Nou lekker is datquote:ARNHEM - Tegen vier militairen zijn maandag bij de rechtbank in Arnhem werkstraffen geëist, onder meer omdat ze bij collega's bij wijze van ontgroening een bloot achterwerk in het gezicht drukten. De vier zijn militairen van de Luchtmobiele Brigade onder wie een Arnhemmer en een man uit Borculo (beiden 22).
Tegen hun korporaal die zou hebben verzuimd in te grijpen, werd vrijspraak geëist: officier van justitie Stikkelman kon niet hard maken dat de man toen dit alles begin 2010 gebeurde in Schaarsbergen en op oefening in Groningen, al korporaal was.
De vier werd ook verweten niet te hebben ingegrepen toen een van de twee slachtoffers op een ander moment werd mishandeld door een andere militair. Een van hen zou ook een van de slachtoffers een ijsbal in het gezicht hebben gegooid, toen die lag te slapen.
Ja en dat is wel normaalquote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef HyperViper het volgende:
Wat verschrikkelijk voor die knulletjes zeg. Werkelijk. Een ijsbal in je gezicht, dat is wel even wat anders dan een bermbom. Verschrikkelijk dit.
Tjonge jonge zeg bij mij op school gebeurden er vroeger nog ergere dingen. Gasten kregen tijdens kamp schijt in hun kussensloop gedrukt omdat ze buiten de groep vielen. Non nieuws.
Zedendeliquent + militair: Een carrière als Tweede-Kamerlid lonkt.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:37 schreef Ulx het volgende:
Een onvrijwillige rimjob opdringen aan iemand lijkt me een sexueel delict.
Castreren dus, die soldaten. En ophangen aan de hoogste boom.
Ah joh homo.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef Yi-Long het volgende:
Zo gaan ze dus met hun 'maten' om. Kun je nagaan hoe 'lollig' ze zijn met een Afghaans boertje ofzo...(!)
Hufters.
Het wachten is trouwens weer op zo'n slachtoffer dat na een paar jaar doorslaat en een paar collega's, of erger, een paar burgers afknalt.
Wat moet jij dan op een ontzettende kutschool hebben gezeten.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef HyperViper het volgende:
Wat verschrikkelijk voor die knulletjes zeg. Werkelijk. Een ijsbal in je gezicht, dat is wel even wat anders dan een bermbom. Verschrikkelijk dit.
Tjonge jonge zeg bij mij op school gebeurden er vroeger nog ergere dingen. Gasten kregen tijdens kamp schijt in hun kussensloop gedrukt omdat ze buiten de groep vielen. Non nieuws.
In iemand zijn slaapzak schijten was ook mooi. Die smoel de volgende ochtend als ie zijn warme zak uit stapte...quote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef HyperViper het volgende:
Eric wist op dat moment niet dat Nederland minderjarige kindsoldaatjes in het leger had. Anders was het natuurlijk geen probleem geweest, buiten flink op z'n donder krijgen omdat je als ambtenaar nooit mag klooien op je werk. Ondanks z'n partijpolitieke handicap is het nog steeds een ouwe vriend van me. Jullie denken toch niet alles over hem te weten toch? Maar goed, da's offtopic.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:47 schreef freako het volgende:
[..]
Zedendeliquent + militair: Een carrière als Tweede-Kamerlid lonkt.
En dan vinden militairen het gek dat ze een tokkie-imago hebben bij het publiekquote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Huilies, met name Yi-Long.
Ben/was van eerste lichting LMB, hoort er gewoon bij. Niet moeilijk doen!
Wat bezielt jou hier rond te hangen?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap dit niet zo goed. Wat bezielt iemand om dit te doen?²
Dat zal me jeukenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan vinden militairen het gek dat ze een tokkie-imago hebben bij het publiek![]()
Ik ben van mening dat je zo niet met elkaar omgaat. Jij bent van mening dat het normaal is. Dan zijn we ook meteen uitgepraat natuurlijkquote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Huilies, met name Yi-Long.
Ben/was van eerste lichting LMB, hoort er gewoon bij. Niet moeilijk doen!
Dat laatste zie jij volgens mij dolgraag gebeuren.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
LMB, LMBO... blijkbaar zit het dicht bij elkaar.
Ik ben van mening dat je zo niet met elkaar omgaat. Jij bent van mening dat het normaal is. Dan zijn we ook meteen uitgepraat natuurlijk
Ook niet huilen dan wanneer niemand er een fuck om geeft wanneer er weer een peletonnetje op een bergbom rijdt. Hoort er ook bij.
Volgens mij waren we al tot de conclusie gekomen dat jij niet zo geweldig bent met denken...quote:Op maandag 12 maart 2012 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat laatste zie jij volgens mij dolgraag gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |