Nare man, ook niet aardig voor bejaarden schat ik zo in.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, die was 1 seizoen origineel met z'n "Ik mis een zoetje". Daarna zat-ie klem in clichés.
Het is toch niet hun geldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef Elusive het volgende:
scumbag NOS, koopt championsleague TV rechten a 200miljoen, zenden ze het niet uit...
volgende weekquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef Elusive het volgende:
scumbag NOS, koopt championsleague TV rechten a 200miljoen, zenden ze het niet uit...
ja behoorlijke fail idd om de beslissende returns niet uit te zendenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef Elusive het volgende:
Ze hebben voor vanavond niet de rechten...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef Elusive het volgende:
Jaaa! Daar mag je me voor wakker maken!quote:
Oudere mensen eten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jaaa! Daar mag je me voor wakker maken!
Volgend jaar probleem voorbij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben voor vanavond niet de rechten...
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:16 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
soort van braadstomen
[ afbeelding ]
En hij zei: "Kip en vrouwen eet je met de handen", volgens mij heeft hij niet door dat MM een homo is.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
En hij zei: "Kip en vrouwen eet je met de handen", volgens mij heeft hij niet door dat MM een homo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |