Ik krijg wel een zenuwtrekje in mijn ooglid bij de zaadlozing, om je verhaal wat meer kracht te geven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:56 schreef AhmedJaret het volgende:
pas maar op dat je niet blind wordt
te lang diezelfde beweging maken met je arm terwijl er zoveel bloed in je lid stroomt kan bepaalde zenuwen in je oog (tijdelijk) proberen. Pak je rust
Soms wil je weten hoe ver je 'load' eigenlijk wel niet komt. Alleen waarom TS een tafel gebruikte is mij een vraag.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef ecktebaas het volgende:
Waar ik me zorgen om maak is waarom je op je tafel cumt.
Inderdaad, wat is dezequote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef ecktebaas het volgende:
Waar ik me zorgen om maak is waarom je op je tafel cumt.
lolwut?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:46 schreef BoleroPower het volgende:
Wat moet ik nu doen ik durf niet naar beneden.
Heeft iemand tips ? ik legde net mijn kwakkel op tafel toen me ma binnenkwam ik kon het gewoon niet meer tegen houden en Redtube stond ook gewoon nog open ..
Wat moet ik doen?
Zijn liefdesnectar.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef murderotic het volgende:
Gewoon naar beneden lopen en doen alsof er niks is gebeurd, dat deed je moeder waarschijnlijk ook nadat je vader haar bezwangerd had.
Ik heb nog wel een kk lekker filmpje ergens met een meisje die zichzelf lekker nat vingert terwijl ze in haar telefoon lekker vies zit te praten en dan ineens ophoudt. Dat filmpje draait dan wel gewoon door maar hoor je ineens die moeder praten:quote:
DM eens.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kk lekker filmpje ergens met een meisje die zichzelf lekker nat vingert terwijl ze in haar telefoon lekker vies zit te praten en dan ineens ophoudt. Dat filmpje draait dan wel gewoon door maar hoor je ineens die moeder praten:
"What are you doing there?"
Meisje: ""
"Why are you naked?"
Meisje: "![]()
"
"Are you masturbating? "
Meisje: "![]()
![]()
"
Echt hilarisch en awkward om te zienDie moeke staat wel 30 seconden die vragen te stellen terwijl zij daar naakt op die stoel zit
Pffff neg0r, dan moet ik wel goed zoeken vreesch ikquote:
Jij hebt zeker geen zus/zusje ? die kunnen ook s'avonds nog zomaar binnen komen wandelen dus dat is niet helemaal waar wat je zegt.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zijn liefdesnectar.
Wel behoorlijk dom dat je dat soort hobby's niet s'avonds uitvoert.
Dat je zeker dat er niet zomaar iemand naar binnen loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |