Jamaar ik heb ook een iets ander lichaam, plus van mij was het maar een klein beetje wat moest veranderenquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zit al weken op broodjes met beleg, fruit, etc. En wat is er te zien
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar ik heb ook een iets ander lichaam, plus van mij was het maar een klein beetje wat moest veranderen
Je komt er vanzelf wel
Ik voel je. mentaal dan he. Dire keer per week sporten, opletten met eten en ben nog steeds 100+quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zit al weken op broodjes met beleg, fruit, etc. En wat is er te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben gewoon te ongeduldig, lichaam werkt niet mee (what's new)
Ben al tot +/- 100 gekomen, maar naar de 2 cijfers terug wilt gewoon niet lukken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel je. mentaal dan he. Dire keer per week sporten, opletten met eten en ben nog steeds 100+
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Gelukkig kan eten mij weinig meer boeien tegenwoordig, voel er niets bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tja, je weet hoe ik ben.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
komt vanzelf goed babe
ik ben ook altijd ongeduldig trouwenshet is dat het nu alweer okay is bijna, anders had ik het ook niet lang volgehouden denk ik ... en nu proberen niet in oude patroon terug te vallen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
van hoeveel naar hoeveel ben je nu gegaan en in hoeveel tijd?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben al tot +/- 100 gekomen, maar naar de 2 cijfers terug wilt gewoon niet lukken.
[..]
Gelukkig kan eten mij weinig meer boeien tegenwoordig, voel er niets bij.
[..]
tja, je weet hoe ik ben.
Echt precies heb ik het niet bij gehouden, maar denk van 110 a 120 naar 100 in 2 a 3 maanden of zo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
van hoeveel naar hoeveel ben je nu gegaan en in hoeveel tijd?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewicht zegt niet alles , volgens alle berekeningen heb ik zwaar overgewicht en ik weeg ook meer dan 100 kilo maar ben totaal niet dik , ben gewoon afgetraind gelukkig.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel je. mentaal dan he. Dire keer per week sporten, opletten met eten en ben nog steeds 100+
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]OH MYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als mijn spullies binnen zijn ga ik deze maken:
want domo kun![]()
Domoquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OH MY
[ afbeelding ]
want domo kun
Haha , te uberquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OH MY
[ afbeelding ]
want domo kun
Je gaat zelf die dure schoentjes na makenquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:20 schreef Sharana_LV het volgende:
En ik heb spikes besteld, nou wachten tot ze binnen zijn en op schoenen rammen die zooi
Toch al nice. Bij mij gebeurt er niets. Nada. Wazige shit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Echt precies heb ik het niet bij gehouden, maar denk van 110 a 120 naar 100 in 2 a 3 maanden of zo.
Streef is volgens BMI 88 a 90kg.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Je gaat zelf die dure schoentjes na maken
Ik ben gewoon 2 maanden niet op fok! geweest, gaat dan blijkbaar een stuk sneller.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch al nice. Bij mij gebeurt er niets. Nada. Wazige shit.
Dan kan je het altijd proberen zelf te doen. Ben benieuwd als je ze klaar hebtquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]echt belachelijk dat schoenen 30 euro kosten en 140 omdat er spikes op zitten
Welke ga je na maken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]echt belachelijk dat schoenen 30 euro kosten en 140 omdat er spikes op zitten
Dat is toch al een hele prestatie, gewoon goed volhouden! Het laatste stukje heeft echt meer tijd nodig, maar het komt vast goed!quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Echt precies heb ik het niet bij gehouden, maar denk van 110 a 120 naar 100 in 2 a 3 maanden of zo.
oooh maar das al vet goed op wegquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Staat toch op je blogquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zal ff link zoeken en sturen momeentt
ja, lijkt op te schieten. Maar ben gewoon een zeikerd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat is toch al een hele prestatie, gewoon goed volhouden! Het laatste stukje heeft echt meer tijd nodig, maar het komt vast goed!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oooh maar das al vet goed op weg
Kan je wel plaatje van linkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar mijn blog is niet zo boeiend voor mensen van hier
Als ik niet op FOK! kom, dan ligt de gamessite zonder reviews/previews etcquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben gewoon 2 maanden niet op fok! geweest, gaat dan blijkbaar een stuk sneller.
[..]
Dan kan je het altijd proberen zelf te doen. Ben benieuwd als je ze klaar hebt![]()
Daarom dat ik niet meer in een sitecrew wil, te veel privileges, tijd, etc nodig.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik niet op FOK! kom, dan ligt de gamessite zonder reviews/previews etcgezien ik die regel en verstuur
Mwoa, ik loop naar het postkantoor, dus dat is weer extra bewegingquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom dat ik niet meer in een sitecrew wil, te veel privileges, tijd, etc nodig.
Dat is dan wel een voordeel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ik loop naar het postkantoor, dus dat is weer extra beweging
uhm, heb er wel een aantal gehad. Geen idee of dat de foto's zijn die je zoekt maar stuur ze wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Sol heb ik jou de laatste shirt-fotos-tekeningen-dinges via WA gestuurd? en zo ja kun je ze terug sturen? ik heb ze niet op mijn nieuwe telefoon en moet ze nog in het topic plaatsen
die laatste waren met obama enzeuquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:07 schreef Solique het volgende:
[..]
uhm, heb er wel een aantal gehad. Geen idee of dat de foto's zijn die je zoekt maar stuur ze wel.
nee, nooit gehadquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die laatste waren met obama enzeu
Anders je collega, die had m sowieso.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb poit al bericht gestuurddie had ze dachti k wel
Yes maar dies vrijquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders je collega, die had m sowieso.
Heeft het weer goed geregeld dusquote:
luie ambtenaar is het!quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Heeft het weer goed geregeld dus
dan nog kan je m spammen
quote:
Ik merkte hetquote:
Ik las Hariboquote:
Ik las donutsquote:
fixed, slotje.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb poit al bericht gestuurddie had ze dachti k wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |