quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
NOG FF EN IK GA EMARWII VIDS PLAATSEN JA!Zit je mijn vak nou belachelijk te maken door het gelijk te stellen aan video's plaatsen op fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aquila is allergisch voor nerdy shittiesAquila is allergisch voor nerdy shitties
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Jij ook alquote:
Was 1 uur thuis, 6 uur weer op. Hoop dat het rustig blijft kan ik deze ochtend wakker worden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ik ben echt super moeik mik nu koffie naar binnen, moet vandaag nog vet veel doen
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zit je mijn vak nou belachelijk te maken door het gelijk te stellen aan video's plaatsen op fok![]()
Aquila is allergisch voor nerdy shittiesAquila is allergisch voor nerdy shitties
VETquote:
Blijf een FOK!ker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en niet eens met mij komen ouwehoeren
Jij ook al.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ik ben echt super moeik mik nu koffie naar binnen, moet vandaag nog vet veel doen
en ditquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en niet eens met mij komen ouwehoeren
Je zat trillend in je stoeltje zeker met al die onbekenden om je heen danquote:
Hij zat 3 stoelen van je vandaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef Solique het volgende:
[..]
en dit
[..]
[..]
Je zat trillend in je stoeltje zeker met al die onbekenden om je heen dan![]()
Ik had Joysa om me te beschermen tegen alle enge mensen om me heen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef Solique het volgende:
[..]
en dit
[..]
[..]
Je zat trillend in je stoeltje zeker met al die onbekenden om je heen dan![]()
F*ck nog geen eens door gehadquote:
Kan niet direct een nickname linken aan een persoon natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |