Downloading free stuffquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef Poit het volgende:
OH MY!!
Title Discount
Trine 2 100% discount
Sly Raccoon HD 100% discount
Jet Rider 100% discount
Farm Frenzy 2 100% discount
The Impossible Game 100% discount
PSN+
Trine 2 gratiesch,
Sly Raccoon HD gratiesch!!
Je kunt nog naar JayZquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Er waren TD-tickets in de presale maar nu zijn ze op
Ik ook niet, daarom zit in nu in mijn sportbroek in de treinquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:47 schreef Poit het volgende:
Volgens mij is het meeste hier wel geweest.. Vind het niet zo erg om nat te worden maar met natte kleren in de trein vind ik niet zo relaxed
Dunno babe, Trine 1 vond ik wel grappig, platformer met verschillende karakters met verschillende skillzz. Sly raccoon is een ps2 remake, origineel wordt door velen geprezen maar ik heb het nooit gespeeld.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom zit in nu in mijn sportbroek in de trein
Is 1 van die gratis PS+ games nog iets voor mij? Ik besteed de laatste weken al veel te veel tijd aan FF13 terwijl ik eigenlijk nuttige dingen moet doen...
Sawwyquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is alleen voor PS+ abbo's Poit
Blijgemaakt met een dode mus
Platformers is niet mijn ding, dat moet je inmiddels toch weten, ben zelfs voor level 1 meestal al te <vul hier iets negatiefs in>....quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Dunno babe, Trine 1 vond ik wel grappig, platformer met verschillende karakters met verschillende skillzz. Sly raccoon is een ps2 remake, origineel wordt door velen geprezen maar ik heb het nooit gespeeld.
[..]
Sawwy
dan zijn beide games niets voor jouquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Platformers is niet mijn ding, dat moet je inmiddels toch weten, ben zelfs voor level 1 meestal al te <vul hier iets negatiefs in>....
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef Tain het volgende:
They Said I Could Be Anything, So I Became a Croissant
[ afbeelding ]
Trine 1 was idd wel grappig , maar na 1x uitgespeeld te hebben nooit meer aangeraakt..quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Dunno babe, Trine 1 vond ik wel grappig, platformer met verschillende karakters met verschillende skillzz. Sly raccoon is een ps2 remake, origineel wordt door velen geprezen maar ik heb het nooit gespeeld.
[..]
Sawwy
leuke muziek aan!quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen! Tijd voor administratie.
Iemand nog tips hoe ik meer geduld krijg om de hele ochtend achter de pc te zitten? Ik word daar altijd zo onrustig van.
Dat helpt bij zowat allesquote:
Dat gaat helaas niet, beetje raar om in de praktijk muziek aan te zetten. Denk niet dat de sportartsen dat leuk vindenquote:
Dan kom ik niet meer boven het bureau uitquote:
Oordopjes/koptelefoon opquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet, beetje raar om in de praktijk muziek aan te zetten. Denk niet dat de sportartsen dat leuk vinden
quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet, beetje raar om in de praktijk muziek aan te zetten. Denk niet dat de sportartsen dat leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Werkt "vet" goed , lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je er vet bij aan het eten ? ;p- Djehoetie / Jehuty -
[..]Weet je dat zeker na die lasagneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
oh lol, kromme zin iddquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:14 schreef Altron het volgende:
[..]
Werkt "vet" goed , lol.
Ben je er vet bij aan het eten ? ;p
Mooiquote:
Dinsdag genoeg binnen gehad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moet die van mij nog afgelopen twee dagen nog ff invullengelijk ff doen
ik heb besloten ook geen suiker meer te doen in mijn cappucchinoquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Dinsdag genoeg binnen gehad.![]()
Gisteren weer te weinig binnen gekregen volgens meter.
Je gaat mij achternaquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb besloten ook geen suiker meer te doen in mijn cappucchino
[..]Ben je aan het afvallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee alleen ik kreeg een beginnend buikje en dat moest ff wegquote:
Ahh ok.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee alleen ik kreeg een beginnend buikje en dat moest ff wegVerder gewoon wat gezonder eten, een heel pak bokkepootjes per dag plus nog chips en andere zooi was niet echt gezond
Plus dat ik eigenlijk geen suiker mag van het ziekenhuis
Wat een verrassingquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb gister trouwens toch gezondigd want een vriend had luikse wafel met chocolade mee![]()
OMNOMNOM!
Yea i know, i'm weakquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat een verrassing
Ach, soms kan geen kwaad en je kan het best hebben
Pak met bokkepootjes ftw , die dingen blijf je eten...quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee alleen ik kreeg een beginnend buikje en dat moest ff wegVerder gewoon wat gezonder eten, een heel pak bokkepootjes per dag plus nog chips en andere zooi was niet echt gezond
Plus dat ik eigenlijk geen suiker mag van het ziekenhuis
datquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:57 schreef Altron het volgende:
[..]
Pak met bokkepootjes ftw , die dingen blijf je eten...
Ik zit al weken op broodjes met beleg, fruit, etc. En wat is er te zienquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea i know, i'm weakkoekjes en chocolade weerstaan gaat bij mij natuurlijk maar tot op zekere hoogte
![]()
mijn collega is wel damn trots dat ik vorige week nog 2 bussen pringles en een pak bokkepootjes naar nu vier volkoren broodjes met kaas, en banaan en yoghurt ben gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |