quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:32 schreef -Willempie- het volgende:
Witte sokken, heb ik nu ook aan in mijn instappers
Ziet er eigenlijk niet uit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Zucht... Yvon met sjaaltje en zogenaamd sexy afhangend truitje.
Hij is wel erg rechtserig, maar de naam is ok, inderdaad.quote:
Dat inderdaad, ik zie nooit heel veel verschil tussen die gasten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, het blijft toch kiezen tussen rechts, erg rechts, heel rechts en ook rechts. Who cares?
En alle foetussen opgraven en operatief terugplaatsen in de afvallige baarmoeders.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Elusive het volgende:
Santorum wil wel een basis bouwen op de fucking maan! alleen daarom hoop ik stiekem dat hij president wordt
Sturen we ALLE Amerikanen naar de maanquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Elusive het volgende:
Santorum wil wel een basis bouwen op de fucking maan! alleen daarom hoop ik stiekem dat hij president wordt
Oef dat is er zeker wel hoor!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat inderdaad, ik zie nooit heel veel verschil tussen die gasten.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Sturen we ALLE Amerikanen naar de maan
Dat was Gingrich.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:38 schreef Elusive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |