Ik heb TS bijzonder laag zitten maar het is natuurlijk wel een feit dat mensen hun hele hebben en houden op FB zetten.quote:Op zondag 11 maart 2012 04:20 schreef Nemephis het volgende:
"In 2007 waren vier Amerikaanse helikopters het doelwit van terroristen in Irak nadat er foto's met een locatie op het internet waren gezet"
Aan de hand van een berichtje op FaceBook met een smartphone? Of is dit gewoon een willekeurig voorbeeld van 5(!) jaar geleden?
Inderdaad.quote:
Ik denk dat de meeste gebruikers van de moderne media echt geen flauw benul heeft van wat er standaard allemaal aan info aan foto's en documenten wordt toegevoegd.quote:Op zondag 11 maart 2012 06:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dat moet dan voor hun land vechten ...
Er zijn ook andere manieren waarop je contact kan houden met thuis.quote:Op zondag 11 maart 2012 08:11 schreef SeLang het volgende:
Ik vind het al jarenlang bizar hoe dit soort dingen kunnen. Als je dat vergelijkt met de censuur in bijv WO-2.... Aan de andere kant begrijp ik het ook wel: veel contact met thuis houdt het moreel hoog. Tenslotte wagen die mensen hun leven in een nutteloze onwinbare oorlog.
Militairen worden niet geselecteerd op hun intelligentie, tenminste niet toen ik nog op keuring mocht komen voor dienstplicht. De intelligentie test die ik kreeg was een belediging voor 90% van de Nederlanders. (Hoop ik).quote:
Dat laatste klopt, maar dat wil niet zeggen dat deze kansarme jongeren dom zijn, hooguit dat ze weinig scholing hebben gehadquote:Op zondag 11 maart 2012 09:18 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Militairen worden niet geselecteerd op hun intelligentie, tenminste niet toen ik nog op keuring mocht komen voor dienstplicht. De intelligentie test die ik kreeg was een belediging voor 90% van de Nederlanders. (Hoop ik).
Zeker in de VS worden kansarme jongeren zonder uitzicht op onderwijs geronseld..
Nou, oppakken die Zuckerberg! Die gast van Wikileaks zit ook stevig in de shit wegens het in gevaar brengen van levens.quote:Op zondag 11 maart 2012 04:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Het Amerikaanse leger stelt dat het leven van militairen in gevaar is door berichten die op Facebook worden gepost.
En die miliairen zijn slimme jongens, dat weet iedereen! oh wacht..quote:
Die terroristen (usa) kunnen beter zo snel mogelijk weg.quote:Op zondag 11 maart 2012 06:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ja dan precies dan kunnen de niet-terroristen genaamd de Taliban weer hun vreedzame cultuur uitoefenenquote:Op zondag 11 maart 2012 09:55 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Die terroristen (usa) kunnen beter zo snel mogelijk weg.
Nee, niet prima. De Amerikanen zitten er al jaren en raad eens? De Taliban is er sterker dan ooit. Wat ze ook aan het doen zijn, het werkt niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dan precies dan kunnen de niet-terroristen genaamd de Taliban weer hun vreedzame cultuur uitoefenen
[ afbeelding ]
Ik bedoel, de doodstraf voor vliegeren is normaal prima toch?
Alsof je ontzettend intelligent moet zijn om voor je land te mogen vechten.quote:Op zondag 11 maart 2012 06:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nee hoor, sinds de taliban een kantoortje in Dubai heeft geopend en zijn gaan onderhandelen lopen veel van de leden weg. Die hebben geen zin om na twintig jaar te knokken ineens vrede te sluiten omdat de taliban leiding bagger poept voor drones met raketten. ,quote:Op zondag 11 maart 2012 10:03 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Nee, niet prima. De Amerikanen zitten er al jaren en raad eens? De Taliban is er sterker dan ooit. Wat ze ook aan het doen zijn, het werkt niet.
Je meldt je aan voor het leger......quote:
Dat zeg ik ook niet, maar een gebrek aan scholing is wel vaak de oorzaak van een gebrek aan inzicht en een gebrek aan kennis. En dat leidt weer tot acties zonder na te denken wat het gevolg is/kan zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, maar dat wil niet zeggen dat deze kansarme jongeren dom zijn, hooguit dat ze weinig scholing hebben gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |