Een koreaan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[..]
Yvon![]()
Kim Janssenwie noemt zijn zoon nou Kim
![]()
Hij is ook van The Black Atlantic, mocht iemand dat wel kennen. En ik heb altijd geleerd dat Kim een onzijdige naam isquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:57 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Hij ziet er niet echt Koreaans uit, vind ik dan.
[ afbeelding ]
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)BUM_KIM-JANSSEN.htmlquote:Mijn ouders werkten in mijn jeugd in Azië en ik zat in die jaren op de Britisch School in Kathmandu in Nepal. Ik zocht een achtergrond waarop ik de kerkliederen, koren en klassieke muziek, die op deze plaat terugkomen, kon projecteren. Mijn ervaringen van de Britse kostschool in Azië leende zich daar uitstekend voor. Het album vertelt over een wereld van Britten en Couperin, van treinen, silver birch bomen, valleien, kachels, tapijten, donkere bossen, het strand in het westen en de bergen in het noorden. Een wereld van ambitie, eenzaamheid, disconnectie, verlangen en vriendschap."
Yvon, Gielquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[..]
Yvon![]()
Kim Janssenwie noemt zijn zoon nou Kim
![]()
Hij is volgens mij hoogzwanger van hun liefdesbaby.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:53 schreef Cynix ® het volgende:
Matige onderwerpen, maar gelukkig heb ik, net als jullie, niks nuttigers te doen en kijken we dus weer gewoon.
Tot straks!
Doe eens niet zo zuur, is toch best grappig. Er komen vaak zat belegener momenten bij de tvddquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
Ivan Heylen is toch die van: "Hey, schon wijveken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |