Je weet dat op tmf komen niet zoveel met zangtalent te maken heeft maar vooral met hoeveel geld je hebt. Iets met zusjes van jantje smit enzo...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:16 schreef Frankii het volgende:
Tenacious D ga ik dus mooi live zien he
Net weer zangles gehad, zangleraar zei dat hij zelden zoveel progressie in 4 weken heeft gezien.
OVER 1 JAAR JE BOY FRANK OP TMF.
Ik maakte een grapje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je weet dat op tmf komen niet zoveel met zangtalent te maken heeft maar vooral met hoeveel geld je hebt. Iets met zusjes van jantje smit enzo...
Ik wist niet eens dat ze nog bestondenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Sinds wanneer zenden ze muziek uit op tmf?
I know, maar de muziekbusiness is niet echt een toffe business om professioneel te doen heb ik van dichtbij gezien, ballet ook niet als je black swan zo ziet, best een bizarre film!quote:
WTF is deze shitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef GameBabe het volgende:
Zo programmeerprobleem 1 getackeld, een dubbele loop met maar 1 break; stom issue! Zo nog een out of range exception... helaas eerst met alle buren over het dak praten, dat is altijd zo traag... maar daarna kan mijn app hopelijk nog beter schaken
Probeer eens een async triple loop te bouwen die naar zichzelf verwijst, live te deployen en dan de verantwoordelijke systeembeheerder uit te leggen waarom z'n zorgvuldig geconfigureerde server met 12 cores en 32 GB geheugen op 100% verbruik staat te rammenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef GameBabe het volgende:
Zo programmeerprobleem 1 getackeld, een dubbele loop met maar 1 break; stom issue! Zo nog een out of range exception... helaas eerst met alle buren over het dak praten, dat is altijd zo traag... maar daarna kan mijn app hopelijk nog beter schaken
Zo heeft iemand bij ons op het werk ook wel eens de server down gekregen met een cartesisch product op een tabel van 20 miljoen rijen met een tabel van 1 miljoen rijenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Probeer eens een async triple loop te bouwen die naar zichzelf verwijst, live te deployen en dan de verantwoordelijke systeembeheerder uit te leggen waarom z'n zorgvuldig geconfigureerde server met 12 cores en 32 GB geheugen op 100% verbruik staat te rammen
Dit dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
NOG FF EN IK GA EMARWII VIDS PLAATSEN JA!Zit je mijn vak nou belachelijk te maken door het gelijk te stellen aan video's plaatsen op fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aquila is allergisch voor nerdy shittiesAquila is allergisch voor nerdy shitties
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Jij ook alquote:
Was 1 uur thuis, 6 uur weer op. Hoop dat het rustig blijft kan ik deze ochtend wakker worden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ik ben echt super moeik mik nu koffie naar binnen, moet vandaag nog vet veel doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |