television..' hij was toch dakloos??
Dat hoeft elkaar niet te bijten natuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef alors het volgende:
in een steegje kan je ook een televisie zetten hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef alors het volgende:
geluk maken doe je zelfquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vermaak me nog steeds prima met DWDD, hoor.
Natuurlijk mopperen en zeiken en klagen we graag, maar dat doen we nou eenmaal.
Als je lachebekjes wilt, moet je naar België verhuizen.
quote:
Jaja, slingers moet je zelf ophangen, alles.quote:
Zo lachen wij jou ook uit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:15 schreef tong80 het volgende:
Te triest dat Yvonne Jaspers er zit te lachen voor deze oude helden.
dan ga je op Fok postenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jaja, slingers moet je zelf ophangen, alles.
En als die slingers nu uitverkocht zijn he? En dan?
quote:
Ik kan me ook niet snel ergeren hoor gelukkig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Hij woont in de doos waar de televisie in zat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef alors het volgende:
Waarom kijken jullie niet gewoon rtl boulevardquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Je ma heeft de CD gejat. Familietrekje kennelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ga je toch lekker Spice Girls luisteren
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij woont in de doos waar de televisie in zat.
omdat Albert V.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Waarom kijken jullie niet gewoon rtl boulevard
Ga je stofzuigen voor me?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik wil je leven wel wat kleur geven?
Zou ie inmiddels zelf al weten waar hij al die jaren was?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer dat Dicky Curtis er niet bij is.
nergens kan je zo goed in de goot wonen als in amerika, dus ja dat lukt je hier gewoon nietquote:
........................ Not sure if seriousquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nergens kan je zo goed in de goot wonen als in amerika, dus ja dat lukt je hier gewoon niet
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij woont in de doos waar de televisie in zat.
Buddy Hollyquote:
Sowieso mensen die lachen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef Eenskijken het volgende:
mensen die lachen tijdens een liedje moeten weaug.
Klopt. Maar ja dat is niet iedereen gegeven he.quote:
Net op tijd ge-edit.quote:
Deed ik vroegâh ook wel, maar ik ken de meeste 'artiesten' niet meer, vaak van die kneuzen uit GTST en zo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Waarom kijken jullie niet gewoon rtl boulevard
Ik weet niet eens of die nog leeft. Heb 'm al een hele tijd niet meer gezien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ie inmiddels zelf al weten waar hij al die jaren was?
quote:
Nee.quote:
Ja als je niet eens wilt stofzuigen...quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je hebt het verlangen om je hele leven ongelukkig te blijven zie ik zo?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:20 schreef Elusive het volgende:
netjes Yvon, 2 vragen gesteld, volgende keer 1 ok?
Ik kan wel een boel andere dingen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja als je niet eens wilt stofzuigen...
First Blood! Mánnenfilm bij uitstek.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Hebben we nog een kijkadvies ?
En nee... geen gelukkige huisvrouw, da's een wijvenfilm.
Is 't zó erg ja?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja als je niet eens wilt stofzuigen...
Rambo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Hebben we nog een kijkadvies ?
En nee... geen gelukkige huisvrouw, da's een wijvenfilm.
http://www.volkskrant.nl/(...)ld-Draait-Door.dhtmlquote:De Wereld Draait Door (DWDD) is een mannenprogramma. Van alle gasten aan tafel bij DWDD is 77 procent man. In meer dan 20 procent van de DWDD-uitzendingen zit geen vrouw aan tafel. Niet één. In eenderde van de uitzendingen is er slechts één vrouw te gast.
[..]
Niet zo leuk
Wynia geeft een verklaring voor de ondervertegenwoordiging van vrouwen in DWDD: 'Vrouwen zijn niet zo leuk op televisie. Minder bravoure, bescheidener.' Eerlijk gezegd: het is wel herkenbaar. Vrouwen komen vaak slecht uit de verf in het programma en soms is hun bijdrage in de talkshow ronduit pijnlijk. Maar er zijn twee punten zorgelijk aan de conclusie van de eindredacteur: ten eerste dat de redactie zich zo makkelijk neerlegt bij het feit dat vrouwen nu eenmaal 'niet zo leuk zijn op tv'. En ten tweede dat kennelijk alleen het type mens 'onbescheiden en met bravoure' geschikt is voor DWDD. De redactie ontslaat zichzelf, op basis van twee zelfgekozen criteria, van verplichtingen die het programma wel degelijk heeft naar de samenleving.
[..]
Uhh ja, wat moet je anders dan, dan je er bij neerleggen? Vrouwen zijn ook gewoon minder leuk in dit soort programma's, net zoals vrouwen minder leuk zijn als cabaretier. Er zijn een paar leuke en die moet je uitnodigen. De rest moet je thuis laten.quote:Maar er zijn twee punten zorgelijk aan de conclusie van de eindredacteur: ten eerste dat de redactie zich zo makkelijk neerlegt bij het feit dat vrouwen nu eenmaal 'niet zo leuk zijn op tv'.
Och och och, Volkskrant weer hoor.... Houd toch op met die verplichtingen naar de samenleving, DWDD is entertainment, bevolkt door mensen die vlot en makkelijk kunnen praten. Zodat je vlotte en niet al te diepgaande gesprekken met ze kan hebben. Dat kan je best veranderen, maar dan kijken er 150.000 mensen naar.quote:En ten tweede dat kennelijk alleen het type mens 'onbescheiden en met bravoure' geschikt is voor DWDD. De redactie ontslaat zichzelf, op basis van twee zelfgekozen criteria, van verplichtingen die het programma wel degelijk heeft naar de samenleving.
Raar, Yvon en Aaf staan altijd garant voor succes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ld-Draait-Door.dhtml
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:14 schreef padlarf het volgende:
Ik vind Halina altijd wel leuk aan tafel
Ik heb onlangs geprobeerd er weer dagelijks naar te kijken, maar zie dan liever onverhuld vermaak en geen quasi-nieuwswaardig materiaal.quote:
quote:Ronald Plasterk vertelt over zijn campagne voor het leiderschap van de Partij van de Arbeid. Sinds 7 maart kunnen leden van de partij een week lang hun stem uitbrengen.
Muziek is er van violiste Liza Ferschtman en haar vader, cellist Dmitri Ferschtman
Zit Alexander Klopping al aan de anti-depressiva?quote:'iPad 3 trager en vaak slechter'
De woensdag geïntroduceerde iPad 3 van Apple voelt trager aan dan zijn voorganger. Dit zegt Tweakers.net in een review over de tablet. Apple beweerde eerder het tegenovergestelde. De tablet juist een stuk sneller moeten werken dankzij een nieuwe zogeheten 'quad core grafische processor'.
Dat laatste valt dus tegen, zegt Tweakers.net: "Jammer genoeg voelt hij niet sneller aan in gebruik en is er zelfs vertraging merkbaar in sommige delen van de interface." Alleen de betere camera en het hogere resolutie-scherm zijn noemenswaardige pluspunten van de iPad 3.
Veel andere dingen vallen dan ook tegen: "Maar in sommige andere opzichten ga je er ten opzichte van de iPad 2 eigenlijk een beetje op achteruit. En dat is iets dat we niet gewend zijn van Apple, die producten elk jaar op sommige punten gelijk laat en op andere punten verbetert, maar er altijd voor zorgt dat het op geen enkel punt minder goed is dan de voorganger."
"Dat de nieuwe iPad dikker, zwaarder en wellicht minder vloeiend blijkt te zijn dan de voorganger, zal iets zijn waar veel mensen niet op gerekend zullen hebben", besluit de technologiesite.
Ik zie inderdaad dat de iPad 2 van fucking mei 2011 is. Je gaat toch ook niet elke 10 maanden een nieuwe Xbox uitbrengenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja wat wil je met een hogere resolutie, en de snelheid waarmee apple 'nieuwe' ipads uitbrengt. Er is nog geen nieuwe generatie processors maar wel een nieuwe ipad met meer resolutie dan is het duidelijk dat je moet inleveren op snelheid.
quote:Eindhovenaar richt website op voor leuke De Wereld Draait Door-meisjes
EINDHOVEN - De vaste kijkers van De Wereld Draait Door zal vast wel eens zijn opgevallen dat er bijna altijd leuke meisjes achter presentator Matthijs van Nieuwkerk zitten. Teun Vinken uit Eindhoven viel dit ook op en besloot er wat mee te doen. Hij heeft met een paar vrienden een website opgericht waarop je kunt aangeven wat het leukste DWDD-meisje van de dag is.
Op HetmeisjeachterMatthijs.nl zijn elke dag nieuwe meisjes te vinden die strategisch achter Matthijs zijn geplaatst. Van iedere uitzending is een afbeelding te vinden waarop je kunt aangeven wie je favoriete meisje is.
Het idee
"Tijdens een feestje is het idee voor de website ontstaan. Met een paar jongens waren we aan het klagen dat als je een leuk meisje ziet zitten je tijdens de uitzending ze meestal maar even goed in beeld is en daarna niet meer. En dat terwijl je soms nog wel even een extra kijkje mee nemen. Voor we het wisten waren we al begonnen aan de site."
'DWDD-dienst'
De eerste opzet van de website was zo gemaakt, maar daarna volgde het echte werk. Vinken studeert aan de TU/e in Eindhoven en wist een bevriende websitebouwer te strikken. "Er gingen wel heel wat avondjes werk in zitten voordat de site goed werkte." Belangrijk is dat de site na iedere uitzending van De Wereld Draait Door wordt ververst. "Hier hebben we een heel schema voor waarbij we allemaal een paar dagen voor onze rekening nemen."
Geen hoop op nieuwe liefde
Hoewel het in de eerste instantie wel de bedoeling was om erachter te komen wie die leuke DWDD-meisjes eigenlijk zijn, is dat niet meer de bedoeling van de site. "Het moet vooral simpel blijven, we zijn geen datingsite." Er zijn nog maar weinig meisjes geïdentificeerd. "We hebben wel enkele leuke reacties via Facebook gekregen zoals een meisje dat zich afvroeg of ze al geplaatst was."
Vinken en zijn vrienden zijn druk bezig met het toevoegen van nieuwe onderdelen aan de site. Zo zijn ze bezig met een top 10 van de leukste meisjes en een nieuwe rubiek met de winnnaar van de dag. Wellicht dat er aan het einde van het jaar het DWDD-meisje van 2012 kan worden gekozen. "Zelf maken we geen reclame voor de site, het moet ook niet al te serieus worden."
Ik wist niet eens dat, dat kon. Lijkt me ook niet handig, met dat lompe ding een foto maken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:08 schreef Modus het volgende:
Maken mensen überhaupt foto's met een iPad?.
Ik heb het omgekeerde: ik vind hem als acteur niet leuk, maar als stand-up wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:32 schreef Baszh het volgende:
Als standup comedian vind ik Williams helemaal niets
De opvolger van mathijs, word gefluisterd in de wandelgangen..... LORD HELP US!!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:32 schreef UncleDolan het volgende:
God, Claudia is ook weer van de partij
Oh, ik dacht juist Menno.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:34 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
De opvolger van mathijs, word gefluisterd in de wandelgangen..... LORD HELP US!!!!!
Dramatisch.quote:
Heel goed. Leuk dat je de grap nog eens uitlegt.quote:
En wat keek hij lief naar haar.quote:
Ze was de voorganger van Matthijsquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:34 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
De opvolger van mathijs, word gefluisterd in de wandelgangen..... LORD HELP US!!!!!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef Ringo het volgende:
Kap nou eens met dat linkse gehinnik over die hoofdwoudloperverkiezing..
valt wel mee tochquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef Ringo het volgende:
Kap nou eens met dat linkse gehinnik over die hoofdwoudloperverkiezing..
Hij doet ook alsof alleen samsom en plasterk kans makenquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef giessss het volgende:
Nou het is wel duidelijk wie Matthijs prefereert. Milde aanpak vergeleken bij van Dam.
Maar waarom hebben wij daar haar dan? Dat heeft toch een functie?quote:
Net zoals ons staartbeentje zekerquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar waarom hebben wij daar haar dan? Dat heeft toch een functie?
hihi jij zei komt inquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Komt een man bij de kapper... het is net het begin van een mop.
Je komt in de kapper![]()
Felix was dr nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zucht, Alexander Klöpping EN Claudia de Breij. Willen die mensen ECHT dat ik er een einde aan maak ofzo?
Ooit gehoord van rudimentaire lichaamsdelen? Niet alles hoeft (meer) een functie te hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar waarom hebben wij daar haar dan? Dat heeft toch een functie?
Aanstellerquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:53 schreef HalvinCarris het volgende:
En op dezelfde dag dat de KONY campagne viral gaat, grappen maken over kinderarbeid. Grote faal.
Held.quote:
Kony-watte?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:53 schreef HalvinCarris het volgende:
En dat kost ¤1,50?En op dezelfde dag dat de KONY campagne viral gaat, grappen maken over kinderarbeid
. Grote faal.
Het slaat inderdaad allemaal een beetje door tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:55 schreef Modus het volgende:
Ik ga een app maken dat je als je ligt te douwen in de slaapkamer en je iPad in de woonkamer en je wil op dat moment NET ff je FB profielfoto vervangen (kan gebeuren he!) dat je kan synchroniseren met je wekkerradio en dan bluetooth je via twitter kan inloggen om je profielfotostatusupdate te kunnen melden..
Lekker veel couscous..quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:55 schreef wdn het volgende:
Dit is dan weer wel een goed idee
Alleen de buurt hier is nou niet echt je van het.
Je bent homo?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:57 schreef claus_johann het volgende:
Ik wil helemaal niet weten of ik harder kan slaan dan mijn maten
Omdat je een slappeling bentquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:57 schreef claus_johann het volgende:
Ik wil helemaal niet weten of ik harder kan slaan dan mijn maten
Lang leve de nazi's dan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:02 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Klopt competitie is voor nazi's
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef claus_johann het volgende:
Spelen met je vader, dat is een droom of .... incest
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef claus_johann het volgende:
Spelen met je vader, dat is een droom of .... incest
ik hou van humor, maar ik ben geen ouwe snoeperdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je houdt wel van dat soort opmerkingen he, ouwe snoepert.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:05 schreef -Willempie- het volgende:
Dit vind ik dus beter dan die meuk van de afgelopen dagen.
Wut, juist ontspannendquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:05 schreef alors het volgende:
Ik word zenuwachtig van klassieke muziek, maar dit vind ik voor een keer best aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |