SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Reintji op 06-03-2012 13:52:37 ]
ik moest hardop lachen om die gifquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:45 schreef SocialDisorder het volgende:
THE D!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Goed planquote:
Ik voel een griepje opkomen, moet maar vrijdag vrijnemen.quote:
Dit is muziek, geen filmquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Jack Black is overrated, na High Fidelity vond ik hem niet echt grappig meerNouja sommige promo stukjes van Brutal Legend nog, maar voor de rest... nah
De muziek is dezelfde "humor" als de films. Me no likeyquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit is muziek, geen film... de muziek
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De muziek is dezelfde "humor" als de films. Me no likey
vrijdag pas kaartverkoopquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Wanneer komt TENAC en zijn er nog kaarten?
Rapquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Reintji het volgende:
Overigens start zaterdag de kaart verkoop voor een veel groter spektakel.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Reintji het volgende:
Overigens start zaterdag de kaart verkoop voor een veel groter spektakel.
[ afbeelding ]
IK WIL ZE!!quote:
2 hypers extra in huis, no thanksquote:
tegen die tijd mis je ze toch al teveel!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja lekker dan als we gaan trouwen heb ik ze weer terug!
quote:
quote:
Ik heb hier ook nog een model met een rare bug, namelijk om 's ochtends in je kin te bijtenquote:
Zijn er wel modellen die niet dat soort bugs bevatten?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog een model met een rare bug, namelijk om 's ochtends in je kin te bijten
Geen idee, deze heeft er wel meer, spinazie is zijn lievelingseten lijkt soms welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Zijn er wel modellen die niet dat soort bugs bevatten?
Netjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:46 schreef Poit het volgende:
SSX BINNEN!!
Binnen een week van Zavvi!Wat nou 3 weken Nick
Je weet dat op tmf komen niet zoveel met zangtalent te maken heeft maar vooral met hoeveel geld je hebt. Iets met zusjes van jantje smit enzo...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:16 schreef Frankii het volgende:
Tenacious D ga ik dus mooi live zien he
Net weer zangles gehad, zangleraar zei dat hij zelden zoveel progressie in 4 weken heeft gezien.
OVER 1 JAAR JE BOY FRANK OP TMF.
Ik maakte een grapje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je weet dat op tmf komen niet zoveel met zangtalent te maken heeft maar vooral met hoeveel geld je hebt. Iets met zusjes van jantje smit enzo...
Ik wist niet eens dat ze nog bestondenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Sinds wanneer zenden ze muziek uit op tmf?
I know, maar de muziekbusiness is niet echt een toffe business om professioneel te doen heb ik van dichtbij gezien, ballet ook niet als je black swan zo ziet, best een bizarre film!quote:
WTF is deze shitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef GameBabe het volgende:
Zo programmeerprobleem 1 getackeld, een dubbele loop met maar 1 break; stom issue! Zo nog een out of range exception... helaas eerst met alle buren over het dak praten, dat is altijd zo traag... maar daarna kan mijn app hopelijk nog beter schaken
Probeer eens een async triple loop te bouwen die naar zichzelf verwijst, live te deployen en dan de verantwoordelijke systeembeheerder uit te leggen waarom z'n zorgvuldig geconfigureerde server met 12 cores en 32 GB geheugen op 100% verbruik staat te rammenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef GameBabe het volgende:
Zo programmeerprobleem 1 getackeld, een dubbele loop met maar 1 break; stom issue! Zo nog een out of range exception... helaas eerst met alle buren over het dak praten, dat is altijd zo traag... maar daarna kan mijn app hopelijk nog beter schaken
Zo heeft iemand bij ons op het werk ook wel eens de server down gekregen met een cartesisch product op een tabel van 20 miljoen rijen met een tabel van 1 miljoen rijenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Probeer eens een async triple loop te bouwen die naar zichzelf verwijst, live te deployen en dan de verantwoordelijke systeembeheerder uit te leggen waarom z'n zorgvuldig geconfigureerde server met 12 cores en 32 GB geheugen op 100% verbruik staat te rammen
Dit dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
NOG FF EN IK GA EMARWII VIDS PLAATSEN JA!Zit je mijn vak nou belachelijk te maken door het gelijk te stellen aan video's plaatsen op fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aquila is allergisch voor nerdy shittiesAquila is allergisch voor nerdy shitties
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Jij ook alquote:
Was 1 uur thuis, 6 uur weer op. Hoop dat het rustig blijft kan ik deze ochtend wakker worden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ik ben echt super moeik mik nu koffie naar binnen, moet vandaag nog vet veel doen
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zit je mijn vak nou belachelijk te maken door het gelijk te stellen aan video's plaatsen op fok![]()
Aquila is allergisch voor nerdy shittiesAquila is allergisch voor nerdy shitties
VETquote:
Blijf een FOK!ker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en niet eens met mij komen ouwehoeren
Jij ook al.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ik ben echt super moeik mik nu koffie naar binnen, moet vandaag nog vet veel doen
en ditquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en niet eens met mij komen ouwehoeren
Je zat trillend in je stoeltje zeker met al die onbekenden om je heen danquote:
Hij zat 3 stoelen van je vandaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef Solique het volgende:
[..]
en dit
[..]
[..]
Je zat trillend in je stoeltje zeker met al die onbekenden om je heen dan![]()
Ik had Joysa om me te beschermen tegen alle enge mensen om me heen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef Solique het volgende:
[..]
en dit
[..]
[..]
Je zat trillend in je stoeltje zeker met al die onbekenden om je heen dan![]()
F*ck nog geen eens door gehadquote:
Kan niet direct een nickname linken aan een persoon natuurlijk.quote:
Ik wist ook niet dat jij het was hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan niet direct een nickname linken aan een persoon natuurlijk.
En dan ook helemaal niets zeggen, tss
Zowat iedereen herkend Shar wel, ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat jij het was hoor.
Ik herkende alleen Sharana.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat jij het was hoor.
Ik herkende alleen Sharana.
OMDAT IK ZWART BEN ZEKER!!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Zowat iedereen herkend Shar wel, ja.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMDAT IK ZWART BEN ZEKER!!!
oh .. wait a minute ...
Misschien omdat je één van de weinige meisjes op FOK! bent die ook daadwerkelijk een meisje bleek te zijn?quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMDAT IK ZWART BEN ZEKER!!!
oh .. wait a minute ...
Hoax!quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien omdat je één van de weinige meisjes op FOK! bent die ook daadwerkelijk een meisje bleek te zijn?
Met haar op je vingers!quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit.... dikke hoax!
ik ben natuurlijk gewoon een ekte grote lompe vent
PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!quote:
Haha.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien omdat je één van de weinige meisjes op FOK! bent die ook daadwerkelijk een meisje bleek te zijn?
Sexy.quote:
Ow man wat een figuren liepen daar rond zegquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ahwquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:52 schreef Nebo het volgende:
Ik kan oprecht zeggen, voor zover ik de vrouwen in de zaal heb kunnen aanschouwen, dat Sharana de mooiste, aanwezige dame was! (de vrouw op het grote scherm was wellicht je grootste concurrente)
ik vond hem leuker dan verwacht, ik dacht dat hij heel saai zou zijn maar hij was best okay, niet een film die ik zou aanraden dat het en must-see is, maar hij was goed te doenquote:
Niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:52 schreef Nebo het volgende:
Ik kan oprecht zeggen, voor zover ik de vrouwen in de zaal heb kunnen aanschouwen, dat Sharana de mooiste, aanwezige dame was! (de vrouw op het grote scherm was wellicht je grootste concurrente)
Hmm ok..quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vond hem leuker dan verwacht, ik dacht dat hij heel saai zou zijn maar hij was best okay, niet een film die ik zou aanraden dat het en must-see is, maar hij was goed te doen
vond hem alleen beetje lang
interest....quote:
quote:
Tof als die hoest en er zon wolkje uit komtquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Resultaat van de cinnamon challenge?
Enemy at the gates, wat een bazenfilm was dat!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Doet me aan Enemy at the Gates denken.
[ afbeelding ]
Doelbewust of foutje?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef Poit het volgende:
OH MY!!
Title Discount
Trine 2 100% discount
Sly Raccoon HD 100% discount
Jet Rider 100% discount
Farm Frenzy 2 100% discount
The Impossible Game 100% discount
PSN+
Trine 2 gratiesch,
Sly Raccoon HD gratiesch!!
Dat krijg je toch vaker bij het plus abonnement?quote:
Doelbewust, staat op het PS Blog.quote:
Jaquote:
Bleeh vies he, maar meteen boodschappen gedaan zodat ik niet nog eens door die stomme regen hoef!quote:
Ik ga zo ook gewoon met fiets naar mijn werk, droogt wel weer opquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bleeh vies he, maar meteen boodschappen gedaan zodat ik niet nog eens door die stomme regen hoef!
Hoe weet je dat nou, als je nooit kijkt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef AQuila360 het volgende:
BAZEN WAT ZIN DE DEALS OP XBL?
Ik vergeet vaak te kijken maar toch is het wel de moeite!
Ik zei toch geen nooitquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, als je nooit kijkt?
Hey Shar!quote:
Downloading free stuffquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef Poit het volgende:
OH MY!!
Title Discount
Trine 2 100% discount
Sly Raccoon HD 100% discount
Jet Rider 100% discount
Farm Frenzy 2 100% discount
The Impossible Game 100% discount
PSN+
Trine 2 gratiesch,
Sly Raccoon HD gratiesch!!
Je kunt nog naar JayZquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Er waren TD-tickets in de presale maar nu zijn ze op
Ik ook niet, daarom zit in nu in mijn sportbroek in de treinquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:47 schreef Poit het volgende:
Volgens mij is het meeste hier wel geweest.. Vind het niet zo erg om nat te worden maar met natte kleren in de trein vind ik niet zo relaxed
Dunno babe, Trine 1 vond ik wel grappig, platformer met verschillende karakters met verschillende skillzz. Sly raccoon is een ps2 remake, origineel wordt door velen geprezen maar ik heb het nooit gespeeld.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom zit in nu in mijn sportbroek in de trein
Is 1 van die gratis PS+ games nog iets voor mij? Ik besteed de laatste weken al veel te veel tijd aan FF13 terwijl ik eigenlijk nuttige dingen moet doen...
Sawwyquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is alleen voor PS+ abbo's Poit
Blijgemaakt met een dode mus
Platformers is niet mijn ding, dat moet je inmiddels toch weten, ben zelfs voor level 1 meestal al te <vul hier iets negatiefs in>....quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Dunno babe, Trine 1 vond ik wel grappig, platformer met verschillende karakters met verschillende skillzz. Sly raccoon is een ps2 remake, origineel wordt door velen geprezen maar ik heb het nooit gespeeld.
[..]
Sawwy
dan zijn beide games niets voor jouquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Platformers is niet mijn ding, dat moet je inmiddels toch weten, ben zelfs voor level 1 meestal al te <vul hier iets negatiefs in>....
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef Tain het volgende:
They Said I Could Be Anything, So I Became a Croissant
[ afbeelding ]
Trine 1 was idd wel grappig , maar na 1x uitgespeeld te hebben nooit meer aangeraakt..quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Dunno babe, Trine 1 vond ik wel grappig, platformer met verschillende karakters met verschillende skillzz. Sly raccoon is een ps2 remake, origineel wordt door velen geprezen maar ik heb het nooit gespeeld.
[..]
Sawwy
leuke muziek aan!quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen! Tijd voor administratie.
Iemand nog tips hoe ik meer geduld krijg om de hele ochtend achter de pc te zitten? Ik word daar altijd zo onrustig van.
Dat helpt bij zowat allesquote:
Dat gaat helaas niet, beetje raar om in de praktijk muziek aan te zetten. Denk niet dat de sportartsen dat leuk vindenquote:
Dan kom ik niet meer boven het bureau uitquote:
Oordopjes/koptelefoon opquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet, beetje raar om in de praktijk muziek aan te zetten. Denk niet dat de sportartsen dat leuk vinden
quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet, beetje raar om in de praktijk muziek aan te zetten. Denk niet dat de sportartsen dat leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Werkt "vet" goed , lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je er vet bij aan het eten ? ;p- Djehoetie / Jehuty -
[..]Weet je dat zeker na die lasagneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
oh lol, kromme zin iddquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:14 schreef Altron het volgende:
[..]
Werkt "vet" goed , lol.
Ben je er vet bij aan het eten ? ;p
Mooiquote:
Dinsdag genoeg binnen gehad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moet die van mij nog afgelopen twee dagen nog ff invullengelijk ff doen
ik heb besloten ook geen suiker meer te doen in mijn cappucchinoquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Dinsdag genoeg binnen gehad.![]()
Gisteren weer te weinig binnen gekregen volgens meter.
Je gaat mij achternaquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb besloten ook geen suiker meer te doen in mijn cappucchino
[..]Ben je aan het afvallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee alleen ik kreeg een beginnend buikje en dat moest ff wegquote:
Ahh ok.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee alleen ik kreeg een beginnend buikje en dat moest ff wegVerder gewoon wat gezonder eten, een heel pak bokkepootjes per dag plus nog chips en andere zooi was niet echt gezond
Plus dat ik eigenlijk geen suiker mag van het ziekenhuis
Wat een verrassingquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb gister trouwens toch gezondigd want een vriend had luikse wafel met chocolade mee![]()
OMNOMNOM!
Yea i know, i'm weakquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat een verrassing
Ach, soms kan geen kwaad en je kan het best hebben
Pak met bokkepootjes ftw , die dingen blijf je eten...quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee alleen ik kreeg een beginnend buikje en dat moest ff wegVerder gewoon wat gezonder eten, een heel pak bokkepootjes per dag plus nog chips en andere zooi was niet echt gezond
Plus dat ik eigenlijk geen suiker mag van het ziekenhuis
datquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:57 schreef Altron het volgende:
[..]
Pak met bokkepootjes ftw , die dingen blijf je eten...
Ik zit al weken op broodjes met beleg, fruit, etc. En wat is er te zienquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea i know, i'm weakkoekjes en chocolade weerstaan gaat bij mij natuurlijk maar tot op zekere hoogte
![]()
mijn collega is wel damn trots dat ik vorige week nog 2 bussen pringles en een pak bokkepootjes naar nu vier volkoren broodjes met kaas, en banaan en yoghurt ben gegaan
Jamaar ik heb ook een iets ander lichaam, plus van mij was het maar een klein beetje wat moest veranderenquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zit al weken op broodjes met beleg, fruit, etc. En wat is er te zien
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar ik heb ook een iets ander lichaam, plus van mij was het maar een klein beetje wat moest veranderen
Je komt er vanzelf wel
Ik voel je. mentaal dan he. Dire keer per week sporten, opletten met eten en ben nog steeds 100+quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zit al weken op broodjes met beleg, fruit, etc. En wat is er te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben gewoon te ongeduldig, lichaam werkt niet mee (what's new)
Ben al tot +/- 100 gekomen, maar naar de 2 cijfers terug wilt gewoon niet lukken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel je. mentaal dan he. Dire keer per week sporten, opletten met eten en ben nog steeds 100+
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Gelukkig kan eten mij weinig meer boeien tegenwoordig, voel er niets bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tja, je weet hoe ik ben.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
komt vanzelf goed babe
ik ben ook altijd ongeduldig trouwenshet is dat het nu alweer okay is bijna, anders had ik het ook niet lang volgehouden denk ik ... en nu proberen niet in oude patroon terug te vallen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
van hoeveel naar hoeveel ben je nu gegaan en in hoeveel tijd?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben al tot +/- 100 gekomen, maar naar de 2 cijfers terug wilt gewoon niet lukken.
[..]
Gelukkig kan eten mij weinig meer boeien tegenwoordig, voel er niets bij.
[..]
tja, je weet hoe ik ben.
Echt precies heb ik het niet bij gehouden, maar denk van 110 a 120 naar 100 in 2 a 3 maanden of zo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
van hoeveel naar hoeveel ben je nu gegaan en in hoeveel tijd?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewicht zegt niet alles , volgens alle berekeningen heb ik zwaar overgewicht en ik weeg ook meer dan 100 kilo maar ben totaal niet dik , ben gewoon afgetraind gelukkig.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel je. mentaal dan he. Dire keer per week sporten, opletten met eten en ben nog steeds 100+
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]OH MYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als mijn spullies binnen zijn ga ik deze maken:
want domo kun![]()
Domoquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OH MY
[ afbeelding ]
want domo kun
Haha , te uberquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OH MY
[ afbeelding ]
want domo kun
Je gaat zelf die dure schoentjes na makenquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:20 schreef Sharana_LV het volgende:
En ik heb spikes besteld, nou wachten tot ze binnen zijn en op schoenen rammen die zooi
Toch al nice. Bij mij gebeurt er niets. Nada. Wazige shit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Echt precies heb ik het niet bij gehouden, maar denk van 110 a 120 naar 100 in 2 a 3 maanden of zo.
Streef is volgens BMI 88 a 90kg.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Je gaat zelf die dure schoentjes na maken
Ik ben gewoon 2 maanden niet op fok! geweest, gaat dan blijkbaar een stuk sneller.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch al nice. Bij mij gebeurt er niets. Nada. Wazige shit.
Dan kan je het altijd proberen zelf te doen. Ben benieuwd als je ze klaar hebtquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]echt belachelijk dat schoenen 30 euro kosten en 140 omdat er spikes op zitten
Welke ga je na maken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]echt belachelijk dat schoenen 30 euro kosten en 140 omdat er spikes op zitten
Dat is toch al een hele prestatie, gewoon goed volhouden! Het laatste stukje heeft echt meer tijd nodig, maar het komt vast goed!quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Echt precies heb ik het niet bij gehouden, maar denk van 110 a 120 naar 100 in 2 a 3 maanden of zo.
oooh maar das al vet goed op wegquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Staat toch op je blogquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zal ff link zoeken en sturen momeentt
ja, lijkt op te schieten. Maar ben gewoon een zeikerd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat is toch al een hele prestatie, gewoon goed volhouden! Het laatste stukje heeft echt meer tijd nodig, maar het komt vast goed!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oooh maar das al vet goed op weg
Kan je wel plaatje van linkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar mijn blog is niet zo boeiend voor mensen van hier
Als ik niet op FOK! kom, dan ligt de gamessite zonder reviews/previews etcquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben gewoon 2 maanden niet op fok! geweest, gaat dan blijkbaar een stuk sneller.
[..]
Dan kan je het altijd proberen zelf te doen. Ben benieuwd als je ze klaar hebt![]()
Daarom dat ik niet meer in een sitecrew wil, te veel privileges, tijd, etc nodig.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik niet op FOK! kom, dan ligt de gamessite zonder reviews/previews etcgezien ik die regel en verstuur
Mwoa, ik loop naar het postkantoor, dus dat is weer extra bewegingquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom dat ik niet meer in een sitecrew wil, te veel privileges, tijd, etc nodig.
Dat is dan wel een voordeel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ik loop naar het postkantoor, dus dat is weer extra beweging
uhm, heb er wel een aantal gehad. Geen idee of dat de foto's zijn die je zoekt maar stuur ze wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Sol heb ik jou de laatste shirt-fotos-tekeningen-dinges via WA gestuurd? en zo ja kun je ze terug sturen? ik heb ze niet op mijn nieuwe telefoon en moet ze nog in het topic plaatsen
die laatste waren met obama enzeuquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:07 schreef Solique het volgende:
[..]
uhm, heb er wel een aantal gehad. Geen idee of dat de foto's zijn die je zoekt maar stuur ze wel.
nee, nooit gehadquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die laatste waren met obama enzeu
Anders je collega, die had m sowieso.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb poit al bericht gestuurddie had ze dachti k wel
Yes maar dies vrijquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders je collega, die had m sowieso.
Heeft het weer goed geregeld dusquote:
luie ambtenaar is het!quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Heeft het weer goed geregeld dus
dan nog kan je m spammen
quote:
Ik merkte hetquote:
Ik las Hariboquote:
Ik las donutsquote:
fixed, slotje.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb poit al bericht gestuurddie had ze dachti k wel
Alsof ik ooit wat slechts over jou zou schrijvenquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jezus man ik kreeg bijna een hartaanval
Wat scheelt het, foto verslag FP is 1 klik er naast.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:50 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Alsof ik ooit wat slechts over jou zou schrijven
Nee ging meer om wat anders, maar het is okay nuquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat scheelt het, foto verslag FP is 1 klik er naast.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:50 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Alsof ik ooit wat slechts over jou zou schrijven
Sorry babequote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik lat TETTEN ipv ETENquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG PAUZE EINDELIJK ETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik las infrastructuur in plaats van TETTEN ipv ETENquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik las infrastructuur in plaats van TETTEN ipv ETEN
LIES ALL LIESquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry die zitten netjes ingepakt
SSX is sowieso fuckawesome!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:57 schreef SocialDisorder het volgende:
Trouwens; SSX is fuckawesome met de volgende tracks:
- Metallica - Master of Puppets
- Metallica - Blackened (vooral op Kilimanjaro)
- Placebo - Bitter End (vooral op de Trick-slopes)
- Nine Inch Nails - Perfect Drug
awesome chickquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goed bezig Shar!!!
Bij mij begint er ook eindelijk schot in te komen, nu een awesome salade aka krachtvoer aan het maken! Jam jam
Ik zag hem ja, maar vond het lame om hem te wijzigenquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:40 schreef Poit het volgende:
donderdag 8 maart 2012 @ 13:39:11 #272
1338
Epic fail is epic..
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:40 schreef Poit het volgende:
donderdag 8 maart 2012 @ 13:39:11 #272
1338
Epic fail is epic..
Ook dezequote:
niet mijn fout dat de FOK!-klok FUBAR isquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
niet mijn fout dat de FOK!-klok FUBAR is
ook truequote:Op donderdag 8 maart 2012 13:52 schreef Poit het volgende:
[..]nee niks SD.. As always is je timing weer gewoon off..
HALLO SNUITquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo, ik zit echt bomvol! Even uitbuiken
13:37 is ook niet boeiend hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:09 schreef Altron het volgende:
Maak het trouwens wel vaak mee dat als ik toevallig even op de klok kijk het precies 1337 is
Maar goed zal wel komen omdat 15.27 bijvoorbeeld niets boeiends is.
16:20 is where it's atquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ja stuur er maar een paar naar Boxtelquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OH MY
[ afbeelding ]
want domo kun
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
16:20 is where it's at17:30 bedoel je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Hallo boo! Internetknuffel!!quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:31 schreef Poit het volgende:
LOOOTJE!!!!!!
IK WIL OOK EEN KNUFFELLLLL!!!
Share man.. SHARE!!quote:
Haha , die kwam ik ook al tegen op google-afbeeldingen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GAM SC knuffelsessie?
[ afbeelding ]
Rossjeflossje...quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GAM SC knuffelsessie?
[ afbeelding ]
Zeker wel.. Jij zit in het middenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
oh wacht even, ik doe denk ik maar niet mee met deze grouphug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |