Het zou niet netjes zijn als ze het zouden uitspugenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je weet gewoon dat ze hmmhmhmhm gaan doen.
Jammer dat Julius er niet bij is, die is daar dol op.quote:
1 topic omlaag in de Topchef reeksquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Waar is dat gifje van die dikke dan?
GEEF ME SAUS!
Maar hij moet wel eerlijk zijn, nu weten de kijkers thuis nog niet of het echt lekker isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zou niet netjes zijn als ze het zouden uitspugen
twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 20:19:10Eten op tv en praten over eten op tv is zooooooo godvergeten saai #dunnespriet #geenrechtvanspreken reageer retweet
Je hebt toevallig wel al twee posts achter elkaar kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat gaan jullie snel met topic's van DWDD!
Als DWDD begint zit ik niet achter de pc of laptopquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:37 schreef Tem het volgende:
Je hebt toevallig wel al twee posts achter elkaar kunnen plaatsen.
Amateurquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Als DWDD begint zit ik niet achter de pc of laptop
Telefoon?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet zeuren eendjequote:Op woensdag 7 maart 2012 03:43 schreef rubbereend het volgende:
Aha het Funda topic nu in DWDD maar dan met mindere voorbeelden
Dan sta je achter het aanrecht?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
quote:
Yvonquote:Vanavond in De Wereld Draait Door:
- Journalist, presentator en voormalig correspondent in de Verenigde Staten Twan Huys komt praten over Super Tuesday. Op deze dag zijn er in tien staten tegelijk voorverkiezingen voor het Amerikaanse presidentschap.
- Giel Beelen is na zijn succesvolle zoektocht naar de Nederlandse Birdy nu weer op zoek. Hij probeert de 'Grijze Dakduif' van Nederland te vinden en dat ben je niet zomaar. Een Grijze Dakduif is een bejaarde (blues)rock zanger of zangeres die nog steeds een en al Rock 'n Roll is. Vanavond in de studio rockende 65+'ers die kansmaken om dé 'Grijze Dakduif' te worden. Een voor een laten ze hun rock 'n roll sound horen.
- Muziek is er van singer/songwriter Kim Janssen. Op 9 maart verschijnt zijn nieuwe soloalbum Ancient Crime.
- Tafeldame is Yvon Jaspers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |