niet mijn fout dat de FOK!-klok FUBAR isquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
niet mijn fout dat de FOK!-klok FUBAR is
ook truequote:Op donderdag 8 maart 2012 13:52 schreef Poit het volgende:
[..]nee niks SD.. As always is je timing weer gewoon off..
HALLO SNUITquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo, ik zit echt bomvol! Even uitbuiken
13:37 is ook niet boeiend hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:09 schreef Altron het volgende:
Maak het trouwens wel vaak mee dat als ik toevallig even op de klok kijk het precies 1337 is
Maar goed zal wel komen omdat 15.27 bijvoorbeeld niets boeiends is.
16:20 is where it's atquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ja stuur er maar een paar naar Boxtelquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OH MY
als mijn spullies binnen zijn ga ik deze maken:
[ afbeelding ]
want domo kun
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
16:20 is where it's at17:30 bedoel je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Hallo boo! Internetknuffel!!quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:31 schreef Poit het volgende:
LOOOTJE!!!!!!
IK WIL OOK EEN KNUFFELLLLL!!!
Share man.. SHARE!!quote:
Haha , die kwam ik ook al tegen op google-afbeeldingen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GAM SC knuffelsessie?
[ afbeelding ]
Rossjeflossje...quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GAM SC knuffelsessie?
[ afbeelding ]
Zeker wel.. Jij zit in het middenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
oh wacht even, ik doe denk ik maar niet mee met deze grouphug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |