PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!quote:
Haha.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien omdat je één van de weinige meisjes op FOK! bent die ook daadwerkelijk een meisje bleek te zijn?
Sexy.quote:
Ow man wat een figuren liepen daar rond zegquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien omdat je één van de weinige meisjes op FOK! bent die ook daadwerkelijk een meisje bleek te zijn?
ahwquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:52 schreef Nebo het volgende:
Ik kan oprecht zeggen, voor zover ik de vrouwen in de zaal heb kunnen aanschouwen, dat Sharana de mooiste, aanwezige dame was! (de vrouw op het grote scherm was wellicht je grootste concurrente)
ik vond hem leuker dan verwacht, ik dacht dat hij heel saai zou zijn maar hij was best okay, niet een film die ik zou aanraden dat het en must-see is, maar hij was goed te doenquote:
Niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:52 schreef Nebo het volgende:
Ik kan oprecht zeggen, voor zover ik de vrouwen in de zaal heb kunnen aanschouwen, dat Sharana de mooiste, aanwezige dame was! (de vrouw op het grote scherm was wellicht je grootste concurrente)
Hmm ok..quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vond hem leuker dan verwacht, ik dacht dat hij heel saai zou zijn maar hij was best okay, niet een film die ik zou aanraden dat het en must-see is, maar hij was goed te doen
vond hem alleen beetje lang
interest....quote:
quote:
Tof als die hoest en er zon wolkje uit komtquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Resultaat van de cinnamon challenge?
Enemy at the gates, wat een bazenfilm was dat!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Doet me aan Enemy at the Gates denken.
[ afbeelding ]
Doelbewust of foutje?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef Poit het volgende:
OH MY!!
Title Discount
Trine 2 100% discount
Sly Raccoon HD 100% discount
Jet Rider 100% discount
Farm Frenzy 2 100% discount
The Impossible Game 100% discount
PSN+
Trine 2 gratiesch,
Sly Raccoon HD gratiesch!!
Dat krijg je toch vaker bij het plus abonnement?quote:
Doelbewust, staat op het PS Blog.quote:
Jaquote:
Bleeh vies he, maar meteen boodschappen gedaan zodat ik niet nog eens door die stomme regen hoef!quote:
Ik ga zo ook gewoon met fiets naar mijn werk, droogt wel weer opquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bleeh vies he, maar meteen boodschappen gedaan zodat ik niet nog eens door die stomme regen hoef!
Hoe weet je dat nou, als je nooit kijkt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef AQuila360 het volgende:
BAZEN WAT ZIN DE DEALS OP XBL?
Ik vergeet vaak te kijken maar toch is het wel de moeite!
Ik zei toch geen nooitquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, als je nooit kijkt?
Hey Shar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |