quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:32 schreef -Willempie- het volgende:
Witte sokken, heb ik nu ook aan in mijn instappers
Ziet er eigenlijk niet uit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Zucht... Yvon met sjaaltje en zogenaamd sexy afhangend truitje.
Hij is wel erg rechtserig, maar de naam is ok, inderdaad.quote:
Dat inderdaad, ik zie nooit heel veel verschil tussen die gasten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, het blijft toch kiezen tussen rechts, erg rechts, heel rechts en ook rechts. Who cares?
En alle foetussen opgraven en operatief terugplaatsen in de afvallige baarmoeders.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Elusive het volgende:
Santorum wil wel een basis bouwen op de fucking maan! alleen daarom hoop ik stiekem dat hij president wordt
Sturen we ALLE Amerikanen naar de maanquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Elusive het volgende:
Santorum wil wel een basis bouwen op de fucking maan! alleen daarom hoop ik stiekem dat hij president wordt
Oef dat is er zeker wel hoor!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat inderdaad, ik zie nooit heel veel verschil tussen die gasten.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Sturen we ALLE Amerikanen naar de maan
Dat was Gingrich.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Elusive het volgende:
ja dat zei hij. Ik denk eerder dat het andersomquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:39 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Zei Twan nou dat Iran op 't punt stond om allerlei rare dingen met Israël te doen ?!?
Ik bedoel... hoe twisted kun je met informatie omgaan...
Maar wat hier rechts is, is daar superlinks, maar zo goed volg ik het nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oef dat is er zeker wel hoor!Zo eng als Santorum krijg je ze niet...
Ik vind Palin ook wel eng hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oef dat is er zeker wel hoor!Zo eng als Santorum krijg je ze niet...
ik dacht al, waarom is komt zij mij zo bekend voor!quote:
Die heeft vandaag gezegd dat ze misschien ook weer gaat meedoen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom halen ze Palin erbij? Om ff te lachen of zo?
Ah, gemist. Ik hoop dat ze volledig en nu een keer definitief afgaat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft vandaag gezegd dat ze misschien ook weer gaat meedoen.
Ik weet niet hoe serieus het is, maar dat weet je nooit bij haar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah, gemist. Ik hoop dat ze volledig en nu een keer definitief afgaat.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Ik dacht even ze gaan het over iets leuks hebben The Voice, maar helaas
Vertelquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:43 schreef HenkieVdV het volgende:
Obama gister over Iran en die andere kwesties (Assad enzo) was echt geniaal.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:43 schreef Elusive het volgende:
In de amerikaanse DWDD hebben ze het nu vast over cohen
quote:
quote:
Nou heeft iedereen het steeds over die Joden, maar de Duitsers waren ook geen lieverdjes, hoor.quote:
In tegenstelling tot de republikeinse kandidaten gewoon rustig, geen domme oorlogen beginnen etc. Gewoon sancties blijven opleggen en pas actie ondernemen als het echt niet anders kan en redelijk veilig is. En dat de republikeinen die zo'n grote bek hebben over binnenvallen dan ook mogen uitleggen waarom er weer tienduizenden doden vallen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:44 schreef hexje het volgende:
Goede opmerking van Matthijs. Je bent er nog.
DWDD zelfquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Van welk programma was die pownewspersiflage?
vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Van welk programma was die pownewspersiflage?
Dit is de ouwe bril van Freek.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
Waar is de brillenmeter? Of hoe heette dat ding?
Idd.quote:
Nu al 10x zo leuk als Melkert.quote:
Iemand die zijn mobieltje niet uit zetquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:50 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Wat zit daar op de achtergrond ?!?
De nieuwe leider van de Satu Daraquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:50 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Die met dat mutsje is denk ik deze:quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:50 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
zo zwaar zijn ze niet hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:50 schreef padlarf het volgende:
Och nee, niet weer die Holocaustkinderen. Geen zijn in zo'n zwaar onderwerp nu hoor.
Ja ik ben me bewust van hoe oppervlakkig en dom dat klinkt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:53 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ waaromniet1988
tussen image tags [img ] en [/img ]
Dit kost kijkers. Zap.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, hij zal wel nuttig bezig zijn en zo. En opdat we niet vergeten blablabla.
Wie nog wel in 2012?quote:
Niemand want er zijn nog geen verkiezingen geweest dit jaarquote:
Ja, wellicht voor de simpele zielen voortaan dit soort onderwerpen schrappen waardoor we weer verder kunnen met boer zoekt vrouw en allerlei andere achterlijke onderwerpen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, hij zal wel nuttig bezig zijn en zo. En opdat we niet vergeten blablabla.
Is het niet met voetballen, dan verpesten ze de sfeer wel met een oorlog.quote:
Treurig figuurquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
Deze man is sowieso een collaborateur dat hij nu nog leeft.
Hij heeft zijn vriend Hans verlinkt
Sorry, ik heb net gegeten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, wellicht voor de simpele zielen voortaan dit soort onderwerpen schrappen waardoor we weer verder kunnen met boer zoekt vrouw en allerlei andere achterlijke onderwerpen.
Dat wel ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Elusive het volgende:
Ik vind hem iig grappiger dan pieter derks
[ afbeelding ]
Waar kunnen wij die bereiken?!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef waaromniet1988 het volgende:
Yvon gaat zometeen vragen of er ook Joodse boeren waren
Aushwitzquote:
En Klaagbaak is ook een deur verder.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef AryaMehr het volgende:
Ik was even vergeten dat het topic vol zit met Boulevard idioten en Apple adepten.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Harry wordt een beetje seniel...
Dat meen je niet? Voortaan kan je dus daar je verhaal houden als je het weer eens niet interessant vindt, simpele ziel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En Klaagbaak is ook een deur verder.
Ja. of Sting echt zo knap is in het echtquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeft Yvon maar 1 vraag gesteld vandaag?
1 teveelquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeft Yvon maar 1 vraag gesteld vandaag?
Niet eens ontopic dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. of Sting echt zo knap is in het echt
al valt ze nu dood neer, who gives a fuckquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik maak me zorgen over Yvonne.
Oh ben je er zo een, ik weet genoeg.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef AryaMehr het volgende:
Dat meen je niet? Voortaan kan je dus daar je verhaal houden als je het weer eens niet interessant vindt, simpele ziel.
Zo zeg, Freud is het niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh ben je er zo een, ik weet genoeg.
quote:
ding ding BINGO!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Elusive het volgende:
ik gok iets alternatiefs en onverstaanbaar
Je bent warm.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Elusive het volgende:
close enoughquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Elusive het volgende:
quote:
Het zingt wel als een wijf.quote:
wat nu gaat komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef alors het volgende:
Wat willen jullie dan Skrillex ofzo
Ik vond het wel mooi
Brownie Dutchquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef alors het volgende:
Ik vond het wel mooi
Cake en koffie zijn al geregeld?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef marcodej het volgende:
In potentie de muziek die ik leuk vind, jammer dat Janssen uit vorm is.
Zulke muziek moet je eigenlijk in een klein zaaltje horen, werkt niet echt bij DWDD.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef marcodej het volgende:
In potentie de muziek die ik leuk vind, jammer dat Janssen uit vorm is.
Vraag ik me eigenlijk ook altijd af, al dat gezeik maar wat wil je dam???quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef alors het volgende:
Ik vond het wel mooi
Ja en in zijn geheel, net als Case Mayfield laatst. The Title is echt prachtig, maar het komt niet over als het in een minuut moet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zulke muziek moet je eigenlijk in een klein zaaltje horen, werkt niet echt bij DWDD.
Verstaanbare muziek die fatsoenlijk versterkt is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vraag ik me eigenlijk ook altijd af, al dat gezeik maar wat wil je dam???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |