Geweldig die barbie gister xD Zag het net op DWDD en moest weer lachen. Hoe dom kun je zijnquote:
Ja, best wel. Best geweldadig voor een Disney film.quote:
Whahahaquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef Pumatje het volgende:
Ik heb wat vrienden in het buitenland, liet ze het zien.
Ze begrepen niet waarom het ondertiteld werd, toen ik vertelde dat ze "nederlands" spraken.
![]()
Ze begrepen niet wat dit op tv deed, want het enige wat het meisje deed was kotsen en een onverstaanbaar gebral naar buiten brengen met die gozer die leek te wonen in een verkeerde hoek van een Ikea
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Best geweldadig voor een Disney film.
Zelfs brandmerken en een onthoofding.quote:
quote:
Net een week open, SEO totaal niet op orde, dus we mogen eigenlijk niet klagen. je kunt alles SEO 100% op orde hebben, maar niks gaat boven het fysiek promotenquote:
Je wilt het niet zien denk ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:45 schreef EllaN het volgende:
Linkje van Barbie? Ik heb iets gemist denk ik.
Barbie gaat trouwen met haar Michael!!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:45 schreef EllaN het volgende:
Linkje van Barbie? Ik heb iets gemist denk ik.
adwords.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net een week open, SEO totaal niet op orde, dus we mogen eigenlijk niet klagen. je kunt alles SEO 100% op orde hebben, maar niks gaat boven het fysiek promoten
Daarom ook dat we snel flyers en meer visite kaartjes laten drukken. Ze gaan snel. Webshop beginnen kost geduld voordat klanten komen. Dat doe je niet in 1 week, laat staan enkele maanden. Dat kost tijd.
Hebben we alquote:
Veel goedkope woorden of weinig durenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hebben we al
Prijs per klik ook wat omhoog gedaan.
Naast Irn Bru en tango, ook enkele pies, en HP Woodsmoke Honey Sauce. Gratis (ivm bestelling boven ¤ 25,00) cookiesquote:
Is wel gestegen, maar niet dramatisch hoog.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:56 schreef Esses het volgende:
Valt op zich nog mee. Maar wel boel weergaven enz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Onze nieuwe headerAbFab...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik, vond dat helemaal niks. Heb ik twee keer een aflevering van gezien, de eerste en de laatste keer.quote:
Darling!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik, vond dat helemaal niks. Heb ik twee keer een aflevering van gezien, de eerste en de laatste keer.
Zoals ik bv Big bang Theory echt helemaal niks vindquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik, vond dat helemaal niks. Heb ik twee keer een aflevering van gezien, de eerste en de laatste keer.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:18 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
The Young ones en Bottom waren meer mijn ding.
Yup, heb ik hier ook op DVD liggen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]heb je de live shows van Bottom gezien?
Alle 5 zijn ze gewoon briljant.quote:
Ja kappen nou... dan zijn ze niet live!quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja kappen nou... dan zijn ze niet live!
Nee, was ook ruim voor jouw tijd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja kappen nou... dan zijn ze niet live!
Dus ze zijn zelfs dood?quote:
Was voor mijn tijd eh.quote:
Nog niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zonder op de PC. Maar maakt niet uit, vroeg me af of iemand het al speelde hier?
Daarom zeg ik het ook. Ik ben integer. Ik zal niet software downloaden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klopt ook, iedereen moet nog wachten.
Is dat dit geneuzel? Invisible Children - KONY 2012quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:54 schreef Nibb-it het volgende:
M'n hele facebook volgespammed met eoa zielige kindjes-charity, ga je wat verder kijken naar waar het geld naartoe gaat... niet naar de kindjes![]()
Yepquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is dat dit geneuzel? Invisible Children - KONY 2012
Ik ook niet en dat had ik graag zo willen houden. Maar ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:27 schreef Nibb-it het volgende:
Niemand in dat topic had ws voor gisteren van die knakker gehoord, maar ja
ik zag hem al staan maar nog zonder crack, ik wacht nog wel ff...quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand al Mass Effect 3 aan 't spelen?
Same, maar ga wel ff kijken hoor. misschien mee doen. Is in amsterdam op CS dus kan gelijk doorgaan met stappenquote:
alweer?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:42 schreef Cobra4 het volgende:
Op Discovery zijn ze in Sons of Guns een MAG aan het verkloten.
Hij had eergisteren al een crackquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
ik zag hem al staan maar nog zonder crack, ik wacht nog wel ff...
en ik koop ze wel als de triologie uitkomt.
Ik kon het niet meer aanzien. Ik heb een andere zender opgezet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:47 schreef Pumatje het volgende:
wat hebben ze er uiteindelijk mee gedaan? Die boerenkinkels.
zondag dus nog niet, en sindsdien zit ik in een hotel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij had eergisteren al een crack.
Heb je de andere delen wel gespeeld?
Oh ok.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:18 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
zondag dus nog niet, en sindsdien zit ik in een hotel.
Vermeld ven of het een kennis is of nietquote:
Het is een compleet onbekend persoon!quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Vermeld ven of het een kennis is of niet
In dat geval: Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is een compleet onbekend persoon!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is een compleet onbekend persoon!
Balen..quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Oh ja, en mijn baan staat op de tocht![]()
Mag blij zijn nog 2 maanden voor Tante Pos te mogen werken
Harry Potter aan t kijken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:29 schreef Royyy het volgende:
Pfff.. films die eindigen zonder dat je weet hoe het verhaal afloopt...
Hoe noem je twee homo-negers in een slaapzak?quote:
Nemen ze negers aan bij LMB dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe noem je twee homo-negers in een slaapzak?
Die knuffelnegert bv van Rutger (geen stijl)quote:
Komproe?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:24 schreef Lotusss het volgende:
Howard Komproe heeft vandaag uitgeroepen tot nationale Negerdag!
[url]http://frontpage.fok.nl/nieuws/531380]
/1/1/50/negerdag-valt-niet-bij-iedereen-in-smaak.html[/url]
That's him.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Komproe?
Is dat niet die ontzettende mediageile kutkomiek die zijn ziel had verkocht aan de ING en waarvan niemand meer iets hoorde?
Tja. En dat is geloof ik niet de eerste keer bij hem.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef Rave_NL het volgende:
En vervolgens niet eens achter zijn eigen 'grap' durft te staan?
Lasagna uit een Def Struik blik?quote:
Als jij het zegt. Ik zie het verschil niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]![]()
Verse Lasagna van mama Hoogvlieger.
Moe je eens komen proeven.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Ik zie het verschil niet.
Mooie reden om vanavond een biertje open te trekken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:40 schreef Schild het volgende:
Franse Vreemdelingen Legioen bestaat vandaag 181 jaar.
Sodemieter ze eruit zou ik zeggen. Wil Wilders immers ookquote:
Gelukkig heeft hij niks te zeggen over het Legioen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sodemieter ze eruit zou ik zeggen. Wil Wilders immers ook
Gelukkig ook vrij weinig in NLquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij niks te zeggen over het Legioen.
Carpaccio van Black Angus rundquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:23 schreef ErwinRommel het volgende:
En vanavond lekker uit eten in restaurant Merwezicht
Oeh, lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Carpaccio van Black Angus rund
gedroogd Iberisch rund vlees, salade, croutons en salie mayonaise
Schotse ossenhaas
met kruidenkorst en eekhoorntjesbrood saus
Jullie laten je dus verrassen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oeh, lekker
Maar wij hadden al lang geboekt, en ihkv de restaurantdagen. Benieuwd wat ze vanavond gaan serveren.
We hebben géén ideequote:
Als toetje appelmoes met een kers.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We hebben géén idee
Straks gewoon een bord friet met saté
Hebben we gisteren nog gegeten, en als het weer hetw eer toelaat ga ik zelf saté maken naar Indisch recept en op het balkon roosterenquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
En morgen naar de winter Efteling pfffffff
Dat is een "sociaal verplicht" jaarlijkse familie-aangelegenheid van Lotusss haar gehele familie. Wilde morgen gewoon werkenquote:
Met een beetje mazzel schijnt de zon. Kun je mooi bier drinken in een hoek van het park.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
En morgen naar de winter Efteling pfffffff
Dat dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel schijnt de zon. Kun je mooi bier drinken in een hoek van het park.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
Vergeet niet je nieuwe dekbedovertrek te halen.
[ afbeelding ]
Die wil ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Is die er ook in tweepersoons versie of ligt dat te gevoelig na alle gelazer met de katholieke kerk?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan ER je na morgen wel vertellen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Is die er ook in tweepersoons versie of ligt dat te gevoelig na alle gelazer met de katholieke kerk?
Wil jij er ook eentje?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan ER je na morgen wel vertellen.
Heb ik al.quote:
Neem morgen trouwens wel de FAL mee. Kun je op die pokke Laven jagen.quote:
Lange Jan z'n tronie aan gort schieten!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem morgen trouwens wel de FAL mee. Kun je op die pokke Laven jagen.
Honger hebben die oedeem kindjes in Afrika. Gij hebt hooguit trekquote:
De openingen van Holle Bolle Gijs dichtkitten met Pur-schuim.......quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lange Jan z'n tronie aan gort schieten!
Wie weet heb ik ook wel een oedeem,quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Honger hebben die oedeem kindjes in Afrika. Gij hebt hooguit trek
Is dat nou oedeem in je broek... of ben je gewoon blij om me te zien!quote:
Ik denk een oedeem :p``quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is dat nou oedeem in je broek... of ben je gewoon blij om me te zien!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lange Jan z'n tronie aan gort schieten!
Gedraag jullie eens een beetje, het is een familiepark ja?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De openingen van Holle Bolle Gijs dichtkitten met Pur-schuim.......
Die dingen koop je toch voor een prikkie bij tenten als ikea en hema?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:50 schreef Pumatje het volgende:
Heb mijn ebay bestelling binnen.
40 jaar oude soviet posters.
Hingen in klaslokalen aan de muur van infanterie en cavalerie scholen, origineel!
nu wil ik dus poster lijsten kopen, maar wat zijn die dingen duur
iemand een aanrader via inet ?
ervaring meequote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De openingen van Holle Bolle Gijs dichtkitten met Pur-schuim.......
Ik ben bij de expo langsgeweest. En met een glas, normaal formaat stalen lijstquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:55 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die dingen koop je toch voor een prikkie bij tenten als ikea en hema?
Je moet ook niet naar de expo gaan. Dat is vragen om oplichting. Probeer de xenosquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik ben bij de expo langsgeweest. En met een glas, normaal formaat stalen lijst
56 eurie
zullen vast klaar worden gemaakt voor landmacht dagenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:06 schreef hoogvlieger het volgende:
Vandaag de gehele dag op de kazerne in Garderen geweest. Howlie sjit wat staat daar veel gemotoriseerd materieel stil te staan. In A'foort stond trouwens een mij niet bekend soort tank (sowieso antiek) op een dieplader. Misschien museumstuk ofso.
Beetje handig? maak die lijsten zelfquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
56 eurie
Ziggo Alles in 1+ Abbo hier! Dus ook telefonetie, internet en tig kanalen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:07 schreef Pumatje het volgende:
Dank je.. ga eens kijken maandag
Ook net internet met digitale tv besteld ( deed tot die tijd op van de buren)
30 euri de maand van ziggo.
Wat voor abbo's hebben jullie ?
Is 'ie dan netjes op maat of krijg je dan een of ander standaardding? In het laatste geval kan het een stuk goedkoper volgens mij.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
56 eurie
Xenos!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:12 schreef Nobu het volgende:
[..]
Is 'ie dan netjes op maat of krijg je dan een of ander standaardding? In het laatste geval kan het een stuk goedkoper volgens mij.
Zelf maken. Beetje hendige Harry kan dat!quote:
Stond iig vandaag op de centrale parkeerplaats tussen de wapenkamer en de aftankpunten, ter hoogte van de klimtoren ongeveer.quote:
sowieso staat er daar veel materieel omdat er 2 bataljon's logistiek zitten en 2 verbindingenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:06 schreef hoogvlieger het volgende:
Vandaag de gehele dag op de kazerne in Garderen geweest. Howlie sjit wat staat daar veel gemotoriseerd materieel stil te staan. In A'foort stond trouwens een mij niet bekend soort tank (sowieso antiek) op een dieplader. Misschien museumstuk ofso.
quote:
adolf kittyquote:
Lijkt me inderdaad een slimme zet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Orgineel zal ik maar niet plaatsen hier ivm nodige symbolen etc.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:25 schreef Daarnaast het volgende:
Hallo,
Tijdens het fietsen ben ik tegen een auto aangereden. Ik zat niet goed op de weg te letten, en plots raakte ik een geparkeerde auto.
Ik heb bij de auto een briefje achter gelaten met een 'neppe' nummer. Hoe groot is de kans dat die nummer niet nep is maar een bestaande nummer?
Kom je er ook achter.quote:
Alleen jammer dat www.kerktijden.nl dan ewer wel mag.quote:
En de datum en tijd gewoon actueel isquote:Op zondag 11 maart 2012 11:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Alleen jammer dat www.kerktijden.nl dan ewer wel mag.
Betwijfel of daar iemand voor is wezen werkenquote:Op zondag 11 maart 2012 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En de datum en tijd gewoon actueel is
Dan nogquote:Op zondag 11 maart 2012 11:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Betwijfel of daar iemand voor is wezen werken
Ken je iemand van de jongens die betrokken waren bij het ongeluk op Aruba?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:35 schreef Rave_NL het volgende:
Militairen wereldwijd in gevaar door Facebook
Het heeft maar 8 posts geduurd..
Gecondoleerd nog trouwens. Niet leuk om zoiets te lezen over een collega.quote:
Militair dood bij ongeluk op Arubaquote:Op zondag 11 maart 2012 13:09 schreef Pumatje het volgende:
Wat is er precies gebeurd?
Heb denk ik wat gemist.
Goed topicquote:Op zondag 11 maart 2012 12:35 schreef Rave_NL het volgende:
Militairen wereldwijd in gevaar door Facebook
Het heeft maar 8 posts geduurd..
quote:
http://www.twcenter.net/forums/member.php?u=125689quote:Biography
I was a Dutch Commando with the honer Rank of Brigadier General(Yes really) actual rank is Colonel.
Also i have done much studies of history and battle tactics. And i love to sleep and do nothing.
Interests
History,Sniper Rifles,Beautifull Womans, good music and of course Piña colada.
Occupation
I work for the Dutch Royal Army.
Niks, lekker snoeiendquote:Op zondag 11 maart 2012 20:43 schreef Im.Kant. het volgende:
Zat laatst op een forum wat accountjes te checken, kwam ik dit tegen:
[..]
http://www.twcenter.net/forums/member.php?u=125689
Betreffende user lijkt overigens niet dusdanig zwakzinnig over te komen in zijn posts in het 'Nederlandse topic'.
Wat hiermee te doen?
Rubje inlichten.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:43 schreef Im.Kant. het volgende:
Zat laatst op een forum wat accountjes te checken, kwam ik dit tegen:
[..]
http://www.twcenter.net/forums/member.php?u=125689
Betreffende user lijkt overigens niet dusdanig zwakzinnig over te komen in zijn posts in het 'Nederlandse topic'.
Wat hiermee te doen?
Misschien is het Rubje welquote:
Vermakelijk topic, alleen heb nog niet de moed bij elkaar kunnen schrapen om me te mengen in de 'discussie'.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef Rave_NL het volgende:
Volgen jullie dit pareltje nog?
Amerikaanse soldaat vermoordt 16 Afghanen in hun huizen
quote:Moslims hebben in het verleden de wereld geregeerd en daar zal het uiteindelijk weer naar toegaan.
Ja, weer wat gratis vermaak op de zondagavondquote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef Rave_NL het volgende:
Jepquote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef Rave_NL het volgende:
Waar wilde je heen dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 00:52 schreef Royyy het volgende:
Godver.. prijzen voor vliegtickets voor de zomervakantie in de afgelopen week zo'n 300 euro duurder geworden...
Voor de verandering maar weer eens naar de VSquote:
Toch een operatie?quote:Op maandag 12 maart 2012 01:10 schreef m.k het volgende:
Ik moet morgen een deel van mijn been scheren
Jammer genoeg niet, is voor ondersteunende tapequote:
Ach als er tape overheen komt valt dat geschoren stuk in elk geval niet opquote:Op maandag 12 maart 2012 01:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, is voor ondersteunende tape
Ja maar ik denk dat het gaat jeuken als de netenquote:Op maandag 12 maart 2012 01:17 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ach als er tape overheen komt valt dat geschoren stuk in elk geval niet op
Van die metrosexuelen die hun gehele lichaam scherenquote:
Profi zwemmers doen het ookquote:Op maandag 12 maart 2012 10:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van die metrosexuelen die hun gehele lichaam scheren
En fietsersquote:
je spiegelbeeld?quote:
Was content aan het schrijven voor onze Blogquote:
Ik ben gewoon stronteigenwijsquote:
dat mag ja!!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:54 schreef Esses het volgende:
@ER, mag ik de verpakkingen van Engelse levensmiddelen lelijk vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Toen was het héél simpel!!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:46 schreef Nibb-it het volgende:
Ging dat in jouw tijd ook zo, ER?
Werkstraffen voor kont in gezicht drukken
Het heeft even mogen duren zegquote:
Lijkt mij dat het geen met name genoemd wapen is in om het even welk internationaal verdrag ter beperking vanquote:Op maandag 12 maart 2012 17:40 schreef hoogvlieger het volgende:
![]()
Straks naar film+lezing+discussie door G.J. Knoops (die advocaat) over gebruik van ucav's door de US en A. Of het nu eigenlijk wel en niet mag etc. Hoop dat het boeiend is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:53 schreef Esses het volgende:
Lekker beenhammetje, goed op smaak. Perfect op temperatuur. Mooi roze van binnen.Gooi die thermometer bij het grofvuil, en proef gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Als je skillz hebtquote:Op maandag 12 maart 2012 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gooi die thermometer bij het grofvuil, en proef gewoon
Ik heb ze ook gezien. Bergen foto's van de slachtoffers. Echt een andere mentaliteit op dat gebied.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef EllaN het volgende:
Pfff, ik heb net de foto's van het ongeluk van de mariniers op Aruba gezien. Het schijnt dat er nog 1 van hen is overleden.
Echt bizar dat die foto's gepubliceerd zijn. Lijkt me echt verschrikkelijk voor de betrokkenen en nabestaanden.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezien. Bergen foto's van de slachtoffers. Echt een andere mentaliteit op dat gebied.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
En mbt een tweede dode. Dat bericht is door MinDef bevestigd.
Heel eenvoudig. Helaas.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:29 schreef EllaN het volgende:
Nog meer kutnieuws. Serieus, hoe kunnen zulke mensen bestaan?
http://nos.nl/op3/artikel/350827/
Tevens reserve-officier van het Korps en juridische beschermengel van militairen.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:40 schreef hoogvlieger het volgende:
![]()
Straks naar film+lezing+discussie door G.J. Knoops (die advocaat) over gebruik van ucav's door de US en A. Of het nu eigenlijk wel en niet mag etc. Hoop dat het boeiend is.
Klopt. Heb achteraf nog even met hem gesproken toen we samen terugliepen naar het station. Erg aardige kerel.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tevens reserve-officier van het Korps en juridische beschermengel van militairen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
En mbt een tweede dode. Dat bericht is door MinDef bevestigd.
Wederom een bewijs van falend geschiedenisonderwijsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:24 schreef Nibb-it het volgende:
Kent u die reclame van de staatsloterij?
[ afbeelding ]
Pareltje loopt er nu inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:59 schreef Royyy het volgende:
Hm het is de laatste paar dagen weer flink raak in NWS...
Reserve-officier, hoe is hij dat geworden? Onder bepaalde voorwaarden vertrokken bij de KM?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tevens reserve-officier van het Korps en juridische beschermengel van militairen.
Gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:53 schreef HAL9000S het volgende:
Ff een klein feestje vieren vandaag, het is me definitief gelukt om een fase 3 contract te fixen. Dit stond bij mijn overzicht plaatsingsgegevens op MULAN.
Ingangsdatum aanstelling: 07/02/2013
Soort contract: BER Aanstelling AMAR art. 4 lid 1a
6/2/2013 loopt mijn BBT contract af. Zowel fase 3 en een nieuwe aanstelling, de komende jaren zit ik weer veilig op mijn plek wsl
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
WTF!
ff een order binnen van bijna ¤100
Goede zaak!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:53 schreef HAL9000S het volgende:
Ff een klein feestje vieren vandaag, het is me definitief gelukt om een fase 3 contract te fixen. Dit stond bij mijn overzicht plaatsingsgegevens op MULAN.
6/2/2013 loopt mijn BBT contract af. Zowel fase 3 en een nieuwe aanstelling, de komende jaren zit ik weer veilig op mijn plek wsl
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:53 schreef HAL9000S het volgende:
Ligt eraan waar je fan van bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Welke van de twee? Ontgroening of Afghanistan? Moet ff wat inhalen.
Okee, was al met ontgroening begonnen, erg vermakelijk!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:32 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je fan van bent.
Lees je graag allerlei religieuze waanideeën? --> topic over Afghanistan
Toch liever mensen die zich moreel superieur voelen aan militairen? --> topic over ontgroenen
Beide wel. In dat topic over Afghanistan hebben we onze eigen Fok-Imam.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Welke van de twee? Ontgroening of Afghanistan? Moet ff wat inhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |